بیشترین تخفیف لیزر موهای زائد | از ترس قیمت، لیزر نمی کردم!

بیشترین تخفیف لیزر موهای زائد

بیشترین تخفیف لیزر موهای زائد
لیزر موهای زائد درمانی غیرتهاجمی است که می تواند به شکل شگفت آوری موهای زائد بدن را برای همیشه از بین ببرد. این درمان مدتی است که خیلی میان مردم رایج شده و طرفداران زیادی هم پیدا کرده. علتش هم مشخصا به ویژگی ها و نتایج بسیار مثبت حاصل از آن بر می گردد. با این حال از آنجایی که لیزر یک درمان زیبایی است و معمولا درمان های زیبایی هزینه نسبتا زیادی دارند، خیلی ها اصولا به انجام آن راغب نیستند چراکه از هزینه اش می ترسند.
حق هم دارند. به خاطر اینکه عدم اطلاع از قیمت های لیزر و آشنا نبودن با تعرفه های معقول و البته تخفیف های استثنایی برخی مراکز، به این ترس دامن می زند. درحالی که اگر کمی جستجو کنند خواهند دید که لیزر ابداً آنطور که فکرش را می کنند گران نیست!
در این مقاله تجربه یکی از مراجعین به مرکز ما را باهم مرور می کنیم. خواندن این تجربه برای شما خالی از لطف نخواهد بود.

بیشترین تخفیف لیزر موهای زائد
بیشترین تخفیف لیزر موهای زائد

تجربه لیزر موهای زائد

” دانشگاه آزاد قبول شدم. با اینکه شرایط مالی ما آنقدر ها خوب نبود اما به هرصورت توانستم از پس هزینه کلاس هایم بربیایم و به داشنگاه برم. بر خلاف و من و چند تن از دوستان دیگر بقیه دوست ها و همکلاسی هایم عموما وضعیت مالی خوبی داشتند و شهریه های دانشگاه فشاری بهشان وارد نمی کرد.
این خلاصه را گفتم تا برسم به ماجرای اصلی. روزی در جمع چند نفر از این دوستان متمول و پولدارم نشسته بودم که ناگهان بحثی که در مورد آرایش و زیبایی می کردیم به سمت لیزر کشیده شد. در کمال تعجب دیدم که بیشترشان قبلا لیزر کرده اند و همه از نتیجه راضی بودند. وقتی یک قسمت از ساق پای یکی از دوستان را دیدم، متوجه شدم که دروغ نمی گفتند و نتیجه لیزر حقیقتا خوب بود.
ساق پای دوستم کاملا بدون مو بود و بر خلاف من که از ژیلت استفاده می کردم اصلا دانه های سیاهی رویش وجود نداشت. بلکه برعکس پوستش کاملا روشن و صاف و صیقلی بود. درست مانند مدل های خارجی. تازه می گفت لیزر فول بادی انجام داده و بقیه قسمت های بدنش هم همین شرایط را دارند.
دروغ نمی گویم. واقعا حسودیم شد. دوست داشتم من هم پوستی صاف و بدون مو داشته باشم. پوستی که در هیچ کجای آن موی زائدی رشد نکند. آن هم تا آخر عمر. چون مدتی بود که خودم هم از ژیلت و تیغ به خاطر دردسر و اذیت هایش خسته شده بودم. دلیل حسادتم بیشتر این بود که دوستان پولدار بودند و من حس می کردم نمی توانم از پس هزینه های لیزر بر بیایم. چون حتما باید خیلی گران باشد که این دسته از همکلاسی هایم توانسته بودند انجامش دهند.”

بیشترین تخفیف لیزر موهای زائد
بیشترین تخفیف لیزر موهای زائد

” خیلی گرفته بودم. تا اینکه دوست صمیمی ام پیشم آمد و احوالم را جویا شد. این دوست عزیز من هم شرایط مالی مشابهی با من داشت. وقتی ماجرا را برایش تعریف کردم و گفتم که مایلم موهای زائد بدنم را لیزر کنم، اما پولش را ندارم خندید. تعجب کردم! ولی او به من گفت که خودش هم لیزر کرده. از تعجب شاخ درآوردم! برای یک لحظه حس کردم تمام آنچیزهایی که درباره شرایط مالی خانوده اش برایم گفته دروغ بوده.
اما او به من گفت که واقعیت چیز دیگری است. در حقیقت قیمت و هزینه لیزر کردن موهای زائد اصلا به قدری گران نیست که فقط مختص افراد پولدار و متمول باشد. عجیب بود. چون لیزر یک درمان زیبایی است و درمان های زیبایی معمولا پرهزینه اند. ولی دوستم ادعا داشت که لیزر اصلا اینطور نیست. بلکه اتفاقا بسیار هم به صرفه است!
ضمنا به من گفت که هزینه لیزر اصولا اقساطی است و همین امر کافی است که اگر قصد لیزر کردن دارم، هیچ نگرانی از بابت فشار مالی آن نداشته باشم. خلاصه یک ساعتی درمورد لیزر و مزیت های فوق العاده اش باهم صحبت کریم تا اینکه در آخر مرکزی که خودش لیزر در آن انجام داده بود را به من معرفی کرد و توصیه کرد تا حتما به حرف های او اکتفا نکنم و خودم با مرکز زیبایی تماس بگیرم.”
” آنروز بعد از تماس با مرکز اطلاعات بسیار خوبی درمورد لیزر کسب کردم و همان اطلاعات باعث شد تا در اولین فرصت برای لیزر کردن موهای زائد بدنم اقدام کنم. حالا چند هفته ای است که از اتمام دوره لیزرم می گذرد و مانند دیگر دوستانم باید اعتراف کنم که من هم از نتیجه آن بسیار راضی هستم.
در ادامه به صورت خلاصه آنچه که از لیزر فهمیدم و نظرم را جلب کرد را نیز با شما درمیان می گذارم”

بیشترین تخفیف لیزر موهای زائد
بیشترین تخفیف لیزر موهای زائد

قیمت لیزر موهای زائد

لیزر یک درمان دوره ای و چند جلسه ای است. از آنجایی که هزینه هر جلسه لیزر به صورت جداگانه دریافت می شود شما عملا کل هزینه را به صورت اقساط ماهیانه پرداخت می کنید. اقساط ماهیانه هستند چراکه فاصله بین جلسات لیزر هم حداقل یکماه است.
از طرفی تعرفه های لیزر عموما مناسبند. البته به شرطی که مرکز معتبری را انتخاب کنید که قیمت های معقول دارد. سنگین ترین تعرفه لیزر مربوط به فول بادی است که آنهم برای هر جلسه ماهیانه زیر 400 هزار تومان است.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021 22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

 

بیشترین تخفیف لیزر موهای زائد
بیشترین تخفیف لیزر موهای زائد

عوارض لیزر موهای زائد

در کنار تاثیر دائمی و همیشگی برای رفع موهای زائد، این درمان کمترین عارضه های جانبی را برای شما به همراه خواهد داشت. دلیل این امر هم به خاطر ماهیت خود اشعه است. اشعه لیزر در واقع چیزی نیست مگر پرتوهای نوری متراکم. این نور با وارد شدن به ریشه مو فولیکول(عامل اصلی رشد مو) را می سوزاند و از ادامه رشد موهای زائد جلوگیری می کند.
تنها عارضه هایی که من از این درمان تجربه کردم قرمزی و کمی سوزش پوست بود که بعد از چند ساعت بعد از هر جلسه خود به خود از بین می رفت.

درد لیزر

سیستم خنک کننده ای که سر هندپیس دستگاه وجود دارد با گرمای تولید شده روی سطح پوست مقابله کرده و از این طریق درد لیزر را به حد قابل توجهی کم می کند. تجربه من از درد لیزر بیشتر شبیه مورمور بود تا درد.

بیشترین تخفیف لیزر موهای زائد
بیشترین تخفیف لیزر موهای زائد

بهترین مرکز لیزر تهران

مرکزی که دوستم به من معرفی کرد و خودم هم لیزر را در آن انجام دادم، مرکز تخصصی لیزر شمال تهران بود. این مرکز هم تکنسین های ماهر داشت و دستگاه های درجه یک. اما مهمترین شاخصه اش برای من این بود که اولا تعرفه های متوسط و معقولی داشت، و دوما اینکه بیشترین تخفیف ها را نسبت به سایر مراکز به من ارائه می داد. در بین مراکزی که جستجو کردم هیچ کدام این سطح از خدمات با این قیمت ها را به من پیشنهاد نمی داد. شما هم می توانید برای دیدن لیست قیمت ها و گرفتن نوبت لیزر به صفحه ارتباط با ما این مرکز مراجعه کنید.

محقق : ندا ناصری

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا