تخفیف لیزر در جردن | مراکز لیزر گرانقیمت شمال تهران

تخفیف لیزر در جردن

تخفیف لیزر در جردن
اینکه ساکن جردن هستید یا در آن منطقه کار می کنید دلیلی بر آن نمی شود که بخواهید هزینه های گزاف برای لیزر موهای زائد پرداخت کنید. یادتان باشد که یکی از مهمترین مشخصه های مثبت لیزر به عنوان محبوب ترین درمان زیبایی این است که در عین مزایای فراوان درمانی بسیار به صرفه است.
البته که هزینه لیزر در جردن با هزینه لیزر در منطق جنوب شهر متفاوت است اما این تفاوت به معنی گرانی بیش از حد نیست. متاسفانه بیشتر مراکزی که در جردن و مناطق اطراف وجود دارند به جای فروختن خدمات تنها فرهنگ لاکچری را به شما می فروشند. از شما هزینه های گزاف می گیرند نه به خاطر اینکه الزاما درمانی با کیفیت به شما عرضه می کنند، بلکه به خاطر لاکچری بودن مطبشان.

تخفیف لیزر در جردن
تخفیف لیزر در جردن

فریب این تبلیغات را نخورید. هیچکس مخالف شیک بودن مطب یا مرکز درمانی نیست، اما کیفیت یک مرکز زیبایی به کیفیت سالن هایش نیست. بلکه به کیفیت خدمات، دستگاه مورد استفاده و تکنسین هایش بستگی دارد. از آنجایی هم که لیزر یک درمان است و به هر صورت با سلامتی شما سر و کار دارد بهتر است یک مرکز باکیفیت واقعی را انتخاب کنید. در غیر اینصورت یا از لیزر و ماه ها وقتی که برایش گذاشته اید نتیجه ای نمی گیرید و یا بدتر دچار عوارض بعضا جدی می شوید. آنهم از درمانی که به ایمنی و کم عارضه بودن مشهور است!
اولین گام برای تشخیص یک مطب خوب این است که تا چه اندازه تعرفه های منصفانه به شما ارائه می کند. یادتان هم باشد که قیمت های منصفانه همیشه به معنی ارزانترین مرکز نیست. با انتخاب درست مرکز زیبایی، می توانید مطمئن باشید که تخفیف هایی هم که به شما پیشنهاد می کند واقعی هستند و ارزشش را دارند.
اما فریب مراکز بسیار گرانی را نخورید که با تخفیف های خود سعی می کنند شما را از بابت هزینه زیادی که می کنید راضی نگه دارند.
اما چرا تخفیف ها و هزینه های لیزر اینقدر مهم است؟ چون لیزر درمانی است که از همه نظر برایتان سودمند است و فواید بسیار زیادی دارد. به همین علت هم هست که اینقدر محبوب شده و طرفدار پیدا کرده. حتما از قبل اطلاعاتی در مورد لیزر موهای زائد و تاثیرش دارید. با این حال سعی می کنیم در ادامه بیشتر در مورد این درمان و جنبه های مختلف آن با شما صحبت کنیم. با ما همراه باشید.

لیزر در جردن

لیزر چنانچه در یک مرکز خوب در هرکجای تهران و با یک دستگاه با کیفیت انجام شود، درمانی شگفت انگیز است که می تواند شما را برای همیشه از شر موهای زائد هر نقطه از بدنتان خلاص کند. اصولا هر ناحیه از بدن که موی زائد روی آن رشد می کند را می توان لیزر کرد. با چند جلسه لیزر کردن می توانید از مزیت فوق العاده رفع دائمی موهای زائد آن بهره مند شوید.
اما در ابتدا باید دقت داشته باشید که آیا اصلا شرایط لیزر کردن موهای زائد بدن خود را دارید یا خیر؟

تخفیف لیزر در جردن
تخفیف لیزر در جردن

لیزر برای چه کسانی مناسب نیست؟

در یک مرکز معتبر و تخصصی، پیش از شروع درمان پزشک حاضر در مجموعه یا تکنسین متخصص از شما درباره شرایط سلامت بدنتان سوال می پرسد. در مورد بیماری هایی که دارید یا داشته اید، حساسیت هایی که دارید، دارو و مکمل هایی که مصرف می کنید و غیره.
سپس با ارزیابی دقیق رنگ پوست و موی شما همچنین ضخامت موها سعی می کند تا تنظیم شدت درمان مناسبی برای شما انجام دهد. یادتان باشد که شدت اشعه مورد نیاز برای هر فرد با دیگری متفاوت است. چنانچه با تنظیمات درست تحت لیزر قرار نگیرید نمی توانید از آن انتظار جوابدهی داشته باشید.
لیزر یک اشعه نوری است و طبیعتا تمایل دارد وارد نقطه های تیره بشود. نقطه های تیره ای که ریشه مو هستند. پس چنانچه پوست خود را برنزه کرده باشید نمی توانید لیزر کنید. همچنین اگر موهای بدن شما بیش از حد روشن باشد، لیزر نمی تواند آنها را هدف بگیرد و ممکن است به پوست آسیب برساند.
برخی از بیماری های خاص هم ممکن است در واکنش بدن نسبت به این اشعه تداخل ایجاد کنند.
اما این نکته را به خاطر داشته باشید که دستگاه های جدید لیزر پیشرفت های چشمگیری کرده اند و دقت و حساسیتشان بالاتر رفته است. این دستگاه های برخلاف گذشته قادر هستند پوست های تیره و سبزه و موهای روشن را نیز لیزر کنند. تنها تفاوت این است که روند لیزر برای این عزیزان کمی حساستر و وقتگیر تر خواهد بود.
تعیین واجد شرایط لیزر بودن یا نبودن شما به نظر پزشک مجموعه بستگی دارد. پس چنانچه به مرکزی مراجعه کردید که بدون معاینه و مشاوره اولیه، بی مقدمه خواست لیزر را شروع کند، به آن اعتماد نکنید. هرچقدر هم که گرانقیمت باشد.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021 22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

 

تخفیف لیزر در جردن
تخفیف لیزر در جردن

عوارض لیزر

لیزر درمانی ایمن است که کمترین عارضه ها را به همراه دارد. ولی این به معنی بی عارضه بودن نیست. چنانچه دستگاه مورد استفاده باکیفیت نباشد و تکنسین مهارت کافی ندشاته باشد همین درمان ایمن می تواند باعث بروز عوارض جدی روی پوست شما شود.
عوارض جدی لیزر که ممکن است گریبان شما را بگیرند عبارتند از :
• سوختگی
• لک پوست
• تاول
• عفونت
• زخم
• خونریزی
• تغیر رنگ پوست
اما تا وقتی به یک مرکز معتبر مراجعه کنید خیالتان راحت است. لیزر کردن موهای زائد تحت نظر یک تکنسین ماهر و با دستگاه مناسب می تواند کم خطر ترین درمانی باشد که پشت سر می گذارید. چراکه عوارض عمومی لیزر تنها شمال قرمزی و اندکی سوزش پوست است که خود به خود طی چند ساعت بعد از جلسه از بین می روند.

تخفیف لیزر در جردن
تخفیف لیزر در جردن

بهترین مرکز لیزر

پیدا و انتخاب کردن یک مرکز لیزر می تواند کار وقتگیر و انرژی بری باشد. اما چیزی است که قطعا ارزشش را دارد. به همین دلیل بهتر است با آگاهی کامل و ارزیابی دقیق یک مرکز را برای لیزر کردن موهای زائد خود انتخاب کنید.

مرکز تخصصی لیزر شمال تهران با کادری مجرب از پزشکان و تکنسین های متخصص و ماهر یکی از بهترین مراکز لیزر در سطح تهران است. بهره مندی از بهترین و جدیدترین دستگاه های لیزر روز دنیا در کنار تعرفه های مناسب و تخفیف های استثنایی و البته واقعی، مرکز لیزر شمال تهران را به یکی از باکیفیت ترین و در عین حال به صرفه ترین مراکز لیزر تبدیل کرده است. برای دیدن لیست قیمت ها و اخذ نوبت لیزر بهتر است به صفحه تماس با ما مراجعه نمایید.

محقق : ندا ناصری

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا