برای میکرودرم کجا برم ؟ پیشنهاد ویژه ما برای پاکسازی با فیس آپ!

برای میکرودرم کجا برم

برای میکرودرم کجا برم

اگر سری به تالارهای گفتگو در وب سایت های مختلف پزشکی بزنید، یکی از رایج ترین سوالات این است که برای میکرودرم کجا برم ؟ کدام مرکز خدمات بهتری ارائه می کند؟ به جز میکرودرم، چه انتخاب های دیگری برای پاکسازی و جوانسازی پوستم دارم؟

تمام این سوالات توسط مردم پاسخ داده شده اند، یک نفر می گوید به فلان مرکز برو، چرا که خودم یا فلان آشنایم به آن جا رفته و نتیجه ی خوبی گرفته است! یک نفر دیگر کامنت می دهد که فلان مرکز یا پزشک قیمت های خیلی ارزانی دارد و به آن جا مراجعه کن! حتی خیلی ها مراجعه به سالن های زیبایی را هم پیشنهاد می کنند و می گویند قیمت آن ها بسیار پایین تر است. اما ما تصمیم داریم نظری کارشناسی تر و تخصصی تر بدهیم و به همین دلیل به سراغ یکی از پزشکان متخصص زیبایی و درماتولوژیست های خود رفته ایم و همین سوال را مطرح کرده ایم:

برای میکرودرم کجا برم
برای میکرودرم کجا برم

پاسخ پزشک ما بسیار جالب بود چرا که عنوان می کرد برای کسب نتیجه ی خوب از پاکسازی و لایه برداری صورت، مهم ترین فاکتور، استفاده از یک دستگاه خوب و پیشرفته است. از آن جایی که دستگاه های میکرودرم قدیمی مشکلات زیادی داشتند، پزشک ما نسل جدید میکرودرم ، یعنی همان دستگاه فیس آپ را معرفی کرد. این دستگاه استفاده از پودر را کنار گذاشته و از تکنیک سینرژی برای لایه برداری و پاکسازی پوست استفاده می کند. تکنولوژی به روز و پیشرفته ی این دستگاه باعث شده که در حال حاضر خیلی از افراد به سمت استفاده از آن بروند.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021 22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

 

اما در صورتی که از خودتان سوال می کنید که کدام مرکز در تهران از این دستگاه استفاده می کند، نگران نباشید! چرا که ما یکی از بهترین مراکز زیبایی کشور را به شما معرفی خواهیم کرد که مجهز به دستگاه فیس آپ می باشد.

مراکز میکرودرم در تهران

مراکزی که در تهران مجهز به دستگاه میکرودرم ابریژن هستند بسیار زیاد و فراوانند! اما همان طور که گفتیم دستگاه فیس آ به عنوان نسل جدید میکرودرم ها، هم چنان کمیاب است و مراکزی کمی هستند که خدمات پاکسازی، جوانسازی و لایه برداری با این دستگاه را به افراد ارائه کنند.

مرکز زیبایی و لیزر شریعتی، افتخار دارد که از دستگاه فیس آپ برای شما عزیزان استفاده کند. این دستگاه علاوه بر پاکسازی، قادر به رفع تیرگی و خشکی پوست قوزک پا، زیربغل، زانو و آرنج نیز هست و تنها دستگاهی است که می تواند به خوبی این معضل را برطرف کند. شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره این دستگاه و هم چنین اخذ نوبت از این مرکز به صفحه ی تماس با ما مراجعه کنید.

برای میکرودرم کجا برم
برای میکرودرم کجا برم

هزینه میکرودرم فیس آپ

در صورتی که فکر می کنید، هزینه های مربوط به میکرودرم فیس آپ بالاست، باید بگوییم که کاملاً در اشتباه هستید. هرچند قیمت این درمان بستگی به محل مورد نظرتان دارد اما در کل به هیچ وجه گران نیست. فیس آپ با توجه به نتیجه ای که ارائه می کند در قیاس با دیگر روش های پاکسازی پوست مانند میکرودرم ابریژن یا میکرونیدلینگ ارزان تر است . علاوه بر این فواصل میان جلسات درمانی، حدوداً یک ماه خواهد بود و به این ترتیب فشار چندان زیادی به شما وارد نخواهد شد.

بیشتر متخصصین عقیده دارند که تعداد جلسات میکرودرم باید حدود 6 الی 8 جلسه باشد تا بتوانید نتیجه ی کاملی از درمان خود بگیرید.

اما در نهایت باید بگوییم که هزینه ی میکرودرم فیس آپ به دو فاکتور بستگی دارد : 1- بزرگی ناحیه ی مورد نظر برای درمان ( به عنوان مثال مشخص است که فیس آپ قوزک پا ارزان تر از صورت خواهد بود چرا که کوچک تر است) 2- وخامت عارضه ( هرچه مشکل شما شدید تر و وخیم تر باشد احتمالاً مدت زمان درمان نیز بیشتر به طول خواهد انجامید)

البته باید بگوییم که مرکز زیبایی و لیزر شریعتی براساس این فاکتورها تعیین قیمت نمی کند و هزینه های مشخصی برای هر ناحیه از بدن دارد. شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره هزینه جلسات فیس آپ با همکاران ما در مرکز تماس بگیرید.

نظرسنجی میکرودرم | آیا از میکرودرم راضی هستید؟

اگر به دنبال پاسخ این سوالات هستید، توصیه می کنیم پیج اینستاگرام ما را دنبال کنید (Berkelyzerr). در این پیج به صورت مداوم نظرسنجی خدمات زیبایی برگزار می کنیم و هم چنین از مخاطبین خود می خواهیم که نظرات خود را درباره میکرودرم فیس آپ با ما در میان بگذارند. بیشتر افراد از نتیجه ی کار خود راضی هستند و این روش را بهتر از دیگر تکنیک های پاکسازی می دانند. متاسفانه هنوز هم افراد هستند که برای درمان عارضه های پوستی خود به تکنیک های سنتی و ..باور دارند اما بارها ثابت شده است که این روش ها کارایی لازم را ندارند. به عنوان مثال یکی از پیشنهاداتی که مرتب از طرف کاربران به بقیه ارائه می شود، روشن کردن زیربغل با زعفران و …است. اما این روش عمق نفوذ زیادی ندارد و تنها تا حد خیلی کمی می تواند رنگ پوست را روشن کند. به همین دلیل برای عارضه هایی که وخیم شده اند، استفاده از آن ها بی فایده و بیهوده است.

پیج اینستاگرام ما و هم چنین وب سایت تهران اسکین، مکان فوق العاده ای هستند که می توانید نظرات دیگران را درباره ی خدمات مختلف زیبایی بخوانید. تمام تلاش ما این است که بدون هیچ گونه سانسور و حذف، کامنت ها و نظرات دیگران را با شما به اشتراک بگذاریم.

عکس دستگاه میکرودرم فیس آپ

اگر تمایل دارید از شکل دقیق دستگاه میکرودرم آگاهی پیدا کنید، کافیست عکس زیر را به دقت نگاه کنید. فیس آپ دستگاه کوچکی است اما کارایی بسیار فوق العاده ای دارد. همان طور که در عکس زیر می بینید این دستگاه مجهز به یک هندپیس کوچک است که هدهای متغیری دارد. با تغییر این هدها می توان عمق لایه برداری را عوض کرد. هم چنین یک سری مخصوص نیز به هر بیمار تعلق می گیرد تا به این ترتیب از بروز بیماری های واگیردار و عفونی جلوگیری شود.

عکس دستگاه میکرودرم فیس آپ
عکس دستگاه میکرودرم فیس آپ

مراقبت بعد از میکرودرم فیس آپ

بعد از اتمام درمان، نیاز به مراقبت خاصی نخواهید داشت. تنها توصیه ای که داریم این است که تا چند ساعت از مصرف لوازم آرایشی و بهداشتی خودداری کنید و هم چنین به مدت طولانی در معرض نور آفتاب و گرما قرار نگیرید.

امیدواریم که این مطلب برایتان مفید بوده باشد.

موفق و پیروز باشید

گردآورنده و محقق: ندا ناصری

تهران اسکین

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا