تخفیف تزریق بوتاکس فرمانیه |نظر افراد درباره تزریق بوتاکس در مرکز ما!

تخفیف تزریق بوتاکس فرمانیه

تخفیف تزریق بوتاکس فرمانیه

دیر یا زود همه ی ما با روزی رو به رو می شویم که چین و چروک ها صورتمان را پوشانده اند و کار زیادی بابت آن ها نمی توانیم انجام بدهیم! راستش را بخواهید دیگر نمی توان این چین و چروک ها را به استراحت بد یا استرس و اضطراب ربط داد! تمام این چین ها به خاطر افزایش سن و در حقیقت روند پیری است.

هیچ کس دلش نمی خواهد که پیر شود و زیبایی جوانی خود را از دست بدهد اما متاسفانه این اتفاقی ناگزیر است اما به معنای پایان راه نیست.

 

تخفیف تزریق بوتاکس فرمانیه
تخفیف تزریق بوتاکس فرمانیه

 

خوشبختانه در حال حاضر درمان های خیلی زیادی هستند که می توانند به خوبی این مشکل را برطرف کنند به عنوان مثال یکی از بهترین درمان های موجود برای رفع چین و چروک ها، تزریق بوتاکس است. اگر نگران این هستید که آیا مرکز خوبی پیدا خواهید کرد یا خیر، ما همراه شما خواهیم بود و یکی از بهترین مراکز شمال تهران را به شما معرفی می کنیم:

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021 22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

 

مرکز زیبایی و لیزر شمال تهران افتخار دارد که بهترین خدمات تزریق بوتاکس را به شما عزیزان ارائه کند. در این مرکز از بهترین مارک ها و برندهای بوتاکس استفاده می شود. علاوه بر این، با دیدن آلبوم تصاویر بیماران قبلی این مرکز می توانید از نتیجه ی کار خود اطمینان حاصل کنید. شما عزیزان می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و هم چنین اخذ نوبت از این مرکز به صفحه ی تماس با ما مراجعه کنید.

تخفیف بوتاکس در تهران

خیلی وقت ها افراد از گرفتن تخفیف هایی که برای خدمات زیبایی می گیرند، چندان راضی نیستند. بارها پیش آمده است که افرادی به ما مراجعه کرده اند و می گویند در مرکز دیگری تخفیف بوتاکس گرفته اند اما پوستشان دچار مشکلات زیادی شده است و حالا از درمان خود پشیمان هستند. واقعیت اینجاست که قانع کردن این دسته از دوستان به این که تزریق بوتاکس درمان بدی نیست، کار بسیار سخت و دشواری است.

تخفیف بوتاکس در تهران
تخفیف بوتاکس در تهران

تجربیات خیلی بدی که داشته اند باعث شده که دیگر به هیچ وجه به درمان هایی مثل تزریق بوتاکس اعتماد نکنند. اما واقعیت این است که تزریق بوتاکس برای این که نتیجه ی خوبی داشته باشد، به سه فاکتور اساسی و خیلی مهم بستگی دارد:

اول از همه این که پزشک مهارت زیادی در تشخیص عضلات درگیر داشته باشد. به این معنی که دقیقا تشخیص دهد که کدام یک از عضلات منجر به بروز چین و چروک ها شده اند و بوتاکس را دقیقا در همان ها تزریق کند.

دوم از همه این که مارک بوتاکس مرغوب و معتبر باشد. متاسفانه در حال حاضر به قدری بوتاکس های تقلبی و چینی در بازار زیاد شده اند که به سختی می توان مرکزی را پیدا کرد که بوتاکس های خوبی ارائه کند.  در حال حاضر مرغوب ترین و معتبرترین بوتاکس های موجود در بازار، دیسپورت، مصپورت( بوتاکس ایرانی) و …هستند. به خاطر داشته باشید که هرگونه برند ناشناس می تواند به معنی عدم کیفیت و مرغوبیت باشد.

سوم از همه این است که خودتان هم بعد از تزریق بوتاکس، مراقبت های اولیه را به عمل بیاورید. به عنوان مثال برخی از دستورالعمل های زیر باعث می شود که بهترین نتیجه را از درمان خود بگیرید:

1- بهتر است 1 هفته الی 10 روز قبل از درمان از مصرف هرگونه دارویی مانند ناپروکسن، ژلوفن، استامینوفن و در کل هرچه که باعث رقیق شدن خون می شود، اجتناب کنیم. به این ترتیب احتمال بروز کبودی بعد از تزریق تا حد خیلی زیادی کاهش پیدا می کند.

2- بهتر است روز درمان بدون آرایش بروید و اگر آرایش کرده اید آن را پاک کنید

3- بعد از تزرق، تا چند ساعت از دراز کشیدن و خوابیدن اجتناب کنید. چرا که احتمال دارد مواد بوتاکس جابه جا شوند و موجب فلج شدن دیگر نواحی صورت گردند.

4- تا 24 ساعت از انجام هرگونه فعالیت سنگین یا ورزش خودداری کنید. فعالیت زیاد باعث می شود که فشار خون شما بالا برود. به این ترتیب احتمال خونریزی افزایش پیدا می کند.

تخفیف بوتاکس در تهران
تخفیف بوتاکس در تهران

5- تا 24 ساعت در معرض گرما و نور آفتاب قرار نگیرید

6- بلافاصله بعد از درمان از شستن صورت خود با آب و صابون اجتناب کنید

7- تا 72 ساعت توصیه می کنیم که از مصرف مواد آرایشی و بهداشتی شیمیایی در محل تزریق خودداری کنید. یادتان باشد که جای تزریق هنوز باز است و احتمال نفوذ این مواد به داخل آن وجود دارد.

تجربه برخی از مراجعه کنندگان از تزریق بوتاکس

در ادامه تصمیم داریم کامنت های برخی از دوستان که در پیج اینستاگرام ما ( Berkelyzerr) و یا وب سایت تهران اسکین درج کرده اند برای شما بیاوریم. این نظرات به شما کمک خواهد کرد که تصمیم بهتری بگیرید.

عسل :

من تا حالا سه چهار بار برای تزریق بوتاکس به مراکز دیگه رفتم، اما مرکز شما خیلی تخفیف های خوبی میده، فکر کردم اولش که اینا همیش تبلیغات اما بعد که اومدم متوجه شدم واقعا منصفانه رفتار می کنید و دروغ و فریب تو کارتون نیست!

شین.الف:

من تزریق بوتاکسم خوب از آب درنیومد، تقریبا بلافاصله بعد از تزریق مجبور شدم برم زیر آفتاب و کلی عرق کردم. انقدر فشارم بالا رفت که از جای تزریق خونریزی کردم. اینم از شانس ماست!

سوزان:

من در به در یک مرکز خوب برای تزریق بوتاکس می گشتم که محض رضای خدا از برندها و مارک های تقلبی و چینی استفاده نکنن، تا این که با شما آشنا شدم، تا الان سه بار برای ترمیم بوتاکس اومدم به مرکزتون، واقعا راضی و خوشحالم !

عوارض بوتاکس ارزان

همان طور که در نظرات کاربران هم بارها و بارها دیده ایم، یکی از اصلی ترین دلایلی که افراد از درمان خود راضی نیستند این است که به هوای گرفتن تخفیف بیشتر یا بوتاکس ارزان تر به سراغ مراکزی می روند که به هیچ وجه معتبر نبوده و نیستند و با تزریق بوتاکس های ارزان و تقلبی باعث بروز هزار و یک مشکل می شوند.

روزانه با افراد زیادی مواجه می شویم که به خاطر تزریق بوتاکس ارزان دچار مشکل شده اند، یک نفر دچار افتادگی پلک شده است، یک نفر دیگر لبخندی دائمی بر صورتش نقش بسته و نمی تواند عضلات دهانش را کنترل کند، یک بیمار دیگر دچار جوش ها و کهیرهایی شده است که هفت سال تمام مهمان ناخوانده ی چهره اش بوده اند و هزار و یک عوارض دیگر که همه ی آن ها هم از تزریق بوتاکس ارزان ناشی شده اند.

بنابراین در نهایت امر توصیه می کنیم که حتی اگر به دنبال تخفیف بوتاکس هستید، اطمینان حاصل کنید که از یک مرکز خوب و معتبر آن را دریافت خواهید کرد.

Tehranskin.com

محقق و گردآورنده: ندا ناصری

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا