رفع موهای زائد با لیزر یا اپیلاسیون؟ بهترین مرکز لیزر موهای زائد “برکه”

اپیلاسیون

رفع موهای زائد با لیزر یا اپیلاسیون؟ بهترین مرکز لیزر موهای زائد “برکه”

رفع موهای زائد با لیزر یا اپیلاسیون؟ بهترین مرکز لیزر موهای زائد "برکه"

اپیلاسیون موهای ناخواسته را از بین می برد. روش کار با موم به این صورت است که وکس را به روی سطح پوست مالیده و سپس آن را برمی دارند.  به این صورت موهای زائد نیز به همراه موم از ریشه کنده می شوند.  موهای کنده شده پس از دو هفته مجدداً ظاهر می شوند.

رفع موهای زائد با لیزر از طریق انتقال گرمای شدید به فولیکول های مو انجام می شود  و بعید است که موهای جدید دوباره رشد کنند.  اگر چه حذف موهای زائد توسط لیزر یک روش دائمی در نظر گرفته می شود ، اما احتمال رشد موهای نرم تر و با رنگ روشن تر وجود دارد.

 

نتایج دو روش اپیلاسیون و لیزر موهای زائد

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021 22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

 

اپیلاسیون پوست را برای مدت دو هفته صاف می کند. موها پس از اپیلاسیون بسیار نرم تر و نازک تر می شود.

لیزر موهای زائد پوست را برای مدت زمان طولانی صاف و نرم می کند.  رشد مجدد موها در بین افراد مختلف متفاوت است. پس از کامل کردن دوره درمان با لیزر اگر مویی رشد کند ، موها نرم و نازک و روشن خواهند بود.

اما بیشتر مشتریان می توانند با تکرار لیزر درمانی هر شش ماه تا یک سال ، با حذف دائمی موها شوند.

مرکز لیزر و زیبایی برکه با متخصصین مجرب و با سابقه آماده ارائه خدمات در زمینه لیزر موهای زائد با مدرن ترین دستگاه لیزر و درمان های زیبایی از جمله لیپوساکشن و ماموپلاستی می باشد.  برای گرفتن وقت از پزشک متخصص اینجا کلیک کنید.

 

دسترسی

 رفع موهای زائد با لیزر یا اپیلاسیون؟ بهترین مرکز لیزر موهای زائد "برکه"

اپیلاسیون بیشتر از خدمات لیزر قابل دسترسی است.  اکثریت سالن های آرایشی و زیبایی خدمات اپیلاسیون را ارائه می دهند.  حتی شما در صورت تمایل می توانید در خانه خود اپیلاسیون کنید.

در حالی که لیزر موهای زائد باید در یک مرکز مجاز توسط متخصصین آموزش دیده انجام شود. چنین امکانات معمولاً در شهرهای بزرگ تر موجود است.

 

هزینه ها

هزینه اپیلاسیون از هزینه لیزر موهای زائد کمتر است ، اما اگر در طولانی مدت هزینه ها را با هم مقایسه کنیم ، هزینه اپیلاسیون از لیزر موهای زائد بیشتر می شود.

 

اپیلاسیون را انتخاب کنم یا لیزر موهای زائد؟

رفع موهای زائد با لیزر یا اپیلاسیون؟ بهترین مرکز لیزر موهای زائد "برکه"

انواع روش ها و محصولات حذف موهای زائد در بازار موجود است. در بعضی مواقع انتخاب مناسب ترین گزینه ها در میان این همه گزینه برای مشتریان سخت است.   در حال حاضر تمرکز ما بر دو گزینه لیزر موهای زائد و مقایسه آن با اپیلاسیون می باشد.  در این مقاله با  تفاوت های  این دو گزینه  از جمله مزایا و موارد منع مصرف  آشنا می شوید.

 

روش کار

اپیلاسیون شامل استفاده از موم (موم سخت یا موم نرم) بر روی ناحیه ای است که می خواهیم از شر موهای آن خلاص شویم و سپس موم را در جهت مخالف رشد مو بیرون می کشیم.  در این روش موها از ریشه کنده می شوند.

پس از اپیلاسیون از یک لوسیون تسکین دهنده برای نرم و تمیز کردن پوست استفاده می شود.  همچنین با توجه به منطقه وکس شده و آستانه حساسیت مشتری ، ممکن است از پماد های ضد التهاب یا کرم های آنتی بیوتیکی استفاده شود.

در روش لیزرموهای زائد تکنسین لیزر از پالس های شدید و متمرکز نور لیزر با طول موج خاص و پالس برای از بین بردن موهای یک منطقه خاص استفاده می کند.

نور لیزری فولیکول های مو را تقویت می کند و رنگدانه مو این نور را جذب می کند که باعث می شود ریشه فولیکول آسیب دیده و ناتوان شود.  این فرایند فتوترمولیز نامیده می شود.

سپس در منطقه تحت درمان از کمپرس های سرد یا درمان های ضد التهابی به منظور کاهش ناراحتی استفاده می شود.

 

آماده سازی قبل از اپیلاسیون

  • قبل از انجام اپیلاسیون موها باید حدود ا سانتیمتر رشد کرده باشند.
  • سپس منطقه ای که قرار است اپیلاسیون شود ، باید با یک لوسیون ضد عفونی و تمیز شود ، به طوری که موم به راحتی بر روی موها بچسبد.
  • بعضی از افراد قبل از اپیلاسیون یک یا دو قرص مسکن مصرف می کنند و یا از کرم های بی حسی موضعی استفاده می کنند.
  • توصیه می شود قبل از اپیلاسیون پوست خود را برنزه نکنید.  همچنین پوست تان نباید آسیب دیده باشد.

 

آماده سازی قبل از لیزر

  • قبل از لیزر موهای زائد شما می توانید شیو کنید اما نباید از موم  یا واکس یا از الکترولیز برای حداقل شش هفته استفاده کنید.  این روش ها به طور موقت ریشه مو را حذف می کند و لیزر دقیقاً این قسمت از مو را هدف قرار می دهد. اگر فولیکول ها وجود نداشته باشند ، لیزر روش مؤثری نیست.
  • برای حداقل شش هفته قبل از درمان لیزر درمانی از قرار گرفتن در معرض آفتاب و حمام آفتاب گرفتن خودداری کنید زیرا لایه های عمیق پوست بیشتر آسیب می بینند.
  • درست قبل از انجام این کار، موها باید شیو شود. تنظیمات لیزری براساس رنگ ، ضخامت و محل مو و رنگ پوست تعیین می شود. به احتمال زیاد ، ژل سرد روی پوستی که درمان می شود اعمال خواهد شد. این برای محافظت از لایه های پوستی است و به لیزر کمک می کند تا درلایه های عمیق تر پوست را نفوذ کند.

در مرکز لیزر برکه ما از جدیدترین دستگاه لیزر موهای زائد استفاده می کنیم.  این دستگاه که اسکلپیون مدیواستار نام دارد در سال  2018 به بازار عرضه شده و ساخت آلمان است.  درمان موهای زائد با این دستگاه به علت سرعت بالا و داشتن سیستم خنک کننده بدون درد است. 

 

مرکز لیزر و زیبایی برکه بهترین خدمات را توسط پزشکان متخصص و مجرب و کادر آموزش دیده و خوش برخورد به شما ارائه خواهد داد.  برای تماس با ما اینجا کلیک کنید.

رفع موهای زائد با لیزر یا اپیلاسیون؟ بهترین مرکز لیزر موهای زائد "برکه"

مدت زمان اپیلاسیون و لیزر درمانی

اپیلاسیون با توجه به اندازه منطقه تحت درمان می تواند در مدت پانزده دقیقه تا نیم ساعت انجام شود.

لیزر موهای زائد بسیار سریع است و تمام موها را در یک سطح درمانی در حدود یک چهارم ثانیه پوشش می دهد. مناطق کوچک مانند لب بالا می توانند در کمتر از یک دقیقه درمان شوند و مناطق بزرگ مانند پشت و یا پاها ممکن است تا چندین دقیقه طول بکشد.

 

مزایای اپیلاسیون و لیزر موهای زائد

اپیلاسیون پوست شما را به مدت 2 تا 3 هفته نرم و صاف م کند.  این زمان بستگی به سرعت رشد موهای افراد دارد.

در روش لیزر موهای زائد حجم و  رشد موها به طور فزاینده ای کاهش می یابد تا هنگامی که فولیکول مو از بین برود . درمان با لیزر معمولاً باید هر شش هفته برنامه ریزی شود تا مو به طور کامل از بین برود ، که ممکن است تا هفت جلسه طول بکشد.

عدم وجود مو از اولین جلسه درمان با لیزر و در طول ماه اول قابل توجه است.

 

موارد منع  اپیلاسیون و لیزر موهای زائد

رفع موهای زائد با لیزر یا اپیلاسیون؟ بهترین مرکز لیزر موهای زائد "برکه"

 

موارد منع اپیلاسیون

  • آسیب دیدگی یا التهاب پوست ،
  • آفتاب سوختگی یا برنامه ریزی برای گرفتن حمام آفتاب پس از اپیلاسیون ،
  • داروهای آکنه یا لایه برداری شیمیایی و میکرودرم ابریژم.

 

موارد منع لیزر موهای زائد

  • آسیب ها یا بیماری های پوستی مانند پسوریازیس یا ویتیلیگو.
  • سایر بیماری های پزشکی مانند تبخال و صرع.
  • برنزه کردن اخیر ، آفتاب سوختگی.
  • استفاده از داروهای حساس به نور.
  • لایه برداری شیمیایی ، لیزر جوان سازی پوست و دیگر روش های درمان پوست.
  • واکنش های آلرژیک شدید.
  • بارداری.
  • خالکوبی.
  • اپیلاسیون یا کندن موها به تازگی.

 

عوارض و خطرات جانبی اپیلاسیون

بعد از اپیلاسیون پوست در یک واکنش طبیعی به حذف فولیکول ها ، قرمز می شود. توصیه می شود از کمپرس سرد استفاده کنید تا قرمزی را تسکین دهد. یا یک کرم آنتی بیوتیک مصرف کنید که به جلوگیری از عفونت کمک می کند.

 

عوارض و خطرات جانبی لیزر موهای زائد

اثر قابل توجه پس از لیزر حذف مو احساسی شبیه به آفتاب سوختگی پوست است.  برای از بین بردن این احساس ، ایده خوبی است که از کمپرس سرد یا ژل های سرد استفاده کنید. در صورت تاول زدن ، تورم ، زخم یا تغییر رنگ پوست ، با پزشک مشورت کنید.

 

مناطق قابل درمان بدن با اپیلاسیون و لیزر

موهای زائد هر منطقه بدن را می توان با اپیلاسیون از بین برد.

درمان با لیزر برای رفع موهای زائد می تواند در هر منطقه از  بدن اعمال شود.  اما بعضی از کارشناسان معتقدند که لیزر در اطراف چشم ها انجام نشود تا از آسیب دیدن چشم جلوگیری شود.

 

نوع پوست

رفع موهای زائد با لیزر یا اپیلاسیون؟ بهترین مرکز لیزر موهای زائد "برکه"

از روش اپیلاسیون می شود برای هر نوع پوست استفاده کرد.

پوست های روش با موهای تیره مناسب ترین گزینه درمان با لیزر است. اما درمان لیزر اکنون پیشرفته تر است. متخصص لیزر می تواند نوع نور لیزری را انتخاب کند که مناسب نوع و رنگ مو و نوع و رنگ پوست شما باشد.

 

هزینه اپیلاسیون و لیزر موهای زائد

هزینه اپیلاسیون بستگی به سالن و نوع منطقه و خدمات دریافت شده دارد. اپیلاسیون ارزان و بسیار مؤثر است.

هزینه حذف موهای زائد با لیزر به مراتب گران تر از اپیلاسیون  است. اما نتایج آن ماندگار و بسیار طولانی است.

اکنون که شما از ویژگی های اپیلاسیون و لیزر آگاه هستید ، در موقعیتی آگاهانه تر هستید و از مزایا و منافع هر دو روش خبر دارید.   نیازی به گفتن نیست که گزینه برتر لیزر موهای زائد  است که نتایج آن فوق العاده ، راحت ، آسان و ماندگار است.

برای مشاوره و گرفتن وقت برای لیزر موهای زائد و عمل های زیبایی سینه و هموروئید و سایر درمان های زیبایی با مرکز لیزر برکه تماس بگیرید.

محقق و مترجم : مینو شفیعی  minoo shafie

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا