بهترین روش برای از بین بردن موهای پا | لیزر موهای زائد پا | مرکز لیزر برکه

بهترین روش برای از بین بردن موهای پا | لیزر موهای پا | مرکز لیزر برکه

بهترین روش برای از بین بردن موهای پا | لیزر موهای پا | مرکز لیزر برکه

بهترین روش برای از بین بردن موهای زائد پا که به شما کمک می کند تا از رشد موهای ناخواسته بر روی پاها خود خلاص شوید ، لیزر است.  خانم های عزیز شما می توانید با لیزر کردن موهای زائد پاهای خود ، ساعت های بسیاری در زمان و انرژی و پول خود صرفه جویی کنید.

بهترین 

مزایای از بین بردن موهای پا با لیزر چیست؟

هنگامی که موهای زائد و ناخواسته پا با استفاده از لیزر برداشته می شوند ، پاها صاف تر از زمانی   که شیو کرده اید ، به نظر می رسند.  لیزر همچنین می تواند ساعت های زیادی از وقت گرانبهای شما را برای تان ذخیره کند.

زنانی هم که موهای پاهای خود را با اپیلاسیون از بین می برده اند ،  پس از لیزر درمانی متوجه می شوند که دیگر لازم نیست دردی را تحمل کنند.   از بین بردن موهای پا با لیزر در درازمدت مقرون به صرفه است و دیگر هیچ دردی را هم تحمل نخواهید کرد.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021 22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

 

لیزر موهای زائد بهترین روشی است که می تواند رشد موها را تا حد زیادی کاهش دهد.  و در صورت ادامه دادن به درمان های سالیانه برای همیشه آنها را از بین می برد.  لیزر همچنین می تواند رنگ مو را روشن تر کند و بنابراین موها کمتر قابل مشاهده هستند.

مرکز لیزر و زیبایی برکه بهترین خدمات را توسط پزشکان متخصص و مجرب و کادر آموزش دیده و خوش برخورد به شما ارائه خواهد داد.   

بهترین

جلسه لیزر موهای زائد پا چقدر طول می کشد؟

لیزر موهای زائد پا برای هر دو پا حدود 5 تا 6 دقیقه طول می کشد.  البته این مدت بستگی به حجم موها و اندام افراد مختلف دارد و برای مردان حدود 4 تا 5 دقیقه بیشتر طول می کشد.  برای دستیابی به نتایج قابل توجه ، ممکن است سه تا چهار جلسه لیزر درمانی ، هر 6 تا 8 هفته یکبار انجام شود.

 

آیا از بین بردن موهای زائد با لیزر دردناک است؟ 

بهترین روش برای از بین بردن موهای پا | لیزر موهای پا | مرکز لیزر برکه از بین بردن موهای زائد با لیزر اسکلپیون به طور معمول بدون درد است و باعث ناراحتی و درد نمی شود.  اکثر افرادی که لیزر درمانی انجام می دهند ، این درمان را بسیار خوب تحمل کنند.  البته تحمل و احساس درد در هر فردی با فرد دیگر متفاوت است. بهترین

در طی مراحل اولیه حساسیت نور ناگهانی احساس می شود ، که نشان می دهد که لیزر فعال شده است. سپس یک سری از ضربه ها را حس می کنید.

اگر چه لیزر موهای زائد با دستگاه اسکلپیون مدیو استار بدون درد است اما در صورت تمایل مشتریان از کرم های بی حسی موضعی برای آنها استفاده می شود.  اما اکثر مردم به بی حسی نیاز ندارند. بعضی از مردم گفته اند که احساس لیزر مانند برخورد یک باند لاستیکی در برابر پوست است.

همچنین باید به خاطر داشته باشید که با توجه به منطه تحت درمان توسط لیزر ، این فرآیند می تواند تا چند دقیقه زمان ببرد.

مرکز لیزر و زیبایی برکه با متخصصین مجرب و با سابقه آماده ارائه خدمات در زمینه لیزر موهای زائد با مدرن ترین دستگاه لیزر و درمان های زیبایی از جمله لیپوساکشن و ماموپلاستی می باشد.  برای گرفتن وقت از پزشک متخصص اینجا کلیک کنید

 

آیا حذف موهای زائد پا با لیزر باعث زخم می شود؟

هر روش حذف موهای زائد با لیزر می تواند زخم ایجاد کند.  اما احتمال آن بسیار کم است. علت زخم شدن منطقه تحت درمان با لیزر ممکن است یکی از عوامل زیر باشد :   بهترین

  • عدم مهارت تکنسین لیزر ،
  • بی تجربگی تکنسین لیزر ،
  • نداشتن آموزش و دانش تکنسین لیزر.
  • عدم توانایی بدن برای بهبودی.
  • مقدار رنگدانه ملانین در پوست. پوست های تیره تر اگر با لیزر مناسب درمان نشوند خطر ابتلا به زخم را دارند.
  • نوع لیزر مورد استفاده برای درمان.

 

تغییرات موقت رنگدانه  

بهترین روش برای از بین بردن موهای پا | لیزر موهای پا | مرکز لیزر برکه

بعضی از افراد بعد از لیزر درمانی تغییرات موقت رنگدانه را تجربه می کنند. این مورد ممکن است تیره شدن یا روشن شدن پوست باشد.  بسیاری از مردم بر این باورند که تغییر رنگ پوست همان زخم است.   اما اینطور نیست.

تغییرات رنگدانه ای که ممکن است بعد از لیزر درمانی رخ دهد ، اغلب طی چند هفته یا چند ماه خود به خود از بین می رود.  مراجعه به مراکز لیزر درمانی معتبر خطر تغییرات رنگدانه را کاهش می دهد.بهترین

شما با انتخاب تکنسین لیزر با تجربه برای درمان لیزر می توانید خطر را به حداقل برسانید.

 

از بین بردن موهای زائد با لیزر  

از بین بردن موهای زائد توسط لیزر با استفاده از انرژی نور لیزر طراحی شده است.  داشتن موهای ناخواسته یک مشکل رایج در زنان و مردان است. اصلاح ، اپیلاسیون و تراشیدن فقط نتایج موقت تولید می کنند و عموماً برای مناطق کوچک انجام می شود.

درمان با لیزر می تواند برای درمان و حذف موهای زائد مناطق کوچک و بزرگ بدن به طور دائم استفاده شود.  بهترین نتایج در افرادی به دست می آید که دارای پوست های روشن و موهای تیره هستند ، و موهای شان ضخیم است.

 

لیزر موهای زائد پا چگونه انجام می شود؟  بهترین روش برای از بین بردن موهای پا | لیزر موهای پا | مرکز لیزر برکه | عوارض و خطرات لیزر | لیزر موهای زائد در خانه

ابتدا منطقه تراشیده شده و تمیز می شود و در صورت تمایل مشتری کرم بی حسی اعمال می شود.  پس از آن لیزر پرتوهای پالس از نور بسیار متمرکز تولید می کند که وقتی توسط رنگدانه ای که در فولیکول های مو جذب می شود ، باعث آسیب به آنها می شود.  این روش معمولاً ناراحت کننده و دردناک نیست.بهترین

مدت زمانی که جلسه لیزر انجام می شود  بسته به اندازه منطقه تحت درمان چند دقیقه می باشد .  در صورتی که هر گونه قرمزی و تورم درمناطق درمان شده بروز کند ،  معمولا در یک زمان کوتاه از بین می رود. و اکثر مردم به سرعت به فعالیت عادی باز می گردند.

 

آیا لیزر موهای زائد خطرناک است؟

لیزر موهای زائد اگر توسط یک تکنسین با تجربه و در یک مرکز لیزر معتبر انجام شود ،  یک روش امن است.

عوارض احتمالی لیزر موهای زائد عبارتند از: بهترین

  • تیره یا روشن شدن پوست در منطقه درمان شده ،
  • آثار سوختگی در پوست منطقه درمان شده.

از آنجایی که پوست های تیره تر بیشتر به تغییرات رنگدانه حساس می باشند ، پوست قبل از لیزر موهای زائد نباید برنزه شود.

 

چند جلسه درمان با لیزر لازم است؟

تعداد جلسات مورد نیاز برای حذف موی زائد در هر منطقه در حدود  4 تا 6 جلسه می باشد.  این جلسات باید با فواصل ماهانه تکرار شود.

 

لیزر موهای زائد پا چقدر هزینه دارد؟

بهترین روش برای از بین بردن موهای پا | لیزر موهای پا | مرکز لیزر برکه

هزینه های لیزر موهای زائد بسیار متفاوت است.  تعیین هزینه ها به عوامل بسیاری مانند نوع لیزر مورد استفاده ، منطقه تحت درمان  و میزان رشد موها بستگی دارد. هزینه ها می تواند با توجه به عوامل زیر تعیین شود :

  • براساس مدت زمان جلسه لیزر درمانی ،
  • منطقه ای از بدن که تحت درمان قرار می گیرد ،
  • بسته ی پرداختی که انتخاب می کنید ،

هزینه لیزر موهای زائد در افراد مختلف نیز متفاوت است. زیرا الگوهای رشد مو و حجم موها متفاوت هستند. بهترین

به همین دلیل هزینه لیزر موهای زائد و نتایج به دست آمده نیز احتمالاً به نیازهای شما بستگی دارد. بسیاری از مراکز لیزر درمانی و کلینیک ها قیمت را در جلسه مشاوره تعیین کرده و از قبل به اطلاع مشتریان خود می رسانند.

برای مشاوره و گرفتن وقت برای لیزر موهای زائد وعمل های زیبایی سینه و هموروئید و سایر درمان های زیبایی با ما تماس بگیرید.

محقق و مترجم : مینو شفیعی minoo shafie

 

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا