هر آنچه درباره ژل نورامیس باید بدانید.


ژل نورامیس Neuramis را بیشتر بشناسید.

ژل نورامیس

در صورتی که به دنبال راهکار و تکنیکی ایمن، موثر، بدون درد و مقرون به صرفه جهت از بین بردن چین و چروک های پوست و جوان سازی صورت هستید، تزریق فیلرها و ژل های حاوی هیالورونیک اسید عالی ترین و سریع ترین متد درمانی زیبایی برای شما می باشند.
دیگر نیازی به انجام جراحی پر خطر پلاستیک برای از بین بردن خطوط متوسط و عمیق صورت نیست و بیماران می‌‌توانند به کمک روش‌های نوین پزشکی از جمله تزریق ژل جوانی و زیبایی را به پوست خود بازگردانند.
یکی از برندهای خوش نام ژل نورامیس است. اگر می خواهید در مورد ژل نورامیس و کاربردها، قیمت و دیگر ویژگی‌ های آن بیشتر بدانید، به شما پیشنهاد می‌کنیم که حتماً به خواندن این مطلب ادامه دهید و تا پایان همراه ما باشید.

معرفی ژل نورامیس 

ژل نورامیس Neuramis، یکی از پرکننده های پوستی بر پایه هیالورونیک اسید است که تحت انحصار شرکت مدیتوکس (Medytox )کره جنوبی تولید و عرضه می شود. شرکت Medytox در اصل تولید کننده سم نورانوکس (سم بوتولینوم نوع A) برای مصارف زیبایی، بوتاکس نورونوکس و جوانسازی پوست است که در توسعه محصولات زیبایی نیز جایگاهی ویژه دارد.
برای ساخت این ژل از تکنولوژی منحصر به فرد shape استفاده شده است؛ این تکنولوژی با دو مرحله کراس لینک و ارتقای پروسه خالص سازی منجر به پایدار شدن پیوندهای متقاطع شده که در نتیجه آن ماندگاری ژل بیشتر می شود.
ژل نورامیس یک ژل باکیفیت است که می‌‌تواند به سرعت همان نتایج دلخواه شما را به وجود آورد، ایمنی بالایی دارد و هزینه انجام آن نیز بسیار پایین تر از سایر ژل ها است. 

فیلم تزریق ژل

نقش هیالورونیک اسید در ژل های تزریقی

هیالورونیک اسید پلیمری است که به طور طبیعی در درون پوست ما وجود دارد. هیالورونیک اسید با افزایش سن کاهش می یابد که به مرور باعث افتادگی پوست صورت و همچنین ایجاد چین و چروک می شود؛ البته در ابتدا چین و چروک ها سطحی است اما با گذشت زمان عمیق تر می شود.
جهت جلوگیری از افتادگی پوست و ایجاد چین و چروک، باید میزان هیالورونیک اسید پوست افزایش پیدا کند و از آنجایی که تزریق مستقیم هیالورونیک اسید بی فایده است و سریعا جذب و تجزیه می شود؛ باید محصولی تزریق شود که با استفاده از فرآیند اتصال متقاطع، باعث افزایش ماندگاری محصول می شود.
ماده اصلی تشکیل دهنده ژل نورامیس، هیالورونیک اسید است و از آنجایی که این ماده از بدن خود انسان تأمین می شود، استفاده از آن، امنیت بسیار بالایی دارد.
این ژل حاوی مقادیر بسیار زیادی از هیالورونیک اسید است که به حفظ رطوبت پوست کمک می‌کند زیرا این پلیمر دارای قابلیت پیوند با آب است. این اسید به تدریج و به آرامی حل می‌شود تا در نهایت بافت نرم بدن آن را به طور کامل جذب کند. 

انواع ژل نورامیس

در حال حاضر ژل های نورامیس جزو برترین برندهای فیلر موجود در بازار است که با عوارض جانبی بسیار ناچیز خود توجه بسیاری از پزشکان و متخصصان پوست را به خود جلب کرده است. هر یک از محصولات ژل نورامیس کاربرد مشخصی در تجدید استحکام و جوان سازی پوست دارد. در ادامه به توضیح هر کدام از این ژل ها می پردازیم.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021 22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

 

Neuramis Deep

1. نورامیس دیپ Neuramis Deep

ترکیب فیلر نورامیس دیپ حاوی (۲۰mg / ml) هیالورونیک اسید با کراس لینک بای فازیک است و از سوی بسیاری از متخصصان پوست به عنوان گزینه ای مناسب جهت درمان چین و چروک های متوسط تا شدید پوست، کانتور صورت، رفع چروک های متوسط تا عمیق پیشانی، رفع خطوط لبخند اطراف دهان، برجسته سازی لب ها و جوان سازی پوست پیشنهاد می شود. این ژل در ناحیه میانی درم پوست تزریق می شود و در از بین بردن خطوط اضافی و چین و چروک در ناحیه گونه و گوش ها نیز کاربرد دارد. این ژل حاوی لیدوکایین نیست.

2. ژل نورامیس دیپ با لیدوکائین Neuramis Deep Lidocaine

تمامی خصوصیاتی که برای ژل نورامیس دیپ گفته شد در این ژل نیز موجود است. با این تفاوت که در ترکیب این محصول لیدوکائین جهت کاهش درد و ناراحتی در هنگام تزریق ژل افزوده شده است. 

Neuramis Volume Lidocaine

3. ژل نورامیس ولوم به همراه لیدوکائین Neuramis Volume Lidocaine

اندازه ذرات هیالورونیک اسید کراس لینک شده در ژل نورامیس ولوم نسبت به همتایان خود بزرگ تر بوده و همین امر موجب می گردد که از این ژل برای رفع چین و چروک های عمیق در درم پوست استفاده شود. بنابراین اگر می خواهید خطوط عمیق و ثابت پوست خود را از بین ببرید و یا به روش های کانتور صورت و حجم دهی و برجسته سازی گونه، چانه ها و لب هایتان علاقه دارید، این محصول شرکت Medytox به شما پیشنهاد می شود.

این پرکننده که حاوی اسید هیالورونیک (۲۰mg / ml) است در موارد زیر نیز کاربرد دارد:

  • چین های بینی
  • خطوط پیشانی
  • خطوط اخم glabellar
  • خطوط خنده (اطراف لب)
  • ژل نورامیس لیدوکائین

4. فیلر نورامیس لیدوکائین Neuramis Lidocaine

این نوع ژل با میزان اسید هیالورونیک (۲۰mg / ml) با قابلیت ۳ درصد لیدوکائین جهت کاهش درد هنگام تزریق، برای از بین بردن چین و چروک های سطحی و ریز صورت، خطوط اطراف دهان و دور چشم، حجم و جوان سازی پوست قابل استفاده است.
تکنولوژی به کار رفته در این ژل باعث تقویت پروسه تخلیص هیالورونیک اسید و اتصالات متقاطع مونو فازی می شود. این شیوه موجب کاهش اتصالات غیرمتقاطع BDDE و پایداری طولانی مدت این ژل خواهد شد.

پژوهش های کلینیکی حاکی از این است که ژل های نورامیس نسب به ژل های ژوویدرم و رستیلن نتایج مطلوب تر و بهتری به همراه خواهند داشت.

5. نورامیس مزو (Neuramis Meso)

کاربرد این ژل در مزوتراپی و آب رسانی و جوان سازی پوست است و در ترکیب آن اسید هیالورونیک بدون کراس لینک به همراه قند مانیتول (۹/۰ درصد) به کار رفته است. دقت داشته باشید که نورامیس مزو در اصل به عنوان یک ترکیب فیلر در نظر گرفته نمی‌شود. این ژل را می‌توان در حجم ۱ میلی لیتر به زیر درم پوست در نواحی صورت و گردن تزریق نمود. با استفاده از ژل نورامیس مزو می‌توانید زیبایی و جوانی پوست خود را بازیابید.

6. نورامیس لایت (Neuramis Light)

 ژل نورامیس لایت با داشتن کوچک ترین اندازه ذرات، برای اصلاح خطوط بسیار نازک و سطحی مانند خط اخم و خطوط اطراف چشم و دهان استفاده می شود. این محصول حاوی هیالورونیک اسید با کراس لینک بای فازیک است.
محل تزریق ژل نورامیس لایت در نواحی سطحی درم پوست بوده و در جوان سازی و آب رسانی پوست صورت و گردن نقش بسزایی را ایفا می کند. این فیلر نیز همانند دیگر محصولات شرکت Medytox با مجوز وزارت بهداشت در کلینیک های زیبایی و مطب متخصصین پوست مورد استفاده قرار می گیرد.

کاربردهای ژل نورامیس

کاربردهای ژل نورامیس

کاربرد اصلی ژل نورامیس؛ جوان سازی پوست، افزایش حجم و رفع چین و چروک های عمیق پوستی است. دیگر کاربردهای این ژل به شرح زیر می‌باشد:

  • زاویه سازی چانه
  • رفع خطوط اخم
  • رفع خطوط خنده
  • رفع خطوط غم و اندوه
  • برجسته سازی و حجم دهی به گونه ها
  • درمان چین و چروک های خطوط دور لب
  • کاهش چین و چروک و برطرف کردن خطوط متوسط تا عمیق صورت
  • برجسته سازی لب ها، پیشانی و افزایش حجم صورت بدون نیاز به عمل جراحی
  • ژل نورامیس به عنوان یک مرطوب کننده بالقوه، پوست را لطیف و نرم نگه می دارد و تا چند ماه به جوان سازی آن کمک می‌کند.

تزریق ژل چگونه انجام می‌شود؟

ژل نورامیس از طریق یک سوزن بسیار کوچک به درون پوست تزریق می‌شود. پزشک به منظور ایجاد راحتی بیشتر از محصولات بی حس کننده استفاده خواهد کرد. قبل از تزریق ژل باید آرایش صورت پاک شود. پزشک در هنگام تزریق ژل به بررسی واکنش پوست می‌‌پردازد تا از تزریق حجم مناسب ژل اطمینان حاصل کند. 

مزایای استفاده از ژل نورامیس

بلافاصله بعد از عمل تزریق ژل، نتایج فوری و اثرات آن قابل رویت است.
یک محصول با ایمنی بالا است، زیرا هیالورونیک اسید طبیعی با تخمیر میکروبی تهیه شده است که ایمنی ژل را دو برابر می کند.
اثرات مثبت نورامیس تا مدت ها (بعضاً‌ ۶ ماه و بیشتر) باقی خواهد ماند. به علاوه لیدوکائین موجود در این محصولات، میزان درد ناحیه تزریق را کاهش داده و تجربه ای دلنشین را از تزریق فیلر برای شما به ارمغان می آورد.
ژل نورامیس بدون عوارض جانبی است و با ماندگاری بالا برای رفع چین و چروک های روی صورت و افزایش حجم آن برای جوان سازی بیشتر پوست استفاده می شود. 

ماندگاری و دوام ژل نورامیس

به طور کلی میزان ماندگاری ژل ها به ناحیه تحت درمان، نوع محصول مورد استفاده و متابولیسم بدن هر فرد بستگی دارد. باید به این نکته توجه داشته باشید که اثر ژل دائمی نبوده و بایستی هر چند ماه یک بار تزریق آن ها را تکرار کنید. ژل نورامیس ماندگاری بالایی دارد و معمولاً دوام و طول عمر آن حدود ۱۲ ماه می باشد.

هزینه تزریق ژل

هزینه تزریق ژل نورامیس

تزریق ژل نورامیس باید توسط پزشک باتجربه و در مرکز زیبایی معتبر انجام شود. حتماً از اصل بودن محصول اطمینان حاصل کنید. این ژل ساخت کشور کره جنوبی و دارای مجوز وزارت بهداشت است. از ژل های تقلبی که زیر قیمت و در مراکز غیر متعبر استفاده می شود جداً خودداری کنید؛ چرا که عوارض جانبی محصولات تقلبی ممکن است تا مدت ها گریبان گیر شما گردد. شما می توانید با مراجعه به بهترین مرکز زیبایی پوست و مو شریعتی و مشورت با متخصصان خبره در این زمینه، بهترین انتخاب را برای خود رقم بزنید.
هزینه تزریق هر سی سی ژل نورامیس اصل نیز با توجه به قیمت روز ژل، دستمزد پزشک، نوع ژل مورد استفاده و تعداد نقاطی که باید درمان شود تعیین می شود. به طور کلی قبل از شروع تزریق ژل و در جلسه مشاوره، پزشک پس از انجام ارزیابی‌های اولیه با شما در خصوص هزینه درمان صحبت خواهد کرد. 

شاید این مطلب برای شما مفید باشد: تزریق ژل لب در بهترین مرکز زیبایی تهران

مراقبتهای قبل از تزریق ژل

 مراقبت‌های قبل از تزریق ژل نورامیس

  • پزشک قبل از تزریق ژل نورامیس به طور کامل به بررسی سابقه پزشکی شما می‌پردازد و در جلسه مشاوره شما می‌توانید همه سوالات خود را از او بپرسید. پزشک قبل از تزریق ژل از شما می‌خواهد فرم رضایت نامه را امضا کنید. 
  • حدود یک هفته قبل از تزریق ژل از مصرف داروهای رقیق کننده از قبیل آسپرین، موترین و ایبوپروفن خودداری کنید. در صورتی که به دلایل پزشکی از آسپرین استفاده می‌‌کنید باید به پزشک اطلاع دهید.
  • به مدت سه روز قبل از تزریق ژل از مصرف محصولات موضعی از قبیل ترتینوئین، رتینول، رتینوئیدها، گلیکولیک اسید یا محصولات ضد پیری اجتناب کنید.
  • حدود یک هفته قبل از تزریق باید از مصرف مکمل‌هایی مانند گل راعی، جینکوبیلوبا، جینسینگ، سیر، ویتامین ای و روغن گل مغربی خودداری کنید.
  • حدود ۳ روز قبل از درمان از موم انداختن، بند انداختن یا استفاده از کرم موبر در ناحیه ی تحت درمان خودداری کنید.
  • در صورتی که شما دچار تبخال هستید، ممکن است سوزن باعث سوراخ شدن تبخال و انتقال آن به سایر نقاط صورت شود، به همین دلیل در صورت ابتلا به چنین اختلالی باید به پزشک خود اطلاع دهید.
  • هنگام مراجعه به کلینیک از استفاده از لوازم آرایشی خودداری کنید و صورت خود را کاملا بشویید.

مراقبتهای بعد از تزریق ژل

مراقبت‌های پس از تزریق ژل نورامیس 

  • پس از تزریق ژل ممکن است دچار قرمزی، کبودی، تورم، حساسیت و خارش در اطراف محل تزریق شوید. بنابراین از خاراندن، ماساژ دادن و دستکاری کردن محل تزریق ژل و وارد کردن هر گونه فشار به ناحیه درمانی خودداری کنید. این عوارض طی مدت چند ساعت تا چند روز بهبود پیدا می‌کنند. 
  • استفاده از کمپرس یخ، قرص بروملین، قرص و کرم آرنیکا به کاهش کبودی صورت کمک خواهند کرد. معمولا پزشک برای کاهش کبودی صورت استفاده از پماد موضعی آرنیکا را به شما توصیه میکند. 
  • در ۶ تا ۱۰ ساعت اول پس از تزریق ژل برای کاهش درد خود از استامینوفن استفاده کنید.
  • پس از تزریق ژل از انجام دادن فعالیت‌های جسمانی سنگین خودداری کنید که بروز کبودی بیشتر را افزایش می‌‌دهند.
  • تا زمانی که قرمزی و تورم ناحیه تزریقی از بین برود باید از گرم شدن و یا سرد شدن این ناحیه خودداری کنید. 
شاید برای شما مفید باشد: لیزر موهای زائد با جدیدترین دستگاه لیزر 

چه کسانی باید از درمان با ژل نورامیس خودداری کنند؟

  • زنانی که در دوران بارداری و یا شیردهی قرار دارند.
  • افرادی که از یک بیماری خاص مانند روماتیسم رنج می‌برند.
  • افرادی که به هیالورونیک اسید حساسیت دارند.
  • افرادی که از داروهای رقیق کننده خون استفاده می‌کنند.

 شرایط نگهداری از ژل نورامیس به چه صورت است؟

  • باید در دمای ۲ تا ۲۵ درجه سانتیگراد نگهداری شود.
  • از گرما دادن یا منجمد کردن این محصول خودداری شود.
  • از قرار دادن آن در مقابل نور مستقیم آفتاب خودداری گردد.
  • تاریخ انقضای ژل نورامیس ۲۴ ماه پس از تولید است و پس از باز کردن ژل نمی‌توان مجددا از آن استفاده کرد.

بهترین مرکز تزریق ژل

سخن آخر

انتخاب ژل مناسب برای بسیاری از علاقه مندان به جوان سازی و زیبایی پوست چالشی مهم به شمار می‌ رود. ژل نورامیس تولید شرکت کره ای Medytox یکی از برترین محصولات موجود در بازار است که دارای تأییدیه سازمان های معتبر غذا و دارو بوده و مورد تأیید بسیاری از متخصصان زیبایی و پزشکان است. شما می توانید با مراجعه به مرکز زیبایی پوست و مو شریعتی با تزریق ژل به بهبود ظاهر صورت خود بپردازند و از نتایج به دست آمده لذت ببرید. تماس با ما را فراموش نکنید تا از زیبایی و جوان سازی پوست خود نهایت لذت را ببرید.

محقق و مترجم: عزیزه جوهری

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا