مرکز لیزر در تجریش |چند دلیل مهم برای انتخاب مرکز لیزر شمال تهران!

مرکز لیزر در تجریش

مرکز لیزر در تجریش

اگر به دنبال بهترین راه حذف موهای زائد بدن هستید، احتمالاً می دانید که هیچ روشی بهتر از لیزر موهای زائد نیست. خوشبختانه امروزه چیزی که زیاد و فراوان است، مرکز لیزر موهای زائد می باشد. بنابراین فرقی نمی کند که در کجای شهر تهران یا حتی شهرستان هستید، چرا که بلاخره در آن جا هم یک مرکز لیزر پیدا می شود.

اما اجازه بدهید اندکی دقیق تر به این مسئله نگاه کنیم. درست است که مراکز زیادی در تهران وجود دارند اما فرض کنیم که شما ساکن شمال تهران هستید و به هزار و یک دلیل( مثل ترافیک، مسافت و …) نمی خواهید از محل زندگی خودتان دور شوید! در این صورت ممکن است کار پیدا کردن یک مرکز خوب و معتبر با دستگاهی پیشرفته کمی سخت تر می شود.

مرکز لیزر در تجریش
مرکز لیزر در تجریش

گرچه تجریش و منطقه 1 تهران، منطقه ای بزرگ و وسیع است اما یادتان باشد که پیدا کردن مرکزی که هم قیمت های خوبی داشته باشد، هم به دستگاهی پیشرفته مجهز باشد و هم این که خوش نام و معتبر باشد، کار چندان راحت و ساده ای نیست.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021 22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

 

به همین خاطر است که اگر به دنبال یک مرکز لیزر در تجریش و منطقه یک تهران هستید، ما پیشنهاد ویژه ای برایتان داریم:

مرکز لیزر و زیبایی شمال تهران، از معدود مراکزی است که در صرف نظر از لوکیشن خود قیمت های بسیار به صرفه و ارزانی را برای لیزر موهای زائد در نظر گرفته است. در این مرکز از دستگاه لیزر اسکلپیون استفاده می شود که یکی از بهترین دستگاه های لیزر روز دنیاست. قیمت لیزر + بهترین دستگاه لیزر موهای زائد باعث شده که این مرکز به یکی از خوش نامترین و بهترین مراکز لیزر شمال تهران تبدیل شود. اگر شما هم می خواهید اطلاعات بیشتری درباره قیمت لیزر موهای زائد در این مرکز به دست آورید یا تصمیم دارید که نوبت رزرو کنید، توصیه می کنیم به صفحه ی تماس با ما سری بزنید. همکاران ما به طور کامل شما را راهنمایی خواهند کرد.

اما در ادامه می خواهیم چندین دلیل معتبر و مهم بیاوریم که چرا مرکز لیزر شمال تهران بهترین انتخابی است که می توانید داشته باشید. به خواندن این متن ادامه دهید.

بهترین دستگاه لیزر موهای زائد را در اختیار داریم

شاید شما هم راجع به دستگاه های مختلف و متنوع لیزر چیزهایی شنیده باشید. از انواع برندهای الکس گرفته تا دایود! اما اگر به شما بگوییم دستگاه دیگری وجود دارد که کارکرد هر دو دستگاه را خواهد داشت، چه می گویید؟

دستگاه لیزر اسکلپیون مدیواستار ساخت کمپانی زایس آلمان می باشد و به عنوان یکی از جدیدترین تکنولوژی های لیزر شناخته می شود. این دستگاه چندین مزیت بزرگ دارد:

بهترین دستگاه لیزر موهای زائد
بهترین دستگاه لیزر موهای زائد

اول از همه این که کاملاً بدون درد است. این مسئله به خاطر سیستم کولینگ 360 درجه می باشد. لیزر نواحی حساس مانند لیزر موهای زائد بیکینی و زیربغل، با این دستگاه به تجربه ای بدون درد و لذت بخش تبدیل خواهد شد.

اسکلپیون اثرگذاری دو برابر دارد. چرا که علاوه بر سوزاندن فولیکول مو، عروق تغذیه رسان به آن ها را نیز مسدود می کند. به این ترتیب رشد مجدد آن ها با تاخیر زیادتر همراه خواهد بود.

این دستگاه قابلیت ویژه ای برای رعایت بهداشت نیز دارد چرا که تنها دستگاهی می باشد که امکان کشیدن سلفون یک بار مصرف روی هندپیس آن وجود دارد. به این ترتیب ریسک انتقال بیماری های عفونی و واگیر دار کاهش پیدا می کند. در دستگاه های دیگر، هندپیس صرفا با الکل تمیز می شود اما باید بدانید که برخی از ویروس ها و باکتری ها( مانند ویروس زگیل تناسلی) با الکل هم از بین نمی روند.

مدیواستار تنها دستگاهی است که روی تمام تایپ های پوست و مو اثر می گذارد. بنابراین شما هر رنگ پوستی که داشته باشید به راحتی و بدون نگرانی از بابت سوختگی یا عوارض دیگر، از این دستگاه استفاده کنید.

اسکلپیون تنها دستگاه موثر روی موهای نازک و کرکی است. به خصوص اگر تصمیم به لیزر موهای صورت دارید، توصیه می کنیم از این دستگاه استفاده کنید. چرا که دیگر دستگاه ها باعث افزایش رشد و ضخامت موهای زائد می شوند. اساساً این دستگاه ها برای لیزر موهای نازک طراحی نشده اند و تنها دستگاهی که چنین ویژگی ای دارد، اسکلپیون مدیواستار است.

بهترین دستگاه لیزر موهای زائد
بهترین دستگاه لیزر موهای زائد

بهترین قیمت لیزر موهای زائد را ارائه می کنیم

یکی دیگر از ویژگی های این مرکز، ارائه ی قیمت های کاملاً به صرفه و مناسب برای لیزر موهای زائد است. مراکز دیگری که مجهز به دستگاه اسکلپیون مدیواستار هستند، تعرفه های بالایی برای خدمات خود در نظر می گیرند اما شعار ما در مرکز زیبایی شمال تهران، مراعات شرایط مالی مراجعه کنندگان است. به همین خاطر همیشه سعی می کنیم که قیمت ها را پایین و به صرفه نگه داریم.

شما عزیزان می توانید به این لینک مراجعه کرده و قیمت لیزر نواحی مختلف بدن برای خانم و آقایان را در این مرکز مشاهده کنید. سپس در صورت تمایل می توانید قیمت های ما را با دیگر مراکزی که به همین دستگاه مجهز هستند، مقایسه کنید. قطعاً این تفاوت هزینه های لیزر شما را شگفت زده خواهد کرد.

تخفیف لیزر موهای زائد ارائه می کنیم

یکی دیگر از ویژگی های فوق العاده این مرکز، ارائه ی تخفیف های فوق العاده برای مراجعه کنندگان عزیز است. از تخفیف های 50 درصدی برای دانشجویان و دانش آموزان گرفته تا تخفیف های عیدانه و ….!

توصیه می کنیم اگر برای عید نوروز نتوانسته اید جلسه ی لیزر خود را داشته باشید، از تخفیف های عید فطر ما در این مرکز استفاده کنید. مفتخریم که همیشه بهترین تخفیف های زیبایی را بدون کاهش کیفیت، به شما عزیزان ارائه کنیم.

قیمت لیزر نیم تنه | لیزر بدن آقایان

یکی از گلایه هایی که بیشتر آقایان دارند این است که مراکز زیادی در تهران و حوالی شریعتی وجود ندارد که خدمات لیزر بدن آقایان را ارائه کند. اما در مرکز زیبایی و لیزر شمال تهران، این مشکل را نیز برای شما عزیزان رفع کرده ایم.

در این مرکز بهترین خدمات لیزر موهای زائد مردان توسط اپراتور آقا انجام می شود. قیمت لیزر بدن آقایان نیز با تخفیف های زیادی ارائه می شود. بنابراین اگر به دنبال یک مرکز لیزر در تجریش هستید که لیزر آقایان را نیز ارائه کند، احتمالاً به جای درستی آمده اید. همکاران ما می توانند پاسخ گوی تمام سوالات شما در این زمینه باشند.

نگارنده: ناصری

تهران اسکین

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا