قیمت لیزر بدن آقایان | مزایای لیزر برای آقایان بیشتر است!

قیمت لیزر بدن آقایان

قیمت لیزر بدن آقایان
زمانی بود که لیزر موهای زائد درمان چندان شناخته شده ای نبود. مراکز لیزر مجبور بودند همیشه برای مخاطبان از مزیت های زیاد لیزر بگویند تا بتوانند اعتماد مردم را به این درمان جدید جلب کنند. اما امروزه دیگر نیازی نیست که مراکز چندان در مورد مزیت های لیزر تبلیغ کنند تا مردم را به سوی خود جلب کنند. چراکه امروزه مردم با فواید بسیار این درمان زیبایی به اندازه کافی آشنا هستند. تنها موردی که درباره اش دو به شک هستند این است که کدام مرکز را برای لیزر کردن موهای زائد بدن خود انتخاب کنند؟

قیمت لیزر بدن آقایان
قیمت لیزر بدن آقایان

درست مثل بی اعتمادی مردم به لیزر در اوایل ورودش به کشور، حتی بعد از شناخته شدن و محبوبیت لیزر خیلی از آقایان بودند که تن به لیزر کردن موهای زائد نمی دادند. چون به قول معروف برایشان افت داشت!! لیزر درنگاه آقایان مثل اپیلاسیون بود و فکر می کردند کاری است که فقط خانم ها آن را انجام می دهند. اما رفته رفته این باور اشتباه هم از ذهن مردم پاک شده. آقایان هم متوجه شده اند که لیزر یک درمان است نه یک وسیله آرایشی. به همین خاطر آنها هم می توانند از این مزیت های شگفت انگیز به اندازه خانم ها بهره ببرند.
هرچند اصل روند درمانی لیزر موهای زائد برای آقایان و خانم ها یکسان است، اما تفاوت هایی که در سختی و شدت درمان برای این دو گروه وجود دارد باعث شده تا تعرفه های قیمت لیزر بدن برای آقایان با خانم ها اندکی فرق داشته باشد.

لیزر موهای زائد بدن

لیزر اشعه ای است که از پرتو های نوری متراکم تشکیل شده است. درست مثل پرتوهای متراکم پشت ذره بین که می توانند گرما و و حرارت متمرکز ایجاد کنند، اشعه لیزر هم اساسا برای تولید حرارت متمرکز است. وقتی این اشعه به سطح پوست تابیده می شود، از آنجاییکه ماهیت نوری دارد تمایل طبیعی دارد تا جذب نقطه های تیره بشود.
حال فرض کنید که قبل از لیزر موهای زائد ناحیه درمان را شیو کرده اید و فقط ریشه ها باقی مانده اند. نقطه هایی که ریشه های مو هستند معمولا سیاه یا به هر صورت تیره تر از رنگ خود پوست هستند. به همین دلیل وقتی اشعه با پوست برخورد می کند مستقیما جذب این نقطه های تیره یعنی ریشه های مو می شود و به خود پوست کاری ندارد. به همین دلیل لیزر کمترین عوارض جانبی و خطری برای شما نخواهد داشت.

قیمت لیزر بدن آقایان
قیمت لیزر بدن آقایان

اشعه ی جذب شده داخل ریشه مو به حرارت تبدیل شده و چون باریک است عمق نفوذ زیادی هم دارد. به همین علت به پیاز مو رسیده و تمام حرارت را در آنجا ایجاد می کند تا بتواند ماده ای به نام فولیکول که عامل رشد موهاست را بسوزاند. البته فولیکول ماده ای طبیعی است و خود به خود بازسازی می شود. از همین رو هم هست که لیزر یک درمان دوره ای و چند جلسه ای است. تا بتواند به صورت منظم این فولیکول ها را از بین برده، در مجموع آنها را ضعیف کرده و رشد آنها را برای مدت طولانی متوقف کند. چون بدن رفته رفته به عدم تولید این ماده عادت می کند.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021 22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

 

هزینه لیزر موهای زائد

لیزر موهای زائد از نظر قیمت و هزینه درمانی کاملا به صرفه است. حتی اگر در گرانترین مراکز هم لیزر را انجام دهید شرایط پرداخت دوره به صورت اقساطی است. چون هزینه هر جلسه لیزر جداگانه و بعد از همان جلسه دریافت می شود. حال از آنجاییکه فاصله بین این جلسات با توجه به سرعت رشد معمول موها تقریبا چهار الی شش هفته است، شما عملا هزینه کل دوره را به صورت قسط های یکماه الی یکماه و نیمه پرداخت می کنید. پس فشاری به شما وارد نمی شود.

قیمت لیزر بدن آقایان
قیمت لیزر بدن آقایان

تخفیف لیزر

مراکز لیزر مو امروزه بسیار زیاد شده اند. هرکدام هم قیمت مخصوص به خودشان را دارند. خیلی از آنها بسیار گران هستند و خیلی ها هم بسیار ارزان. اما قابل اعتماد ترین مراکزی که می توانند خدماتی با کیفیت با قیمتی معقول به شما ارائه دهند آنهایی هستند که قیمت هایشان در رنج متوسط قرار گرفته است.
ولی طبیعی است که همه ما دوست داریم که تا حد امکان هزینه کمتری برای هر چیز پرداخت کنیم. راهکار مناسب برای این امر مراجعه به مراکز بسیار ارزان نیست. بلکه باید به دنبال تخفیف ها بگردید. تقریبا تمام مراکز دوره های تخفیفی دارند. معدودی از آنها نیز تخفیف های دائمی ویژه دارند. اگر بتوانید مرکز معتبر و خوبی را پیدا کنید و در دوره های تخفیفی آن لیزر را شروع کنید سود کرده اید. چون هم درمانی باکیفیت دریافت داشته اید و هم با قیمتی پایین تر از حد معمول از آن استفاده کرده اید.
لیست قیمت موجود در این صفحه می تواند مثال خوبی از قیمت های منطقی یک مرکز لیزر معتبر باشد.

هزینه لیزر صورت

لیزر کردن صورت آقایان از نظر اصولی با لیزر کردن صورت خانم ها فرق می کند. برای مثال هزینه لیزر کردن صورت برای یک خانم یک تعرفه دارد، در حالی که لیزر کردن هر بخش از صورت آقایان ممکن است تعرفه ای جداگانه داشته باشد.این به خاطر آن است که موهای صورت آقایان هم بیشتر است و قوی تر.
آقایان می توانند از مزیت های لیزر صورت برای آنکادر کردن خط ریش و کاهش رشد موهای زائد نواحی غیردلخواه استفاده کنند.

قیمت لیزر بدن آقایان
قیمت لیزر بدن آقایان

موهای زائد روی اندام تناسلی مردان

موهای زائد اندام تناسلی آن بخشی از بدن است که تقریبا همه آن را از بین می برند. چون بیشتر از هر موی زائد دیگری در هر نقطه دیگری از بدن می تواند روی سلامت و بهداشت فرد تأثیر بگذارد. در حالی که خانم ها بیشتر مایل به استفاده از لیزر برای از بین بردن موهای زائد این منطقه هستند، آقایان هم کم کم دارند از فواید بی شمار آن استفاده می کنند.
پوست ناحیه تناسلی حساس است و زود به روش های قدیمی مانند استفاده از تیغ و پودر موبر واکنش نشان می دهد. در حالی که با استفاده از لیزر میتوانید از شر این روش های سنتی خلاص شوید. لیزر می تواند رشد موهای زائد بدن شما را برای طولانی مدت متوقف کند.

مرکز لیزر آقایان

با اینکه تعداد آقایان متقاضی لیزر رو به افزایش است اما متأسفانه همه مراکز خدمات مختص آقایان ارائه نمی دهند.

از جمله بهترین مراکز لیزر برای آقایان مرکز لیزر شمال تهران است. این مرکز با در اختیار داشتن کادری مجرب در کنار جدیدترین دستگاه های لیزر توانسته در کنار تعرفه های معقول و تخفیف های ویژه، خود را به عنوان مرکزی کاملا با کیفیت هم معرفی نماید. برای دیدن لیست قیمت های این مرکز و تماس جهت اخذ نوبت لیزر بهتر است به صفحه تماس با ما مراجعه نمایید.
قیمت لیزر بدن آقایان
قیمت لیزر بدن آقایان

محقق : ناصری

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا