جلسه اول لیزر موهای زائد | شیو کردن حین جلسات لیزر

جلسه اول لیزر موهای زائد | شیو حین جلسات لیزر  

نکته مهم جلسه اول لیزر موهای زائد | شیو کردن در فاصله جلسات لیزر

متخصصان  لیزر ما در مرکز لیزر برکه  همیشه پیشنهاد می کنند که مشتریان ما قبل از جلسه لیزر موهای زائد موهای شان را شیو کنند.  در ابتدا شاید این پیشنهاد کمی غیر عادی به نظر برسد ، اما با توجه به اینکه تکنولوژی لیزر برای حذف موهای زائد چگونه کار می کند ، آن وقت این پیشنهاد بسیار معنی می دهد.

لیزرهایی که برای حذف موهای زائد استفاده می شوند ،  با هدف قرار دادن ملانین (رنگ) در فولیکول مو کار می کنند.  تمرکز لیزر بر فولیکول مو در زیر پوست هدفمند ترین و مؤثر ترین روش حذف موهای زائد است.  شیو کردن ناحیه تحت درمان باعث تمرکز لیزر در زیر پوست و بهبود نتایج می شود.

با شیو کردن مو در بالای سطح پوست ، خطر ابتلا به هر نوع آسیب پوستی نیز کمتر می شود و درمان با لیزر راحت تر انجام می شود.

مرکز لیزر و زیبایی برکه با متخصصین مجرب و با سابقه آماده ارائه خدمات در زمینه لیزر موهای زائد با مدرن ترین دستگاه لیزر و درمان های زیبایی از جمله لیپوساکشن و ماموپلاستی می باشد.  برای گرفتن وقت از پزشک متخصص اینجا کلیک کنید

 

چه مدت قبل از لیزر موهای زائد شیو کنیم؟ 

نکته مهم جلسه اول لیزر موهای زائد | شیو کردن در فاصله جلسات لیزر    در اینجا چند قاعده اساسی برای اصلاح قبل از انجام لیزر موهای زائد وجود دارد :

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021 22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

 

  • زمان مناسب برای اصلاح روز قبل از جلسه لیزر درمانی شما است. زیرا پوست فرصت کافی دارد تا التهاب ناشی از شیو کردن را جبران کند و زمان کافی برای رشد دوباره موها وجود ندارد.
  • قبل از شیو کردن ابتدا برای پاک کردن سلول های مرده پوست ، پوست خود را به خوبی تمیز کنید.
  • فراموش نکنید که از یک ژل اصلاح کننده ای که هیدراته است و سطح پوست را لغزنده می کند ، استفاده کنید. اگر کرم اصلاح در دسترس نداشتید ، نرم کننده مو گزینه ای بهتر از صابون برای شیو کردن است.
  • از یک خود تراش نو و تمیز استفاده کنید تا در صورتی که بریدگی روی پوست تان ایجاد شد ، خطر عفونت را کم کنید.
  • در هنگام اصلاح از آب ولرم و یا خنک استفاده کنید. اگر قبل از اصلاح از آب داغ استفاده کنید ،  پوست خیلی نرم می شود و منافذ پوست باز می شوند.

نکته مهم : اگر پوست شما پس از شیو کردن ملتهب می شود ، بهتر است از ریش تراش برقی برای  اصلاح منطقه مورد نظر استفاده کنید.  شما می توانید موهای خود را با استفاده از تیغه پهن ریش تراش برقی شیو کنید .  این کار احتمال موهای زیر پوستی را کاهش می دهد.

مرکز لیزر و زیبایی برکه بهترین خدمات را توسط پزشکان متخصص و مجرب و کادر آموزش دیده و خوش برخورد به شما ارائه خواهد داد.  برای گرفتن وقت با ما تماس بگیرید.

 

روش اپیلاسیون ، کندن مو ، کرم های موبر   

نکته مهم جلسه اول لیزر موهای زائد | شیو کردن در فاصله جلسات لیزر  اگر شما به طور معمول از روش هایی مانند اپیلاسیون ، کندن مو و یا کرم های موبر برای خلاص شدن از موهای ناخواسته خود استفاده می کنید ، دیگر باید این روش ها را کنار بگذارید.  زیرا  اپیلاسیون و کندن موها از ریشه به طور کامل موها را از بین می برد.  بنابراین هیچ ملانینی برای هدف گرفتن توسط لیزر وجود ندارد.

کرم های مو بر هم ممکن است بخشی از شفت مو را در زیر سطح پوست از بین ببرد.  بدین معنا که ملانین کمتری برای هدف گیری در مقایسه با اصلاح وجود دارد.

لیزر موهای زائد باعث می شود که برای همیشه  از شیو کردن و اپیلاسیون راحت شوید.

 

شیو کردن در فاصله بین جلسات لیزر درمانی  

در مرکز لیزر برکه  پرسش های زیادی در مورد لیزر موهای زائد از ما می شود.  یکی از رایج ترین پرسش هایی که می شنویم این است که آیا می توانم بین درمان های لیزر شیو کنم؟

پاسخ کوتاه بله است!  موهای زائد در بین درمان ها رشد می کنند  و شیو کردن آنها هیچ مشکلی ایجاد نمی کند.

به دلیل روش کار دستگاه لیزر ، ما مشتریان خود را تشویق می کنیم تا قبل از هر جلسه لیزر موهای زائد پوست ناحیه ای را که قرار است لیزر شود ، شیو کنند.   روش عملکرد لیزرها برای حذف موهای زائد اینسات که ملانین (رنگدانه) موجود در فولیکول های مو را هدف قرار می دهند.

اما هدف نهایی این است که فولیکول مو را از بین ببریم تا موها دگر رشد نکنند.  برای رفع مؤثر موها توسط لیزر ، شیو کردن  قبل از لیزر درمانی  باعث می شود که مو در زیر سطح پوست نزدیک به ریشه قرار بگیرد و بهتر و مؤثر تر مورد هدف لیزر قرار بگیرد.

به همین دلیل شیو کردن در فاصله میان جلسات لیزر  قطعاً ایده خوبی است.  این کار هیچ تأثیر منفی بر نتایج درمان نخواهد گذاشت و خوشبختانه پس از جلسه لیزر درمانی نیاز شما به شیو کردن کمتر و کمتر خواهد شد.

در مرکز لیزر برکه ما از جدیدترین دستگاه لیزر موهای زائد استفاده می کنیم.  این دستگاه که اسکلپیون مدیواستار نام دارد در سال  2018 به بازار عرضه شده و ساخت آلمان است.  درمان موهای زائد با این دستگاه به علت سرعت بالا و داشتن سیستم خنک کننده بدون درد است. 

 

نکاتی در مورد شیو کردن قبل و بعد از حذف موهای لیزر

 نکته مهم جلسه اول لیزر موهای زائد | شیو کردن در فاصله جلسات لیزر

شما می توانید قبل و بعد از لیزر موهای زائد شیو کنید.  اما ترفندهایی وجود دارد که می تواند به شما کمک کند که بهترین استفاده را از درمان خود داشته باشید و از پوست خود نیز محافظت کنید.

 

شیو کردن پیش از لیزر موهای زائد  

  • شیو کردن بله اما اپیلاسیون ، کندن موها و استفاده از کرم های مو بر ممنوع است. شما فقط باید موها را از سطح پوست بردارید نه اینکه آنها را از ریشه بکنید.  اگر به تازگی از اپیلاسیون  یا کرم های موبر یا هر روش دیگری به غیر از شیو کردن استفاده کرده اید ، دیگر ملانینی برای اینکه لیزر آن را هدف قرار دهد ، وجود نخواهد داشت.
  • شب قبل از جلسه درمان با لیزر شیو کنید. اگر اصلاح درست قبل از جلسه لیزر باشد ، ممکن است پوست را تحریک کند. پس شب قبل از لیزر درمانی شیو کنید.
  • قبل از اصلاح پوست خود را لایه برداری کنید. این کار کمک خواهد کرد که سلول های مرده پوست حذف شوند و شیو کردن را به صورت نرم تر انجام دهیم.
  • پس از اصلاح از مرطوب کننده ها استفاده نکنید. به طور معمول ، استفاده از کرم مرطوب کننده پس از شیو کردن یک ایده خوب است. اما در صورتی خوب است که پس از کرم زدن دوش بگیرید.  زیرا در هنگام لیزر موهای زائد نباید باقیمانده کرم روی پوست تان باشد.
  • اگر پس از اصلاح با تیغ پوست شما دچار تحریک و خارش می شود ، از ریش تراش برقی استفاده کنید. بعضی از مناطق مانند خط بیکینی بسیار حساس هستند. شما می توانید با استفاده از یک ریش تراش برقی در شب قبل  از جلسه لیزر درمانی موهای این ناحیه را شیو کنید.

 

شیو کردن بعد از لیزر موهای زائد  

  • برای شیو کردن پس از لیزر موهای زائد تا چند روز پس از لیزر درمانی صبر کنید. پوست شما ممکن است پس از درمان کمی حساس باشد. به همین دلیل بهتر است چند روز صبر کنید تا از تحریک بیشتر پوست جلوگیری شود.
  • 4 تا 5 روز پس از لیزر موهای زائد صبر کنید.  به این ترتیب در هنگام تراشیدن ، خطر التهاب  پوست در منطقه درمان شده کمتر می شود.
  • مراقب ریزش موها باشید. چند روز پس از درمان با لیزر موهای آسیب دیده شروع به ریختن می کنند.  بعضی افراد این موها را با موهایی که تازه رشد کرده اند اشتباه می گیرند و به سرعت به سراغ ریش تراش می روند.  قبل از اینکه شیو کنید ، به آرامی پوست خود را اسکراب کنید ، اگر اینها موهای لیزر شده باشند ، با اسکراب از بین می روند.
  • عادات اصلاح جدید خود را دنبال کنید. اگر مشاهده کردید که دیگر نیازی به شیو کردن دارید ، نشانه این است که درمان لیزر موهای زائد مؤثر بوده است.

رها شدن از شر این موهای زائد در مرکز لیزر برکه موجب می شود که در طول سال و به خصوص در فصل تابستان بتوانید به راحتی لباس مورد علاقه خود را تن کنید.

برای مشاوره و گرفتن وقت برای لیزر موهای زائد وعمل های زیبایی سینه و هموروئید و سایر درمان های زیبایی با ما تماس بگیرید.

منبع

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا