آیا بوتاکس باعث افتادگی پوست می شود نی نی سایت| 7 شایعه درباره بوتاکس

آیا بوتاکس باعث افتادگی پوست می شود نی نی سایت

آیا بوتاکس باعث افتادگی پوست می شود نی نی سایت؟ در این مطلب، با دلایل علمی پزشکی زیبایی، شایعه ی شل شدن پوست در اثر تزریق مکرر بوتاکس رو رد می کنیم. با ما همراه باشید.

آیا بوتاکس باعث افتادگی پوست میشود نی نی سایت
افتادگی پوست و شایعات درباره بوتاکس نی نی سایت

افتادگی پوست بعد از بوتاکس

شاید تزریق ژل دائمی داشته باشیم اما فعلا چیزی به اسم بوتاکس دائمی نداریم. میانگین ماندگاری اثر بوتاکس بین 4 تا 5 ماه است. بعد از پایان این مدت، پوست تا حدودی به حالت سابق باز می گردد. به همین علت، به اشتباه تصور می کنیم که پیرتر شده ایم!
بوتاکس بر عضلات اثر می گذارد. برای حرکت دادن ماهیچه های بدن ماده ی استیل کولین acetylcholine ترشح می شود. استیل کولین یک انتقال دهنده ی عصبی و منشاء اصلی حرکات انقباضی عضلات بدن است. از زمان شروع تزریق بوتاکس تا دو هفته بعد، ترشح این ماده به تدریج متوقف می شود. در نتیجه، عضلات اخم و عضلات، که مسبب چین و چروک هستند، بین 4 تا 5 ماه نمی توانند منقبض شوند. یعنی، از حالت تنش خارج شده و در عوض حالت ریلکس و راحت به خود می گیرند.

تمدید تزریق بوتاکس مشابه مسواک زدن است!

پس از پایان ماندگاری بوتاکس، دوباره عضلات اخم توانایی حرکت رو پیدا می کنند. بنابراین، پوست تا حدودی به حالت قبلی باز می گردد. به همین علت، تزریق بوتاکس رو تمدید می کنیم. تصور اینکه تزریق مکرر بوتاکس پوست رو پیرتر می کند کاملا اشتباه است. برعکس، بوتاکس شبیه مسواک زدن پوست ما رو از فرسودگی، پیری و تنش بیشتر نجات می دهد.

سوال: آیا بوتاکس باعث افتادگی پوست می شود نی نی سایت؟
جواب: خیر. برعکس، بوتاکس در هر بار تزریق به جوانتر شدن، براق و شاداب ماندن پوست کمک می کند.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021 22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

 

از تصور غلط فوق که بگذریم، به 6 تای دیگر از شایعات رایج درباره بوتاکس می پردازیم.

شایعه اول: بوتاکس عوارض وحشتناکی دارد!

حتما در اخبار درباره ی مرگ پس از تزریق بوتاکس شنیده اید. یا اینکه، بعضی ها از افتادگی پلک بعد از بوتاکس می نالند!
از شما چند سوال می کنیم:

  • اگر فردی بلافاصله بعد از تزریق بوتاکس ترامادول و مشروبات الکلی مصرف کرد، آیا مقصر خود شخص است یا بوتاکس؟!
  • اگر فردی مهمترین مراقبت های قبل و بعد از بوتاکس رو اصلا رعایت نکرده باشد چه؟
  • اگر بوتاکس رو در آرایشگاه یا در منزل سرخود تزریق کرده باشد مقصر عوارض وحشتناک بوتاکس کیست؟
  • اگر به جای بهترین مرکز بوتاکس نزد یک پزشک کم تجربه مارک بوتاکس فیک یا تاریخ گذشته تزریق کرده، مقصر واقعی کیست؟
    در همه ی موارد بالا، مقصر اصلی خود ماده ی بوتاکس نیست؛ بلکه، انتخاب تزریق دوز اشتباهی، برند فیک، تزریق ناشیانه و غیر حرفه ای و یا عدم رعایت مراقبت های بوتاکس می باشد.

بعد از بوتاکس چه قرصی نخوریم

بسیاری از عوارض بوتاکس در اثر مصرف دارو و قرص سرخود رخ می دهند. به کمک لینک فوق، لیست کاملی از تمامی داروهای ممنوعه پس از تزریق بوتاکس رو مشاهده کنید.

مقدار واحد تزریق بوتاکس

حداکثر مقدار واحد تزریق بوتاکس ظرف یک جلسه 100 واحد می باشد. برای خانم ها حداکثر 70 واحد تزریق می کنند مگر اینکه پزشک تشخیص دوز بالاتر دهند. اگر دوز تزریق بوتاکس خیلی بالا باشد و یا دوز بالایی در کمتر از دو هفته مجدد تزریق شود، امکان عارضه اوردوز و عوارض بعدی وجود دارد. تزریق دوز بوتاکس بالای 3000 واحد عوارض وحشتناک دارد!

نکته: اگر بار اول تزریق می کنید، پزشک ممکن است نیمی از دوز رو جلسه اول و نیمی دیگر رو دو هفته بعد تزریق کنند. افراد بار اولی دقت کنند که پزشک بایستی درباره ی عدم حساسیت شما به ماده بوتاکس مطمئن شود.

شایعه دوم: تزریق بوتاکس اعتیادآور است!

اصلا اینطوری نیست که همیشه مجبور به تزیرق بوتاکس باشید. شما دوست دارید بوتاکس بزنید، خب بزنید و اگر دوست ندارید، نزنید؛ هیچ مشکلی برای شما پیش نمی آید فقط پوست حالت پیری طبیعی خود رو طی خواهد کرد!
بوتاکس الکل یا نیکوتین نیست که اعتیاد آور باشد. بوتاکس یک سم موقت برای فلج کردن عضلات مملو از تنش و انقباض است. برای مدتی، خطوط اخم و چین و چروک ها از پوست شما رفع می شوند.

بعد از بوتاکس چه قرصی بخوریم
بعد از بوتاکس چه قرصی نخوریم

شایعه سوم: صورت حالت غیر طبیعی و فریز می شود

شاید بپرسید: “چرا بعد از تزریق بوتاکس چهره ی بعضی ها حالت سرد و فریز پیدا می کند؟” پاسخ بسیار ساده است: تزریق غیر حرفه ای بوده. اگر دکتر شما کاربلد باشد، نتیجه ی تزریق یک چهره براق، طبیعی و ریلکس و شاد خواهد بود.

شایعه چهارم: تزریق بوتاکس دائمی است

تزریق بوتاکس موقت است نه دائمی! میانگین ماندگاری بوتاکس بین 3 تا 4 ماه و حداکثر بین 4 تا 5 ماه می باشد. بنابراین، نگران دائمی بودن اثر بوتاکس نباشید.

شایعه پنجم: بوتاکس برای افراد سن بالا است

همیشه پیشگیری بهتر از درمان است. اگر از همان ابتدای پیدایش چین و چروک ها بوتاکس بزنید، بعدا راحت تر می شوید. هر چه قدر به موقع اقدام کنید، برای دفعات بعدی از تنش و سختی خطوط و چین و چروک ها کمتر می شود.
بگذارید مثالی از خودم بزنم. من خط اخم بسیار عمیق و بدجوری داشتم. تا بحال چند بار بوتاکس تزریق کرده ام. هر بار، از میزان تنش خط اخم من در مقایسه با سال قبل کاسته می شود. گاهی پیش آمده که در یکسال فقط یکبار تزریق کردم؛ سختی چین و چروک های پیشانی و خطوط اخم من در مقایسه با زمان پیش از بوتاکس کمتر شده.

شایعه ششم: بوتاکس فقط برای زنان است

این شایعه آخری خیلی مزخرف است! به اندازه ی زنان، مردان نیز بوتاکس تزریق می کنند! کافیه سری به دنیای سلبریتی های مذکر بوتاکس زده از هالیوود، بالیوود، ایران و سیاستمداران و وکلا بزنیم!

سوالات متداول تزریق بوتاکس

خواندن سوالات متداول تزریق ژل و بوتاکس دست کمی از شرکت در جلسه مشاوره رایگان ندارد. هر چه می خواهید بدانید در این بخش پیدا می کنید.

1 source

source 2

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا