فیلم لیزر بیکینی با دستگاه الکساندرایت دیدنی ست! معجزه ی لیزر بیکینی را بشناسید

فیلم لیزر بیکینی با دستگاه الکساندرایت

فیلم لیزر بیکینی با دستگاه الکساندرایت

نتایج لیزر بیکینی با دستگاه الکساندرایت یا دایود واقعا دیدنی ست: پوست شفاف، براق و صاف و لطیف که آرزوی هر خانمی می باشد!

اگر از شیو و اپیلاسیون دائمی موهای زائد ناحیه تناسلی خسته اید، بهترین دستگاه لیزر بیکینی جهان رو به شما معرفی می کنیم. همچنین، اطلاعات مفیدی درباره ی دوره ی 8 جلسه ای لیزر بیکینی می گوییم. با ما همراه باشید.

درد لیزر موهای زائد بیکینی با دستگاه الکساندرایت

لیزر مو بیکینی با دستگاه لیزر مونولیت مدیواستار اسکلپیون هیچگونه دردی ندارد. حتی پوست های خیلی حساس به بی درد بودن این لیزر اعتراف می کنند. این دستگاه لیزرِ فوق العاده گران قیمت اما بسیار باکیفیت در هر مرکزی یافت نمی شود!
ما در مرکز شریعتی تهران سالهای سال است که نتایج قدیمی ترین تا جدیدترین و مدرن ترین دستگاه های لیزر رو به چشم خود دیده و تجربه کرده ایم. در حال حاضر هیچ دستگاه لیزری از نظر اثربخشی، ماندگاری نتایج و “برگشت ناپذیری” موهای زائد حتی به گرد پای اسکلپیون مونولیت مدیواستار نمی رسد.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021 22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

 

خارش بعد از لیزر

انواع لیزر بیکینی
انواع لیزر بیکینی برزیلی هالیوودی نرمال

مراحل لیزر بیکینی

  • پاکسازی ناحیه بیکینی قبل از لیزر موهای زائد بیکینی
  • استفاده از ژل بی حسی  آرام بخش موضعی چرا که این ناحیه فوق العاده حساس است
  • تنظیمات دستگاه لیزر مانند پالس و طول موج از قبل انجام شده
  • در نظر گرفتن تیپ پوستی و جنس و رنگ موهای شما در تنظیمات دیجیتالی لیزر
  • گذاشتن عینک محافظ جهت جلوگیری از کوچکترین آسیب به چشم ها
  • بیست دقیقه لیزر فول بادی و تنها چند دقیقه لیزر بیکینی با دستگاه مونولیت مدیواستار (ویژگی منحصر به فردی که با دستگاه لیزرهای دیگر تجربه نمی کنید، یعنی کاهش دو ساعته زمان لیزر فول بادی به بیست دقیقه!)
  • تابش اشعه لیزر بر فولیکول های موهای زائد برای جذب رنگدانه و تبخیر موی زائد
  • مسدود سازی عروق تغذیه رسان به ریشه موی زائد با طول موج اضافه ی لیزر مدیواستار (این ویژگی طول موج جداگانه علاوه بر طول موج های هدف گیری موی زائد فقط در لیزر اسکلپیون مدیواستار وجود دارد)
  • پایان جلسه لیزر بدون احساس درد و بدون تجربه ی التهاب، سوزش یا عوارض

10 تا از مهمترین مراقبت های لیزر بیکینی


آیا لیزر بیکینی ضرر دارد؟

خیر. این تصور که لیزر بیکینی بر باروری یا سلامت اندام تناسلی اثر منفی دارد غلط است! اشعه لیزر به صورت فوق العاده باریک و متمرکز فقط در حد چند میلی متر در روزنه موی زائد نفوذ می کند. انرژی لیزر هیچگونه تماسی با شبکه مویرگ ها و عصب های زیر پوست شما ندارد.

کاهش مدت زمان جلسه لیزر با بهترین دستگاه لیزر الکساندرایت

یک سوال: دوست دارید یک جلسه ی لیزر شما دو ساعت طول بکشد یا بیست دقیقه؟
ما دستگاه لیزر مدیواستار اسکلپیون رو داریم که مدت زمان لیزر رو به بیست دقیقه رسانده!!! این یعنی کاهش 75 درصدی در مدت زمان درمان و رفع موهای زائد کل بدن.

چرا دستگاه لیزر مدیواستار اسکلپیون بهترین لیزر بیکینی است؟

حالا بشنوید و بخوانید از ویژگی های بهترین دستگاه لیزر بیکینی جهان ساخت شرکت زایس آلمان، پدر اپتیک جهان:

  • محصول مشترک دو ابر کمپانی زایس و مدیواستار در آلمان (کشور آلمان دارای معروف ترین و زبده ترین مخترعان تجهیزات لیزری و پزشکی زیبایی در کل جهان است)
  • معجزه ی لیزر قرن و مخصوص رفع موهای زائد
  • مناسب تمامی تیپ های پوست روشن، گندمی، سبزه، تیره و خیلی تیره
  • دارای یک طول موج تخصصی جداگانه برای غیر فعال کردن عروق تغذیه رسان به ریشه موی زائد (علاوه بر طول موج های الکساندرایت و دایود). توجه کنید که لیزر مونولیت مدیواستار تنظیم پذیرِ دیجیتالی برای انواع تیپ پوست و مو می باشد.
  • مناسب انواع جنس مو از ضخیم تا نازک و کرکی بدون برگشت پذیری موهای زائد
  • کاملا بدون درد و بدون التهاب یا عوارض رایج لیزر (در دستگاه های دیگر)
  • کاهش 75 درصدی مدت زمان لیزر فول بادی از دو ساعت به بیست دقیقه
  • هیچ دستگاه لیزر دیگری را نمی توانید پیدا کنید که تا این حد تخصصی و ویژه ی رفع موهای زائد طراحی شده باشد.
  • به غیر از رفع موهای زائد، لیزر اسکلپیون برای درمان آکنه و جوش و همچنین درمان ضایعات عروقی بسیار خوب عمل می کند.

هزینه لیزر بیکینی

هزینه لیزر بیکینی بطور معمول یک پنجم تا یک هفتم هزینه لیزر کل بدن است. مثلا اگر هزینه لیزر کل بدن 600 هزار تومان باشد، هزینه لیزر بیکینی چیزی حدود 100 هزار تومان است.

مشاهده ی قیمت روز لیزر بیکینی-تخفیف لیزر بیکینی

و پکیج های طلایی، نقره ای و هدیه

لیزر بیکینی: مراجعه حضوری

چنانچه به مرکز برکه تشریف بیاورید، ما حین مراجعه حضوری، تمام اطلاعات مورد نیاز شما را دریافت خواهیم کرد و به تمام سوالاتتان در مورد لیزر بیکینی پاسخ خواهیم داد. ما بر اساس نوع پوست و تراکم موهای زائد تان یک برنامه درمانی مناسب تهیه خواهیم کرد. تمام این خدمات به صورت رایگان به شما عزیزان ارائه می شود.

مرکز برکه همچنین این امکان را در اختیار شما قرار می دهد که از اتاق های عملیاتی لیزر بازدید به عمل آورید. شما همیشه می توانید در زمانی که مناسب باشد با متخصص پوست ما نیز ملاقات کنید.

هزینه و زمان

لیزر بیکینی بسته به عوامل متعدد، هزینه متفاوتی برای هر فرد بابت هر جلسه در بر دارد. عموماً شش تا هشت جلسه درمان با لیزر با فاصله 10 هفته ای، جهت حصول بهترین نتیجه مورد نیاز است. طبق اعلام مایو کلینیک، “بهترین نتیجه” معادل با کاهش رشد مو تا سقف 80 درصد است.

اپیلاسیون بیکینی در یک سالن زیبایی قطعا هزینه کمتری در بر دارد. اما اگر هزینه یک بار مراجعه آن را 12 برابر کنید، متوجه میشوید که چه هزینه هنگفتی بابت چندین جلسه اپیلاسیون متحمل شده اید که از هزینه کل جلسات لیزر بیکینی بسیار بیشتر است.

شاید به این فکر کنید که یک گزینه ارزان تر نیز وجود دارد و آن کیت اپیلاسیون در منزل است. البته در نظر داشته باشید که می توانید از هر روشی استفاده کنید، اما هزینه هر یک از این روش ها در طولانی مدت، سر به فلک خواهد کشید.

نکته دیگر، عامل زمان است. اگر لیزر بیکینی را انتخاب کنید، در دراز مدت تقریباً به اندازه یک اپیلاسیون هم وقت صرف نخواهید کرد؛ چرا که لیزر بیکینی در کمتر از 10 دقیقه به اتمام می رسد.

تخفیفان لیزر بیکینی
 تخفیف لیزر بیکینی تخفیفان

رشد مجدد موها

یک تفاوت بارز بین اپیلاسیون بیکینی و لیزر بیکینی در این است که درمان با لیزر دائمی تر است، بنابراین بهتر است اطمینان داشته باشید که سبکی که برای لیزر موهای زائد تناسلی خود انتخاب می کنید (مانند لیزر برزیلی) که انتخاب می کنید، همان چیزی باشد که در سن 80 سالگی هم می خواهید داشته باشید. همچنین، رفع موهای زائد همیشه تضمین کننده نیست. اگر لیزر موهای زائد به درستی صورت نگرفته باشد، درمان با لیزر در از بین بردن کل موها مؤثر نخواهد بود. حتی با وجود لیزر مناسب و تنظیمات صحیح، امکان همچنان وجود دارد که پس از درمان موهای بعضی از نواحی مجدداً رشد کنند، چه برسد به این که لیزر مناسب نباشد یا اپراتور به درستی درمان را پیش نبرد.

عوارض جانبی

یک عارضه شایع و جزئی که در لیزر موهای زائد دیده می شود، این است که پوست دچار التهاب و برآمدگی می شود؛ زیرا این درمان باعث می شود تا چند روز فولیکول های مو باز باشند. کرم هیدروکورتیزون بدون نسخه و یا لوسیون ضد باکتریایی می تواند از این امر جلوگیری کند. تغییر رنگدانه های پوست، تورم و تشکیل اسکار نیز از موارد نادر است. عوارض جانبی اپیلاسیون شامل قرمزی و التهاب، درد شدید، جوش و رشد موهای زیر پوستی است.

ملاحظات رنگ پوست و مو

اپیلاسیون در همه رنگ پوست و رنگ مو موثر است، اما درمان با لیزر برای افرادی که دارای پوست روشن و موهای تیره هستند بهترین اثربخشی را دارد. این امر به این دلیل است که مولکول های رنگدانه موجود در مو، انرژی پرتوی لیزر را جذب می کنند و باعث از بین رفتن فولیکول های مو می شوند. تا همین اواخر، فناوری لیزر روی پوست های تیره و موهای تیره موثر نبود، زیرا انرژی لیزر توسط رنگدانه ها در پوست و مو جذب می شدند و منجر به سوختگی پوست می شد. اما خوشبختانه، ظهور دستگاه های جدید این مسئله را برطرف کرده است. لیزر موهای زائد روی افرادی که موهای بلوند، خاکستری یا سفید دارند استفاده نمی شود، زیرا رنگدانه آنها کم است. بنابراین اگر جزء این دسته افراد هستید، اپیلاسیون را انتخاب کنید.

فیلم لیزر بیکینی

در ویدئوی زیر فیلم لیزر اندام تناسلی را مشاهده می کنید:

بهترین مراکز لیزر بیکینی تهران

بهترین کلینیک لیزر بیکینی تخفیفان
بهترین کلینیک لیزر بیکینی تهران تخفیفان

برای مشاهده فیلم لیزر بیکینی با دستگاه الکساندرایت به پیج اینستاگرام ما مراجعه کنید. یکی از بهترین مراکز لیزر بیکینی در تهران مرکز لیزر شریعتی Berkeh می باشد.  با بهره مندی از اپراتورهای لیزر خانم و آقای بسیار با تجربه، بهترین دستگاه لیزر جهان، و کیفیت بالای خدمات حضور داریم.
قیمت های لیزر ما منصفانه، تخفیف ها به دور از پورسانت و به نفع مشتری می باشد. دیدن کامنت ها و نظرات درباره ی لیزر بیکینی در اینجا خالی از لطف نیست.


شاد و سلامت بمانید.

دپارتمان پژوهشی لیزر دیسکانت، سانت تخصصی لیزر و تخفیف لیزر

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا