ورم بعد از ژل لب نی نی سایت

آیا ورم بعد از ژل لب طبیعی است؟

ورم بعد از تزریق ژل لب

لب‌ها تاثیر زیادی در زیبایی فرد دارند. افراد با لب‌های پرتر و خوش‌فرم‌تر چهره زیباتری دارند. تزریق ژل لب یکی از محبوب ترین درمان های زیبایی است که مورد استقبال عموم قرار گرفته است. خوشبختانه به کمک فیلر لب و ژل های مخصوص می توان لب‌هایی خوش فرم و زیبا داشت. اگر شما هم تصمیم به تزریق ژل لب دارید مطالعه این مقاله را از دست ندهید تا پاسخ سوالات متداول را بدانید.
بسیاری از سوالات که اغلب می شنویم این است: آیا وقتی کسی مرا می بوسد، متوجه ژل لب می شود؟ ورم بعد از ژل لب چند روز طول میکشد؟ بهترین برند ژل لب کدام است و… .
در ادامه مقاله به تمامی سوالات شما عزیزان پاسخ داده شده است. پس با ما همراه باشید.

ژل اسید هیالورونیک چیست؟

اسید هیالورونیک ماده ای است که به طور طبیعی در بدن، در مناطقی نظیر مفصل و پوست یافت می شود. امروزه اغلب ژل های موجود در بازار حاوی HA هستند. این ژل ها بسیار ایمن و سازگار با بدن هستند و واکنش های آلرژیک ایجاد نمی کنند. تزریق اسید هیالورونیک (HA) می تواند حجم، شکل، تقارن و نسبت دهان شما را به دلخواهتان تغییر دهد. البته میزان تزریق با توجه به فرم لب و نظر پزشک متفاوت است. HA آب را جذب می کند و از این طریق ظاهر بزرگ تر اما طبیعی را برای لب های شما فراهم می کند.

ورم بعد از تزریق ژل نی نی سایت

آیا بعد از تزریق ژل، فرم لب طبیعی به نظر می رسد؟

چند روز اول بعد از تزریق لب ها هنگام لمس سفت به نظر می رسد. هر فرد برای عادت کردن به ظاهر جدید لب ها به زمان نیاز دارد؛ پس از گذشت چند روز لب های شما طبیعی به نظر خواهند رسید.
البته نتایج حاصل از تزریق ژل لب به نوع ژل مورد استفاده بستگی دارد. به طور معمول، ژل های با کیفیت و خوب احساس طبیعی خواهند داشت.

آیا ورم بعد از ژل لب طبیعی است؟

ورم بعد از ژل لب بستگی به نوع ژل دارد. انواع ژل ژوویدرم از کیفیت خوبی برخوردار هستند. ژل ژوویدرم ولبلا به دلیل جذب کمتر آب به سختی ورم میکند و در استفاده کردن خطوط لب بسیار مناسب است. ژل ژوویدرم اولترا پلاس نسبت به ژل ژوویدرم اولترا مقداری بیشتر باعث به وجود آمدن تورم میشود.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021 22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

 

مراقبتهای قبل از تزریق ژل

مراقبتهای قبل از تزریق ژل لب

  • برای کاهش ورم و کبودی در محل تزریق یک هفته قبل و بعد از تزریق، از داروهای رقیق‌کننده خون مانند آسپرین، ایبوپروفن و ناپروکسن استفاده نکنید.
  • یک هفته قبل و بعد از تزریق ژل نباید نوشیدنی‌های الکل‌دار و دخانیات مصرف شود.
  • بهتر است از دو هفته قبل درمان‌های دندانپزشکی انجام ندهید.
  • از موادی مانند سیر، جینسینگ و ویتامین ای استفاده نکنید.
  • قبل از شروع به کار صورت خود را با آب و صابون به طور کامل شستشو دهید.
  • هر گونه سابقه بیماری خاصی که دارید، قبل از شروع به کار با پزشک خود در میان بگذارید.
  • دو روز قبل از تزریق استفاده از آرنیکا را شروع کنید. این کار الزامی نیست اما کبودی را کاهش می‌دهد.
  • دو روز قبل از تزریق، از پمادهای موضعی مانند ترتینوئین، رتینول، رتینوئید، اسید گلیکولیک یا هرگونه محصول ضد پیری استفاده نکنید.
  • در صورتی که سابقه تبخال زدن دارید به پزشک خود اطلاع دهید تا داروی ضد تبخال به شما تجویز کند. 

مراقبتهای بعد از تزریق ژل

نکاتی برای کاهش ورم بعد از ژل لب

لب های شما برای مدت چند روز و در برخی بیماران برای چند هفته، حساس تر می شود. رعایت موارد زیر باعث کاهش ورم بعد از ژل لب می شود.

  • سیگار نکشید.
  • از نی استفاده نکنید.
  • مقدار زیادی آب بنوشید.
  • از کمپرس یخ استفاده کنید.
  • از مصرف نوشیدنی های داغ خودداری کنید.
  • استفاده از کرم ها و روغن های ترمیم کننده یک ایده عالی است.
  • از موم، برداشتن مو با موچین یا کرم موبر در ناحیه مورد نظر دوری کنید.
  • تا یک هفته بعد از انجام تزریق به سراغ نوشیدنی‌های الکل‌دار و دخانیات نروید.
  • از پاک کننده های ملایم، بدون بو و یا پدهای الکلی برای پاک کردن آرایش تان استفاده کنید.
  • تا وقتی که بی‌حسی در ناحیه اعمال شده از بین نرفته است از خوردن و آشامیدن بپرهیزید.
  • دو هفته ی اول بهتر است از قرار گرفتن طولانی مدت در معرض آفتاب یا گرمای شدید مثل حمام داغ و سونا پرهیز کنید.
  • از دستکاری و ماساژ دادن لب‌های خود بعد از تزریق خودداری کنید. این کار می‌تواند باعث نامتقارنی در لب‌های شما گردد.
  • ماساژ لب ها با دست هایی تمیز و عاری از هر گونه آلودگی برای پر شدن و توزیع یک دست مواد در تمام بافت های لب کمک کننده است.
  • از آرایش کردن خودداری کنید. تا چند روز پس از تزریق به هیچ عنوان از رژ لب استفاده نکنید.
  • به مدت چند روز تا حاصل شدن بهبود نسبی، غذاهای سالم بخورید و از مصرف غذاهای تند و ادویه دار، شور و فرآوری شده خودداری کنید.
  • گاهی اوقات تورم جزئی و یا تکه های ورم کرده ای را ممکن است مشاهده کنید. این نکات و البته ماساژ صحیح می تواند کمک بسیاری در دوران پس از تزریق به فرد نماید.

ورم لب چند روز طول می کشد

ورم بعد از ژل لب چند روز طول می کشد؟

ورم بعد از ژل لب یک امر بسیار طبیعی است که با رعایت توصیه های پزشک می توان درمان کرد. در واقع هر چیزی که وارد بدن می شود (تزریق، جراحی، آمپول ساده و…) واکنش بدن به آن ماده خارجی کبودی و ورم است. ورم پوست ممکن است برای هر فردی اتفاق بیفتد اما با توجه به میزان حساسیت پوست فرد شدت ورم متفاوت است. معمولا افراد بعد از تزریق ژل لب دچار کبودی، سفتی، قرمزی، درد و تورم می شوند که طی یک الی دو هفته این علائم بهبود یافته و برطرف می شود. برای کاهش ورم ژل لب می توانید از مکمل های بروملین و آرنیکا نیز استفاده کنید.
بنابراین بعد از تزریق ژل برای اینکه نتیجه ی نهایی را ببینید باید ۳ الی ۴ روز حداقل صبر کنید تا تورم لب فروکش کند. بعد از گذشت این چند روز نتیجه ی نهایی تزریق ژل قابل مشاهده خواهد بود و دیگر از ورم لب خبری نیست.

آیا وقتی کسی مرا می بوسد ژل لبم را حس می کند؟

بعد از تزریق ژل، لب های شما همچنان بافت نرم و طبیعی خود را حفظ کرده و فرد مقابل قادر به تشخیص ژل لب نخواهد شد. البته به برند ژل مورد استفاده نیز بستگی دارد. به طور معمول، ژل های با کیفیت و خوب احساس طبیعی خواهند داشت.

بهترین برند ژل

بهترین برند ژل کدام است؟

ژل های حاوی اسید هیالورونیک بهترین انتخاب هستند. ژوویدرم و ژل رستیلن از جمله بهترین گزینه ها هستند که بسیار نرم بوده و با گذشت زمان با بافت لب ترکیب می شود. در واقع ژل هایی که استاندارد باشند واکنش بدن نیز در برابر آنها کمتر است.

رایج‌ترین و استاندارترین ژل‌ها برای تزریق به لب

👄ژل‌های هیالورونیک اسیدی

👄رستیلن و رستیلن سیلک

👄ژل پرفکتا (Perfectha)

👄ژل نورامیس

👄ژل لب کره ای رووفیل و ژل آلاینا

👄برند ژوویدرم (از نوع اولترا پلاس) و ژل ژوویدرم (ولبلا)

ژل‌های هیالورونیک اسیدی ساختاری مشابه با یکدیگر دارند ولی از نظر قوام و غلظت متفاوت هستند. قاعدتاً ژل‌های مختلف شکل متفاوتی به لب می‌دهند؛ لذا مارک ژل را باید طوری انتخاب کنید که بسته به محل تزریق و اهداف درمانی بهترین دستاورد را داشته باشد. مثلاً ژل‌های رقیق‌تر را می‌توان سطحی‌تر تزریق کرد تا لب را کمی حجیم‌تر نشان دهد.

با توجه به تنوع برندها در بازار مراجعه کنندگان دقت نمایند که پک جلوی خود مراجعه کننده باز شود، بسته دارای لیبل و مجوز بهداشت، آرم مشخصات کالا و تک سی سی باشد. ژل های فله ای 10 سی سی هم در بعضی مراکز و کلینیک ها استفاده می شود که از کیفیت خوبی برخوردار نمی باشد.

 عوامل موثر در انتخاب مارک ژل لب

  • شکل کنونی لب
  • هدف نهایی از تزریق ژل
  • سن متقاضی تزریق ژل لب
  • شکل هندسی و انحنای لب‌ها
  • مقدار بودجه ای که شما دارید.

در مرکز زیبایی پوست و مو شریعتی از بهترین برند ژل‌ لب موجود استفاده می‌شود. با توجه به تنوع برندها و قیمت های متفاوت آن انتخاب برند بستگی به نظر پزشک و بودجه فرد دارد.

عوارض تزریق فیلر

عوارض تزریق ژل لب چیست؟

یکی از عوارض جانبی تزریق ژل لب، ورم لب است که بدلیل واکنش پوست ایجاد می شود.  بروز تورم یا خونریزی جزئی پس از تزریق ژل کاملا طبیعی است که پس از چند روز برطرف می شود. در این شرایط مصرف آنتی بیوتیک‌ها و دارو‌های مسکن می‌تواند به روند بهبود کمک کند.
در صورتی که تزریق ژل در اماکن معتبر و توسط افراد متخصص صورت پذیرد، تزریق ژل لب غالبا بدون هیچ عوارضی و با موفقیت انجام می‌شود. عوارض جانبی تزریق ژل تنها به دلیل تکنیک های نامناسب و غلط تزریق ایجاد می شوند، بنابراین دقت کنید که به یک متخصص معتبر و با تجربه مراجعه کنید. در غیر این صورت ممکن است در اثر تزریق ژل غیر استاندارد، استفاده از سوزن‌های کثیف یا آلودگی‌های محیطی شاهد بروز عفونت‌های متعدد در لب‌ها باشید. در نهایت اینکه به جای برجسته شدن لب‌ها باید به درمان عفونت و عوارض ایجاد شده بپردازید.

آیا بوسیدن پس از تزریق ژل لب دردناک است؟

اغلب پزشکان توصیه می کنند به مدت یک تا دو روز پس از درمان از بوسیدن خودداری کنید، از آنجا که چندین بار سوزن به لب شما برخورد کرده، ممکن است بوسیدن مقداری دردناک باشد.
بوسیدن معمولی و یا حرکت ساده لب مانند لبخند زدن، کمی پس از تزریق موردی ندارد. اما برای بوسه های عمیق تر پزشکان توصیه می کنند که حداقل ۱ تا ۲ روز صبر کنید تا ژل ساکن شده و با بافت لب شما ادغام شود. در ابتدا ممکن است لب ها متورم و زخم باشند، بنابراین برخی خانم ها ممکن است تمایلی برای بوسیدن نداشته باشند. هیچ مدرک علمی وجود ندارد که نشان بدهد بوسیدن معمولی منجر به از بین رفتن ژل و یا حرکت آن می شود. با این حال، حرکت و دستکاری شدید لب ها کمی پس از تزریق توصیه نمی شود.
اگر از ژل باکیفیت استفاده کنید پس از گذشت چند هفته ژل لب قابل تشخیص نیست و پس از بهبود شبیه بافت لب می شود. فرد می تواند همچنان از احساس بوسیدن لذت ببرد و نسبت به گذشته متفاوت نخواهد بود.

ماندگاری ورم بعد از تزریق ژل و دوران نقاهت

طبیعتا فرد پس از مشاهده تورم و کبودی‌های ناشی از تزریق ژل دچار نگرانی‌هایی درباره ماندگاری یا دائمی بودن این عوارض می‌شود. این نوع عارضه جزء عوارض طبیعی پس از تزریق می‌باشد که اغلب اتفاق می‌افتد و با رعایت نکات ذکر شده می‌توان آن‌ها را در عرض چند روز کنترل کرده و بهبود بخشید. پس می‌توان نتیجه گرفت که ورم ناشی از تزریق ژل دائمی نبوده و به زودی رفع خواهد شد. در طی چند روز پس از تزریق، توصیه می‌شود صبور باشید و برخی نکات را رعایت نمائید تا ورم و کبودی‌ها بهبود یابند.

هزینه تزریق ژل

هزینه تزریق ژل 

تزریق ژل باید توسط پزشک باتجربه و در مرکز زیبایی معتبر انجام شود. حتماً از اصل بودن محصول که دارای مجوز وزارت بهداشت است اطمینان حاصل نمائید. از ژل های تقلبی که زیر قیمت و در مراکز غیر متعبر استفاده می شود جداً خودداری کنید؛ چرا که عوارض جانبی محصولات تقلبی ممکن است تا مدت ها گریبان گیر شما گردد. شما می توانید با مراجعه به بهترین مرکز زیبایی پوست و مو شریعتی و مشورت با متخصصان خبره در این زمینه، بهترین انتخاب را برای خود رقم بزنید.
هزینه تزریق هر سی سی ژل با توجه به قیمت روز ژل، دستمزد پزشک، نوع ژل مورد استفاده و تعداد نقاطی که باید درمان شود تعیین می شود. به طور کلی قبل از شروع تزریق ژل و در جلسه مشاوره، پزشک پس از انجام ارزیابی‌های اولیه با شما در خصوص هزینه درمان صحبت خواهد کرد. 

بهترین مرکز زیبایی پوست و مو

نتیجه گیری

در آخر فراموش نکنید که مرکز زیبایی پوست و مو شریعتی را جزء بازدیدهای خود قرار دهید و مابقی مراکز زیبایی را با آن مقایسه کنید تا خودتان تفاوت را احساس کنید. همه‌ی کارهای زیبایی نیازمند آرامش و اطمینان است. زیبا بودن و زیبا زندگی کردن حق شما است. پس به هیچ عنوان از خود نگذرید و به زیبایی هر چه تمام‌تر زندگی کنید و خودتان را دوست داشته باشید. در مرکز زیبایی پوست و مو شریعتی، با هدف افزایش زیبایی شما کلیه خدمات زیبایی توسط مجموعه ای از متخصصان پوست و مو خبره و باتجربه، با نهایت دقت و ظرافت انجام می‌شود. جهت تعیین وقت مشاوره برای تزریق ژل لب توسط بهترین متخصص پوست و مو در تهران مستقر در مرکز زیبایی پوست و مو شریعتی با ما در تماس باشید.

منبع

محقق و مترجم: عزیزه جوهری

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا