لیزر موهای زائد واژن: چه گزینه هایی وجود دارد؟

همه چیز درباره لیزر موهای زائد واژن

لیزر موهای زائد موفق ترین روش رفع موهای زائد موجود است و تقریباً در هر قسمت از بدن یا صورت قابل استفاده است. با یک دوره لیزر موهای زائد واژن می توانید برای همیشه با اپیلاسیون و اصلاح خداحافظی کنید. اگر می خواهید برای تابستان آماده شوید یا می خواهید یک روش صرفه جویانه در زمان و هزینه برای از بین بردن موهای زائد بیکینی خود داشته باشید، چند جلسه لیزر موهای زائد واژن می تواند درمانی ایده آل برای شما باشد.

بر خلاف روش های دیگر حذف موهای زائد مانند اپیلاسیون و اصلاح، لیزر موهای زائد اثر طولانی مدت دارد. با هر بار درمان، موها نازک ‌تر و نرم‌ تر می‌ شوند و کمتر به چشم می ‌آیند و رشد آن نیز کندتر می ‌شود.

برای آشنایی با لیزر موهای زائد واژن زنان یا لیزر بیکینی، ادامه مطلب را بخوانید.

لیزر موهای زائد واژن چیست؟

لیزر موهای زائد واژن نی نی سایت

در لیزر موهای زائد از تابش نور برای آسیب دائمی یا از بین بردن فولیکول های مو استفاده می شود. برای جلوگیری از رشد مجدد مو، از لیزر درجه پزشکی برای مورد هدف قرار دادن ریشه های زیر سطح پوست استفاده می شود. لیزر موهای زائد برای زنان با هر رنگ پوستی مفید است.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021 22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

 

فولیکول مو باید در دوره خاصی از چرخه رشد خود مورد هدف قرار گیرد تا از بازگشت مجدد مو جلوگیری شود.

لیزر موهای زائد بیکینی موثرترین و ماندگارترین روش رفع موهای زائد موجود است. با هر بار درمان، موها نرم تر و نازک تر می شوند و ظاهر آن کمتر مشهود است و همچنین رشد آنها کندتر می شود.

نحوه عملکرد لیزر موهای زائد واژن

احتمالا برای اطلاع از چگونگی عملکرد این روش کنجکاو شده اید. اساساً لیزر موهای زائد یکی از متداول ترین روش های زیبایی است که برای از بین بردن موهای زائد از بدن انجام می شود.

لیزر موهای زائد به این روش کار می کند: نور پرتو لیزر به گرما تبدیل می شود. نور به رنگدانه (ملانین) در مو جذب می شود. حالا این رنگدانه تیره نور را جذب کرده و به گرما تبدیل می کند. سپس گرما بر فولیکول های مو تأثیر می گذارد تا از رشد مو جلوگیری کند.

برای از بین بردن فولیکول مو، پیاز فولیکول مو که در آن خون، اکسیژن مو را برای رشد تامین می کند، باید از بین برود. سلول های بنیادی که مسئول بازسازی مو هستند نیز باید از بین بروند. برای انجام این کار باید به دمای حدود 70 درجه رسید. هر چه مو تیره تر و ضخیم تر باشد رنگدانه بیشتری را در خود نگه می دارد و نور بیشتری جذب می کند.

به همین دلیل مهم است که موهای خود را قبل از درمان اپیلاسیون نکنید و از ریشه جدا نکنید.

هنگامی که نور ساطع می شود، توسط رنگدانه موجود در مو جذب می شود و از مو عبور می کند تا ریشه را از بین ببرد. نتیجه این که آن مو از بین می رود و دیگر رشد نمی کند.

لیزر موهای زائد واژن چند جلسه است ؟

جلسات درمانی متعددی برای به دست آوردن اثرات طولانی مدت مورد نیاز است زیرا ممکن است تارهای تکی در هر لحظه در مراحل مختلف چرخه رشد مو قرار داشته باشند. معمولاً شش تا هشت جلسه با فاصله 4 تا 6 هفته توصیه می شود.

لیزر موهای زائد واژن قیمت

لیزر بیکینی شامل کجا است ؟

لیزر موهای زائد واژن ویکی پدیا
  • لیزر بیکینی – (موهایی که در هنگام پوشیدن بیکینی دیده می ‌شوند) تحت عنوان موهای لیزر بیکینی شناخته می‌ شوند. در نتیجه موهایی که مستقیماً در خارج از لباس زیر و بالای ران ها یافت می شوند و قسمت داخلی ران ها برای این درمان مورد هدف قرار می گیرند.
  • لیزر هالیوودی – تمام موهای ناحیه تناسلی، از جمله لابیا و زیر شکم مورد هدف قرار می گیرند.
  • لیزر برزیلی – برزیلی به سادگی به معنای از بین بردن 99٪ از موهای زائد است که شامل ناحیه کمر و مقعد می شود که معمولاً در صنعت آرایشی و بهداشتی ناحیه پری آنال نامیده می شود. مقدار کمی مو در جلو باقی می‌ ماند که می ‌تواند به هر شکلی باشد، اما بیشتر افراد یک نوار مو را باقی می گذارند که گاهی تحت عنوان “نوار فرود” شناخته می ‌شود. به غیر از این نوار کوچک، بقیه قسمت ها عاری از مو هستند.
  • لیزر موهای زائد باسن – اگر می‌ خواهید موهای زائد باسن تان را با لیزر از بین ببرید، به ۴ تا ۶ جلسه نیاز دارید که منجر به کاهش ۷۰ درصدی رشد مو می ‌شود.

آیا لیزر موهای زائد واژن ایمن است؟

دستگاه های لیزر به طور خاص مهندسی شده اند تا از سلول های پوست عبور کنند و فقط عمیق ترین فولیکول های مو را هدف قرار دهند.

لیزر موهای زائد واژن در بارداری

مقدار کمی اشعه توسط لیزرهای مورد استفاده در لیزر موهای زائد تولید می شود که این اشعه خطرناک تلقی نمی شود و هیچ مدرکی دال بر این وجود ندارد که لیزر موهای زائد باعث سرطان پوست شود.

دستگاه های لیزر تنها به پوست نفوذ می کنند و روی بقیه اعضای بدن تاثیری ندارند. حتی در مکان های حساس مانند اندام تناسلی، لیزر موهای زائد معمولا بی خطر است.

مزایای لیزر موهای زائد

خجالت از لیزر بیکینی نی نی سایت
  • کاهش دائمی موهای زائد: لیزر موهای زائد می تواند تا 90 درصد از موهای زائد را تنها در یک جلسه کاهش دهد. هر مویی که دوباره رشد کند نازک ‌تر، روشن ‌تر و نرم‌ تر می ‌شود و پوستی صاف و نرم ‌تر را به ارمغان می آورد.
  • دیگر موهای زیر پوستی وجود ندارد: از آنجایی که لیزر موهای زائد به طور چشمگیری نیاز به اصلاح و اپیلاسیون را از بین می برد، موهای زیر پوستی، تحریک ناشی از اصلاح و جیک زدن مو دیگر یک دغدغه نیست.
  • صرفه جویی در زمان و هزینه: اگر برای یک دوره لیزر موهای زائد سرمایه گذاری کنید، ممکن است دیگر مجبور به صرف هزینه برای اپیلاسیون یا اصلاح نشوید و بدین ترتیب در زمان و هزینه تان صرفه جویی می شود.
  • بهبود رنگ و بافت پوست: توسط لیزر با تغییر رنگ و ناهمواری پوست که در اثر اصلاح یا اپیلاسیون منظم به وجود می آید برای همیشه خداحافظی کنید.

آیا لیزر موهای زائد واژن ضرر دارد ؟

فناوری های لیزر و فرکانس رادیویی با القای حرارت کنترل شده در بافت های عمیق تر، کلاژن و جریان خون را تحریک می کنند. اگر این درمان ها با دقت انجام نشوند، ممکن است خطرات بافت اسکار و سوختگی وجود داشته باشد. دلایل زیادی وجود دارد که آن را ناامن می کند، به خصوص زمانی که در اطراف ناحیه واژن شما باشد.

ایا لیزر موهای زائد برای دختر ضرر دارد

درمان‌ های لیزر واژینال به رفع مشکلات مرتبط با یائسگی مانند خشکی، درد و اختلال عملکرد جنسی کمک می ‌کند، اما ایمنی این روش مشخص نیست.

لیزر موهای زائد و تبخال تناسلی

اگر درمان‌ های لیزر واژن با دقت انجام نشوند، باعث آتروفی ولوواژینال می ‌شوند، وضعیتی که اغلب با یائسگی همراه است و می ‌تواند شامل علائمی مانند خشکی واژن، مقاربت دردناک و بی‌ اختیاری ادرار باشد.

آیا لیزر موهای زائد واژن درد دارد ؟

پس از انجام لیزر در ناحیه واژن، مقاربت می تواند دردناک تر از قبل شود. زنان عوارض مختلفی از جمله پارگی شدید واژن، خونریزی و بافت اسکار که باعث ایجاد انسداد شده است را تجربه می کنند.

 

لیزر موهای زائد واژن چه عوارضی دارد ؟

واکنش بدن هر فردی به لیزر موهای زائد متفاوت است. برخی از افراد عوارض جانبی جزئی را گزارش می کنند. متورم شدن پوست یا قرمز شدن پوست در چند ساعت اول بعد از جلسه معمول است.

لیزر موهای زائد با خطرات کمی همراه است، حتی اگر ناحیه بیکینی را هدف قرار دهد. با این حال برخی از عوارض شایع لیزر در ناحیه تناسلی عبارتند از:

  1. تحریک موقت، که منجر به تاول یا پوسته پوسته شدن خفیف پوست می شود
  2. قرمزی خفیف پوست
  3. تغییرات موقتی در رنگدانه، به ویژه در افراد دارای پوست تیره
  4. تورم خفیف ناحیه تحت درمان
  5. بسیاری از بیماران، لیزر موهای زائد را همچون اصابت کش لاستیکی به پوست توصیف می کنند.
  6. از آنجایی که آنها می توانند وارد جریان خون شوند، ضربان قلب نامنظم، کند شدن تنفس و سایر عوارض جدی ممکن است رخ دهد.
  7. الکترولیز می تواند باعث ایجاد اسکار، اسکار کلوئیدی و تغییر رنگ پوست در ناحیه تحت درمان شود، در حالی که لیزر موهای زائد می تواند باعث تغییر رنگ پوست، سوختگی، جای زخم و جوش های آکنه مانند شود.

نکات کلیدی

  • با لیزر موهای زائد، ممکن است از پوستی بی عیب و نقص لذت ببرید و در عین حال از موهای زیر پوستی و تحریکات ناشی از اصلاح اجتناب کنید.
  • لیزر قادر به کاهش 90 درصدی موهای زائد تنها در یک جلسه است. هر مویی که دوباره رشد کند ظریف ‌تر، روشن ‌تر و نرم ‌تر می ‌شود و پوستی صاف ‌تر به ارمغان می آورد.
  • اگر برای یک دوره لیزر موهای زائد سرمایه گذاری کنید، ممکن است دیگر مجبور به اپیلاسیون یا اصلاح نشوید و در زمان و هزینه خود صرفه جویی می کنید.

لیزر موهای زائد بیکینی از نظر شرعی


بهترین مرکز لیزر موهای زائد در تهران

لیزر روش دائمی است؟
بهترین مرکز لیزر موهای زائد در تهران

مرکز زیبایی برکه با بهره‌ گیری از بهترین پزشکان و متخصصین زیبایی مجرب و هم چنین بهترین و با کیفیت ترین مواد و دستگاه ها، افتخار دارد علیرغم درمان لیزر موهای زائد ، کلیه خدمات زیبایی، پوست و مو را به شما عزیزان ارائه کند.

شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره، اطلاع از قیمت ها و همچنین اخذ نوبت از بهترین مرکز لیزر موهای زائد در تهران به صفحه تماس با ما مراجعه کنید.


شاد و تندرست باشید.

پژوهش و ترجمه: مینو زرفش

منابع: sknclinicshealthshots

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا