لیزر موهای زائد ارزان | علت ارزانی قیمت لیزر برخی مراکز چیست؟

لیزر موهای زائد ارزان

لیزر موهای زائد ارزان

لیزر کردن موهای زائد درمانی است که فواید بسیار زیادی دارد. مهمترین و اصلی ترین آنها هم این است که لیزر در صورت درست انجام شدن می تواند با ایمنی کامل موهای زائد هر ناحیه از بدن را به صورت دائمی و همیشگی از بین ببرد.
مردم به مزیت های لیزر آگاهند و به همین خاطر هم هست که این درمان این روزها محبوبیت زیادی پیدا کرده و روز به روز به شمار متقاضیانش افزوده می شود. اما همین بزرگتر شدن بازار تقاضا باعث شده تا رقابت قیمتی بین مراکز لیزر زیادی که به وجود آمده اند پیش بیاید.

لیزر موهای زائد ارزان
لیزر موهای زائد ارزان

اگر قصد لیزر کردن موهای زائد بدن خود را داشته باشید با مراکز مختلفی در تمام نقاط شهر مواجه خواهید شد که هرکدام قیمت ها و تعرفه های خاص خودشان را به شما ارائه می دهند. در چنین شرایطی طبیعی است که اولین گزینه ها که اولویت های مردم به حساب می آیند مراکزی هستند که لیزر موهای زائد ارزان ارائه می کنند.
برای مثال یک مرکز با قیمت متوسط و معقول برای لیزر کردن تمام بدن یا فول بادی مبلغی در حدود 390هزارتومان را در نظر می گیرد. این درحالی است که هستند مراکزی که لیزر فول بادی را با اختلاف قیمت زیاد تا حدود 250 هزارتومان یا حتی کمتر هم انجام می دهند! (برای دیدن لیست قیمت های متوسط و معقول لیزر به این صفحه مراجعه نمایید)
اما این ارزانی ناشی از چیست؟ چه چیزی باعث می شود که برخی از مراکز بتوانند با این قیمت های به شدت نازل لیزر موهای زائد را انجام دهند؟
با ما در ادامه همراه باشید تا بیشتر در مورد لیزر موهای ارزان آگاهی کسب کنید.

لیزر موهای زائد ارزان
لیزر موهای زائد ارزان

مراکز ارزانقیمت لیزر

اگر انصاف را معیار خود قرار دهید، می دانید که همیشه قیمت با کیفیت رابطه مستقیم دارد. روی معیار انصاف تأکید می کنیم چراکه برخی از مراکز هستند که به بهانه کیفیت های بالا از این رابطه مستقیم سوء استفاده کرده و هزینه های گزاف و دروغین از مراجعینشان دریافت می کنند.
ارزان بودن تعرفه های یک مرکز لیزر نیز مستقیما روی کیفیت درمان اثرگذار است. لیزر مانند لباس و وسایل دیگری نیست که کیفیت پایین آن چندان شما را اذیت نکند. چون وقتی مثلا لباس ارزان تهیه می کنید با خودتان فکر می کنید که چند ماهی از آن استفاده کرده و بعد لباس جدیدی می خرید.
ولی در مورد لیزر اصلا اینطور نیست. لیزر کردن موهای زائد یک درمان یا بهتر است بگوییم یک عمل زیبایی است. آیا در وقت بیماری حاضرید سلامتی خود را در دستان پزشکی قرار دهید که تعرفه هایش ارزانتر از همه جاست؟ یا تلاش می کنید پزشک متخصصی درمانتان کند که دستمزدش تا حد معقولی بالاتر است؟لیزر هم اینگونه است. لیزر بی کیفیت می تواند به جای کمک کردن به شما در رفع دائمی موهای زائد فقط برایتان دردسر، عوارض، درد و مشکلات به همراه بیاورد و وقت گرانبهایتان را نیز تلف کند. اما در مراکز بسیار ارزان لیزر این کیفیت درمانی به چه صورتی پایین می آید؟
(نکته : هرمرکزی که تعرفه های نسبتا ارزانتر داشت الزاما مرکز بدی نیست. چراکه برخی از مراکز به خاطر قرار گرفتن در مناطق اقتصادی ضعیف اصولا هزینه های عمومی کمتری دارند و می توانند تعرفه هایشان را پایین بیاورند. در این مقاله از مراکزی صحبت می کنیم که قیمت های عجیب و غریب ارزانی را به مراجعین ارائه می کنند. قیمت هایی که دلیل کم بودنشان بیشتر از پایین بودن هزینه های عمومی مرکز است)
همیشه دو پارامتر دستگاه و تکنسین لیزر را در نظر داشته باشید.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021 22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

 

لیزر موهای زائد ارزان
لیزر موهای زائد ارزان

دستگاه لیزر

اگر بخواهید دستگاه لیزر بخرید و سری به بازار بزنید متوجه خواهید شد که از 50 میلیون تومان دستگاه لیزر پیدا می کنید تا 1 میلیارد. قطعا دستگاه 1 میلیارد تومانی تفاوت ها و اختلاف های زیادی با دستگاه 50 میلیون تومانی دارد. تفاوتی که حتی فروشنده های لیزر هم به خوبی آن را درک می کنند.
واقعیت این است که کیفیت دستگاه لیزر ارتباط مستقیم با کیفیت خود درمان دارد. هرچه دستگاه جدیدتر و از برند های معتبرتر باشد کیفیت بیشتری دارد. کیفیت یعنی قابلیت تنظیم شدت درمان در آن دقیق است. اشعه اش قدرت واقعی و موثر دارد. ایمنی بالایی دارد و لیزر کردن با آن کمترین میزان درد ممکن را دارد. علاوه بر همه اینها شانس بروز هرگونه عارضه جانبی نیز در آن کم است.
دستگاه از جمله پارامترهایی است که لیزر موهای زائد ارزان از آن بی بهره است. نه اینکه نتوانید با سایر دستگاه ها موهای زائد را لیزر کنید، بلکه کیفیت، ایمنی و همچنین شانس و دوام اثرگذاری درمان به شدت کاهش پیدا می کند.
خیلی از این مراکز ارزانقیمت اصولا از دستگاه های مشابه لیزر به جای آن استفاده می کنند و بدتر آنکه ادعا می کنند این دستگاه ها همان کیفیت لیزر را دارد. درمانهایی مانند آی پی ال اصلاً و ابداً همرده لیزر نیستند و اتفاقا برعکس، می توانند مشکلات زیادی را هم برای فرد ایجاد کنند.
بهترین برندهای دستگاه های لیزر دایود و الکساندرایت هستند. پس در هنگام مراجعه به یک مرکز لیزر مطمئن شوید که از دستگاه خوبی استفاده می کنند و آن دستگاه را تحت مالکیت دائم دارند. نه اینکه آن را کرایه کرده باشند.

لیزر موهای زائد ارزان
لیزر موهای زائد ارزان

تکنسین لیزر

بهترین ماشین های دنیا زیر پای راننده های بد، به بدترین ماشین های دنیا تبدیل می شوند.
بهترین دستگاه های لیزر هم زیر دست تکنسین های کارنابلد به بدترین دستگاه های لیزر تبدیل می شوند.
مهارت و تخصص تکنسینی که لیزر را برای شما انجام می دهد اهمیت حیاتی در کیفیت درمانی که دریافت می کنید دارد. تکنسین متخصص بدون بررسی و پرس و جو از وضعیت سلامت بیمار درمان را انجام نمی دهد. درمورد تمام حساسیت های پوستی و غیر پوستی، تمام داروهایی که بیمار مصرف می کند سوال می پرسد و رنگ پوستش را به دقت برسی می کند تا تنظیم دقیقی روی دستگاه انجام دهد.

بهترین مرکز لیزر در تهران

اگر معیار شما برای پیدا کردن مرکز لیزر قیمت تعرفه های آن است، به شما توصیه می کنیم فارغ از منطقه ای که مراکز در آنها قرار دارند، تعرفه هایشان را ازشان بپرسید؛ و سعی کنید آنی را انتخاب نمایید که تعرفه های معقول و متوسط دارد.

مرکز تخصصی لیزر شمال تهران با پزشکان و تکنسین های متخصص و ماهر، همچنین بهترین دستگاه های لیزر روز دنیا یکی از بهترین مراکز لیزر در تهران است که تعرفه ای معقولی دارد. در کنار همه اینها تخفیف های استثنایی این مرکز، آن را به مرکزی به صرفه نیز تبدیل کرده است. برای دیدن لیست تعرفه ها و اخذ نوبت لیزر بهتر است به صفحه تماس با ما مراجعه نمایید.
لیزر موهای زائد ارزان
لیزر موهای زائد ارزان

محقق : ندا ناصری

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا