لیزر ارزان در تهران را در کدام مرکز پیدا کنیم؟!

لیزر ارزان در تهران

لیزر ارزان در تهران

تهران شهر خدمات زیبایی، تخفیف ها و بازارهاست! به هر طرفی که نگاه می کنیم یک کالا یا خدمات به ما چشمک می زند و دعوت می کند که آن را خریداری کنیم. هزاران هزار تراکتی که روزانه در این شهر به دست مردم داده می شود، مقابله در برابر این وسوسه را خیلی سخت تر کرده است.

تخفیف های عجیبی که تا 90 درصد هم می رسند. اما مسئله در مورد خدمات زیبایی کاملاً فرق می کند. درمانی مانند لیزر موهای زائد را در نظر بگیرید که این روزها حسابی غوغا کرده و تقریبا خیلی از خانم ها و حتی آقایان آن را امتحان کرده اند. موهای زائد بدترین جنبه از ظاهرمان هستند و به راحتی می توانند تمام جلوه ی ما را به هم بزنند.

تصور کنید با زحمت و هزینه های بسیار، لباس مورد علاقه تان که اندکی کوتاه هم هست را خریداری کرده اید و می خواهید در مراسم تولد دوستتان بپوشید اما موهای زائد پاها تمام زیبایی لباس را می گیرد و هرچه هم آن ها را با ژیلت و تیغ و وکس از بین می برید، باز هم سر و کله شان پیدا می شود. تازه حتی اگر آن ها را بتراشید باز هم جای سیاه موها روی پوستتان باقی می ماند.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021 22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

 

خب چاره ی این مشکل، لیزر موهای زائد است. این روزها به قدری مراکز مختلف زیبایی زیاد شده اند که انتخاب یک مرکز خوب و معتبر کار سختی شده است. مخصوصاً این که خیلی از مراجعه کنندگان هم به دنبال یک مرکز لیزر ارزان در تهران هستند و توجه چندانی به کیفیت و خدمات آن مرکز ندارند.

لیزر ارزان در تهران
لیزر ارزان در تهران

اما به عنوان کسانی که خودشان یک مرکز زیبایی را اداره می کنند، باید به شما بگوییم که بارها پیش آمده افرادی به سراغمان آمده اند که دچار عوارض جانبی وحشتناک ناشی از لیزر موهای زائد شده اند. از خودتان می پرسید چرا ؟ خب اجازه بدهید چند نکته را با شما در میان بگذاریم:

چرا برخی مراکز لیزر ارزان در تهران قابل اعتماد نیستند؟

اولین نکته در مورد قیمت های لیزر این مراکز است. در حال حاضر تعرفه ی لیزر موهای زائد نسبت به محل درمان و نوع دستگاه مشخص می شود. اگر متوجه شدید که قیمت لیزر خیلی ارزان بود و با دیگر مراکز اختلاف قیمت زیادی داشت، مطمئن باشید که یا دستگاه آن ها خیلی قدیمی است یا این که گیر دیگری در کارشان وجود دارد.

به عنوان مثال دستگاه های قدیمی الکترولیز و آی پی ال، که شبه لیزر هستند عوارض جانبی زیادی مانند سوختگی و التهاب برای فرد ایجاد می کردند. گاهی وقت ها دلیل قیمت ارزان برخی مراکز لیزر، استفاده از این دستگاه های قدیمی واز رده خارج است. به همین دلیل هم هست که اصلا قابل اطمینان نیستند.

البته نمی خواهیم بگوییم که مراکز ارزان لیزر در تهران وجود ندارند. گاهی وقت ها به مناسبت های مختلفی مانند اعیاد ملی یا شروع فصل، می توانید تخفیف لیزر موهای زائد را اینجا و آنجا ببینید. مرکزی که با دلیل مشخصی مانند تخفیف، قیمت های پایینی ارائه می کند، مشکلی ندارد اما مراقب مراکزی که همیشه تعرفه های ارزانی دارند باشید.

لیزر ارزان در تهران
لیزر ارزان در تهران

تخفیف لیزر کل بدن

گاهی وقت ها موهای زائد، فقط روی پاها، دست ها یا …رشد نمی کنند. مراجعه کنندگانی داشته ایم که حتی روی شکم، کمر و …هم موهای زائد داشته اند و هیچ چیز بدتر از این مسئله نیست. در خیلی از مراکز تعرفه ی قیمت لیزر موهای زائد به نوعی دسته بندی شده است که هرکدام از نواحی بدن قیمت جداگانه ای داشته باشد. اما اگر بخواهید که هرکدام از این نواحی را به صورت جداگانه لیزر کنید، هزینه های شما خیلی زیاد می شود.

توصیه می کنیم در این مواقع از تخفیف لیزر کل بدن استفاده کنید. خیلی از مراکز برای این که هزینه های مربوط به لیزر موهای زائد کل بدن را پایین بیاورند، برای آن تخفیف در نظر می گیرند. تجربه ی یکی از مراجعه کنندگان ما را از تجربه تخفیف لیزر کل بدن به صورت خلاصه در ادامه بخوانید:

تقریباً 4 سال پیش تمام موهای بدن رو لیزر کردم و از این درمان خیلی راضی بودم. اما خب طبیعتاً بعد از دو سال نیاز به یک جلسه شارژ لیزر دارید. وقتی که مراکز مختلف را جستجو می کردم، متوجه شدم که قیمت لیزر موهای زائد کل بدن با قیمت های چهار سال پیش خیلی فرق کرده است. آن موقع هزینه های تمام جلسات لیزر کل بدن با یک جلسه ی لیزر الان برابری می کرد.

مانده بود که چکار کنم و بی خیال لیزر کل بدن بشوم و فقط نقاط ضروری مانند موهای زائد دست و پا را لیزر کنم که به مرکز زیبایی و لیزر شمال تهران برخوردم. در کمال تعجب متوجه شدم برای لیزر کل بدن تخفیف گذاشته اند و هزینه های آن هم چندان بالا نمی شود. به همین خاطر بدون ذره ای تردید با این مرکز تماس گرفته و نوبت گرفتم. بعد از اتمام درمان متوجه شدم که این بار چند مزیت اضافه تر دریافت کرده ام:

اولا که دستگاه این مرکز به هیچ وجه درد نداشت و به سرعت کار درمان تموم شد( کل بدن کمتر از 25 دقیقه)

نیازی به استفاده از کرم زایلاپی نبود چرا که هیچ گونه دردی احساس نکردم( کرم زایلاپی اثرگذاری لیزر را کاهش می دهد)

دچار التهاب و قرمزی نشدم

بهداشت این دستگاه خیلی بالا بود چرا که از سلفون یک بار مصرف به دور هندپیس استفاده می شد.

بعد از هر مراجعه کننده، رو تختی را عوض می کردند و این مسئله خیالم را از بابت بهداشت راحت کرد

تسلط اپراتور روی درمان خیلی بالا بود. هندپیس را چند بار روی یک محل می کشید تا اطمینان حاصل کند اشعه به تمام موها برخورد خواهد کرد.

در کل تجربه ی لذت بخشی بود و حتما به شما هم توصیه می کنیم که امتحان کنید.


بهترین مرکز لیزر موهای زائد در تهران

شاید برایتان جالب باشد که بدانید مهم ترین فاکتور در انتخاب یک مرکز، علاوه بر خوش نامی و ….نوع دستگاه لیزر آن جاست. افتخار داریم که اعلام نماییم در مرکز زیبایی شمال تهران از دستگاه اسکلپیون مدیواستار 2019 برای لیزر موهای زائد استفاده می شود. شما عزیزان می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره ی قیمت لیزر و هم چنین اخذ نوبت از این مرکز به صفحه ی تماس با ما مراجعه کنید.

نگارنده: ناصری

تهران اسکین

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا