نکات مراقبت از پوست و مو از بهترین متخصص پوست و مو و زیبایی تهران

اطلاعات پوست و مو

آیا دوست دارید پوست تان صاف تر و نرم تر از آن چیزی که هست شود؟ آیا دوست دارید موهای تان ابریشمی ، محکم تر و پر پشت باشد؟ آیا می توان بدون این که هزار تومان خرج کرد به این خواسته ها رسید؟ بله کاملا! ما به عنوان یک کلینیک مراقبت پوست و زیبایی ، روزانه شاهد حضور صدها زن جوان هستیم که نا امیدانه به دنبال راه حل هایی برای رفع مشکلات پوست و مو خود هستند و از ما انتظار دارند که چوب دستی جادویی مان را به پوست و موی شان بزنیم و مشکلات شان را یک شبه حل نماییم. ما دوست داریم این خواسته آنها را برآورده کنیم اما حقیقت این است که طبیعت یک شبه شکوفا نمی شود. کوچکترین دانه گیاه نیز قبل از اینکه شکوفا شود ، باید کاشته ، پرورش و مراقبت شود تا شکوه و زیبایی خود را نشان دهد. اگرچه ما در دنیایی از گزینه های فوری زندگی می کنیم ، اما برخی از موارد هستند که نمی شود با آنها بازی کرد.

در این مطلب برخی از اصول مراقبت از پوست و مو ارائه شده است که توصیه متخصصین پوست و مو است و کاملا تضمین شده اند و نتایج خارق العاده ای را به ارمغان می آورند. بنابراین همین حالا بلند شوید و آنها را امتحان کنید. اما چنانچه این نکات زیبایی پوست و مو نتوانستند مشکلات شما را برطرف کنند ، هیچ نگران نباشید. چرا که در پایان یک سورپرایز ویژه برای تقویت پوست و مو برای تان داریم که پایان تمام مشکلات تان است. پس تا پایان همراه باشید…

 

9 نکته مراقبت از پوست و مو در خانه

زیبایی پوست و مو با مواد طبیعی
  1. برای پوست های کدر ، چرب و مختلط

روی ماست یخ زده ، مقداری شکر بپاشید و پوست تان را با آن ماساژ دهید. حالا یک پرتقال را از وسط دو نیم کنید و به آرامی روی پوست تان بکشید تا پالپ های آن ذوب شوند. در انتها صورت تان را با خنک یخ بشویید و تفاوت آن را ببینید.

  1. برای پوست های تیره ، خسته و خشک

پوست تان را با انبه ماساژ دهید. سپس با مخلوط کردن جو دو سر پرک و عسل به همراه کمی شیر سرد یک اسکراب تهیه کرده و پوست تان را با آن پاک سازی کنید. با شیر سرد و آب صورت تان را بشویید و را خشک کنید. برای خشک کردن ، حوله را روی صورت تان بگذارید و بردارید.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021 22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

 

  1. موهای تان وز شده است؟

این اسپری ساده ، سریع و آسان را امتحان کنید. دو عدد لیمو را حلقه کنید و با دو فنجان آب بجوشانید تا نصف مقدار آن کم شود. محلول حاصل شده را درون یک بطری اسپری خالی بریزید و روی موهای خود اسپری کنید. این محلول نه تنها یک براق کننده طبیعی فوق العاده برای مو محسوب می شود ، بلکه وز و خشکی موهای تان نیز از بین خواهند رفت!

  1. ساخت رنگ موی طبیعی

اگر موهای زمینه قهوه ای رنگ دارید و وقت لازم برای بیرون رفتن و خرید رنگ مو یا آرایشگاه رفتن را ندارید ، به ویژه در این روزهای قرنطینه کرونا ، این دستورالعمل را دنبال کنید. چند عدد برگ رزماری را از قفسه آشپزخانه برداشته و در 2 فنجان آب به همراه 2 قاشق چای خوری چای سیاه بجوشانید تا جایی که آب آن کم شود. محلول به دست آمده را با ¼ فنجان شامپو مخلوط کنید و هر بار که سرتان را در حمام می شویید ، از این مخلوط استفاده کنید. هر بار اجازه دهید این شامپو حدود 15 دقیقه روی موهای تان بماند. پس از مدتی تفاوت آن را مشاهده کنید.

  1. آیا از پف و سیاهی زیر چشم رنج می برید؟

از چای کیسه ای بابونه استفاده کنید و آن را در فریزر نگه دارید. نصف یک خیار را رنده کرده و در اطراف ناحیه چشم ماساژ دهید و سپس در حالی که درزا کشیده اید به مدت 10 دقیقه چای کیسه ای بابونه را روی چشمان تان قرار دهید. در پایان یک تفاوت آنی در نحوه ظاهر چشمان تان پیدا خواهید کرد.

نکات مراقبت از پوست و مو
  1. لیفت فوری صورت

صورت خود را با آب خنک بشویید یا به جای آن یک قطعه یخ را با یک قاشق غذاخوری عسل روی صورت تان ماساژ دهید. یک عدد سفیده تخم مرغ را به خوبی بزنید تا زمانی که پف کند و سپس روی پوست خود بمالید و بگذارید خشک شود. حین خشک شدن کششی را در پوست احساس خواهید کرد. در پایان صورت تان را با آب سرد سرد بشویید.

  1. چشمان تان خسته است؟

طی کردن ساعات طولانی در محل کار ، خرید و رسیدگی به امور و انجام کار منزل می تواند خسته کننده باشد. پیشنهاد ما به شما این است که این شوینده چشم شگفت انگیز را امتحان کنید که باعث می شود فوراً احساس شادابی و نشاط کنید. مقداری آب یخ زده را درون یک کاسه بریزید و چند قطره گلاب و 2-3 قطره عسل به آن اضافه کنید و یک چشم را درون آن غوطه ور کنید. همچنین می توانید داخل کاسه چشم خود را کمی باز کرده و سپس ببندید. مخلوط را دور بریزید و همین شوینده را برای چشم دیگر تهیه کرده و این کار را تکرار کنید. پس از آن ، آب معدنی سرد به چشمان تان بپاشید. ممکن است برای مدت زمان کوتاهی قرمزی کمی وجود داشته باشد اما فورا از بین خواهد رفت و چشمان تان در عرض چند دقیقه احساس طراوت و شادابی خواهد کرد.

  1. مراقبت سریع از مو

آیا زمان کافی برای سشوار کردن موهای خود پس از شستشوی سر را ندارید و موهای تان هم چرب است؟ خوب ، اشکالی ندارد. پودر تالک و آملا را بر روی موهای خود بپاشید. موهای خود را سر و ته کنید و از ناحیه گردن تا نوک مو برس بزنید. اکنون موهای خود را به عقب برگردانید و به حالتی که دوست دارید در بیاورید. حالا موهای تان عاری از هر گونه چربی است و این راهی است که تنها در چند دقیقه انجام می شود!

  1. آیا موهای تان به شدت میریزد؟

به گفته محققان، روغن نارگیل، یک درمان فوری مشکلات مو و پوست سر محسوب می شود که بوی خوبی نیز دارد. قبل از دوش گرفتن، 3 تا 5 قاشق غذا خوری روغن نارگیل را روی پوست سر خود بمالید و اجازه حدود یک ساعت روی سرتان باقی بماند. در آخر به طور معمول سرتان را بشویید. همچنین می توانید از شامپو هایی که محتوی روغن نارگیل هستند، استفاده کنید. روغن نارگیل دارای بسیاری مزایای دیگر نیز می باشد. در مورد مزایای شگفت انگیز روغن نارگیل بیشتر بدانید.

 

تقویت پوست و مو با جدیدترین متد روز دنیا – مزوتراپی

تقویت پوست و مو با مزوتراپی

مزوتراپی یک روش درمانی غیر جراحی برای جوان سازی پوست و رفع ریزش مو است که با هدف کاهش نقاط مشکل دار انجام می شود. از روش درمانی مزوتراپی می توان برای جوانسازی صورت ، گردن و زیر چشم و همچنین برای مشکلات شایعی مانند ریزش مو و تقویت مو استفاده کرد.

رشد مجدد موهای ریخته شده سر با بهترین درمان ریزش مو

مزوتراپی روشی است که در آن پزشک از سوزن های بسیار ریزی برای تزریق آنزیم ها ، هورمون ها و ویتامین ها به پوست شما استفاده می کند تا پوست و مو را تقویت کند. اصطلاح “مزو” به معنای “میان” است. این روش درمانی از آنجایی مزوتراپی نامیده می شود که در آن از سوزن های ریز برای تزریق مواد به لایه میانی پوست استفاده می شود. کل ایده این درمان ، درمان موارد زمینه ای مانند التهاب و گردش خون ضعیف است که منجر به وارد آمدن آسیب به پوست می شود.

خواه به دنبال یک راه حل ضد پیری هستید و یا می خواهید درخشندگی مو خود را تقویت کنید ، مواد منحصر به پوست خود را دریافت خواهید کرد. زیبایی پوست و مو با مواد طبیعی مزوتراپی حاصل می شود و شما می توانید نتایج قابل مشاهده ای را بلافاصله بعد از اولین جلسه مشاهده کنید.

مزوتراپی می تواند به تقویت و آبرسانی پوست و مو کمک کند و باعث شود که وضعیت پوست و مو سالم تر به نظر برسد.

تجربه مزوتراپی صورت در بهترین کلینیک زیبایی در تهران

مزوتراپی به هیچ وجه روند پیچیده ای نیست. با این حال ، شما باید برای مشاوره اولیه به یک متخصص پوست و مو و زیبایی مراجعه و در مورد مشکلات خود و انتظاراتی که دارید با وی مشورت کنید. متخصص پوست بهترین فرد برای درک نیازهای پوست و موی شما و نوع مواد لازم برای آن است.

بسته به شدت درمان تان و مواد تشکیل دهنده مورد استفاده ، تعداد جلسات ممکن است متفاوت باشد. درمان معمولاً با هماهنگی انجام می شود. از آنجا که در این روش درمانی غیر تهاجمی ، از مواد طبیعی موجود در بدن برای آبرسانی و ترمیم نواقص پوست استفاده می کند ، نتایج آن سریع الحصول و طولانی مدت می باشد.

 

بهترین متخصص پوست و مو و زیبایی در تهران

کلینیک مراقبت پوست و زیبایی و مو

امیدواریم آموزش این نکات مهم برای سلامتی پوست و مو به شما کمک کند تا از مشکلاتی مانند جوش صورت ، چین و چروک یا ریزش مو رهایی یابید. با این حال چنانچه از وضعیت پوست و موی خود رضایت ندارید و این نکات پوستی به شما کمکی نکرده اند ، می توانید توسط مزوتراپی به مشکلات پوست و موی خود پایان بخشید.

بسیار خرسندیم اعلام کنیم که کلینیک مراقبت پوست و زیبایی و مرکز ترمیم مو ما با بهره گیری از بهترین پزشکان و متخصصین زیبایی و هم چنین بهترین و با کیفیت ترین مواد ، افتخار دارد خدمات مزوتراپی پوست و مو را در محدوده شمال تهران (شریعتی ، قلهک ، دروس ، ظفر ، زرگنده ، میرداماد ، تجریش ، فرمانیه ، پاسداران) به شما عزیزان ارائه دهد.

پس چنانچه به دنبال بهترین خدمات و با کیفیت ترین مواد هستید، با ما در تماس باشید.

شاد و سلامت باشید.

تحقیق و ترجمه: مینو زرفش

منبع:

ndtv

stylecraze

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا