قیمت بوتاکس خط خنده :به صرفه و ارزان!

قیمت بوتاکس خط خنده

قیمت بوتاکس خط خنده

درباره فواید و مزیت های خنده روی لب ها زیاد صحبت کرده اند. همه ی ما خوب می دانیم که خندیدن تا چه حد روی روحیه ی ما تاثیر گذار است. خب ما در این مطلب تصمیم داریم اندکی راجع به مضرات لبخند زدن بیش از حد بگوییم! بله، درست خوانده اید!

یکی از اولین اثراتی که خنده روی صورت ما می گذارد این است که خط بسیار ناخوشایندی روی صورت ما می گذارد که به همین راحتی نمی توان با آن کنار آمد.

قیمت بوتاکس خط خنده
قیمت بوتاکس خط خنده

اما احتمالاً خودتان هم خوب می دانید که بهترین راهکار درمان این معضل، استفاده از تزریقات زیبایی (چه بوتاکس و چه فیلر) است. اما در صورتی که راجع به قیمت این دسته پروسیجرهای زیبایی نگرانی دارید و نمی دانید که باید چقدر هزینه کنید، به هیچ وجه نگران نباشید. چرا که ما می خواهیم شما را با یک مرکز فوق العاده با قیمت های بی نهایت عجیب و غریب آشنا کنیم:

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021 22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

 

مرکز زیبایی و لیزر شمال تهران ( واقع در خیابان شریعتی و نزدیک به مترو قلهک) آماده است تا با قیمت های شگفت انگیز خود، شما را غافلگیر کند. توصیه ی ما به شما این است که حتما موقع تزریق بوتاکس یا ژل، به برند و مارک آن دقت داشته باشید اما در مرکز ما قطعاً بهترین مواد و محصولات برای مراجعه کنندگان استفاده می شود. تخفیف های مناسبتی ما را هم نباید فراموش کنید که هزینه های شما را تا حد خیلی زیادی کاهش خواهند داد. شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و هم چنین اخذ نوبت از مرکز، به صفحه ی تماس با ما مراجعه کنید.

اما در ادامه توضیحات بیشتری درباره خط خنده داده ایم. با ما همراه باشید

خط خنده چیست؟

میگن که خنده واگیرداره! لبخند و خنده اولین چیزی است که در شما، توجه دیگران را به خود جلب میکند. یک خنده زیبا و جذاب باعث می شود که تاثیر اولیه خیلی خوبی روی بقیه بگذارید و به عنوان فردی شاداب و مثبت در نظر گرفته شوید که خب اثر مبثتی هم روی شخصیت شما هم خواهد گذاشت.

البته باید این راه بگوییم که خیلی از افرادی که خط خنده دارند، چندان از ظاهر خود و این که آن ها را پیرتر نشان می دهد، راضی نیستند. علاوه بر این، خط خنده باعث می شود که افراد احساس ناراحتی درباره پوست خود داشته باشند و فکر کنند که در بهترین حالت خود نیست که البته حق هم دارند.

همه دوست دارند که لبخندی زیبا داشته باشند و خوشحال به نظر بیاند اما باید بگوییم که برای افرادی که خط خنده دارند، حتی لبخند زدن هم ناراحت کننده است.

با تشکر از درمان های پیشرفته ای مانند تزریق بوتاکس، می توان خط خنده را به راحتی برطرف کرد. این ماده ی جادویی می تواند چین و چروک ها و هم چنین خط خنده را رفع کرده و صورت شما را جوان تر و جذاب تر کند.

خط خنده چیست؟
خط خنده چیست؟

دلایل زیادی ممکن است منجر به داشتن خط خنده شود و ممکن است در هر فردی، فارغ از سن و جنسیت رخ دهد. هم چنین خط خنده به چین های نازولابیال هم شناخته می شود و خطی است که از گوشه ی بینی کشیده شده تا گوشه ی بینی ادامه دارد. این خط با افزایش سن و پیری بیشتر خودش را نشان می دهد.

البته خط خنده انواع و اقسام متفاوتی دارد که یکی دیگر از آن ها، خط هایی به نام ماریونت است که در گوشه های دهان شما خودشان را نشان می دهد. معمولاً این خطوط به هنگام ناراحتی و عصبانیت بیشتر ظاهر می شوند اما با افزایش سن، همیشگی و ماندگار خواهند شد.

نکته ای که باید در ذهن داشته باشید این است که همه ی افراد با افزایش سن، دچار خط خنده و چین و چروک می شوند. اما همان طور که گفتیم، نیازی به نگرانی نیست و این مشکل را به راحتی با تزریق بوتاکس و فیلر می توان برطرف کرد.

تزریق بوتاکس برای خط خنده چگونه است؟

همان طور که در بالا گفتیم، خط خنده ممکن است خیلی ها را به خود مبتلا کند. این معضل می تواند اثر زیادی روی اعتماد به نفستان و احساسی که نسبت به خودتان دارید، بگذارد. اما برای این که بتوانید این مشکل را برطرف کند، بهترین راهکار تزریق بوتاکس و فیلر خواهد بود. بوتاکس می تواند با فلج موقت عضلاتی که موجب بروز این چروک ها شده اند، چین ها را برطرف کند.

اگر از خط خنده ای که روی صورتتان ظاهر شده، راضی نیستید، درمان تزریق بوتاکس می تواند به طرز موثری به شما کمک کند که این مشکل را رفع کنید. بوتاکس چین ها را رفع می کند و به خصوص برای چین های ریز اطراف دهان موثر است. تزریق بوتاکس می تواند فرم لبخندتان را هم بهتر کند و نواحی اطراف خط خنده را نرم تر کند. به همین خاطر توسط پزشکان زیادی توصیه می شود.

تزریق بوتاکس برای خط خنده
تزریق بوتاکس برای خط خنده

عوارض بوتاکس خط خنده

اما تزریق بوتاکس در حوالی خط خنده، چندان هم بدون خطر و عوارض نیست. یادتان باشد که خط خنده در نزدیکی عضلاتی است که مسئولیت تکلم و حرف زدن را بر عهده دارند. به همین خاطر با یک تزریق اشتباه، ممکن است روی نحوه ی حرف زدن شما تاثیر بگذارد. به همین دلیل توصیه می کنیم اگر به دنبال تزریق بوتاکس خط خنده هستید، حتما به پزشکی مراجعه کنید که سابقه ی زیادی در تزریق بوتاکس داشته باشد. از دیگر عوارض بوتاکس خط خنده می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • عفونت
  • فلج موقت عضلات دهان
  • جوش و کهیر

ماندگاری بوتاکس خط خنده

متاسفانه اثرات بوتاکس دائمی نیستند و بعد از مدتی، به طور کلی از بین می روند و باید درمان خود را تکرار کنید. ماندگاری بوتاکس به نوع برندی که تزریق می کنید و هم چنین شرایط فردی خودتان بستگی دارد. به عنوان مثال هر چه سوخت و ساز بدنتان بیشتر باشد، احتمالاً اثر آن کوتاه تر خواهد بود. اما در صورتی که بخواهیم به طور کلی بگوییم، اثر بوتاکس خط خنده از 3 الی 6 ماه دوام و ماندگاری خواهد داشت.

درمان قطعی خط خنده

در صورتی که فکر می کنید، تزریق بوتاکس برای رفع خط خنده، برایتان گزینه ی مناسبی نیست،می توانید تزریق فیلر را هم امتحان کنید. این شیوه احتمالاً هم نتایج مثبت زیاد تری دارد و هم ایمنی آن بسیار بالاست.

در صورتی که می خواهید اطلاعات بیشتری درباره تزریق فیلر خط خنده به دست آورید، توصیه می کنیم این مقاله را مطالعه کنید.

مترجم و محقق: ناصری

لینک منبع مقاله

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا