قیمت هر سی سی ژل گونه با بهترین مارک فیلر چقدره؟!

قیمت هر سی سی ژل گونه

قیمت هر سی سی ژل گونه

سلیقه ی افراد در جاهای مختلف دنیا با هم فرق دارد اما در کشور ما، هنوز سلیقه ی همه به داشتن گونه های توپُر و تپل برمی گردد و کمتر کسی خوشش می آید که گونه هایی لاغر و استخوانی داشته باشد. به همین خاطر است که محبوبیت پروسیجرهای زیبایی مربوط به افزایش حجم گونه ها در کشور ما این قدر بالاست. اما هر کاری اصولی دارد و نمی توان در یک روز تصمیم به انجام پروسیجر زیبایی گرفت و روز دیگر تصمیم خود را عملی کرد.

توصیه می کنیم قبل از هر چیزی گزینه های خود را بسنجید. ببینید کدام روش زیبایی بیشتر از همه به دردتان می خورد. اطلاعات زیادی در این زمینه به دست آورید و در انتها بهترین راهکار را انتخاب کنید.

اما در مورد افزایش حجم گونه و به قول ما ایرانی ها، تپلی شدن گونه، خب تقریبا می توان با اطمینان از تزریق ژل و فیلر به عنوان بهترین راهکار درمانی صحبت کرد. این روزها آن قدر این پروسیجر زیبایی محبوب شده که همه اطلاعات کلی درباره ی آن دارند. اما پرسش خیلی مهمی در این میان وجود دارد؟ اگر این پروسیجر این قدر که می گوییم خوب و با کیفیت است پس این همه تصاویر وحشتناک درباره تزریق فیلر از کجا می آید؟

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021 22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

 

قیمت هر سی سی ژل گونه
قیمت هر سی سی ژل گونه

خب در پاسخ باید بگوییم که خیلی ها در زمینه ی پروسیجرهای زیبایی افراط می کنند. به عنوان مثال بدون این که ظرافت دیگر اجزای صورت خود را در نظر بگیرند، چندین و چند سی سی ژل تزریق می کنند و کلاً ترکیب چهره ی خود را به هم می زنند. این بزرگ ترین مشکلی است که درباره تزریق ژل گونه وجود دارد و باعث شده که شایعات و افسانه های زیادی در مورد آن درست شود.

اما قیمت هر سی سی ژل گونه چقدر است؟ یعنی این پروسیجر این قدر ارزان است که خیلی ها بدون نگرانی از بابت قیمت چندین و چند سی سی تزریق می کنند؟ خب باید بگوییم که قیمت هر سی سی ژل گونه بستگی به فاکتورهای مختلفی داره.

به عنوان مثال این که از چه برندی استفاده می کنید، وخامت عارضه تا چه حد است و این که مهارت پزشکتان تا چه میزان می باشد در قیمت کل پروسه موثر است.

اما عموماً پزشکان زیبایی از برندهایی مانند ژوویدرم، رستیلن و …برای تزریق در گونه استفاده می کنند چرا که کیفیت خیلی خوبی دارند. در صورتی که به دنبال یک مرکز خوب زیبایی هستید که قیمت های خیلی منصفانه ای ارائه کند، ما برای شما پیشنهاد ویژه ای داریم:

مرکز زیبایی و لیزر شمال تهران ( واقع در خیابان شریعتی و نزدیک به مترو قلهک) افتخار دارد که خدمات تزریق ژل گونه را با بهترین قیمت ها، برای کلیه ساکنین شمال تهران ارائه کند. کیفیت محصولات و برند فیلری که در این مرکز استفاده می شود، بسیار بالا بوده و نیازی به نگرانی از این بابت نیست. شما عزیزان می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در این باره و هم چنین اخذ نوبت از این مرکز به صفحه ی تماس با ما مراجعه کنید.
قیمت هر سی سی ژل گونه
قیمت هر سی سی ژل گونه

چند سی سی ژل برای گونه خوبه؟

اما همان طور که در ابتدای این متن گفتیم، یکی از بزرگ ترین مشکلات پروسیجرهای زیبایی افراط در انجام آن هاست. به همین خاطر است که این سوال مطرح می شود: چند سی سی ژل برای گونه مناسبه و بیش از حد نیست؟!

خب در ادامه این مطلب میزان صحیح تزریق فیلر برای دو ناحیه از صورت رو بررسی کردیم: یک سوم بالایی و میانی!

با ما همراه باشید

یک سوم بالایی صورت

ممکن است میانسال باشید و نواحی بالا و میانی صورتتان، دچار افتادگی و از دست دادن حجم شده باشد و دیگر مانند 10 سال قبل خود جوان و زیبا نباشید. منظورمان از نواحی یک سوم بالایی صورت همان پیشانی و گلابلا( ناحیه ی میان دو ابرو) است. بعضی وقت ها محصولات برطرف کننده ی چین و چروک ها مانند بوتاکس یا دیسپورت، برای دستیابی به نتایج مورد نظر کافی نیستند. به همین خاطر این پروسیجرها را با تزریق فیلر همزمان می کنند تا به نتیجه ی دلخواه دست پیدا کنند. بیشتر مواقع برای تزریق فیلر در نواحی یک سوم بالایی صورت، به 1 الی 2 میلی لیتر ژل نیاز است.

نواحی میان صورت

نواحی میان صورت شامل زیر چشم، رد اشک، بالای گونه ها، خود گونه ها و بینی می شود. برای این که تغییری در این نواحی ایجاد شود، به مقادیر قابل توجهی از تزریق فیلرهای صورت احتیاج دارید.

برای رفع خط اشک به راحتی به 0.5 تا یک میلی لیتر برای هر طرف صورت احتیاج خواهید داشت.

برای بالای گونه ها: 0.5 الی 2 میلی لیتر ژل برای هر طرف صورت

گونه ها: 1 الی 3 میلی لیتر برای هر طرف صورت (معمولاً پزشک با تزریق یک میلی لیتر کار خود را آغاز می کند و بعد از آن به تدریج مقدار آن را افزایش خواهد کرد. )

چند سی سی ژل برای گونه
چند سی سی ژل برای گونه

بینی معمولا به میزان کمتری از تزریق فیلر احتیاج دارد( عموماً 0.5 الی 1 میلی لیتر)

در کل برای تزریق فیلر در نواحی میانی صورت به 5 الی 10 میلی لیتر فیلر احتیاج دارید.

قیمت هر سی سی ژل ژوویدرم

خب حالا که با مقدار دقیق تزریق فیلر برای نواحی مختلف صورت آشنا شدید، وقتش رسیده که درباره بهترین برندها و محصولات فیلر با شما صحبت کنیم. آن چه که باید بدانید این است که فیلر پوستی شما حاوی چه موادی است. یکی از بهترین برندهای فیلر، آن دسته ژل هایی هستند که حاوی هیالورونیک اسید باشند و احتمالاً هیچ چیز بهتر از خانواده ژوویدرم نباشد. البته باید بگوییم که قیمت این ژل از باقی برندها بیشتر است چرا که :

تاییدیه FDA را دارد

دوام و ماندگاری خوبی دارد.

ایمن و بی خطر است.

حاوی هیالورونیک اسید انسانی می باشد.

به همین دلیل است که طبیعی است اگر که قیمت هر سی سی ژل ژوویدرم نسبت به دیگر برندها اندکی گران تر باشد. اما نگران نباشید، چرا که با وجود تخفیف هایی که در مرکز ما ارائه می شود، بهترین کیفیت ها را با بهترین قیمت ها دریافت خواهید کرد.

قیمت نیم سی سی ژل لب

برای تزریق فیلر در لب ها هم باید اندازه ی مشخصی را در نظر بگیرید. یادتان باشد که افراط در این زمینه، می تواند به ظاهر خیلی ناخوشایند تبدیل شود. قیمت نیم سی سی ژل لب، گرچه چندان گران نمی شود اما باید برند و مارک محصولتان را هم در نظر بگیرید. هم چنین یادتان نرود که هر مرکز و هر پزشکی، دستمزد متفاوتی را طلب می کند. بنابراین تصمیم گیری نهایی با شما خواهد بود.

مترجم و محقق: ناصری

لینک منبع مقاله

2 دیدگاه دربارهٔ «قیمت هر سی سی ژل گونه با بهترین مارک فیلر چقدره؟!»

    1. سلام دوست عزیز
      فیلر یا همان ژل برندهای مختلف دارد. کره ای، فرانسوی، آلمانی و …
      در نظر داشته باشید که برندهای معتبر و ماندگار به هیچ وجه ارزان نیستند. ژل های ارزان،چینی و فله ای می باشد و علاوه بر ریسک عفونت، احتمال دفرمه شدن، آسیب به بافت ناحیه تزریق، جذب بسیار سریع حتی کمتر از یک ماه و … را دارند. از طریق صفحه تماس و اخذ نوبت، با مرکز تماس بگیرید تا همکاران راهنماییتان کنند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا