صدها تجربه تزریق ژل | پرسش و پاسخ نی نی سایتی ها

تزریق ژل در بهترین مرکز زیبایی 

تجربه تزریق ژل

همه ی ما وقتی کسی را برای اولین بار می‌بینیم، مجذوب چهره اش می شویم. برخی از افراد زیبایی واقعی دارند که بقیه از این نعمت الهی محروم هستند. بنابراین نمی‌توانیم اهمیت زیبایی چهره را نادیده بگیریم. چه بخواهیم و چه نخواهیم، در دنیای واقعی، زیبایی و زیبا به نظر رسیدن مهم است. همان طور که می دانید معیارهای زیبایی صورت تا حدودی تعریف شده است، قرینگی صورت، عرض صورت، عرض لب و دهان، طول صورت، چانه و بخش های دیگر صورت که همگی باید با هم در تناسب باشند.
خوشبخاته راه های افزایش زیبایی در علم پزشکی بسیار فراتر از قبل است و همه افراد می توانند نواقص صورت و چهره خود را بپوشانند. یکی از روش های غیر جراحی و بسیار ایمن تزریق ژل است که بسیاری از افراد آن را تجربه کرده اند. البته بعضی ها از تجربه تزریق ژل خود به خوبی یاد می کنند و از آن راضی هستند و برخی دیگر به دیگران توصیه می کنند که انجام ندهند چون خاطره بدی از آن دارند.
در این مقاله قصد داریم تجربه تزریق ژل دوستان را بازگو کنیم و دلایل رضایت یا عدم رضایت آن ها را بشنویم و به طور اختصاصی به سوالات عزیزانی که هنوز تجربه تزریق ژل ندارند و می خواهند که اطلاعات جامع و درستی در این زمینه کسب کنند پاسخ دهیم. با مرکز زیبایی پوست و مو شریعتی همراه باشید تا پاسخ سوالات خود را دریافت نمائید.

فیلم تزریق ژل 

تجربه تزریق ژل مهسا:

من پیش  کسی رفتم ک میگفت مدرک تزریق گرفته و کلی نمونه کار داشت. دکتر نبود مدرک تزریق و بوتاکس میگفت گرفته ک من حتی مدرکشم چک نکردم اما:
اولا ژلی ک تزریق کردم چون ارزون بود بعد یک هفته کاملااااا از بین رفت.
دوما؛ خیلیییی بد مدل ژل و واسم تزریق ‌کرد جوری ک‌ موقع خندیدن دهنم گشاد شد و دندونام پوشیده
سوما خیلی یهویی لبم مثل سنگ گلوله شده بعد چندین ماه
خانوماااا توصیه من اینه که اینکارو نکنید .اما اگررر انجام دادین فقط پیش پزشک و ژل گرون قیمت
واسم دعا کنید این ژل خودش حل بشه خیلی ناراحتم

دو نکته مهم در تزریق ژل:

  • تکنیک تزریق و تجربه پزشک
  • استفاده از برند معتبر

تجربه تزریق ژل عاطفه:

دوست منم یه جا رفت انجام داد. لبش چاک خرده از وسط . درستم نمیشه دیگه هیچکسم پاسخگو نیست. ژلشون فکر کنم فاسد بوده

برند ژل

تفاوت بهترین برند با سایر ژل ها

در انتخاب ژل و فیلر دقت کنید زیرا ژل های ارزان چینی و 10 سی سی در بعضی از مراکز و کلینک ها استفاده می شود. برندهای مرغوب و ماندگار ژل و فیلر ارزان نیستند.
ژل های ارزان در برخی افراد واکنش و عفونت پوستی ایجاد می کند. این ژل ها در برخی افراد ماه های اول ممکن است عادی و خوب به نظر بیاید، اما بعد از مدتی گلوله گلوله و سفت می شوند و حتی با وجود تصمیم به تخلیه نیز به راحتی از لب و سایر بخش های صورت خارج نمی شوند. استفاده از ژل و فیلر مرغوب نه تنها نگرانی این موضوع را رفع می کند، بلکه برندهای معتبر ماندگار هستند، قابلیت جذب و سازگاری با بدن دارند و عارضه و عفونت ایجاد نمی کنند. حتما برند ژل و فیلر را از مرکز مورد نظرتان جویا شوید.

تجربه تزریق ژل آیدا:
من دلم می‌خواست یکم تغییر کنم. یک بار که این موضوع را در جمع دوستانم مطرح کردم به من پیشنهاد کردند با تزریق ژل زیبایی، چهره ام را به شکل دلخواه درآورم. اما چون هزینه این کار سنگین بود از پس آن برنمی‌آمدم. یکی از دوستانم با معرفی خانم دکتری از آشنایانشان به من پیشنهاد داد تا در سالن آرایشگاه خانم دکتر و با هزینه کم، کار تزریق ژل را انجام دهم. تزریق به ظاهر بدون دردسر انجام شد اما چند هفته‌ای طول کشید تا نتیجه کار مشخص شود.
هر چه از زمان تزریق می‌گذشت علائم عجیبی در صورتم بروز می‌کرد. به تدریج تغییر شکل صورتم باعث تعجب  اطرافیانم شد. درد عجیبی در صورتشم داشتم. بارها در این مدت با پزشکم تماس گرفتم اما تجویزهای او هم تأثیری در بهبود وضعیتم نداشت.
برای درمان عفونت‌های صورتم به چند دکتر دیگر نیز مراجعه کردم.
وقتی متوجه شدم خانم دکتر ناشی با تزریق اشتباه سبب شده صورتم عفونت کند از دکتر متخصص خواستم تا ژل را تخلیه کند اما
پزشک گفت این کار می‌تواند ریسک بالایی برای او داشته باشد چرا که ژل در بافت های پوستم وارد شده بود. بعد از شکایت در دادگاه پزشک را به علت تزریق ژل با تکنیک ناصحیح و ایجاد عفونت و ناهمواری پوست، به پرداخت ۵ درصد دیه کامل انسان محکوم کردند. من موندم و صورتی که دوستش نداشتم و کنج اتاقم و تنهایی.

ژل های قابل جذب اسید هیالورونیک

انواع فیلرهای صورت

از انواع فیلرها می‌توان برای حجم دهی نقاط مختلف صورت و بدن استفاده کرد. سعی کنید آشنایی مختصری با انواع فیلرها  داشته باشید تا بتوانید بهترین برند را انتخاب کنید. 

ژل های قابل جذب، ژل هیالورونیک اسید

بسیاری از انواع ژل یا فیلر قابل تزریق به نواحی مختلف صورت و بدن بر پایه هیالورونیک اسید ساخته شده‌اند. این مواد، پس از تزریق، بافت مورد نظر را به افزایش کلاژن و آبرسانی بیشتر تحریک می‌کند. در نتیجه حتی پس از اتمام ماندگاری ژل، فرم و حجم بهتری نسبت به قبل از تزریق شاهد خواهیم بود. ژل های اسید هیالورونیک به مرور زمان جذب بدن می شوند و ماندگاری آنها 6 ماه الی 1 سال می باشد. لازم بذکر است که این ژل ها سلول دوست هستند و بدون ایجاد عوارض و حساسیت مورد استقبال پزشکان قرار گرفته است.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021 22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

 

ژل های غیر قابل جذب، ژل پاژ

ژل پاژ یا همان پلی اکریل آمیر نوعی ژل غیر قابل جذب است که حدود 8 الی 12 سال پیش رایج بود و سالهاست که دیگر استفاده نمیشود. این ژل به این خاطر که غیر قابل جذب است در صورت یا بدن باقی میماند و به مرور جا به جا میشود. این ژل در زمان خودش با استقبال شدیدی روبه رو شد ولی به مرور زمان و با توجه به عوارضی که از خود نشان دادند استفاده از آن منسوخ شده است.

تجربه تزریق ژل فرزانه:
من لب بالام نازک بود. لب پایینم خوب بود. کلا یه سی سی زد اون یه سی سی هفت دهمشو تو لب بالا زد بقیه شو لب پایین، لب بالام عالییی بعد یکسال هنوز هست.

برای اینکه از تزریق ژل که در مدت زمان کوتاهی انجام می‌شود، نتیجه خوبی دریافت کنید علاوه بر برند خوب و باکیفیتی که انتخاب می کنید، باید در انتخاب مرکز زیبایی و پزشک باتجربه نیز دقت کنید.

کاربردهای تزریق ژل

کاربردهای تزریق ژل

تزریق ژل به صورت معمولا از کم عمق‌ترین تا عمیق ترین چروک‌ها را به طور موقت بهبود می‌دهد و عضوهای کم حجم صورت را پر می‌کند. فیلرهای پوستی استفاده‌های زیادی دارند که در زیر به آن ها اشاره شده است:

تزریق ژل به گونه

زاویه دار کردن خط فک و صورت

تزریق ژل برای رفع گودی زیر چشم

 از بین بردن قوز و افتادگی جزئی بینی

حجیم کردن گونه و کانتورینگ گونه‌ها با ایجاد خط گونه

ظاهر اِسکارهای موجود در صورت را بهبود می بخشد.

تزریق ژل لب برای خوش فرم و برجسته کردن لب ها

رفع خطوط ماریونت (خطوطی که از گوشه‌های دهان به سمت چانه کشیده می شود.)

کانتورها و خطوط سطحی صورت را تقویت کرد و چین و چروک‌های صورت را هموار نمود.

 رفع خط خنده (دو خط پرانتزی شکل که از کنار پره‌های بینی تا گوشه‌های دهان است.)

خط اخم عمیق که در اثر انقباضات زیاد دچار فرورفتگی شده است و با بوتاکس رفع نمی شود.

برجسته‌ سازی چانه  مخصوصا در افرادی که استخوان چانه‌شان به طور ژنتیکی کوچک است.

تخلیه ژل

تجربه تزریق ژل مریم:
من پيش دكتر ژل با كيفيت زدم اما فرم لب هامو دوست ندارم چیکار باید بکنم؟

 اگر از نتایج تزریق ژل لب یا هر قسمت از صورت خود ناراضی بودید، لازم نیست که 6 تا 18 ماه صبر کنید تا ژل به طور طبیعی حل شود. تخلیه‌ی ژل برای برگرداندن نتیجه‌ی یک تزریق نادرست و ناخوشایند ژل و یا نتیجه‌ای غیرطبیعی انجام می شود.

نحوه تخلیه یا حل شدن ژل بستگی به نوع ژل تزریق شده دارد. متداول‌ترین ژل‌ها، هیالورونیک اسید (HA) است که شامل Juvederm، Restylane و Belotero می‌باشد. این نوع ژل‌ها برای حل شدن، به تزریق ماده‌ی هیالورونیداز نیاز دارند که اثرات نامطلوب ژل را کاهش می‌دهند.
هیالورونیداز یک آنزیم طبیعی است که در بافت‌های انسان وجود دارد و اسید هیالورونیکی را که به طور طبیعی تولید می‌کنیم اصلاح می‌کند؛ بنابراین تزریق هیالورونیداز برای حل کردن برای  حل کردن ژل، روشی بسیار ایمن و بی خطر تلقی می‌شود. این آنزیم ها در نام‌ها یا مارک‌های تجاری مختلفی از جمله: هیلنکس (Hylenex)، ویتراز (Vitrase) و آمفاداز (Amphadase) موجود هستند.

پزشک با یک سوزن کوچک هیالورونیداز را به محلی که قرار است با حل کردن اسید هیالورونیک موجود در ژل تزریقی، مشکل را برطرف کند، وارد می کند. از آنجا که این تزریق از نظر علمی دقیق نیست، ممکن است مقداری یا تمام اسید هیالورونیک در یک جلسه از بین بروند، بنابراین به متقاضیانی که فقط می‌خواهند مقدار کمی از ژلشان حل شود، توصیه می‌شود که در جریان باشند که پیش‌بینی اینکه دقیقاً چه مقدار از ژل برداشته می‌شود، کار دشواری است.

مشتریانی که ژل‌های غلیظ‌ تر اسید هیالورونیک مانند Juvederm Voluma تزریق کرده‌اند، ممکن است نیاز به جلسات درمانی مکرر با هیالورونیداز داشته باشند تا تمام ژل به طور کامل برداشته شود. بعلاوه، این روش درمانی فقط ژل‌های اسید هیالورونیک را حل می‌کند و هیچ‌گونه ژلی غیر HA مانند کلاژن، اسکچرا و رادیس را، تحت تأثیر قرار نمی‌دهد.

برای حل کردن ژل‌هایی که بر پایه اسید هیالورونیک نیستند، در بعضی موارد ممکن است از تزریق استروئید برای برگرداندن تأثیرات ناخواسته‌ی تزریق ژل استفاده شود، اما در مورد ژل‌های غیر HA، تنها روش مطمئن برای خنثی کردن نتایج ژل این است که صبر کنید تا آن‌ها جذب بدن شود یا با روش جراحی آن‌ها را خارج کنید.

شاید این مطلب را دوست داشته باشید: عوارض ژل زیر چشم

آیا تزریق ژل درد دارد؟

بسیاری از انواع ژل ها حاوی مواد بی حسی هستند که چند ثانیه بعد از تزریق ژل، ناحیه تزریق بی حس می شود و فرد دیگر دردی احساس نمی کند. در جلسات ابتدایی ممکن است کمی احساس درد یا ناراحتی داشته باشید؛ ولی در جلسات بعدی درد کمتر و کمتر می‌شود. همچنین می‌توانید پیش از مراجعه به کلینیک یا بعد از تزریق ژل از استامینوفن برای کاهش درد استفاده کنید.

تجربه تزریق ژل مریم:
 من یه ماهه ژل زدم … دست که میزنم مشخصه یکم سفته نمی دونم برطرف میشه یا نه خیلی کبود شده چیکار کنم؟

مراقبتهای بعد از تزریق ژل

مراقبتهای بعد از تزریق ژل 

از ماساژ ناحیه تزریق یا گرم کردن آن خودداری کنید.

پس از تزریق ژل به استخر، سونا یا حمام طولانی نروید.

تا یک هفته از مصرف سیگار، قلیان و الکل خودداری کنید.

تا سه روز از مصرف داروهای رقیق‌ کننده خون اجتناب کنید.

برای جلوگیری از ورم یا کبودی از کمپرس سرد استفاده کنید.

تا ۲۴ ساعت پس از تزریق از کرم‌های آرایشی استفاده نکنید.

هنگام شروع و بعد از اتمام تزریق فیلر باید مقدار زیادی آب بنوشید.

تا یک هفته پس از تزریق از انجام فعالیت‌های سنگین ورزشی خودداری کنید.

تا دو روز پس از تزریق هنگام دراز کشیدن و خوابیدن سر خود را بالاتر از بدن قرار دهید.

عدم قرار گرفتن در معرض مستقیم نورخورشید و وسایل حرارتی مثل سشوار الزامی است.

در صورت مصرف هر گونه دارو که بعدا باعث کبودی و تورم می شود به پزشک اطلاع دهید.

اگر تورم و کبودی بعد از تزریق ایجاد شد، طبیعی بوده و بعد از چند روز برطرف خواهد شد.

بعد از تزریق موضع را به هیچ وجه دستکاری نکرده و ماساژ ندهید چرا که نتیجه تزریق را معکوس می کند.

در صورتی که پزشک شما دارویی تجویز کرد، آن‌ها را به‌ موقع مصرف کرده و از خود درمانی در صورت بروز مشکل به شدت پرهیز کنید.

ممکن است برای کاهش تورم و کبودی ناشی از عمل، پزشک دارو یا پمادهای خاصی را تجویز کند. مصرف این داروها نباید نادیده گرفته شود؛ زیرا استفاده از این داروها در واقع مکمل درمان است و در صورت عدم استفاده روند بهبودی به تاخیر می‌افتد.

عوارض تزریق زل

عوارض تزریق ژل 

مجددا تاکید می کنیم که عوارض تزریق ژل بسیار خفیف هستند و به مرور زمان یا استفاده از درمان های بسیار ساده کاملا رفع می شوند. معمولا توصیه های پزشک و داروهایی که بعد از تزریق ژل تجویز می کند، برای رفع عوارض کافیست و نیازی به درمان های بیشتر نیست. با این حال عوارض رایجی ممکن است در افراد مختلف بروز کند که شامل موارد زیر است:

  1. قرمزی و التهاب خفیف
  2. کبودی جزئی و موقتی
  3. در موارد بسیار کم، درد جزئی در ناحیه تزریق

اگر می‌خواهید دچار عوارض ناشی از تزریق ژل نشوید، در قدم اول بهتر است یک مرکز زیبایی معتبر را انتخاب نمایید. اما اگر برای صرف هزینه کمتر به مراکز نامعتبر مانند آرایشگاه‌ها و افراد آموزش ندیده برای تزریق ژل مراجعه کنید، عوارض جدی‌ای مانند موارد زیر در کمین شما خواهند بود:

  1. کبودی گسترده
  2. سفت و گلوله شدن ژل
  3. نرسیدن به نتیجه دلخواه
  4. آسیب جدی به بافت صورت
  5. حرکت کردن ژل در نواحی تزریق
  6. ممکن است صورت و پوست افراد به دلیل تزریق حجم زیاد از ژل واکنش‌هایی نشان دهد.

بهترین مرکز زیبایی پوست و مو    بهترین مرکز زیبایی پوست و مو 

در مرکز زیبایی پوست و مو شریعتی خدمات زیبایی از قبیل بلفاروپلاستی، تزریق چربی، بوتاکس، لیفت صورت با نخ، تزریق ژل و بسیاری از خدمات دیگر از قبیل لیزر موهای زائد به طور تخصصی، اندولیفت و جوانسازی پوست با استفاده از تکنیک ها و روش های مختلف انجام می شود. ما با به‌روزترین تجهیزات و مجرب‌ترین جراحان و پزشکان در کنار شما هستیم. استفاده از مواد استاندارد از دلایل اصلی کیفیت بالای خدمات ارائه شده در این مرکز است. اگر به پوست و زیبایی خود اهمیت می دهید، تماس با ما را فراموش نکنید تا از تخفیف های طلایی این مرکز بهره ببرید. مرکز زیبایی پوست و مو شریعتی با استفاده از به روزترین روش‌ها و بهترین برندهای ژل شما عزیزان را در این مسیر همراهی خواهد کرد.

نتیجه گیری

 با تزریق ژل می‌توانید صورت خود را سال‌ها جوان‌تر کنید. اقدامات زیبایی چنانچه در ناحیه مناسب و مورد نیاز و با مشورت پزشک زیبایی صورت گیرد قطعا تاثیر بسیار زیادی در زیباسازی فرم صورت فرد خواهد داشت. زیبایی و سلامتی حق شماست. نتیجه تلاش‌های ما در مرکز زیبایی پوست و مو شریعتی، رضایتمندی مشتریان عزیزمان در سراسر ایران می‌باشد. تماس با ما را فراموش نکنید تا از تجربه تزریق ژل خود در این مرکز به خوبی یاد کنید.

مراقب پوست و زیبایی تان باشید.

محقق و مترجم: عزیزه جوهری

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا