روشهای جوانسازی صورت : کدوم بهتره؟!

روشهای جوانسازی صورت

روشهای جوانسازی صورت را می شناسید؟!

زمانی که انسان از سن 30 عبور می کند، هر بار که از جلوی آینه می گذرد باید نگران باشد! چین و چروک ها قرار است به زودی ظاهر شوند. خیلی از ما طاقت دیدن این چروک ها را نداریم و زود افسرده می شویم! پیری پدیده ای است که تا به حال انسان نتوانسته درمان قطعی برای آن کشف کند اما به هرحال روشهای جوانسازی صورت می توانند تا حدی این روند را به تعویق بندازند.

اما تا به حال به این فکر کرده اید که بهترین روشهای جوانسازی صورت چه هستند؟ کدام یک از این روش ها بیشتر به درد می خورد؟ یا این که چقدر اثرگذار هستند؟

در این مقاله از وبسایت لیزر دیسکانت می خواهیم به همین موضوع بپردازیم و شما را با انواع روشهای جوانسازی صورت آشنا کنیم. اگر این موضوع برایتان جالب است، توصیه می کنیم که ادامه ی این مطلب را از دست ندهید.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021 22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

 

بهترین و سریعترین روش برای جوانسازی و سفتی پوست صورت

روش های زیادی برای جوانسازی صورت وجود دارد. از هایفوتراپی گرفته تا جراحی های زیبایی!

اما به نظر شما بهترین و سریعترین روش برای جوانسازی و سفتی پوست صورت کدام است؟

روشهای جوانسازی صورت
روشهای جوانسازی صورت

برای پاسخ به این سوال باید در ابتدا مشخص شود که مشکل پوستی شما چیست؟ آیا دچار افتادگی و شل شدگی بیش از حد پوست شده اید و سنتان بیشتر از 50 سال است؟ خب پس در این شرایط شاید بهتر باشد جراحی لیفت صورت را امتحان کنید.

آیا صورتتان پف کرده و افتاده است ولی هزینه ی جراحی را ندارید؟ خب شاید انتخاب هایفوتراپی در این شرایط بد نباشد.

آیا می خواهید پوستتان سفت و محکم شود و به دنبال نتایج فوری هم هستید؟ جراحی های زیبایی مثل بلفاروپلاستی، پروتز گونه و چانه و …شاید با هم دیگر بتوانند بهترین نتیجه را برایتان به ارمغان بیاورند.

اما اگر عجله ای ندارید و می خواهید بهترین نتیجه را بگیرید، روش دیگری برایتان سراغ داریم.

بهترین و موثرترین روش جوانسازی پوست صورت

تا به حال چیزی راجع به فیشیال پوست صورت شنیده اید؟ آیا می دانید که مراحل فیشیال پوست چیست؟

خب فیشیال در واقع یک روند درمانی است که با توجه به پوست و شرایط بیمار توسط پزشک تعیین می شود. در واقع این درمان مخصوص هر بیمار تعیین می شود.

در طول روند فیشیال، بسته به نیاز فرد از درمان های مختلفی مثل ماساژ درمانی، نور تراپی، ماسک های آبرسان و رطوبت رسان، استفاده از دستگاه های لایه بردار و جوانساز مثل فیس آپ، مزوتراپی و …استفاده می شود.

برای تعیین روند فیشیال پوست، در ابتدا پوستتان توسط پزشک بررسی خواهد شد و سپس با توجه به شرایط آن، ترکیبی از درمان های بالا پیشنهاد می شود.

ممکن است در طول روند فیشیال فقط به ماساژ درمانی و فیس آپ احتیاج داشته باشید. اما گاهی شرایط پوست به قدری نامناسب است که توصیه می شود تمام درمان های موجود را به کار بگیرید.

بهترین دستگاه جوانسازی پوست

حالا که با روند جوانسازی پوست صورت با فیشال آشنا شدید، شاید بد نباشید اندکی راجع به دستگاه فیس آپ صحبت کنیم.

اگر از جمله کسانی هستید که با دستگاه میکرودرم ابریژن آشنایی دارید، باید بگوییم که این دستگاه، نسل جدید میکرودرم های قدیمی به حساب می آید. با این تفاوت که استفاده از پودرهای کریستال را حذف کرده است و از متدهای جدیدتری مثل ماساژ و تراشه های الماس برای لایه برداری استفاده می کند.

روشهای جوانسازی صورت
روشهای جوانسازی صورت

اما چرا فیس آپ را پیشنهاد می کنیم؟

اولین دلیلش این است که دقت بالایی در عملیات لایه برداری به خرج می دهد. زمانی که از پودرهای کریستال استفاده می شد، مشخص نبود که چقدر از پوست برداشته می شود. اما در دستگاه فیس آپ، از یک هد لایه بردار استفاده می شود. این هدها به طور مشخص، میزان عمق لایه برداری را مشخص می کنند و شما می توانید کنترل بیشتری روی پروسه داشته باشید.

دومین دلیل برتری دستگاه فیس آپ، استفاده از متد ماساژ است. هندپیس این دستگاه به شکل دورانی روی پوست کشیده می شود و به این ترتیب علاوه بر لایه برداری، کار ماساژ را نیز انجام می دهد. در نتیجه گردش خون در پوست بهتر خواهد بود و به کلاژن سازی کمک می کند.

سومین علتی که می توانیم به آن اشاره کنیم، بحث بهداشت و ایمنی است. در روزهایی که بیماری کرونا جولان می دهد، رعایت بهداشت دو چندان می شود. خوشبختانه دستگاه فیس آپ، مجهز به سری های اختصاصی است که به خود بیمار تعلق خواهد گرفت. در نتیجه احتمال انتقال بیماری های پوستی صفر خواهد بود.

تمام این مزایا باعث می شود که استفاده از دستگاه فیس آپ را در روند جوانسازی پوست به کار بگیرند. در حقیقت یکی از بهترین روشهای جوانسازی پوست همین دستگاه فیس آپ است.

برای جوانسازی پوست صورت چه بخوریم؟

یک سری از مواد خوراکی و ویتامین ها، به دلیل وجود آنتی اکسیدان می توانند خاصیت جوانسازی پوست داشته باشند. بنابراین بد نیست در کنار استفاده از روشهای جوانسازی پوست در کلینیک های زیبایی، این مواد خوراکی را نیز در رژیم غذایی خود لحاظ کنید:

روشهای جوانسازی صورت

  • مواد غذایی و میوه جات مثل: توت فرنگی، چغندر، زردآلو، کدو، اسفناج، سیب زمینی شیرین، فلفل و لوبیا
  • ویتامین ها مثل: ویتامین A و ویتامین C
  • روغن های سالم مثل: روغن زیتون و کلزا و روغن ماهی

تزریق جوانسازی پوست صورت خوب است؟

روش های دیگری نیز برای جوانسازی پوست صورت وجود دارد که در مطب پزشک صورت می گیرد. مثلا یکی از رایج ترین این روش ها، تزریق فیلرهای زیبایی است.

این فیلرها معمولا برای رفع خط خنده، افزایش حجم گونه و چانه استفاده می شود. فیلرهایی که حاوی هیالورونیک اسید هستند، اثرگذاری بیشتری در جوانسازی پوست صورت خواهند داشت.

سخن آخر

در نهایت باید اشاره کنیم که روشهای جوانسازی صورت می توانند تنوع زیادی داشته باشند. مهم ترین نکته این جاست که شما با توجه به نیاز خود، بهترین روش جوانسازی پوست را انتخاب کنید. البته در این راه می توانید از پزشکان حرفه ای نیز کمک بگیرید.

مرکز زیبایی شریعتی واقع در شمال تهران، یکی از قدیمی ترین و بهترین مراکز زیبایی کل کشور است که با سال ها سابقه در زمینه جوانسازی پوست صورت می تواند بهترین انتخاب شما باشد. شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در این مورد، به صفحه تماس با ما مراجعه کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا