نظر یک متخصص پوست درباره جوانسازی پوست با هایفو

جوانسازی پوست با هایفو

جوانسازی پوست با هایفو
سلام به تمام دوستان عزیز
بارها و بارها در همین وب سایت، مقالات متعددی درباره هایفوتراپی نوشته ایم. اما این بار می خواهیم سنت را بشکنیم و به سراغ یک متخصص پوست و زیبایی برویم و از او بخواهیم تجربیات خودش را از کار کردن با تکنیک هایفوتراپی و نظر مردم درباره ی آن را بگوید.
شاید برایتان جالب باشد که به نظر این متخصص زیبایی، چندین دلیل وجود دارد که جوانسازی پوست با هایفو میان مردم این قدر محبوب شده است.
با ما همراه باشید و این مطلب کاربردی و مفید را درباره ی جوانسازی پوست با هایفو از دست ندهید!

جوانسازی پوست با هایفو
جوانسازی پوست با هایفو

آیا جوانسازی پوست با هایفو بهترین راه ممکن است؟

“دکتر، قبلا هایفوتراپی انجام دادم و خیلی درد داشت، دیگه نمی خوام انجامش بدم”
چندین سال پیش زمانی که تجربه ی کمتری در زمینه ی طبابت داشتم، جمله ی بالا، یکی از رایج ترین کامنت هایی بود که بیماران در مورد هایفوتراپی لیفت پوست می دادند
البته حق کاملاً با آن ها بود. در گذشته هایفوتراپی درد داشت. اگر دلتان می خواهد می توانید از هرکسی که درمان اولترا (یکی از رایج ترین و موثرترین دستگاه های هایفوتراپی در آمریکا) را انجام داده بپرسید.
اما این قضیه برای چندین سال پیش است. خوشبختانه در طول 4 الی 5 سال گذشته، دستگاه های هایفوتراپی پیشرفت چشمگیری داشتند و خیلی راحت تر و بدون دردتر شده اند.

اما سوال اینجاست که اگر هایفوتراپی درد داشت، چرا این قدر محبوب بود؟
جواب کوتاهش این می شود: چون راه های جایگزین هایفوتراپی هم دردناک و تهاجمی بودند.
برای لیفت پوست افرادی که به میانسالی رسیده اند، هدف درمان این است که پوست آن را سفت تر کرده و انعطاف را به آن برگردانند. پیری باعث می شود که کلاژن بیشتری از دست بدهیم و پوست صورت پژمرده و بی حالت شود. این مشکل اصلی ترین چیزی است که می خواهیم حلش کنیم. به همین خاطر اجازه بدهید به دو روش اصلی حل این مشکل بپردازیم:

جوانسازی پوست با هایفو
جوانسازی پوست با هایفو

آپشن اول: جراحی لیفت صورت (به شدت تهاجمی)
این درمان معمولاً توسط یک جراح ماهر و آموزش دیده، انجام می شود. گرچه اثرگذاری جراحی لیفت صورت نسبت به هایفوتراپی یا دیگر روش های جوانسازی پوست بهتر است اما خب، هم به شدت گران است و هم این که احتمال بروز عوارض جانبی وجود دارد. بیشتر مردم دلشان نمی خواهد زیر تیغ جراحی بروند. البته که ما پزشکان نیز تمایلی به انجام این کار نداریم و ترجیح می دهیم با روش های ساده تر و غیر تهاجمی تری پوست صورت بیماران را لیفت بدهیم. به همین خاطر است که عموما به سراغ روش هایی مانند هایفوتراپی می رویم

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021 22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

 

آپشن 2: جوانسازی صورت با هایفو ( کاملاً غیر تهاجمی)
هایفو، انرژی اولتراساند متمرکز با شدت بالا را به لایه های عمیق پوست ( تا عمق 4.5 میلی متری) می فرستد و لایه ی اسمس (SMAS) را هدف قرار می دهد. اسمس لایه ای است که پیوند میان عضلات صورت و لایه ی چربی ها را برقرار می کند و اولین جایی است که در روند پیری دچار تحلیل و ضعف می شود. به این ترتیب هایفوتراپی می تواند باعث ایجاد کلاژن و انقباض در این لایه شود. ناگفته نماند که لایه ی اسمس، همان بافتی است که در طول جراحی لیفت صورت هم بر روی آن کار می شود.


به شخصه، ترجیح می دهم که تا جای ممکن دست به تیغ جراحی نبریم و برای جوانسازی پوست بیماران از هایفوتراپی استفاده کنم. برخی ها فکر می کنند به این خاطر هایفوتراپی را ترجیح می دهم چون نتایج آن سریع تر ظاهر می شوند اما در واقع این طور نیست.
این تکنیک در طی سالیان دراز، مدام در حال پیشرفت و توسعه بوده است تا نتایج قوی تری عرضه کند اما باز هم باید بگویم که برای دیدن نتایج کامل درمان باید اندکی صبور باشید. (به طور میانگین نتایج حاصل از هایفوتراپی بین 6 الی 9 ماه بعد از پروسیجر تکمیل می شوند)

دستگاه هایفو خانگی

به شخصه به تمام دستگاه های پوست و زیبایی خانگی مشکوک هستم و به نظرم کارایی لازم را ندارند. در حقیقت هر پزشک متخصص پوست و زیبایی، برای پیشنهاد یک نوع درمان، ابتدا باید پوست را معاینه کند. دستگاه های هایفوی خانگی پروسه ی معاینه توسط پزشک را حذف کرده اند و فقط درمان ثابتی انجام می دهند.
به همین خاطر توصیه می کنم که خرید آن را فراموش کنید و پول خود را هدر ندهید.

نظر مردم درباره هایفو

به عنوان یک متخصص پوست و زیبایی هیچ چیز برای من زیباتر از این نیست که خوشحالی و شعف بیماران را بعد از درمان ببینم. بیشتر افرادی که هایفوتراپی انجام داده اند در وهله ی اول اندکی نا امید می شوند.
باید بدانید که نتیجه ی کامل هایفوتراپی 6 ماه بعد از درمان کامل می شود اما بلافاصله بعد از پروسیجر هم می توانید اثرات آن را روی پوست خود ببینید. بیشتر افراد تازه بعد از چند ماه متوجه معجزه آور بودن هایفوتراپی می شوند و با من تماس می گیرند و تشکر می کنند.

نظر مردم درباره هایفو
نظر مردم درباره هایفو

عوارض هایفوتراپی صورت

شاید اگر در گذشته از من سوال می کردند که هایفوتراپی صورت چه عوارضی دارد، قطعاً اشاره به سوختگی، التهاب و …می کردم. اما در حال حاضر دستگاه های هایفوتراپی به شدت پیشرفت کرده اند و احتمال بروز عوارض جانبی در آن ها به شدت کم و محدود شده است.
البته هنوز هم ممکن است اندکی دچار قرمزی و التهاب شوید، اما دیگر خبری از سوختگی های شدید و…نخواهد بود. در حقیقت التهاب و قرمزی حتی با استعمال یک ماسک گیاهی هم ممکن است رخ دهد و چیز چندان مهم و خطرناکی است. چرا که بعد از مدتی خود به خود از بین می روند.

به هر حال اگر تمایل دارید که بهترین روش جوانسازی پوست را داشته باشید بدون این که نیازی به آمپول و سرنگ، دوره ی استراحت یا تیغ جراحی باشد، احتمالا بهترین راهی که پیش روی شماست، جوانسازی پوست با هایفو باشد.
به عنوان یک متخصص پوست برای تمام بیماران بالای 35 سال خود که دچار افتادگی پوست صورت شده اند، هایفوتراپی را پیشنهاد کرده ام و حتی یک بار هم نشده است که این درمان من و بیمارانم را نااُمید کند.

دوستان عزیز و خوانندگان لیزر دیسکانت، امیدواریم از خواندن تجربیات این متخصص پوست و زیبایی بهره ی کافی را برده باشید. در صورتی که نیاز به مشاوره ی بیشتر یا اخذ نوبت از مرکز زیبایی شمال تهران دارید، توصیه می کنیم به صفحه ی تماس با ما مراجعه کرده و با همکاران ما صحبت کنید.

گردآورنده: ناصری
لینک منبع مقاله

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا