دستگاه لیزر مناسب برای پوست تیره، سبزه و گندمی در کشور ما کدام است؟

دستگاه لیزر مناسب برای پوست تیره

دستگاه لیزر مناسب برای پوست تیره با چه خصوصیات ویژه و از چه برندی است؟ آیا دارای تیپ پوستی غالب مردمان جنوب و جنوب شرق کشور هستید؟ آیا با لیزر قبلی یا فعلی عوارض سوختگی با لیزر و تغییر رنگدانه را تجربه کرده اید؟ یا اینکه، از لیزرهای الکساندرایت، دایود و اندیاگ فعلی راضی نیستید؟

 بر خلاف چند سال گذشته، امروزه بهترین لیزر مو زائد دنیا منوی دیجیتالی کامل و تنظیم پذیر دارد. به این معنا که، برای همه انواع پوست و مو، حتی کرکی نازک، به خوبی جواب می دهد. در این مطلب، درباره ی معجزه ی لیزر قرن مدیواستار اسکلپیون، ساخت کمپانی معروف زایس آلمان، می گوئیم. مدیواستار هیچیک عوارض لیزرهای سابق الکساندرایت، دایود و ان دی یاگ یا شبه لیزرها را ندارد. برای معرفی کامل لیزر MeDioStar NeXT Pro، با ما همراه باشید.

با ما همراه باشید.

دستگاه لیزر مناسب پوست تیره
دستگاه لیزر پوست تیره بدون سوختگی و بدون عوارض

فیلم بهترین دستگاه لیزر مناسب پوست تیره

 انواع دستگاه لیزر الکساندرایت

کاربران اغلب درباره ی بهترین دستگاه لیزر مو زائد سوال می کنند. موجی از تبلیغات لیزر در تخفیفان، نت برگ و دیجی کالا زیباجو را سردرگم میکند. خیلی ها شکایت دارند که فلان مرکز لیزر کارش را خوب انجام نداده. بعضی ها صرفا بن تخفیف لیزر خریده و تحقیق حضوری نمی کنند. نتایج لیزر برای بعضی برعکس بوده؛ به جای کاهش موهای زائد، دوبرابر رشد مو داشته اند.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021 22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

 

دوستان عزیز، بهترین دستگاه های رفع موهای زائد یا جوانسازی پوست از فن آوری الکس یا دایود بهره می برند. منتها همه دستگاه های الکس یا دایود یا ان دی یاگ برای همه ی پوست ها مناسب نیستند. شما رو با 5 برند معروف دستگاه لیزر مو زائد آشنا میکنیم.

دستگاه لیزر کندلا جنتل مکس پرو

تبلیغات پر از بوق و کرنا درباره کندلا زیاد است. راستش را بخواهید، ما همه ی لیزرها را در مراکز مختلف تجربه کرده ایم. می توانیم مزایا و معایب هر یک را برای شما لیست کنیم.
کندلا از فن آوری الکس با طول موج 755 نانومتر بهره می برد؛ بیشتر برای پوست های روشن مناسب است. برای پوست های تیره جواب نمی دهد. عیبش این است که با هر شات لیزر بدنتان بالا می پرد. درد لیزر از جمله عوارض آن است.

دستگاه لیزر آپوجی پلاس

دستگاه آپوجی پلاس از دو طول موج 755 نانومتر (الکس) و 810 نانومتر (دایود) بهره می برد. برای پوست های روشن تا کمی سبزه تا گندمی بهتر جواب می دهد. برای پوست های تیره تر خیلی مناسب نیست. عیبش این است که با هر شات لیزر بدنتان بالا می پرد و تکان می خورد.

دستگاه لیزر پلاتینیوم سوپرانو

دستگاه های سوپرانو- پلاتینیوم هم برای پوست های تیره و سبزه تیره چندان جواب نمی دهند. عیبشان این است که با هر شات لیزر بدنتان بالا می پرد و عوارضی دارند.

شبه لیزر IPL، Elight، SHR

دستگاه های شبه لیزر اس.اچ.آر، لایت شر، آی.پی.اِل: اصلا مناسب نیستند و ممکن است در جلسات اول مقداری نتیجه ظاهری داشته باشند اما پس از مدتی به نامرغوب بودن آن ها پی خواهید برد. مخصوصا برای لیزر موهای زائد هم عوارض داشته اند و هم رشد موها را، به جای کاهش، افزایش داده اند.

دستگاه لیزر دارای فناوری اندیاگ Nd:Yag

نکته: فن آوری ان دی یاگ با 1064 نانومتر ممکن است برای بعضی پوست های تیره جواب بدهد اما یک مشکل بزرگ دارد: به جا گذاشتن نقاط یا لک های سفید سیاه در پوست (بر هم خوردن نظم و یکنواختی رنگدانه پوست).

نکته: به غیر از یک دستگاه، تمامی دستگاه های پیشرفته لیزر هم عوارضی، ولو موقتی، دارند و هم هزینه بر و برای جوابدهی زمانبر هستند. 

با این حساب، یک سوال و جواب اساسی داریم.

سوال.
آیا هیچ دستگاه لیزری هست که در عین جوابدهی سریع برای انواع پوست و مو هیچ عارضه و دردی ندارد؟

جواب.
بله. وجود دارد. نام این دستگاه اسکلپیون مدیواستار است.

دستگاه لیزر مدیواستار اسکلپیون

لیزر مناسب پوست تیره مدیو استار
دستگاه لیزر مناسب پوست تیره مدیواستار

علت برتری دستگاه مدیواستار برای پوست تیره

به غیر از برند مدیواستار، تمام لیزرهای دیگر، حتی فناوری اندیاگ، برای پوست تیره عوارض دارند. موارد درد، سوختگی با لیزر، تاول، تغییر رنگدانه پوست، لک سیاه سفید مکرر گزارش شده.

  • مربعی بودن هندپیس مدیواستار و در نتیجه پوشش تمام نقاط لیزر و جانماندن حتی یک نقطه (لیزر تر و تمیز)
  • بدون تکان خوردن و پرش بدن
  • مشاهده نتایج ظرف سه جلسه (پوست صاف، زیبا و براق)
  • امکان چند دور لیزر (سایر لیزرها با هر شات فقط یکبار دور لیزر دارند)
  • فاقد عوارض انواع لیزر پلاتینیوم، کندلا، آپوجی، و غیره.
  • موثرتر از لیزرهای دیگر (سرعت اثربخشی فوق العاده بالاتر (اسپات سایز و شات بیشتر)
  • سلفون یکبار مصرف سر هندپیس و روی پوست شما (بدون استفاده از الکل و دکونکس که با آنها احتمال نفوذ میکروب وجود دارد)
  • بی درد ترین لیزر جهان
  • خشکاندن ریشه مو زائد از ریشه با یک طول موج اضافه (مسدود سازی عروق تغذیه رسان به فولیکول مو). این خاصیت در هیچ دستگاه لیزر دیگری وجود ندارد.
  • مناسب موهای ضخیم تا نازک و کرکی بدون برگشت پذیری (در تمامی لیزرهای دیگر برگشت پذیری وجود دارد)
لیزر مناسب پوست تیره نی نی سایت

پرسش و پاسخ درباره لیزر مو زائد

خلاصه مطلب

درباره دستگاه لیزر مناسب برای پوست تیره گفتیم. لیزر مدیواستار اسکلپیون مونولیت در ایران حرف اول را میزند. این لیزر بی درد ترین، ایمن ترین، بهداشتی ترین، موثرترین و ماندگارترین لیزر مو زائد در ایران و جهان است.
این دستگاه لیزر ساخت کمپانی زایس آلمان (پدر اپتیک جهان) فوق العاده گران قیمت است. به همین دلیل، مراکز معدودی آن را در اختیار دارند. شما می توانید از خدمات لیزر مدیواستار در مرکز لیزر شریعتی تهران (Berkeh) بهره مند شوید.


سلامت بمانید.

تخفیف جدیدترین قیمت لیزر اسکلپیون

مقایسه انواع دستگاه الکساندریت (کندلا، آپوجی، پلاتینیوم، سوپرانو، مدیواستار)

منبع خارجی

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا