از بین بردن موهای زائد صورت با لیزر | عوارض لیزر صورت | مرکز لیزر برکه

برکه

از بین بردن موهای زائد صورت با لیزر  | عوارض لیزر صورت | مرکز لیزر برکه

از بین بردن موهای زائد صورت با لیزر  | عوارض لیزر صورت |  مرکز لیزر برکه

عوارض جانبی حذف موهای زائد صورت با لیزر

یکی از از عوارض رایج و نگران کننده در ارتباط با از بین بردن موهای زائد توسط لیزر ، رشد موهای زیر پوستی در منطقه درمان شده با لیزر می باشد.  اگر چه رفع موهای زائد با لیزر به عنوان یک روش درمان دائمی برای موهای زائد مورد استقبال همه واقع شده است اما این تکنیک دائمی نیست.

در اغلب موارد اگر جلسات دوره ای لیزر که باید هر 6 ماه تا 1 سال برگزار شود ، انجام نشود ، بیشتر افراد پس از این مدت رشد دوباره موها را مشاهده می کنند. که البته این موها روشن تر و نازک تر از موهای قبلی هستند.

موفقیت لیزر درمانی در تداوم آن است و باعث می شود که موها برای همیشه از بین برند.  عوارض جانبی و موقتی ناشی از لیزر موهای زائد عبارتند از:

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021 22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

 

  • درد جزئی ،
  • قرمزی صورت ،
  • پوسته پوسته شدن پوست در منطقه درمان ،
  • خطر ابتلا به عفونت ،
  • آسیب دیدگی چشم ،
  • تغییرات رنگدانه ،
  • اسکار ،
  • تاول زدن در منطقه درمان.
مرکز لیزر و زیبایی برکه با متخصصین مجرب و با سابقه آماده ارائه خدمات در زمینه لیزر موهای زائد با مدرن ترین دستگاه لیزر و درمان های زیبایی از جمله لیپوساکشن و ماموپلاستی می باشد.  برای گرفتن وقت از پزشک متخصص اینجا کلیک کنید

 

قرمزی و التهاب جزئی

درد و قرمزی جزئی پس از لیزر موهای زائد در محل درمان بسیار رایج است و برای اکثر افراد اتفاق می افتد.  افرادی که قرمزی و تورم موضعی را تجربه می کنند ، باید انتظار داشته باشند پس از گذشت زمان بهبودی مشخص شده این عوارض از بین برود.

 

پوسته پوسته شدن

به گفته برخی از وب سایت ها در حدود  10 درصد از افراد که با پالس های بلند لیزرهای رابی و الکساندریت موهای زائد خود را درمان می کنند ، باید انتظار پوسته پوسته شدن پوست خود را داشته باشند.

در حالی که پوسته پوسته شدن به طور کلی منجر به هیچ مشکلی در دراز مدت نمی شود ، اما در صورت انجام مراقبت های لازم  تضمین می شود که این پوسته ها باعث عفونت و یا زخم نمی شوند.

 

خطر کم عفونت

همیشه امکان عفونت با هر یک از روش های رفع موهای زائد وجود دارد.  اگر چه خطر عفونت در ليزر درمانی کم است ، اما عفونت می تواند برای هر درمانی که برای طول مدت ادامه داشته باشد ، اتفاق بیفتد. مراقبت و پیگیری مناسب ، خطر عفونت را کاهش می دهد.

 

آسیب های چشم

آسیب دیدگی چشم ممکن است در صورتی اتفاق بیفتد که در طول فرآیند لیزر موهای زائد از عینک ایمنی استفاده نشده باشد. احتمال بروز این اتفاق به خصوص در هنگام درمان موهای زائد صورت بیشتر می شود. همیشه در طول درمان مراقب چشم های خود باشید.

 

تغییرات رنگدانه

تغییرات رنگدانه در پوست پس از لیزر درمانی ممکن است رخ دهد.  پوست ممکن است در محل درمان به طور موقت روشن تر و یا تیره تر شود.

تغییر رنگ پوست به تدریج به حالت عادی بر می گردد. با این حال ، تغییر رنگ دائمی در برخی از مراجعه کنندگان به خصوص در افرادی که پوست تیره دارند ، ممکن است رخ دهد.

 

تاول زدن

اگر چه تاول زدن پوست پس از لیزر موهای زائد بسیار نادر است ، سوختگی و تاول می تواند در محل درمان شده و در نتیجه کاربرد لیزر توسط افراد غیرماهر و یا همپوشانی رخ دهد.  هنگامی که پوست قبل از استفاده از لیزر به درستی خنک شود ، سوختگی نباید رخ دهد.

هنگامی که به یک مرکز لیزر درمانی مراجعه می کنید ، مطمئن شوید که اپراتور شما دارای تجربه و مهارت کافی است.

 

زخم شدن Scarring

پس از لیزر موهای زائد به طور معمول زخمی رخ نمی دهد ، اما اگر زمانی اتفاق بیفتد ، دائمی است. زخم ممکن است به علت خطای اپراتور در حین درمان و یا به علت عوارض جانبی که در بالا  ذکر شده و عدم رعایت بهداشت  اتفاق بیفتد.

تا زمانی که اپراتور ماهر باشد و  تنظیم لیزر درست انجام شده باشد و از  لیزر مناسب برای نوع پوست و منطقه درمان استفاده شود ، نباید زخمی  رخ دهد.  مراقبت و پیگیری مناسب احتمال زخم شدن را به حداقل می رساند.

مرکز لیزر و زیبایی برکه بهترین خدمات را توسط پزشکان متخصص و مجرب و کادر آموزش دیده و خوش برخورد به شما ارائه خواهد داد.  برای تماس با ما اینجا کلیک کنید.

 

سایر عوارض جانبی حذف موهای زائد صورت با لیزر   

اگر چه حذف موهای زائد صورت با لیزر می تواند صورتی صاف و بدون مو به شما تقدیم کند  ، اما برخی عوارض جانبی معمول و گاهی خطرناک هم در کنار این درمان وجود دارد.  شایع ترین عارضه جانبی لیزر موهای زائد رشد دوباره موها در منطقه درمان است.

این  واقعیت که لیزر درمانی یک راه حل برای کاهش دائمی موهای زائد می باشد ، غیر قابل انکار است.  اما بعضی از افراد پس از اینکه شش ماه از درمان آنها می گذرد ، با افزایش رشد موها مواجه می شوند.  موهایی که دوباره رشد می کنند ، اغلب نازک تر و روشن تر از موهای قبل از لیزر درمانی می باشند.

 

آیا لیزر موهای زائد صورت بی خطر است؟

از بین بردن موهای زائد صورت با لیزر  | عوارض لیزر صورت |  مرکز لیزر برکه
    مرکز لیزر شمال تهران

من فکر می کنم در این مقاله برای شما روشن شده که لیزر موهای زائد نیز مانند دیگر درمان های زیبایی عوارض منفی اندکی بر روی صورت شما دارد.  اگر چه  نگران کننده ترین مورد ناشی از لیزر موهای زائد عفونت و بروز  مشکلات چشمی است که در صورت عدم رعایت بهداشت و استفاده نکردن از عینک محافظ در حین لیزر درمانی ممکن است اتفاق بیفتد.     

اما چون احتمال این عوارض بسیار ناچیز می باشد ، شما نباید خودتان را از چنین درمانی محروم کنید. بنابراین به طور کلی می توانم بگویم که لیزر موهای زائد صورت گزینه ای بی خطر و امن است.

اگر هنوز هم تصمیم نگرفته اید که موهای زائد خود را لیزر کنید ، در مورد لیزر اسکلپیون مدیو پلاس بیشتر مطالعه کنید تا خیال تان از هر نظر راحت شود. زیرا لیزر الکساندرایت مدیوپلاس 2018 ساخت  آلمان که در مرکز لیزر برکه از آن استفاده می شود ، بدون درد و عوارض جانبی است.

روش انجام لیزر درمانی با لیزر اسکلپیون کاملاً استریل می باشد ، به همین دلیل احتمال ابتلا به عفونت صفر می باشد.  همچنین این  لیزر ایمن و مقرون به صرفه است.

در مرکز لیزر برکه ما از جدیدترین دستگاه لیزر موهای زائد استفاده می کنیم.  این دستگاه که اسکلپیون مدیواستار نام دارد در سال  2018 به بازار عرضه شده و ساخت آلمان است.  درمان موهای زائد با این دستگاه به علت سرعت بالا و داشتن سیستم خنک کننده بدون درد است. 

در نهایت لیزر برای حذف موهای زائد یک روش مطمئن برای از بین بردن موهای ناخواسته صورت است  و عوارض جانبی آن را می توان  با رعایت اقدامات احتیاطی از بین برد.

لیزر موهای زائد به طور کلی  یک روش پزشکی است که باید توسط پزشک و اپراتورهای آموزش دیده انجام شود.

همه اپراتورهای ما در مرکز لیزر برکه دوره های کامل آموزشی را گذرانده اند و بسیار با تجربه هستند. علاوه بر این همه درمان های لیزر زیر نظر پزشکان متخصص انجام می شود.

مشاوره با پزشکان ما در مرکز برکه و سایر مراکز تهران اسکین این فرصت را به ما می دهد تا بتوانیم بهترین خدمات را به مراجعه کنندگان عزیز ارائه داده و موهای زائد آنها را درمان کنیم.  سایر خدمات زیبایی زیر نظر متخصصین زیبایی در این مراکز انجام می شود.

مشاوران ما در مرکز لیزر برکه و سایر مراکز تهران اسکین به تمامی سؤالات شما پاسخ می دهند و متعهد هستند به شما کمک کنند تا بهترین روش را برای حذف موهای زائد و سایر روش های زیبایی انتخاب کنید.

در مرکز لیزر موهای زائد برکه در خیابان شریعتی ما از پیشرفته ترین تکنولوژی لیزر الکساندرایت مدیو پلاس برای حذف موهای زائد استفاده می کنیم.  برنامه های لیزر درمانی در مرکز لیزر برکه با قیمت های مناسب و توسط اپراتورهای با تجربه انجام می شود و شما می توانید با آرامش و با خیال راحت خود را به دست کارکنان ما سپرده و بهترین نتایج را کسب کنید.

برای مشاوره و گرفتن وقت برای لیزر موهای زائد وعمل های زیبایی سینه و هموروئید و سایر درمان های زیبایی با ما تماس بگیرید.

محقق و مترجم : مینو شفیعی  minoo shafie

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا