جراحی سانترال لب یا تزریق فیلر؟ کدوم بهتره؟!

جراحی سانترال لب

جراحی سانترال لب چیست و چگونه انجام می شود؟

لب ها، بخش مهمی از زیبایی صورتمان را شکل می دهند. با لب هایمان می خندیم و دندان هایمان را در معرض نمایش می گذاریم. لب ها می توانند بخشی از شخصیت ما را پنهان یا هویدا کنند و خلاصه اهمیت زیادی در زیبایی ما خواهند داشت. تعجب ندارد که پروسیجرهای زیبایی لب تا به این حد محبوبیت پیدا کرده است و همه دلشان می خواهد که یکی از این پروسیجرها را انجام بدهند.

در این مقاله از وبسایت لیزر دیسکانت می خواهیم در مورد جراحی سانترال لب صحبت کنیم. نوعی جراحی که اخیر محبوبیت زیادی پیدا کرده است و حالتی بسیار زیبا به لب می دهد. اگر تصمیم دارید به نحوی این جراحی زیبایی لب را انجام دهید، توصیه می کنیم که قبل از هر چیزی، این مقاله را مطالعه کنید و سپس تصمیم بگیرید.

جراحی سانترال لب چیست؟

این جراحی که با نام لیفت لب نیز شناخته می شود، در واقع نوعی جراحی است که تهاجم پایینی دارد. بعد از انجام این جراحی، لب بالای فرد پُرتر و جوان تر به نظر می آید. چرا که شکل کلی لب تغییر کرده است و به جهت دیگری تغییر پوزیشن داده است.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021 22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

 

جراحی سانترال لب
جراحی سانترال لب

در حین جراحی سانترال لب، جراح یک برش کوچک روی لب یا زیر بینی به وجود می آورد و سپس پوست اضافه را می بُرد تا به این ترتیب لب ها را لیفت کرده و در نتیجه ظاهر بهتری برای آن ها به همراه بیاورد. این جراحی حتی برای افرادی که در اثر افزایش سن، لب های افتاده و چروک دارند هم می تواند گزینه ی خیلی خوبی باشد.

در اثر انجام این جراحی، دندان های بالایی بیشتر دیده می شوند. بنابراین اگر دندان های زیبایی ندارید، بهتر است به فکر رفع مشکلات آن ها نیز باشید.

مزایای سانترال لب

البته نتیجه حاصل از جراحی سانترال لب ممکن است برای هر کسی متفاوت باشد. اما به طور کلی می توان نکات زیر را در مورد فواید جراحی لیفت لب اشاره کرد:

  • فاصله ی میان لب بالا و بینی کمتر می شود و در نتیجه زیبایی بیشتری به همراه خواهد داشت
  • نمایش زیبایی دندان ها را بیشتر خواهد کرد.
  • زیبایی و جذابیت لب ها را بیشتر خواهد کرد.
  • طول بخش میانی صورت را کمتر می کند و به این ترتیب زیبایی کلی آن را افزایش خواهد داد.
  • جراحی سانترال لب، می تواند حالت کمانی خیلی زیبایی در لب بالایی ایجاد کند.
  • مقدار بخش قرمز رنگ لب را بیشتر می کند و لب ها به نظر حجیم تر می آیند.
  • خط لب را بهبود می دهد و چین و چروک های آن را برطرف می کند.
  • گوشه های لب را بهبود می بخشد
  • لب ها و قسمت پایینی صورت را جوان تر نشان می دهد.
  • نیاز به تزریق فیلر را کمتر می کند و در نتیجه هزینه های شما را کاهش خواهد داد.
جراحی سانترال لب
جراحی سانترال لب

تزریق فیلر را سانترال لب؟

جراحی لیفت لب نوعی پروسیجر سرپایی است که در طول آن، جراح برش های کوچکی روی ناحیه ی لب ایجاد می کند تا شکل، پوزشین و حجم لب ها را تغییر دهد. معمولا برای انجام این جراحی از بی حسی موضعی استفاده می شود. در ضمن این جراحی درد زیادی ندارد و بیمار به سادگی می تواند آن را تحمل کند.

گرچه خیلی از مردم در مورد تزریق فیلرهایی مثل ژوویدرم یا رستیلن چیزهایی شنیده اید و می دانند که این عملیات با تزریق فیلر انجام می شود، اما خیلی از آن ها در مورد جراحی سانترال لب چیز زیادی نمی دانند و فکر می کنند که این جراحی قرار است، پروسیجر خطرناک و آزاردهنده ای باشد.

اما به طور کلی افرادی که به دنبال نتایج ماندگارتری هستند، بهتر است به جای تزریق ژل لب که تهاجمی نیست و اثرات موقتی دارد، از جراحی سانترال لب استفاده کرده و نتایج ماندگارتر و دائمی تری دریافت کنند.

تحقیقات و آمارهایی که در سال 2017 صورت گرفته نشان می دهد که در آن سال، حدود 30 هزار نفر از آمریکایی ها، جراحی سانترال لب انجام داده اند. این آمارها نشان می دهد که در قیاس با سال های گذشته، میزان تمایل افراد به انجام درمان های ماندگارتر نسبت به تزریق فیلر، بیشتر شده است. در واقع اثرات دائمی جراحی سانترال لب به خصوص برای افرادی که سن بیشتری دارند، یکی از اصلی ترین دلایل استفاده از چنین جراحی ای، این است که باعث جوانسازی صورت نیز می شود و این مسئله، برای خیلی از افراد بسیار مهم است.

علاوه بر این، ممکن است جراحی لیفت لب برای خیلی از افراد بهتر است از تزریق فیلر باشد چرا که به مواد موجود در فیلرها حساسیت دارند. یا این که برخی از افراد نمی خواهند به خاطر تزریق ژل، لب هایشان فرم اردکی بگیرد(البته این مسئله تنها زمانی رخ می دهد که تزریق ژل لب به درستی صورت نگیرد)

در نهایت، همان طور که گفتیم خیلی از افراد، بعد از افزایش سن، حجم اصلی لب های خود را از دست می دهند و لب هایشان باریک تر خواهد شد. به همین دلیل از جراحی سانترال لب استفاده می کنند.

جراحی سانترال لب

همواره یادتان باشد که اگر لب هایتان، جلوی نمایش زیبایی دندان ها را گرفته است، استفاده از جراحی لیفت لب می تواند گزینه ی فوق العاده ای باشد.

هزینه جراحی سانترال لب

یکی از اصلی ترین سوالاتی که در مورد این پروسیجر وجود دارد این است که هزینه ی آن چقدر خواهد بود. اجازه بدهید از همین ابتدا به شما بگوییم که طبعا هزینه جراحی سانترال لب بیشتر از تزریق فیلر خواهد بود. اما در عوض نتایج ماندگارتری دارد. به طور کلی، عوامل زیر در تعیین قیمت لیفت لب با جراحی موثر هستند:

  • پیچیدگی و سختی جراحی
  • شرایط بیمار
  • مهارت و تخصص پزشک

عوارض سانترال لب

یک جراحی موفق سانترال لب، معمولا در طول یک روز انجام می شود و عوارض خاصی هم ندارد. اما به هرحال نباید فراموش کرد که عوارض خفیف، در مورد هر نوع جراحی ای وجود خواهد داشت. مثل:

  • عفونت
  • نتایج نامطلوب
  • ایجاد جای زخم و اسکار

اگر مرد هستید، توصیه می کنیم که نواحی بالای لب را لیزر کنید تا رشد مو، باعث از فرم افتادن لب هایتان نشود.

سانترال لب درد داره؟

یکی دیگر از سوالات رایج در مورد جراحی سانترال لب، این هست که آیا این شیوه از جراحی لب، درد دارد؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که این جراحی تحت بی حسی کامل انجام می شود و بعد از اتمام آن نیز، پزشک جراح، داروهای مسکن برایتان تجویز خواهد کرد. بنابراین به جز اندکی سوزن سوزن شدن، بعید است که درد دیگری را متحمل شود.

چند روز بعد از اتمام جراحی نیز کلیه کبودی ها و دردها نیز از بین خواهند رفت و می توانید نتیجه ی حاصل از سانترال لب را به چشم ببینید.

سخن آخر

در نهایت باید بگوییم که اگر تصمیم به جراحی لیفت لب یا همان سانترال لب را دارید، می توانید به مرکز زیبایی شمال تهران مراجعه کنید و بهترین خدمات را دریافت کنید. فراموش نکنید که بهترین نتایج زمانی حاصل می شوند که شما بهترین جراح ممکن را برای خودتان انتخاب کرده باشید.

شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر به صفحه تماس با ما مراجعه کنید.

لینک منبع 1

لینک منبع 2

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا