بهترین مرکز لیزر منطقه 1 تهران ( مخصوص شمال شهری های عزیز)

بهترین مرکز لیزر منطقه 1

بهترین مرکز لیزر منطقه 1

همیشه وقتی که صحبت از مناطق تهران می شود، از خودم سوال می کنم که اهالی مناطق بالا شهر برای خرید خود به کجا می روند؟ چگونه فکر می کنند که همیشه بهترین خدمات و بهترین نتایج را به دست می آورند؟ از میان تمام این مناطق هم حتما همه ی ما منطقه 1 تهران و امکانات بی نظیر آن جا را می شناسیم.

اما بحث زیبایی که وسط می آید، دیگر فرقی نمی کند که اهل کدام منطقه از تهران باشید. همه ی ما دلمان می خواهد که بهترین خدمات ممکن را دریافت کنیم. در حقیقت آن چه باعث می شود همیشه خدمات و امکانات بالا شهری بهتر به نظر بیاید، بحث اهمیت دادن به کیفیت است.

به همین خاطر به شما می گوییم که اگر تصمیم دارید یک مرکز لیزر خوب و عالی در منطقه 1 تهران پیدا کنید، احتمالاً کلی انتخاب و آپشن خواهید داشت.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021 22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

 

بهترین مرکز لیزر منطقه 1
بهترین مرکز لیزر منطقه 1

در این مطلب تصمیم گرفته ایم در مورد بهترین مرکز لیزر منطقه 1 تهران صحبت کنیم و بگوییم که چرا این مرکز را به شما توصیه می کنیم. با ما همراه باشید

بهترین مرکز لیزر شمال تهران

اگر به عنوان یک مراجعه کننده از من بپرسند که بدترین خصوصیت یک مرکز زیبایی چه می تواند باشد، احتمالا بدون تردید پاسخ می دهم: بدقولی و عدم رعایت نظم و ترتیب!

تا حالا برای شما هم پیش آمده که فرضاً نوبت شما ساعت 11 صبح بوده است اما منشی مطب شما را ساعت 12 به داخل اتاق پزشک فرستاده است؟ احتمالاً هیچ چیز آزاردهنده تر از این نیست که در یک مطب معطل شوید و منتظر نوبتتان بمانید!

یک مرکز لیزر خوب قبل از هر چیزی به این نکته اهمیت می دهد. در بهترین مرکز لیزر منظقه 1 و شمال تهران، اساساً فاصله ی میان نوبت ها زیاد می باشد تا به این ترتیب حتی اگر کار یک بیمار طول کشید، نفر بعدی منتظر نماند.

در حقیقت قبل از این که وارد بحث فنی و کیفی مراکز زیبایی شویم، باید به این نکته اشاره می کردیم، چرا که بارها دیده ایم که خیلی از مراجعه کنندگان از انتظار خوششان نمی آید. البته حق با آن هاست. همه ی ما برای زندگی مان برنامه ریزی داریم و اگر قرار بوده که نوبت ما ساعت 11 باشد، انتظار داریم راس ساعت 11 در اتاق لیزر باشیم.

مرکز لیزر خوب

اما خوش قولی و منظم بودن تنها ویژگی یک مرکز لیزر خوب نیست. نکات مهم و اساسی دیگری هم وجود دارد.

قبل از هر چیزی باید بگوییم که یک مرکز لیزر خوب، باید قیمت هایی منصفانه و مناسب ارائه کند. نه خیلی ارزان و نه خیلی گران!!

حتما برای شما هم پیش آمده که با یک آگهی رو به رو شده باشید که در آن تخفیف لیزر ارائه شده است. قیمت های لیزر در این آگهی ها بعضاً به قدری پایین است که انسان را شگفت زده می کند. مگر می شود که لیزر کل بدن فقط با 150 هزار تومان؟!!

مطمئن باشید که اشکالی بزرگ در کار این دسته از مراکز لیزر وجود دارد. چرا که هیچ مرکزی حاضر نیست با این قیمت ها، چوب حراح به سلامت دستگاه خود بزند. از طرفی دیگر قیمت لیزر موهای زائد هم نباید آن قدری بالا باشد که احساس فریب خوردگی به آدم دست بدهد.

به همین خاطر است که می گوییم اگر یک مرکز لیزر موهای زائد، قیمت های خیلی پایینی ارائه می کرد، مطمئن باشید که یا از دستگاه خوبی استفاده نمی کنید یا کاملا تازه کار است. اگر هم قیمت های خیلی بالایی داشت، احتمال دارد که قصد فریب دادن شما را داشته باشد.

مرکز لیزر خوب
مرکز لیزر خوب

بهترین دستگاه لیزر

فاکتور مهم و اساسی بعدی در انتخاب بهترین مرکز لیزر منطقه 1 تهران، در این است که از دستگاهی خوب و معتبر استفاده کرده باشد. در حال حاضر تنوع دستگاه های لیزر به قدری بالاست که بیشتر مراجعه کنندگان در انتخاب یکی از دستگاه ها مردد می شوند.

به همین خاطر است که معمولاً به ایمن ترین گزینه ی خود مراجعه می کنند. اخیراً خیلی از مراکز تبلیغ دستگاه های الکس را انجام داده اند و این برند به خوبی میان مردم جا افتاده است. همه فکر می کنند که برای این که نتیجه ی خوبی از درمان خود بگیرند، باید به سراغ دستگاه الکساندرایت بروند.

اما آیا می دانستید که دستگاه الکس بیشتر برای پوست های روشن مفید است؟ آیا می دانستید که در صورتی که از این دستگاه برای لیزر پوست های تیره استفاده شود، احتمال سوختگی و التهاب وجود دارد؟

مشکل این جاست که بیشتر ما نمی دانیم که به جز الکس و دایود انتخاب های دیگری هم داریم!

به عنوان مثال در حال حاضر بهترین مراکز زیبایی لیزر شمال تهران، از دستگاهی به نام لیزر اسلکلپیون مدیواستار استفاده می کنند. این دستگاه به عنوان اولین دستگاه کاملا بدون درد در دنیا شناخته می شود. بنابراین اگر تصمیم به لیزر بیکینی یا زیربغل دارید، می توانید از این دستگاه استفاده کنید.

این دستگاه اولین دستگاه لیزر است که به طور کامل بهداشت را رعایت کرده است چرا که می توان به دور هندپیس آن سلفون یک بار مصرف پیچاند. این تکنولوژی برای تمام دستگاه های لیزر فراهم نیست و دیگر دستگاه ها ناچارند برای تمیز کردن هندپیس از الکل استفاده کنند اما باید بدانید که برخی از بیماری های عفونی با الکل هم از بین نمی روند( مثل زگیل تناسلی) .

بهترین دستگاه لیزر
بهترین دستگاه لیزر

دستگاه لیزر اسکلپیون مدیواستار با کشیدن سلفون به دور هندپیس، ریسک انتقال بیماری های عفونی را به صفر رسانده است.

هم چنین این دستگاه سرعت خیلی بالایی در انجام درمان دارد. هندپیس بزرگ و مربعی شکل، باعث شده که لیزر کل بدن با این دستگاه کمتر از 15 دقیقه طول بکشد.

اسکلپیون مدیواستار برای تمام تایپ های پوستی هم مناسب است چرا که دارای دو طول موج الکس و دایود( به صورت همزمان) می باشد.

از دیگر مزایای این دستگاه، این است که بر روی موهای نازک و کرکی هم اثر می گذارد. در صورتی که لیزر موهای کرکی و نازک در برخی دستگاه ها، ممکن است به قوی شدن ریشه و ضخیم تر شدن آن ها کمک کند.

در نهایت اگر به دنبال بهترین مرکز لیزر منطقه 1 تهران هستید که مجهز به دستگاه اسکلپیون مدیواستار باشد و قیمت های خیلی خوبی برای لیزر موهای زائد ارائه کند، توصیه می کنیم سری به مرکز لیزر شمال تهران ( واقع در خیابان شریعتی و منطقه قلهک) بزنید. برای اخذ نوبت نیز می توانید به صفحه ی تماس با ما مراجعه کنید.

موفق و پیروز باشید

نگارنده: ناصری

تهران اسکین

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا