رفع تیرگی ناحیه تناسلی پا با فیس آپ

سفید کردن واژن یک فرایند زیبایی محسوب می شود که به روش های مختلفی انجام می شود. علت اینکه بسیاری از خانم ها به دنبال روشی برای سفید کردن واژن هستند، تیره تر بودن پوست ناحیه تناسلی نسبت به سایر بخش های بدن است. زنان خاورمیانه و مدیترانه معمولاً پوست بدن تیره تری دارند و در نتیجه پوست ناحیه تناسلی و کشاله ران نیز در این افراد تیره تر است. تیرگی ناحیه تناسلی، یکی از مهمترین دغدغه های بزرگ زنان است که سبب کاهش اعتماد به نفس آنها در روابط جنسی می گردد. در ادامه راهکارهای روشن سازی و رفع تیرگی ناحیه تناسلی و مزایا و معایب هر یک از این روش‌ها را بررسی می‌کنیم. در این مقاله تلاش کرده ایم کلیه اطلاعات مربوط به رفع تیرگی اندام تناسلی را با شما به اشتراک بگذاریم. قبل از هر چیز باید بگوییم اگر از تیرگی ناحیه تناسلی خود رنج می برید ابتدا استرس را بیرون کرده و با خیال راحت مقاله را با ما مرور نمایید. 

 آیا تیرگی اندام خصوصی طبیعی است؟

 بله، اما اگر به دنبال روشی برای سفید کردن ناحیه تناسلی خود هستید، حتما این مطلب را تا انتها مطالعه نمایید.
تیره تر یا قرمزتر بودن ناحیه واژینال یک امر کاملا طبیعی است. هر بخشی از پوست که چین خوردگی بیشتری دارد، تیره تر می شود، به عنوان مثال زانو، آرنج، زیر بغل یا کشاله های ران بخش های دیگری هستند که دارای پوست تیره تری نسبت به سایر قسمت های بدن می باشند. کرم های سفید کننده واژن در انواع مختلف در بازار موجود است، اما این کرم ها حاوی مواد شیمیایی زیادی هستند که حساسیت های پوستی به همراه دارند و استفاده از آنها در نواحی حساس به هیچ عنوان توصیه نمی شود. بنابراین استفاه از روش های مدرن و جدیدترین دستگاه پاک سازی پوست و رفع تیرگی ناحیه تناسلی فیس آپ را فراموش نکنید.

علل تیرگی واژن

تیرگی اندام تناسلی چگونه ایجاد می شود؟

تیرگی اندام تناسلی یکی از مشکلات شایعی است که در اکثر مواقع به صورت تدریجی با گذشت زمان و افزایش سن به‌وجود می‌آید. با این حال، بسیاری از افراد این عارضه را درست بعد از زمان بلوغ تجربه می‌کنند. تغییر رنگ ناحیه تناسلی افراد بسته به نوع و رنگ پوست متفاوت بوده و از درجات مختلفی برخوردار است. یعنی، افرادی که به صورت طبیعی دارای پوست روشن‌تری هستند، تیرگی اندام تناسلی را کم‌تر تجربه می‌کنند. این در حالی است که ناحیه تناسلی افرادی که پوست سبزه‌تری دارند به مرور زمان تیره‌تر از دیگران خواهد شد.
با این حال، در مواردی ممکن است تیرگی ناحیه تناسلی به صورت ناگهانی و بدون توجه به رنگ زمینه پوست افراد روی دهد. در این صورت توصیه می‌کنیم هر چه سریع‌تر با پزشک متخصص مشورت کنید.

آیا تیرگی اندام تناسلی خطرناک است؟

تیرگی اندام تناسلی عارضه‌ای بی‌خطر است. با این حال، در صورت تغییر رنگ ناگهانی لازم است با پزشک خود مشورت کنید.

عوامل موثر بر تیرگی اندام تناسلی

دقت نمایید تیرگی واژن بر خلاف باورهای عمومی که آن را مرتبط با بهداشت فردی می دانند به بهداشت فردی ارتباط چندانی ندارد. علاوه بر شکل و بافت پوست، عوامل دیگری وجود دارند که باعث تیره تر شدن این بخش ها می شوند، این عوامل به شرح زیر می باشند:

چاقی

عدم تعادل تیروئید

استفاده مداوم از پودر تالک

هر گونه عفونت، عفونت های باکتریایی

پودر موبرهای بهداشتی (به دلیل وجود آهک) 

کمبود بعضی ویتامین ها و مواد مغذی در بدن

هر گونه ناهماهنگی های پوستی، کلیوی، کبدی و غدد 

نژاد خاورمیانه و مدیترانه که پوست های تیره تری دارند.

پوشیدن لباس های تنگ و لباس های زیر ساخته شده از مواد صنعتی

ملانین پوست که بیش از حد تولید شود نیز می تواند عامل تیرگی باشد.

تیرگی توام با خارش و التهاب ممکن است در اثر عفونت یا واکنش‌های آلرژیک بروز کرده باشد.

ادامه روند تیرگی پوست و خشن‌تر شدن بافت آن ممکن است از نشانه‌های ابتلا به عارضه‌ای به نام آکانتوز نیگریکانس (acanthosis nigricans) باشد. این بیماری غالبا با افزایش قند خون و دیابت همراه بوده و تیرگی پوست ناحیه تناسلی، آرنج، گردن و بازوها را به دنبال دارد.

تیرگی ناگهانی پوست می‌تواند از نوعی عفونت‌های مسری پوستی مانند زگیل تناسلی ناشی شده باشد. در چنین شرایطی، لازم است به پزشک متخصص پوست مراجعه کرده و مشکل را ریشه‌یابی کنید.

تیغ زدن مکرر به خصوص شیو کردن با تیغ های کند: با تحریک لایه خارجی پوست می‌تواند در فعال شدن سلول‌های ملانین و تیرگی اندام تناسلی تاثیرگذار باشد.

استفاده از محصولات بهداشتی که فاقد اعتبار می باشند. محصولات بهداشتی نامناسب، برخی کرم ها، صابون ها، شامپو بدن، برخی شوینده‌ها و خوش‌بو کننده‌های واژینال می‌تواند در تیرگی پوست ناحیه تناسلی موثر باشد.

پوشش هایی که سبب گرم شدن و در نتیجه عرق کردن اندام بدن می شود سبب ایجاد اصطکاک در کشاله های ران و ناحیه تناسلی می گردد. نتیجه این اصطکاک در دراز مدت تیرگی پوست خواهد بود.

عدم رفت و آمد هوا در این بخش ها: اکثر وقت ها اندام خصوصی پوشیده هستند و در معرض هوای تازه قرار نمی گیرند. عدم دریافت هوای تازه بافت و رنگ پوست را تغییر می دهد.

رطوبت: پوشیده بودن مداوم این قسمت ها باعث مرطوب ماندن آنها می شود و رطوبت، رنگ پوست را تغییر می دهد.

تعریق: عرق حاوی مواد شیمیایی است که باید از بدن حذف شوند. از آنجایی که اندام های خصوصی بدن شما اکثر اوقات پوشیده است، هر گونه تعریق در این نواحی بر جای خود باقی می مانند تا اینکه با حمام کردن این قسمت ها تمیز می شوند. این امر یکی دیگر از دلایل تیره شدن پوست این نواحی است.

پوشیدن لباس تنگ: محدود کردن اندام ها با پوشیدن لباس تنگ مانع نفس کشیدن این بخش ها می شود که این مسئله نیز بر روی تغییر رنگ پوست تاثیر گذار است.

سایش: ساییده شدن مداوم سطوح پوست به یکدیگر در زمان پیاده روی یا انجام برخی فعالیت‌های روزمره، ورزش، رابطه جنسی و مواردی از این قبیل باعث تغییر بافت و رنگ پوست می شود که می‌تواند در ضخیم شدن و تیرگی پوست ناحیه تناسلی تاثیرگذار باشد. در مجموع، هرگونه سایش و اصطکاک بیش از اندازه در این ناحیه می‌تواند منجر به تیرگی اندام تناسلی شود.

افزایش سن: با افزایش سن و تغییرات هورمونی خاصیت ارتجاعی، بافت و رنگ ناحیه تناسلی تغییر می‌کند و دچار تیرگی می گردد. در واقع بالا رفتن سن می‌تواند در تیرگی سایر اندام‌های بدن نیز تاثیرگذار باشد.

تغییرات هورمونی ناشی از بارداری: بارداری عاملی است که باعث تیره شدن پوست در ناحیه تناسلی می شود، در حالی که ممکن است قبل از بارداری پوست این بخش ها تیره نباشد.

ژنتیک: پوست بعضی افراد به طور ژنتیکی تیره و در بعضی قسمت های بدن مانند پوست ناحیه تناسلی تیره تر است و این تیرگی در دوران بلوغ شدیدتر می شود.

پوشیدن لباس های تنگ با افزایش رطوبت بدن و ایجاد اصطحکاک بیشتر، می‌تواند سبب تیرگی پوست ناحیه تناسلی گردد.

اصطکاک و التهاب: باعث افزایش فعالیت ملانوسیت‌های پوست و تولید رنگ‌دانه‌های بیش‌تر بوده و تیرگی اندام تناسلی را به دنبال خواهد داشت. این امر معمولا به دلیل پوشیدن لباس زیر یا شلوار نامناسب و جریان نداشتن هوا در ناحیه تناسلی به‌وجود می‌آید.

اصطحکاک و ساییده شدن پوست ناحیه تناسلی بر اثر ورزش هایی مثل دوچرخه سواری

عفونت‌های واژینال: واژن حساس‌ترین عضو بدن خانم‌ها است. کلیه بانوان در مقاطع گوناگون زندگی مستعد ابتلا به عفونت واژن هستند. این عارضه به دلایل مختلفی می‌تواند تیرگی اندام تناسلی را به همراه داشته باشد.

ابتلا به برخی بیماری‌ها: ابتلا به بیماری‌هایی نظیر کانسرن یا سرطان معده و کم‌کاری تیروئید می‌تواند موجب بر هم زدن تعادل هورمونی بدن شده و اختلالاتی نظیر تیرگی ناحیه تناسلی را به همراه داشته باشد.

سندروم تخمدان پلی کیستیک (PCOS): از شایع‌ترین اختلالات مشترک میان بانوان است. این بیماری، ترشح هورمون‌ها را تحت تاثیر خود قرار داده و تعادل شیمیایی بدن خانم‌ها را بر هم می‌زند. سندروم تخمدان پلی‌کیستیک سطح هورمون آندروژن را افزایش می‌دهد. این امر، یکی از موثرترین عوامل به‌وجود آورنده تیرگی اندام تناسلی به حساب می‌آید.

تغییرات هورمونی: پوست انسان دارای سلول‌های خاصی به نام ملانوسیت است. ملانوسیت‌ها وظیفه تولید ملانین یا رنگ‌دانه‌های پوست را برعهده دارند. تغییرات هورمونی به شکل قابل توجهی در افزایش فعالیت این سلول‌ها، بالا رفتن سطح ملانین پوست و تیرگی ناحیه تناسلی تاثیرگذار است.

براساس مطالعات کالج تخصصی زنان و زایمان آمریکا، افزایش ناگهانی سطح هورمون استروژن در دوران بلوغ یا در طول بارداری می‌تواند تیرگی اندام تناسلی زنان را به دنبال داشته باشد. این در حالی است که با افزایش سن و در دوران یائسگی، کاهش سطح هورمون استروژن نیز می‌تواند از عوامل موثر بر تیرگی پوست ناحیه تناسلی بانوان به حساب آید.

روش‌های پیشگیری از تیرگی ناحیه تناسلی

 تیرگی ناحیه تناسلی در اغلب موارد یک اتفاق طبیعی است که جای نگرانی نداشته و با استفاده از برخی روش‌ها برطرف می‌شود.

برای پیشگیری از تیرگی ناحیه تناسلی لازم است نکات زیر را رعایت کنید:

استفاده از مواد شوینده و خوش‌بو کننده‌های ارگانیک

محصولات شوینده ارگانیک بدون بهره‌گیری از مواد نگه‌دارنده، سفیدکننده‌های شیمیایی، عناصر فلزی و مواد مصنوعی می‌توانند در پیشگیری از تیرگی ناحیه تناسلی موثر بوده یا حتی به رفع آن کمک کنند.

حفظ تعادل PH پوست

استفاده از محصولات بهداشتی معتبر و ارگانیک می‌تواند به متعادل کردن PH پوست کمک کرده و از تیرگی اندام تناسلی پیشگیری کند. 

استفاده از لباس زیر و پوشاک راحت، نخی و ساخته شده از الیاف طبیعی علاوه بر ایجاد شرایط مناسب برای تهویه هوا از اصطکاک و التهاب ناشی از تعریق زیاد جلوگیری می‌کند. 

تعویض منظم لباس زیر و خشک نگه‌داشتن ناحیه تناسلی: برای جلوگیری از رطوبت مداوم ناحیه تناسلی و قرارگیری آن در معرض قارچ‌ها و باکتری‌ها، لازم است لباس زیر خود را به طور منظم عوض کرده و در رعایت بهداشت این ناحیه از بدن کوشا باشید.

زدودن موهای زائد تناسلی با استفاده از روش‌های غیر تهاجمی: زدودن موهای زائد بدن با تیغ و موم یا wax در ایجاد فولیکولیت (عفونت فولیکول‌های مو، این فولیکول‌ها بافتی را تشکیل می‌دهند که ریشه موهای سر و بدن از آنها رشد می‌کند) و التهاب در تیرگی پوست ناحیه تناسلی تاثیرگذار است. برای انجام این کار بهتر است روش‌های غیر تهاجمی نظیر کرم موبر یا لیزر را امتحان کنید.

روش های رفع تیرگی ناحیه تناسبی

رفع تیرگی ناحیه تناسلی با راهکارهای خانگی و گیاهی 

راهکارهای خانگی که برای درمان تیرگی واژن پیشنهاد گردیده بسیار متفاوت است که به تفضیل به آنها می پردازیم. استفاده از ترکیبات گیاهی و ماسک‌های خانگی زیر از بهترین روش‌های گیاهی برای رفع تیرگی و سفید کردن ناحیه تناسلی به حساب می‌آیند:

استفاده از ماسک سیب زمینی 

برای از بین بردن تیرگی اندام تناسلی و سایر نقاطی که سیاهی آزار دهنده ای دارند می توانید از ماسک سیب زمینی استفاده نمایید. بدین ترتیب که سیب زمینی را رنده کنید و آب سیب زمینی را دور نریزید. آب سیب زمینی حاوی تمام مواد سفید کننده است. آب سیب زمینی را به همراه سیب زمینی خمیر کنید و روی ناحیه مورد نظر قرار داده و برای مدت چند دقیقه به آرامی ماساژ دهید. سیب‌زمینی یک سفیدکننده طبیعی است که می‌تواند به رفع تیرگی پوست کمک کند.

زردچوبه و آلوئه ورا

 زردچوبه به سفید کردن واژن کمک زیادی می کند، به این صورت که یک قاشق چایخوری ژل آلوئه ورا را با اندکی زردچوبه مخلوط کرده و روی ناحیه مورد نظر بمالید. پس از گذشت ۳۰ دقیقه با استفاده از آب ولرم ناحیه مذکور را به خوبی شست‌وشو دهید. برای کسب بهترین نتیجه، لازم است این کار را سه بار در هفته تا بهبودی کامل تکرار کنید. شاید زردچوبه دارای خواص زیادی برای سلامت باشد، اما خواص آن با خوردن به بدن می رسد، به علاوه برخی افراد با بوی زردچوبه مشکل دارند و مصرف آن برایشان بر روی پوست دشوار است.

راه کارهای خانگی و گیاهی

ماست

اندکی ماست را روی تیرگی اندام تناسلی قرار داده و برای مدت ۵ دقیقه ماساژ دهید. سپس ۱۵ دقیقه منتظر بمانید و پس از گذشت زمان مذکور، ناحیه تناسلی را با کمک آب و یک شوینده ملایم شست‌وشو دهید.

سفیده تخم‌مرغ

سفیده یک عدد تخم‌مرغ را به خوبی هم بزنید تا حالت خمیری و منسجم پیدا کند. سپس، آن را بر روی قسمت مورد نظر مالیده و منتظر بمانید تا خشک شود. در نهایت، با آب سرد و شوینده ملایم آن را به خوبی بشوئید. سفیده تخم مرغ دارای پروتئین های سفید کننده پوست است، به علاوه این پروتئین ها می توانند پوست را نرم و لطیف کنند. اما سفیده تخم مرغ برای سفید کردن واژن گزینه مناسبی محسوب نمی شود چرا که استفاده از آن باید به شکل مداوم و در یک دوره خیلی طولانی مدت باشد.

چوب صندل، پوست پرتقال و گلاب

یک قاشق غذاخوری پودر چوب صندل را با یک قاشق چایخوری پودر پوست پرتقال و دو قاشق چای‌خوری گلاب مخلوط کرده و به صورت خمیر یک‌دست درآورید. این ترکیب را روی تیرگی اندام تناسلی مالیده و پس از گذشت ۵ دقیقه به خوبی بشوئید.

شیر سرد

چند قطعه پنبه را به مقداری شیر سرد آغشته کرده و روی تیرگی ناحیه تناسلی قرار دهید. پس از گذشت ۱۰ تا ۱۵ دقیقه محل را به خوبی شست‌وشو دهید. برای دستیابی به نتیجه فوری، این روش درمانی را دو بار در روز تکرار کنید.

آب سیب‌زمینی، آب گوجه‌فرنگی و عسل

دو قاشق غذاخوری آب را با دو قاشق غذاخوری آب گوجه‌فرنگی، دو قاشق غذاخوری آب سیب‌زمینی و اندکی عسل مخلوط کنید. این ترکیب را روی تیرگی پوست ناحیه تناسلی مالیده و ۱۵ دقیقه صبر کنید، سپس با آب سرد و یک شوینده ملایم به خوبی شست‌وشو دهید.

لیمو ترش، زردچوبه، آرد برنج و ماست

یک قاشق غذاخوری زردچوبه، یک قاشق غذاخوری آرد برنج، یک قاشق غذاخوری ماست و دو قطره آب لیموی تازه را با یکدیگر مخلوط کنید. خمیر به‌ دست آمده را روی تیرگی پوست مالیده و به مدت ۲۰ دقیقه صبر کنید، سپس به آرامی و با حرکات دورانی ماساژ داده و بشوئید.

استفاده از ماسک ماست و آبلیمو  

ابتدا ماست را با مقداری نمک و آبلیمو مخلوط نموده و کاملا هم می زنید تا نمک در محلول حل شود. سپس با یک قاشق یا با انگشت دست مقداری از ماسک را برداشته و به ناحیه مورد نظر می زنید. این عمل را ۲ روز در میان انجام دهید و بمدت ۲۰ دقیقه روی پوست قرار دهید سپس با آب گرم بشویید. این ماسک علاوه بر رفع تیرگی واژن در دیگر قسمت های تیره بدن نیز استفاده می شود.

استفاده از ماسک طلا

یکی دیگر از راههای از بین بردن تیرگی واژن استفاده از ماسک طلا می باشد. ماسک طلا نیز می بایست بصورت ۳ روز در میان استفاده گردد.

آلوئه ورا

آلوئه ورا سرشار از آنتی اکسیدان و آلوئه سین است که تولید ملانین را در پوست تنظیم می کند و در نتیجه پوست روشن می شود. استفاده از آلوئه ورا برای سفید کردن پوست توصیه می شود، اما استفاده از آن برای سفید کردن ناحیه تناسلی با محدودیت های بسیاری همراه است، از جمله اینکه حساسیت پوست در این ناحیه بیشتر است و همچنین احتمال بروز عفونت افزایش پیدا می کند.

استفاده از ماسک لیمو و زرد چوبه

لیمو خاصیت اسیدی دارد و لایه برداری می کند. ترکیب لیمو و زردچوبه تاثیر بسیار زیادی روی رفع تیرگی واژن دارد.

 تمام مواردی که گفته شد به رفع تیرگی واژن و لطافت پوست کمک می کنند، اما در فرایند سفید کردن واژن موثر عمل نمی کنند؛ چرا که زمان زیادی برای به نتیجه رسیدن نیاز است و وقت زیادی هم از فرد گرفته می شود. جدیدترین نسل میکرودرم ابریژن، فیس آپ با صرفه جویی در زمان و هزینه ها به رفع تیرگی ناحیه تناسلی و سایر اندام های بدن کمک می کند.

روش های تخصصی رفع تیرگی واژن

روش‌های تخصصی رفع تیرگی ناحیه تناسلی

استفاده از محصولات بهداشتی، کرم‌ها و لوسیون‌های مخصوص

استفاده از کربوکسی تراپی

استفاده از فیس آپ

استفاده از لیزر 

به خاطر داشته باشید، استفاده از محصولات و روش‌های نامناسب ممکن است در ایجاد عفونت موثر بوده و به پوست آسیب دائمی وارد کند. روش‌های درمان تخصصی ویژه‌ای مثل لیزر، فیس آپ وجود دارند که به سفید کردن ناحیه تناسلی کمک می‌کنند. ناحیه تناسلی به دلیل حساسیت فوق‌العاده نیازمند مراقبت و رسیدگی ویژه‌ای است. مراجعه به پزشک یا مشاوره آنلاین با متخصص پوست، نخستین اقدام مناسب در این جهت است. جهت مشاوره رایگان به صفحه تماس با ما مراجعه کنید.

رفع تیرگی و روشن سازی ناحیه تناسلی با استفاده از لیزر

این روزها، استفاده از لیزر در زمینه‌های گوناگونی کاربرد داشته و به شدت مورد توجه مردم قرار گرفته است. لیزر موثرترین و جدیدترین روش جهت روشن سازی و رفع تیرگی ناحیه تناسلی است که به آن لیزر بلیچینگ  نیز می گویند. تیرگی پوست ناحیه تناسلی به دلیل افزایش ملانین در زیر لایه اپیدرم است که جهت رفع آن با لیزر ناحیه اپیدرم پوست را روشن تر می کنند. انجام لیزر در از بین بردن رنگ‌دانه‌های تیره موثر بوده و به بازسازی پوست کمک می‌کند. هر جلسه لیزر حدود ۱۰ دقیقه طول می‌کشد و تعداد جلسات هر فرد برای رسیدن به نتیجه بهتر بستگی به نوع پوست و میزان تیرگی و همچنین نظر پزشک متخصص متفاوت خواهد بود. لیزر جهت رفع تیرگی ناحیه تناسلی با حداقل عوارض همراه است.

رفع تیرگی بیکینی با کرم و لوسیون

روشن سازی و رفع تیرگی ناحیه تناسلی با استفاده از لوسیون و کرم های مخصوص

امروزه محصولات بهداشتی متنوعی به بازار عرضه شده‌اند که می‌توانند در رفع تیرگی پوست موثر باشند. کرم‌ها، تونرها و لوسیون‌های ویژه‌ای وجود دارند که می‌توانند در رفع تیرگی اندام تناسلی تاثیرگذار باشند. این محصولات عمدتا حاوی عصاره‌های گیاهی آلوئه ورا، خیار، جلبک دریایی و ویتامین‌هایی نظیر A ،E و C هستند. از دیگر ترکیبات به‌کار رفته در این محصولات می‌توان به هیدروکینون اشاره کرد. مصرف این ماده بدون تجویز پزشک ممکن است با برخی عوارض جانبی همراه باشد.

رفع تیرگی ناحیه تناسلی با استفاده از کربوکسی‌تراپی

کربوکسی‌تراپی یکی دیگر از روش‌های روشن سازی ناحیه تناسلی است. این کار از طریق تزریق گاز دی‌اکسیدکربن به بافت مورد نظر انجام می‌گیرد. به این ترتیب، بالا رفتن تراکم این گاز به افزایش جریان خون کمک کرده و روند اکسیژن‌رسانی را بهبود می‌بخشد. این امر در بازسازی، جوانسازی، تغذیه و ترمیم بافت هدف تاثیرگذار بوده و به رفع تیرگی ناحیه تناسلی کمک می‌کند.

رفع تیرگی واژن با فیس آپ

رفع تیرگی ناحیه تناسلی با فیس آپ

رفع تیرگی ناحیه تناسلی با فیس آپ یک روش غیر تهاجمی، راحت و بدون درد است. این روش در سطح سلولی کار می کند و بدن را تحریک می کند تا کلاژن ها را بازسازی کند– بدون جراحی، بدون درد و بدون اتلاف وقت.

آیا فیس آپ واقعا به روشن سازی و رفع تیرگی ناحیه تناسلی کمک می‌کند؟

تجربه نشان داده است، استفاده از فیس آپ در حدود ۶۰ تا ۷۰ درصد در رفع تیرگی پوست موثر بوده و در مقایسه با سایر روش‌ها از دوام بیش‌تری برخوردار است.

آیا فیس آپ جهت رفع تیرگی ناحیه تناسلی دردناک است؟

روشن سازی ناحیه تناسلی با فیس آپ یک روش غیر تهاجمی و بدون درد است. با این حال، معمولا توصیه می‌شود قبل از انجام این کار از کرم‌های مخصوص بی‌حسی موضعی استفاده کنید. تنها در حین انجام کار، شما احساس گرمایی متوسط را در قسمت خارجی کانال واژن حس خواهید کرد که پس از انجام درمان، این احساس به صورت کلی از بین می رود.

فیس آپ چقدر ماندگاری دارد؟

ماندگاری فیس آپ تا حدود زیادی به نوع پوست و سبک زندگی افراد بستگی دارد. با این حال، حدود ۶۰ تا ۷۰ درصد می‌توان پوست ناحیه تناسلی را با فیس آپ روشن کرد و ماندگاری آن طولانی‌تر از سایر روش هاست.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021 22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

 

فیس آپ چیست؟

ویژگی ها و عملکرد دستگاه فیس آپ

سایشگر GP دستگاه فیس آپ مجهز به دستگیره مداری است که میکروپالس مکانیکی را ارائه می دهد. فیس آپ با سر قابل تعویض با روکش سیلیکون کاربید و حرکت مداری شکل باعث می شود پوست روشن و زیبا شود. همزمان میکروپالس ها پوست و ماهیچه های اطراف آن را ماساژ می دهند، بنابراین گردش خون در بافت ها را تحریک و بهبود می بخشد. عملکرد هم افزایی این دو فناوری، که در هندپیس آن موجود است، باعث تولید کلاژن جدید می شود. با وجود مزایای بی نظیر دستگاه فیس آپ از جمله استفاده راحت، آسان، داشتن سرهای یکبار مصرف با اندازه های مختلف، تضمین بالاترین سطح بهداشت و ایمنی و مطابقت با هر نوع نیاز پوست از بازسازی و جوان سازی پوست خود در مرکز زیبایی پوست و مو شریعتی لذت ببرید.

رفع تیرگی ناحیه تناسلی با فیس آپ چند جلسه طول می‌کشد؟

تعداد جلسات مورد نیاز، بسته به نوع پوست و میزان تیرگی افراد متفاوت است. با این حال، انجام این کار به طور معمول بین یک تا سه جلسه طول می‌کشد.

چه کسانی نمی‌توانند از روش فیس آپ استفاده کنند؟

افراد زیر گزینه‌های مناسبی برای فیس آپ نیستند:

بیماران کلیوی

بیماران دیالیزی

خانم‌های باردار

افراد مبتلا به کم‌خونی

افراد مبتلا به انواع سرطان‌ها

افراد مبتلا به بیماری‌های مغزی

بهترین مرکز رفع تیرگی واژن

بهترین مرکز رفع تیرگی ناحیه تناسلی

سفید کردن واژن مزیت هایی زیادی دارد، از جمله اینکه اعتماد به نفس بانوان را در روابط جنسی افزایش می دهد، به علاوه اشتیاق آقایان را در برقراری رابطه جنسی بالا می برد.
این روزها بانوان به دنبال روش های بی خطر و بدون عارضه برای سفید کردن ناحیه تناسلی خود هستند. خوشبختانه روش های کم تهاجمی مانند استفاده از فیس آپ در مرکز زیبایی پوست و مو شریعتی برای سفید کردن واژن وجود دارد. واژن در حقیقت فضای عضلانی داخل بدن است که از طریق آن رابطه جنسی، قاعدگی و زایمان اتفاق می افتد. در فرایند سفید کردن واژن پوست بیرونی واژن و لابیا، سفید می شود.

باورهای اشتباه بسیاری از خانم ها در ارتباط با تیرگی واژن

در این قسمت می خواهیم شما را با برخی باورهای غلط که در برخی خانم ها شکل گرفته است آشنا کنیم. متاسفانه صنعت مخرب پورنوگرافی سبب گردیده که خانم های ما باور کنند که اندام بازیگرهای فیلم های پورن خارجی واقعا به همان شکلی است که می بینند.
اول اینکه تمامی این تصاویر و فیلم ها بوسیله گریم حرفه ای انجام می شوند. همینطور به جرات می توانیم بگوییم مطابق آمارهای جهانی ۸۹٪ خانم های دنیا از تیرگی ناحیه تناسلی برخوردار هستند. دوم اینکه برخی خانم ها که فکر می کنند تمامی مردها در نظر خود از خانم هایی با رنگ اندام سفید و روشن به زیبایی یاد می کنند در واقع اینگونه نیست. در واقع ۵۵ درصد از مردان به رنگ پوست ناحیه تناسلی خانم ها اهمیت نمی دهند. همچنین ۱۵ درصد از آنها رنگ تیره را ترجیح می دهند. پس اگر حتی از تیرگی واژن بصورت ژنتیکی رنج می برید نگران این مورد هم نباشید.

افراد مناسب جهت انجام فیس آپ برای رفع تیرگی ناحیه تناسلی

افرادی که تمایل دارند در کوتاه ترین زمان ممکن بیشترین اثر بخشی را در روشن سازی پوست ناحیه تناسلی خود شاهد باشند.

افرادی که به دلیل تیرگی پوست ناحیه تناسلی اعتماد به نفس خود را در برقراری رابطه جنسی از دست داده اند.

افرادی که تمایل دارند پوست ناحیه تناسلی روشن تر باشد.

مزایای روشن کردن پوست ناحیه تناسلی با فیس آپ

فیس آپ روش غیر تهاجمی، بدون درد و خونریزی است.

مدت زمان انجام آن بسیار کوتاه، حدود ۱۰ تا ۱۵ دقیقه است.

اثر ماندگاری آن طولانی تر از روش‌های دیگر درمان است.

فیس آپ علاوه بر رفع تیرگی ناحیه تناسلی باعث شادابی و جوانسازی پوست واژن هم می شود.

فیس آپ نیاز به بستری ندارد و سرپایی قابل انجام است.

چه کسانی نمی توانند از فیس آپ روشن کننده پوست ناحیه تناسلی استفاده کنند؟

کسانی که بیماری سیستمیک دارند.

کسانی که بیماری موضعی حاد دارند.

کسانی که بیماری پوستی لیکن پلان دارند.

کسانی که دارای زگیل تناسلی هستند.

کسانی که دارای تبخال تناسلی هستند.

کسانی که راکوتان استفاده می‌کنند.

اقدامات قبل از انجام فیس آپ روشن کننده پوست

بهتر است انجام فیس آپ جهت رفع تیرگی ناحیه تناسلی، یک هفته بعد از پایان پریود باشد.

قبل از انجام فیس آپ در صورت وجود عفونت فعال واژینال ابتدا باید عفونت درمان شود.

 از یک هفته قبل از فیس آپ، از هرگونه کرم و مواد سفید کننده ناحیه تناسلی استفاده نکنید.

شب قبل از فیس آپ حمام کنید.

قبل از فیس آپ نزدیکی نداشته باشید.

یک ساعت قبل از انجام فیس آپ روشن کننده ناحیه تناسلی، از کرم های موضعی بی حسی استفاده کنید.

اقدامات بعد از انجام فیس آپ روشن کننده پوست واژن

ناحیه تناسلی را پاکیزه نگه دارید و بعد از هر شستشو کاملا خشک کنید.

 ۳ تا ۵ روز از رابطه جنسی خودداری کنید.

۴ تا ۱۰ روز فعالیت ورزشی نداشته باشید.

از دامن یا شلوار گشاد بعد از فیس آپ استفاده کنید.

عوارض جانبی رفع تیرگی ناحیه تناسلی با فیس آپ چیست؟

عوارض فیس آپ جهت رفع تیرگی واژن بسیار محدود است. از جمله آن موارد می توان به احساس تورم موضعی اشاره کرد که شخص احساس متورم شدن ناحیه تناسلی خود را خواهد داشت. اما این احساس گذراست و در طی ۴۸ ساعت از بین خواهد رفت.
البته ناگفته نماند که فیس آپ در مراکز غیر مجاز و توسط افراد غیر متخصص می تواند هزینه های جبران ناپذیری را برای هر فرد به ارمغان بیاورد. بنابراین مراجعه به مراکز مطمئن و دارای تخصص در اولویت خواهد بود.

هزینه رفع تیرگی واژن با فیس آپ

هزینه رفع تیرگی ناحیه تناسلی با فیس آپ به پارامتر های متعددی از جمله میزان تیرگی واژن و تعداد جلسات بستگی دارد. همچنین استفاده از روش های مکمل برای سفید کردن واژن، باعث افزایش هزینه خواهد شد. برای کسب اطلاعات بیش‌تر، توصیه می‌کنیم به صفحه تماس با ما مراجعه کنید.

محقق و مترجم: عزیزه جوهری