بهترین مرکز رفع تیرگی زیر بغل | فیس آپ جدیدترین دستگاه رفع تیرگی بدن

 رفع تیرگی زیر بغل با فیس آپ 

رفع تیرگی زیر بغل

بعضی از افراد برای رفع تیرگی و روشن شدن پوست از روش های خانگی مثل درست کردن انواع ماسک ها و بعضی دیگر از کرم های ضد تیرگی برای روشن کردن پوست استفاده می‌کنند. تیرگی پوست ممکن است علت های زیادی داشته باشد و به عنوان یک مشکل پوستی شناخته شده باشد. افرادی که دارای تیرگی پوست هستند احساس خوبی ندارند و بیشتر به این فکر می کنند که چگونه این مشکل را حل کنند. امروزه روش های جدیدی وجود دارد که افراد به راحتی می‌توانند در زمان کوتاهی مشکل تیرگی پوست خود را برطرف کنند. یکی از روشهای مؤثر در رفع تیرگی نواحی مختلف بدن، لایه برداری با دستگاه فیس آپ می باشد. فیس آپ همچنین در برطرف کردن لکه های پوستی نیز بسیار موثر می باشد.

فیلم رفع تیرگی زیر بغل با فیس آپ

عوامل تاثیرگذار بر تیرگی پوست بدن

قرص های ضد بارداری

التهاب ناشی از آسیب قبلی

کک و مک و لکه های پیری

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021 22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

 

تجمع سلولهای مرده پوست

افزایش رنگدانه با قرار گرفتن در معرض آفتاب

برخی بیماریهای پوستی مانند پسوریازیس و اگزما

تغییر عملکرد هورمون ها: در صورتی که کارکرد هورمون ها تغییر کند ملانین افزایش می یابد و این باعث می شود پوست تیره شود، تغییرات هورمونی بیشتر در کسانی که باردار هستند رواج دارد.

مصرف الکل: با مصرف زیاد الکل پوست دچار تغییراتی می شود. یکی از تاثیرات الکل روی پوست این است که رگ های خونی روی پوست نمایان می شوند که این رگ ها شبیه به تار عنکبوت هستند. علاوه بر این، اطراف چشم سیاه می شود و روی دست، لکه های قرمزی به وجود می آید. این علائم پوست را خیلی تیره و پیر نشان می دهند.

بیماری کبد: کسانی که بیماری کبد دارند و کبد آن ها عملکرد درستی ندارد دچار تیرگی پوست می شوند.

افزایش سن: با افزایش سن در هورمون ها تغییراتی ایجاد می شود که باعث تیره شدن پوست می شود.

ملاسما (لکه های تیره) ناشی از بارداری: کسانی که باردار هستند هورمون های آنها دچار تغییراتی می شود و این تغییرات نوعی تیرگی در پوست به وجود می آورد.

اختلالات پوست: کسانی که دچار اختلالات پوستی هستند پوست تیره و ضخیمی دارند، علاوه بر این ویتامین های لازم جذب بدن آن ها نمی شود و در نتیجه شادابی و زیبایی پوست را از دست می دهند.

در حالی که چنین دلایلی می تواند بر هر قسمتی از پوست شما تأثیر بگذارد، زیر بغل شما به دلیل عدم توجه و مراقبت در مقایسه با سایر نقاط  بدن، احتمالاً آسیب پذیرتر است. اگر رژیم متعادل غذایی، داروهای درمانی و راه کارهای خانگی تاثیری در رفع تیرگی پوست شما نداشته اند، دستگاه فیس آپ در پاک سازی، لایه برداری، جوانسازی، سفت شدن پوست، به حداقل رساندن چین و چروک به شما کمک خواهد کرد تا پوستی زیبا، صاف، جوان و بدون تیرگی داشته باشید. 

چگونه تیرگی پوست خود را رفع کنیم؟

چگونه می توانیم تیرگی پوست خود را برطرف کنیم؟

بعضی افراد از لیزر برای لایه برداری پوست خود استفاده می کنند و با لیزر لایه های مرده پوست را از بین می برند، بعد از مدتی سلولهای جدیدی به وجود می آید که به صورت لایه ای تازه روی پوست قرار می گیرد که این روش باعث شادابی و جوانسازی پوست می شود. در چند سال اخیر فیس آپ یکی از موثرترین روش های پاک سازی پوست است که علاوه بر پاک سازی پوست، در رفع لک و تیرگی پوست نیز استفاده می شود.

آیا تیرگی زیر بغل خطرناک است؟

تیرگی زیر بغل عارضه‌ای بی‌خطر است. با این حال، در صورت تغییر رنگ ناگهانی لازم است با پزشک خود مشورت کنید.

برای پیشگیری از تیرگی زیر بغل چه کارهایی باید انجام دهیم؟

  • سیگار نکشید.
  • لباس های گشاد بپوشید.
  • سعی کنید بیشتر لباس های پنبه ای بپوشید.
  • سعی کنید از تیغ یا کرمهای موبر استفاده نکنید.
  • از اسپری و عطر هایی که دارای مواد شیمیایی هستند استفاده نکنید.
  • از انواع دئودورانت/ضد عرق ها که دارای آلومینیوم کلراید می باشند خودداری کنید.
  • از رژیم غذایی مناسب که شامل میوه و سبزیجات در برنامه روزانه است استفاده کنید.
  •  برخی افراد به جای اصلاح با تیغ و استفاده از کرم های موبر، اپیلاسیون یا لیزر موهای زائد را انتخاب می کنند.

رفع تیرگی زیر بغل

علت تیره شدن زیر بغل چیست؟

اصلاح (سوزش و سایش)

اریتراسم (عفونت باکتریایی)

ملاسما (لکه های تیره روی پوست)

اصطکاک (لباس های تنگ)

هیپرپیگمانتاسیون (افزایش ملانین)

بیماری آدیسون (آدرنال آسیب دیده)

تجمع سلول های مرده پوست (عدم لایه برداری)

دئودورانت ها و ضد عرق ها (محرک های شیمیایی)

ملانوز سیگاری (هایپرپیگمانتاسیون ناشی از سیگار کشیدن)

آکانتوز نیگریکانس (تغییرات پوستی آکانتوز نیگریکانس عموما در افراد چاق و افراد مبتلا به دیابت نوع دو اتفاق می افتد.)

درمان های موثر تیرگی زیر بغل

رفع تیرگی زیر بغل، با روش های خانگی و طبیعی و همچنین کلینیکی امکان پذیر است. اما آنچه اهمیت دارد، تشخیص و نظر پزشک متخصص درباره وضعیت پوستی هر بیمار است. تمام درمان های طبیعی و یا دارویی برای همه افراد مناسب و تاثیرگذار نیستند، بنابراین لازم است انتخاب روش مناسب جهت رفع تیرگی زیر بغل خود را به پزشک متخصص بسپارید.

روش های غیر کلینیکی رفع تیرگی زیر بغل

روش های غیر کلینیکی رفع تیرگی زیر بغل

درمان های غیر کلینیکی شامل درمان های طبیعی و شیمیایی می شود که در ادامه به توضیح هر یک از آنها می پردازیم:

درمان با ماسک

برخی از افراد روش های طبیعی را برای روشن سازی زیر بغل خود، انتخاب می کنند. توجه داشته باشید که روش های طبیعی سفید سازی زیر بغل، زمان بر بوده و نیازمند تکرار، صبر و حوصله هستند. همچنین ممکن است برخی مواد طبیعی ذکر شده، برای تعدادی از افراد حساسیت پوستی ایجاد کند.

  1. برشی از سیب زمینی، خیار و یا لیمو را بر روی پوست زیر بغل خود قرار داده و بعد از 10 دقیقه پوستتان را با آب سرد بشویید.
  2. استفاده از روغن های طبیعی گیاهی مانند روغن درخت چای، روغن نارگیل: توسط یکی از موارد ذکر شده پوست زیر بغل خود را به مدت 15 دقیقه به صورت دورانی ماساژ داده و سپس با آب سرد بشویید.
  3. مخلوطی از زردچوبه و آب لیمو تازه را زیر بغل خود بمالید و بعد از 30 دقیقه با آب بشویید.
  4. مخلوطی از شیر، آب گل رز و پودر پوست پرتقال را هفته ای 3 مرتبه به مدت 15 دقیقه بر روی زیر بغل خود قرار داده و سپس با آب سرد بشویید.

درمان با کرم و دارو

کرم های شیمیایی یکی دیگر از روش های غیر کلینیکی و موثر در رفع تیرگی زیر بغل، محسوب می شوند. ممکن است در برخی افراد کرم های شیمیایی سبب بروز حساسیت شوند، بنابراین جهت جلوگیری از هرگونه حساسیت و عوارض جانبی، درمان های شیمیایی را با مشورت پزشک متخصص آغاز کنید.

  1. کرم های رتینوئید: تری تینوئین ( Tretinoin) به عنوان اولین روش درمان دارویی شناخته می شود که در صورت استفاده منظم موجب سفید سازی زیر بغل خواهد شد.
  2. کرم های لایه بردار: این کرم ها با داشتن مواد شیمیایی سبب حذف سلول های مرده پوست و در نتیجه رفع تیرگی زیربغل می شوند.
  3. کرم Calcipotriene: این کرم حاوی ویتامین Dاست.Calcipotriene  به صورت موضعه ای سبب کاهش رنگدانه های پوستی می شود.

چگونه می توانیم تیرگی زیر بغل خود را برطرف کنیم؟

 تیرگی زیر بغل و همچنین لکه های پوستی زیر بغل می تواند منجر به عدم اعتماد به نفس شود و افرادی که تیرگی زیر بغل دارند معمولا از پوشیدن تاپ بدون آستین، پوشیدن لباس شنا و شرکت در سالن های ورزش امتناع می کنند. با مراجعه به مرکز زیبایی پوست و مو شریعتی با استفاده از جدیدترین روش درمانی، فیس آپ از تیرگی زیر بغل خود خلاص شوید و از زیبایی پوست زیر بغل خود لذت ببرید.

فیس آپ چیست؟

فیس آپ چیست؟

فیس آپ جدیدترین نسل میکرودرم ابریژن است که برای پاکسازی، لایه برداری و جوانسازی پوست استفاده می شود. فیس آپ یک تکنولوژی جدید است که خدمات تخصصی پوست را در کلینیک های زیبایی معتبر توسط افراد متخصص و دستگاه های مخصوص و پیشرفته ارائه می دهد.
فیس آپ یکی از سریعترین روش های پاکسازی پوست است که بدون هیچ درد، عارضه و زخم و به صورت کاملا ایمن و مطمئن انجام می شود. فیس آپ همزمان با جوانسازی و لایه برداری، پوست را ماساژ می دهد که باعث جریان یافتن خون و در نتیجه کلاژن سازی در پوست می شود. همچنین فیس آپ برای ریزش لایه های مرده پوست، رفع جای جوش، کاهش منافذ باز صورت، از بین بردن تیرگی های موضعی و بیرونی سطح پوست و رفع تیرگی قسمت های مختلف بدن مثل زیر بغل، آرنج، زانو، قوزک پا و بیکینی استفاده می شود.

دستگاه لایه بردار فیس آپ

 یکی از نوآوری‌ها و محصولات منحصر به فرد شرکت GP ایتالیا در دنیا است که به عنوان آخرین نسل دستگاه‌های میکرودرم ابریشن‌، جایگزین بسیار مناسبی برای میکرودرم‌های پودری است. Face Up دارای یک هندپیس با چرخش اوربیتالی است که علاوه بر لایه‌برداری سبب ایجاد میکروپالس ماساژ بر روی پوست و عضلات بدن می‌گردد.
میکروپالس پوست را ماساژ می دهد و همزمان عضلات تحت درمان را تحریک به کلاژن سازی می کند و گردش خون را بهبود می بخشد. عمل هم افزایی این دو تکنیک، که در یک قطعه دستی وجود دارد، باعث جوان سازی پوست می شود. در واقع با استفاده از یک موتور گرداننده باعث ایجاد سایش و ماساژ هم‌زمان می‏ شود. حرکت مداری هد آن باعث حذف یک یا چند لایه اپیدرم از هر قسمت بدن می شود که در نتیجه آن پوست پاک سازی شده، درخشان و زیبا می شود. ماساژ پوست باعث افزایش خون‌رسانی در پوست، تحریک کلاژن سازی و تایتنینگ پوست می‌شود که نهایتاً پوست زیباتر و شاداب‌تر می‌گردد. دستگاه فیس آپ سرهای یکبار مصرف از جنس کاربید سیلیکون که قابل تعویض برای هر فرد است را داراست. سری یک بار مصرف در جلسه اول به مراجعه کننده تحویل داده می شود که تا پایان جلسات درمانی همراه خود می آورد.  

چرا فیس آپ را انتخاب کنیم؟

چرا فیس آپ را انتخاب کنیم؟

فیس آپ یک راه حل کاربردی و آسان برای جوانسازی پوست، کاهش حتی عمیق ترین چین و چروک و لایه برداری است. با هر نوع پوستی سازگار است و درخشندگی، شکوه و زیبایی پوست را بازیابی می کند. فیس آپ مناسب برای انواع پوست و حداکثر ایمنی و بهداشت را تضمین می کند.

ویژگی ها و عملکرد دستگاه فیس آپ

سایشگر GP دستگاه فیس آپ مجهز به دستگیره مداری است که میکروپالس مکانیکی را ارائه می دهد. فیس آپ با سر قابل تعویض با روکش سیلیکون کاربید و حرکت مداری شکل باعث می شود لایه اپیدرم در نواحی کوچکتر نیز از بین برود و پوست روشن و زیبا شود. همزمان میکروپالس ها پوست و ماهیچه های اطراف آن را ماساژ می دهند، بنابراین گردش خون در بافت ها را تحریک و بهبود می بخشد. عملکرد هم افزایی این دو فناوری، که در هند پیس آن موجود است، باعث تولید کلاژن جدید می شود. با وجود مزایای بی نظیر دستگاه فیس آپ از جمله استفاده راحت، آسان، داشتن سرهای یکبار مصرف با اندازه های مختلف، تضمین بالاترین سطح بهداشت و ایمنی و مطابقت با هر نوع نیاز پوست از بازسازی و جوان سازی پوست خود با دستگاه فیس آپ در مرکز زیبایی پوست و مو شریعتی لذت ببرید.

فیس آپ زیر بغل

فیس آپ جهت رفع تیرگی زیر بغل

در زیر بغل انسان ها، غده ای به نام لنفاوی وجود دارد و بیشتر مردم از لایه برداری و هر عمل زیبایی دیگر این ناحیه بیم دارند، در حالی که فیس آپ بسیار ایمن و کاملا بی خطر است و هیچ آسیبی به این غده ها نمی رساند. زیر بغل یکی از جاهایی است که از ژیلت برای از بین بردن موهای آن خیلی استفاده می شود و همین امر باعث تیرگی این ناحیه می شود. برای برطرف کردن تیرگی و خارش این قسمت می توانید از فیس آپ استفاده کنید.

فیس آپ در رفع تیرگی زیر بغل چگونه انجام می شود؟

عمل فیس آپ به صورت سرپایی انجام می شود و فرد بستری نمی شود. تنها کاری که پزشک قبل از شروع انجام می دهد این است که قسمت های تیره یا لکه داری که قرار است درمان شود را با استفاده از کرم موضعی بی حس می کند. در حقیقت بیمار در طول انجام عمل هیچ دردی را احساس نمی کند و کاملاً بی حس می باشد.
مدت زمان انجام این عمل زیبایی بستگی به میزان تیرگی پوست دارد و مسلماً قسمت هایی که بزرگ تر است زمان بیشتری نیاز دارند. علاوه بر این تعداد جلسات فیس آپ به پوست بیمار نیز بستگی دارد.

مزایای استفاده از فیس آپ

مزایای استفاده از فیس آپ 

  • بدون درد
  • لایه برداری
  • سفت کردن پوست
  • نیاز به بیهوشی ندارد.
  • رفع چین و چروک پوستی
  • رفع تیرگی نواحی مختلف بدن
  • افزایش شادابی و طراوت پوست
  • فیس آپ در مدت طولانی اثر خود را حفظ می کند.
  • روشن کردن پوست با فیس آپ مقرون به صرفه می باشد.
  • نتیجه استفاده از فیس آپ خیلی سریع و مطلوب می باشد.
  • با استفاده از فیس آپ، بیمار در مدت زمان کمی درمان می شود.
  • بعد از انجام فیس آپ نیاز به استراحت نمی باشد و می توانید به کارهای خود رسیدگی کنید. 
  • قابل استفاده برای رفع تیرگی نواحی مختلف بدن از جمله زیر بغل، آرنج، زانو، قوزک پا و بیکینی
  • بهبود ترک های پوستی در نواحی بازو، شکم، سینه و … که در اثر بارداری و تغییرات وزنی ایجاد می شود.
  • با کمک فیس آپ نه تنها تیرگی های پوست برطرف می شوند، بلکه پوست بسیار جوان و شاداب می شود.
  • بیمار بستری نمی شود و به همراه نیازی ندارد و بعد از انجام آن بلافاصله می تواند کارهای روزمره خود را انجام دهد.

چه جاهایی از بدن را می توانیم فیس آپ کنیم؟

  • قوزک پا
  • زیر چانه
  • روی شکم
  • پوست بدن
  • پوست گردن
  • پوست زانو
  • پوست بازوان
  • پوست صورت
  • پوست کشاله ران

تعداد جلسات

چند جلسه نیاز است که لکه ها و تیرگی های زیر بغل برطرف شوند؟

جلسه های پاک سازی و لایه برداری با دستگاه فیس آپ تا زمانی که بیمار به نتیجه مطلوب برسد باید ادامه داشته باشد. در حالت کلی می توان گفت تعداد جلسات فیس آپ بین دو تا سه جلسه است. علاوه بر این، عوامل زیر در تعداد جلسه های فیس آپ تاثیر گذار است:

  • اندازه ناحیه ای که باید درمان شود.
  • پوست در برابر فیس آپ چه مقاومتی نشان می دهد.
  • نوع تجهیزاتی که برای برطرف کردن تیرگی و لکه استفاده می شود.

هزینه رفع تیرگی زیر بغل با فیس آپ

هزینه رفع تیرگی نواحی مختلف بدن با فیس آپ بستگی به شدت تیرگی و تعداد جلسات دارد. برای آگاهی از هزینه و تخفیفات ویژه لطفا به صفحه تماس با ما مراجعه کنید.
لازم به ذکر است مشاوره حضوری با پزشکان این مرکز کاملا رایگان بوده و شما می توانید بعد از مشاوره حضوری تصمیم نهایی خود را بگیرید.

محقق و مترجم: عزیزه جوهری

منبع

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا