تزریق فیلر با تخفیف ویژه در یک مرکز معتبر و باکیفیت

تزریق فیلر با تخفیف ویژه

تزریق فیلر با تخفیف ویژه
همه به حرف هم که شده می گویند، زیبایی ظاهر مهم نیست اما واقعا تا چه حد این حرف صحت دارد؟! کافیست جستجویی کوتاه در فضای مجازی انجام دهید تا ببینید که چنین ادعایی اصلا درست نیست. این روز ها بیشتر افراد حداقل یکی از پروسیجرهای زیبایی را انجام داده اند.
اما شاید محبوب ترین پروسیجر زیبایی تزریق ژل و فیلر به نقاط مختلف بدن باشد. این فیلرها می توانند پوست را صاف تر و نقاط مختلف بدن را برجسته تر سازند. به همین خاطر است که تا به این حد محبوبیت پیدا کرده اند.

تزریق فیلر با تخفیف ویژه
تزریق فیلر با تخفیف ویژه

خیلی ها می گویند که تزریق ژل و فیلر با تمام خوبی هایی که دارد به خاطر قیمت بالا به صرفه نیست و همه نمی توانند از آن استفاده کنند. اما چنین حرفی چندان درست نیست چرا که با وجود تخفیف های زیبایی، امروزه همه می توانند بدون نگرانی از بابت هزینه های درمانی خود، این پروسیجر را انجام دهند.

مرکز زیبایی و لیزر شمال تهران، یکی از مراکزی است که تخفیف های خیلی خوب و ویژه ای برای پروسیجرهای زیبایی ارائه می کند. به همین خاطر اگر می خواهید فیلر مرغوب و با کیفیتی را به صورت خود تزریق کنید و از طرفی دیگر هم، نگران قیمت های درمان هستید، انتخاب مرکز زیبایی شمال تهران، بهترین گزینه ای است که در اختیار دارید. تلاش ما این است که بهترین مارک های فیلر را برای تزریق در صورت انتخاب کنیم. عموماً برندهایی را انتخاب می کنیم که امتحان خود را پس داده اند و هیچ گونه مشکلی برای فرد ایجاد نخواهند کرد.

هم چنین بر خلاف خیلی از مراکز زیبایی که از افراد غیر متخصص برای تزریق زیبایی استفاده می کنند، در مرکز ما، پزشکان متخصص و فوق تخصص زیبایی حضور دارند که بهترین نتیجه را برای شما به دست آورند.
تصور نکنید که تزریقات زیبایی مثل تزریق یک آمپول سرماخوردگی است و همین که فرآیند تزریق را بلد باشید، کافیست! پزشک متخصص شما دقیقا باید بداند که چه نوع فیلری برای شما مناسب است! چه میزان تزریق باید انجام شود، و در نهایت این که روند خود تزریق چگونه باشد که هیچ گونه فرم قلمبه قلمبه روی محل تزریق ظاهر نشود.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021 22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

 

به همین خاطر اگر می خواهید که خیالتان از تمام جوانب راحت باشد و بهترین نتیجه را برای خود کسب کنید، توصیه می کنیم سری به صفحه ی تماس با ما بزنید و با همکاران ما در این زمینه مشورت کنید.

بهترین مارک ژل کدام است؟

خب در این رابطه حرف و سخن زیاد است. طبعاً هر مرکزی از هر برندی که استفاده می کند، می گوید که بهترین برند است. اما به قول ضرب المثل کدوم بقالی میگه که ماست من ترشه!!

تزریق فیلر با تخفیف ویژه
تزریق فیلر با تخفیف ویژه

شما به عنوان مراجعه کننده باید به خوبی بدانید که کدام برند بهترین عملکرد را برای شما دارد. قبل از هر چیزی بهتر است متوجه باشید که هر برند ژل و فیلر برای تزریق در یک نقطه از صورت مناسب است. به عنوان مثال برخی از فیلرها بهترین عملکرد را روی رفع چین و چروک ها و به خصوص خط خنده دارند.
برخی دیگر مناسب تزریق روی لب ها و گونه ها هستند. در هر صورت اگر پزشک خوبی را انتخاب کرده باشید، قطعاً بهترین مارک ژل را برای معضل پوستی شما انتخاب خواهد کرد.
اما عموماً بهترین ژل های موجود در بازار شامل برندهایی مانند:
• خانواده ژل های ژوویدرم
• خانواده ژل های رستیلن
• ژل استایلج
• ژل پرفکتا
• ژل رووفیلس(ساخت کره جنوبی)
• ژل پرنسس و..
مهم ترین نکته ای که درباره اعتبار و مرغوبیت ژل باید بدانید این است که ژل مورد نظرتان حتما توسط وزارت بهداشت کشور خودمان تایید شده باشد. اگر تاییدیه سازمان FDA را هم داشته باشد که مرغوبیت ژل دو برابر خواهد بود.
نکته ی بعدی این است که ژل مورد نظرتان امتحان خود را پس داده باشد. منظورمان این است که تا به حال گزارش منفی درباره این برند انجام نشده باشد. خب عموماً بیشتر افراد درباره تزریق ژل ژوویدرم نظر خوبی دارند و می گویند که نتیجه ی خیلی خوبی برایشان به همراه داشته است.
انتخاب پزشک نیز حائز اهمیت است. بیشتر پزشکان ترجیح می دهند از مارک های مرغوب برای بیماران خود استفاده کنند اما متاسفانه مراکزی هم وجود دارند که بدون توجه به سلامت بیمار، از برندهای چینی و تقلبی استفاده می کنند. در ادامه ی این متن، می توانید تجربه ی یکی از خوانندگان ما درباره تزریق ژل لب نامرغوب را بخوانید.

تزریق فیلر با تخفیف ویژه
تزریق فیلر با تخفیف ویژه

تجربه من از تزریق ژل لب نامرغوب و چینی

سلام. اسم من لیلاست و می خواهم تجربه ای که از تزریق ژل لب داشتم را با شما در میان بگذارم. مدتی بود که دوستان من در باشگاه، مدام درباره تزریق ژل لب صحبت می کردند و می خواستند که این پروسیجر را انحام دهند. تا این که همه با هم تصمیم گرفتیم که این کار را انجام دهیم. یکی از دوستان که قبلاً این پروسیجر را انجام داده بود، ما را به خانمی معرفی کرد که در خانه این درمان را انجام می داد.
روز موعود رسید و همه ی ما به خانه ی آن خانم رفتیم. راستش را بخواهید اندکی استرس داشتم و ته دلم می دانستم که چنین درمان هایی باید در مطب پزشک انجام شود اما به خاطر این که شهر ما کوچک بود و برای تزریق ژل لب باید به مرکز استان می رفتیم، خودم را قانع کردم که این تزریق را نزد این خانم انجام دهم.
از درد زیاد تزریق می گذرم چرا که به هیچ وجه نمی خواهم یادم بیاید که چه درد وحشتناکی کشیدم. اما بدترین قسمت ماجرا، وقتی بود که درمان تمام شد. تقریباً یکی دو ساعت بعد کبودی و ورم دور لب و خود لبم را فرا گرفت. از شدت ترس و وحشت به مرز سکته رسیده بودم. ماجرا به همین جا ختم نشد. صبح روز بعد که از خواب بیدار شدم، یک جوش خیلی بزرگ هم بالای لبم ایجاد شده بود.
بعدها فهمیدم که از یک برند چینی و تقلبی استفاده کرده بود. باقی دوستانم نیز کمابیش دچار چنین مشکلاتی شده بودند. اما فکر می کنم، من به خاطر حساسیت پوست و لبم بیشتر از تمام آن ها واکنش نشان داده بود.
می خواهم بگویم که صرف نظر از قیمت بسیار پایینی که تزریق ژل لب برایم داشت، هزینه ی بسیار گزافی را با سلامت پوستم پرداخت کردم. به همین دلیل توصیه می کنم که به هیچ وجه به مراکز غیر معتبر و افراد غیر متخصص اعتماد نکنید.
چرا که ممکن است یک روز صبح با عوارض انتخاب خود از خواب بیدار شوید!

تزریق فیلر با تخفیف ویژه
تزریق فیلر با تخفیف ویژه

محقق : ناصری

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا