قیمت بوتاکس مسپورت |بوتاکس ایرانی یا خارجی؟!

قیمت بوتاکس مسپورت

قیمت بوتاکس مسپورت

صحبت از اجناس و کالای ایرانی که می شود، همه فکر می کنند که این دسته اجناس بی کیفیت و نامرغوب هستند. اما این مسئله همیشه هم صادق نیست. بعضی وقت ها محصولات ایرانی آن قدر کیفیت دارند که هیچ محصول خارجی ای به پای آن ها نمی رسد. به عنوان مثال یک قالی را در نظر بگیرید. کدام کشور اروپایی یا حتی آمریکا، قادر است ظرافت طرح ها و نقش های قالی ایرانی را به خوبی خود ما، درک کرده و ببافد؟!

درباره محصولات زیبایی هم همین طور است. تا همین چند سال پیش بود که تنها بوتاکس مورد استفاده در کشور ما، بوتاکس دیسپورت انگلیسی بود و وزارت بهداشت هم فقط این برند را تایید کرده بود. اما بعدها و با تولید بوتاکس ایرانی مسپورت، خیلی ها متوجه شدند که کیفیت آن دست کمی از برند دیسپورت ندارد و علاوه بر این، قیمت بسیار به صرفه تر و ارزان تری هم دارد.

بوتاکس مسپورت در ابتدا مثل هر کالای ایرانی دیگری، مورد تردید قرار گرفت اما بعد از سال ها استفاده دیگر کمتر پزشکی است که بتواند منکر مزایای این برند بوتاکس شود.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021 22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

 

قیمت بوتاکس مسپورت
قیمت بوتاکس مسپورت

اما قیمت بوتاکس مسپورت هم یکی دیگر از مزیت های آن نسبت به برندهای خارجی می باشد. این بوتاکس به خاطر این که تولید داخل است و وارداتی نمی باشد، متناسب با بودجه ی ایرانی ها تعیین شده و همه می توانند از آن استفاده کنند. خب وقتی که یک بوتاکس ، هم کیفیت بسیار بالایی دارد و هم قیمت خوبی دارد، چرا آن را  امتحان نکنیم و هم چنان به پیش داوری خود درباره محصولات ایرانی ادامه بدهیم؟!

بوتاکس مسپورت خوبه؟

با توجه به تمام نکاتی که در بالای همین متن به آن ها اشاره کردیم، به نظر می آید که بوتاکس مسپورت برای خیلی از افراد بهترین گزینه ی ممکن باشد. قیمت پایین آن باعث شده که خیلی ها آن را به بوتاکس دیسپورت ترجیح دهند.

فرض کنید که تزریق بوتاکس دیسپورت برای هر جلسه ی درمان ، 1800 تومان باشد، طبیعی است که نمی توانید هر 3 ماه یک بار این درمان را انجام دهید. در حقیقت قشری که قادر است هر سه ماه، چنین هزینه ای برای پوست خود کند، متاسفانه چندان زیاد نیست.

بوتاکس مسپورت خاصیت فلج کنندگی خیلی خوبی بر روی عضلات دارد و همان اثرگذاری برندهای خارجی را خواهد داشت. علاوه بر این ، سال ها استفاده از این برند و مشاهده ی کیفیت آن باعث شده تا اطمینان به مسپورت بیشتر شود و خیلی از مراکز و پزشکان با خیال راحت از این محصول استفاده کنند.

بوتاکس مسپورت خوبه؟
بوتاکس مسپورت خوبه؟

قیمت ویال بوتاکس مسپورت

بد نیست قبل از هر چیزی بدانید که سرنگ های بوتاکس معمولاً در ویال های 500 واحدی به بازار عرضه می شود. این 500 واحد برای 3 نفر جوابگو خواهد بود. البته باید در نظر داشته باشید که محل تزریق و هم چنین میزان آن نیز در این مسئله موثر است. ممکن است چین و چروک های یک فرد، به قدری زیاد باشد که یک ویال کامل را به خود اختصاص دهد.

اما قیمت ویال بوتاکس مسپورت چیزی نیست که شما به عنوان بیمار با آن درگیر باشید. پزشکان عموما خود اقدام به خرید مواد بوتاکس می کنند. اما قیمت این محصول بستگی به شرکت توزیع کننده و خیلی چیزهای دیگر دارد.

کیفیت بوتاکس مسپورت در مقایسه با بوتاکس های خارجی

در صورتی که هم چنان به کیفیت بوتاکس مسپورت شک دارید، می خواهیم مقایسه ای کوتاه میان برندهای خارجی بوتاکس با این محصول داشته باشیم. با ما همراه باشید.

قبل از هر چیزی بهتر است بدانید که وزارت بهداشت کشور ما تنها 4 برند بوتاکس را برای استفاده تایید کرده است:

  • بوتاکس دیسپورت انگلیسی
  • بوتاکس نورونوکس کره ای
  • بوتاکس زئومین آمریکایی
  • بوتاکس مسپورت ایرانی

خب قطعاً باعث افتخار خواهد بود که برندی از محصولات کشور ما در کنار مارک هایی قرار بگیرد که کشورهای سازنده ی آن ها سالهاست در زمینه های زیبایی فعالیت می کنند. بنابراین اگر قبلا یکی از این محصولات را استفاده کرده اید و نتیجه ی خوبی گرفته اید، بدانید که این محصول نیز دقیقا مانند برندهای هم خانواده ی خود عمل می کند و اثرگذاری خیلی خوبی دارد.

کیفیت بوتاکس مسپورت
کیفیت بوتاکس مسپورت

یکی از نکاتی که باعث شده بوتاکس دیسپورت برای بیشتر افراد جایگاهی مقدس داشته باشد و همیشه از آن به عنوان بهترین مارک بوتاکس یاد کنند، این است که نتایج حاصل از درمان با این بوتاکس، تقریباً بلافاصله بعد از اتمام تزریق قابل مشاهده خواهد بود. همین مسئله باعث شده که همه فکر کنند که این بوتاکس بهترین است.

اما بهتر است بدانید که نتایج تزریق بوتاکس مسپورت نیز تنها 3 الی 5 روز بعد از تزریق، به طور کامل قابل مشاهده خواهد بود.

از دیگر مزیت های فوق العاده ی بوتاکس مسپورت این است که ماندگاری آن تقریباً با ماندگاری برند دیسپورت برابر است و نهایتاً تا 6 ماه دوام خواهد داشت. با توجه به قیمت بسیار به صرفه و پایین تر بوتاکس مسپورت، به نظر می آید که استفاده از آن بسیار منطقی تر و بهتر است.

اما باز هم انتخاب را به عهده ی شما خواهیم گذاشت.

مرکز زیبایی و لیزر شمال تهران، تلاش دارد تا از برندهای متنوعی برای مراجعه کنندگان خود استفاده کند و در این میان نظر فرد نیز از اهمیت خاصی برخوردار است. به همین خاطر اگر به دنبال مرکزی هستید که بتوان با خیال راحت به مرغوبیت و کیفیت مواد استفاده شد در آن، اطمینان نمود، بهتر است به این مرکز مراجعه کنید. سال ها سابقه در زمینه ی تزریقات زیبایی باعث شده که پزشکان این مرکز، حتی بهتر از خود بیمار، نیاز او را متوجه شوند. شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و هم چنین اخذ نوبت از این مرکز به صفحه ی تماس با ما مراجعه کنید.

عوارض بوتاکس ایرانی مسپورت

همان طور که گفتیم بوتاکس ایرانی مسپورت شباهت زیادی به برندهای خارجی دارد. در حقیقت عوارض جانبی ناشی از تزریق آن هم، چیز بیشتری نخواهد بود. مثل هر بوتاکس دیگری، تزریق مسپورت ممکن است اندکی کبودی و ورم برای فرد به همره داشته باشد اما این عوارض جانبی بعد از مدتی به طور کامل از بین خواهند رفت. بنابراین نیازی به نگرانی نخواهد بود.

در نهایت باید بگوییم که سال ها استفاده از این برند معتبر و مرغوب باعث شده تا اطمینان پزشکان و مراجعه کنندگان هم نسبت به آن بالاتر رود. پس چرا شما آن را امتحان نکنید؟!

محقق و گردآورنده: ناصری

تهران اسکین

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا