لیزر موی بدن قیمت گرانی ندارد، بلکه بسیار به صرفه است!!

لیزر موی بدن قیمت

لیزر موی بدن قیمت
موی بدن در هر ناحیه ای که باشد موی زائد به حساب می آید. واقعیت این است که انسان دیگر در سیر تکاملی خود به موهای بدنش احتیاجی ندارد. به عبارت دیگر موی بدن یک بخش کاملا اضافی یا بهتر است بگوییم زائد است. تنها توجیهی که خیلی از افراد ( مخصوصا آقایان) از نگه داشن موهای بدنشان دارند برای جنبه های فرهنگی در تعریف زیبایی و جذابیت است. این درحالی است که خود مردان سال هاست باور دارند اندام کامل و زیبای زن نباید هیچ مویی روی خود داشته باشند.

لیزر موی بدن قیمت
لیزر موی بدن قیمت

این به خوبی نشان می دهد که خانم ها سالهاست با زائد بودن موهای بدن خودشان کنار آمده اند و همیشه به دنبال بهترین راهکار ها برای رفع آنها نیز بوده اند. ولی آقایان هم کم کم باید به این نتیجه منطقی برسند. واقعیت این است که امروز بدن بدون موی یک مرد جذابیت بیشتری برای خانم ها دارد تا مردی که موهای زیادی سراسر بدنش را پوشانده است. یک نگاه به مدل های مرد در دنیا طی بیست سال اخیر بیندازید. خودتان می بینید که سلیقه عمومی مردم به کدام سمت رفته است.
اما جدای از موهایی که خیلی از افراد آنها را زائد حساب نمی کنند، موهای نواحی مانند زیر بغل و بیکینی همیشه و همواره هم برای خانم ها و هم برای آقایان موی زائد و اضافه محسوب شده امد. راه های بهداشتی بسیار زیادی هم وجود دارند که در رفع موهای زائد بدن کمک می کنند.
اما در بین تمام روش های سنتی مانند تیغ و ژیلت و اپیلاسیون یا روش های شیمیایی مانند پودرها و خمیر های موبر، امروزه لیزر بهترین روش برای رفع موهای زائد است. لیزر یک درمان زیبایی به حساب می آید. بله. شاید با خودتان تصور کنید که آدم بهتر است وقتی می خواهد برای درمان زیبایی هزینه کند سراغ عمل های آشکار تری مانند عمل بینی برود نه اینکه بخواهد برای رفع موهای بدنش هزینه کند!
ولی در حقیقت امروزه مزیت های لیزر به قدری زیاد شده اند که این درمان را به یکی از محبوبترین درمان های دنیا تبدیل کرده اند. تعداد افرادی که سالانه تصمیم به لیزر کردن موهای بدن خود می گیرند بسیار زیاد بوده و هر سال هم رو به افزایش است. شاید رفع موهای زائد بدن برایتان اهمیت چندانی نداشته باشد، اما وقتی متوجه بشوید که لیزر کردن آنها چقدر می تواند اسباب راحتی و صرفه جویی در هزینه و وقت و انرژی شما بشود نظرتان عوض خواهد شد. درمانی را تصور کنید که با دریافت آن تقریبا تا آخر عمر دیگر هیچ موی زائدی روی بدن شما رشد نخواهد کرد. درمانی که تعداد و سرعت رشد موهای زائد شما را برای همیشه کاهش می دهد.
در این مقاله بیشتر پیرامون قیمت و جنبه های دیگر لیزر با شما صحبت خواهیم کرد. برای آشنایی بیشتر با این درمان فوق العاده می توانید مقالات تخصصی زیادتری را در این صفحه مطالعه نمایید.

قیمت لیزر موهای زائد

اجازه ندهید نام لیزر باعث سوءتفاهم شما بشود. چون اتفاقا یکی از مهمترین دلایلی که باعث محبوبیت و فراگیر شدن لیزر شده قیمت به صرفه و منطقی آن است. با توجه به تعرفه های متوسط امروزی، لیزر کردن کل موهای بدن در یک دوره کامل که گرانترین نوع خدمات آن است، چیزی در حدود 4 میلیون تومان برای شما هزینه خواهد داشت. اما برای شروع فرآیند لیزر در هر مرکزی نیازی نیست که این مبلغ را یکجا در اختیار داشته باشید!

لیزر موی بدن قیمت
لیزر موی بدن قیمت

اشاره کردیم که لیزر درمانی دوره ایی است. یعنی باید در چند جلسه منظم صورت بگیرد. جلساتی که فاصله شان با هم حدود یک ماه است. از آنجایی که عرف قیمت لیزر دریافت هزینه هر جلسه بعد از همان جلسه است، شما در عمل کل این مبلغ را به صورت قسط های ماهیانه می پردازید و فشاری از این نظر به شما وارد نمی شود.
این مبلغی که به عنوان مثال خدمت شما عرض کردیم، نمونه ای از یک قیمت متوسط و معقول است. ممکن است خیلی از مراکز لیزر را پیدا کنید که قیمت هایی بسیار بالاتر یا بسیار پایین تر از آن را به شما ارائه کنند. اما همینجا خیالتان را راحت کنیم که مراکز ارزان تر از نظر کیفی قابل اعتماد نیستند و مراکز گرانتر از نظر قیمتی.
بهترین مرکز لیزر با رعایت موازین انصاف تعرفه های متوسطی که با کیفیت خدماتش تناسب دارد به مراجعه کنندگانش ارائه می دهد.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021 22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

 

تخفیف لیزر

اگر وقعا می خواهید از یک درمان به صرفه و ارزان بهره مند شوید بهتر است به جای گشتن به دنبال مراکز ارزان لیزر به دنبال دوره های تخفیف مراکز معتبر و باکیفیت باشید. می شود گفت که همه مراکز معتبر لیزر تخفیف های مخصوص به خودشان را دارند. اما یادتان باشد تنها تخفیفی واقعی است که روی قیمت های معقول داده شود. نه روی قیمت هایی که خود به خود بیش از حد گران هستند.

لیزر موی بدن قیمت
لیزر موی بدن قیمت

دستگاه های مشابه لیزر

نام درمان لیزر موهای زائد به خاطر نام دستگاه های مخصوص آن است. دستگاه هایی که با تولید اشعه لیزر کار می کنند. فرآیند اصلی اثرگذاری لیزر استفاده از حرارت متمرکز برای سوزاندن ریشه های مو است. اما حتی قبل از لیزر هم دستگاه هایی بودند( و هنوز هم هستند) که این ایده را داشتند. اما مشکلی داشتند این بود که نه ایمنی بالایی داشتند و اثرگذاری شان آنقدر مطلوب و پایدار بود. روش های مانند آی پی ال و الکترولیز تقریبا همدوره لیزر هستند(یا حتی قدیمی تر) که به خاطر ضعف های بزرگشان رفته رفته از دور خارج شده اند.
این در حالی است که لیزر روز به روز خود را پیشرفت داده و امروز توانسته به نهایت دقت و ایمنی به همراه اثرگذاری فوق العاده دست پیدا کند. واقعیت این است که اشعه لیزر بسیار باریک و دقیق است و برخلاف درمان های مشابه تمام انرژی اشعه را داخل ریشه مو متمرکز می کند. اینکار باعث می شود تا فولیکول ها به عنوان عوامل اصلی رشد مو که در عمق زیاد ریشه ها قرار دارند کاملا تحت تاثیر قرار گرفته و نابود شوند. همچنین باعث میشود تا اشعه باریک لیزر بدون اینکه با سطح پوست تماسی داشته باشد کاملا جذب مو بشود و کمترین عوارض را به همراه داشته باشد.
از دیگر مشکلات درمان های مشابه درد زیاد آنها بود که لیزر به لطف سیستم خنک کننده از آن هم مبرا است.

 

بهترین مرکز لیزر در تهران

مرکز تخصصی لیزر شمال تهران با کادری مجرب، در کنار بهره مندی از جدیدترین و بهترین دستگاه های لیزر روز دنیا، یکی از با کیفیت ترین مراکز لیزر در تهران است. قیمت های معقول این مرکز به همراه تخفیف های ویژه اش آن را به مرکزی کاملا به صرفه نیز تبدیل نموده اند. برای دیدن لیست قیمت و اخذ نوبت لیزر بهتر است به صفحه تماس با ما مراجعه نمایید.
لیزر موی بدن قیمت
لیزر موی بدن قیمت

محقق : ناصری

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا