8 باور غلط درباره تزریق بوتاکس صورت | به همراه تخفیف بوتاکس در تهران

بوتاکس یک نوروتوکسین است که باعث رها سازی عضلات صورت می شود. پزشکان سال هاست که از بوتاکس استفاده می کنند تا زیبایی ظاهری خطوط صورت و چین و چروک ها را بهبود بخشند. بوتاکس علیرغم کاربردش در بهبود خطوط صورت همچنین برای درمان علائم و شرایط مختلف ، کاربرد های پزشکی نیز دارد. اگر بنا به دلایل زیبایی بوتاکس صورت را در نظر گرفته اید و برای نخستین بار قصد انجام این کار را دارید ، ممکن است به درستی ندانید که چه اطلاعاتی صحیح است و چه چیزهایی غلط است. وقت آن است که واقعیت را از داستان های غلط جدا کنیم. در این مطلب ما به تشریح 8 باور غلط درباره بوتاکس صورت پرداخته ایم. پس این مطلب را از دست ندهید.

 

بوتاکس صورت چیست

بوتاکس صورت در خانه

سم بوتولینوم (Botox ، onabotulinumtoxinA) ماده ای است که بیش از یک قرن شناخته شده است و بیش از 50 سال جهت اهداف پزشکی مورد استفاده قرار می گیرد. کاربردهای اولیه آن برای تنبلی چشم (استرابیسموس) ، بلفارواسپاسم (عدم توانایی در حرکت پلک ها به روش های خاص) و کژ گردنی (دیستونی گردن) بود.

در سال 2002، بوتاکس به منظور بهبود و رفع خطوط اخم در ناحیه بین دو چشم بر روی پیشانی (گلابلا) تصویب شد و بر اساس برآوردهای داده های تامین شده از سوی شرکت آلرژن، از آن زمان تاکنون بیش از 11 میلیون بیمار توسط بوتاکس صورت با موفقیت درمان شده اند. در سال 2004، بوتاکس به منظور درمان تعریق بیش از حد (هیپرهیدروز) و در سال 2010، برای درمان سردرد های میگرنی مورد تأیید قرار گرفت.

سه شکل مختلف از سم بوتولینوم (Botox Cosmetic ، Dysport و Xeomin) برای تزریق به عضلات صورت موجود است. این پروتئین باکتریایی به طور موقت عضله ای را که تزریق در آن صورت گرفته است، فلج می کند. تزریق بوتاکس صورت در برخی از چین و چروک ها مانند نواحی پیشانی و گوشه های چشم، بیشترین کاربرد را در زمینه زیبا شدن پوست صورت دارد. بوتاکس صورت به واسطه یک سوزن نازک و حجم کمی از سم تزریق می شود. درد تزریق بوتاکس بسیار ناچیز است.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021 22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

 

تزریق بوتاکس با مسدود کردن موقتی سیگنال های عصبی و انقباضات عضلات عمل می کند. این امر منجر به بهبود ظاهری چین و چروک اطراف چشم و بین ابروها می شود. همچنین با جلوگیری از انقباض عضلات صورت می تواند روند شکل گیری خطوط جدید را نیز کند سازد.

تزریق بوتاکس یک روش حداقل تهاجمی است. در این پروسیجر نیازی به هیچ گونه برش یا بیهوشی عمومی نیست. اگر نگران درد و ناراحتی ناشی از آن هستید ، یک بی حس کننده موضعی یا یخ می تواند ناحیه درمان را بی حس کند.

از نظر زیبایی ، تزریق بوتاکس صورت در این نواحی قابل اجرا است:

برای تزریق بوتاکس صورت ، بیمار در موقعیت قائم بر روی تخت قرار می گیرد. مناطقی که باید تزریق شوند با پاک کننده غیر الکلی مانند هیبیکلن یا بتادین پاک می شوند. برخی از پزشکان در این زمان از یک ماده بی حسی موضعی مانند کرم EMLA یا سایر جایگزین های مشابه استفاده می کنند. سپس بوتاکس در نواحی مورد نظر صورت تزریق می شود. الگوهای تزریق معمولی شامل حدود چهار یا پنج نقطه در هر طرف پیشانی و دو یا سه نقطه در اطراف چشم است.

بسته به نوع چین و چروک و اثر مطلوب آن برای بیمار، پزشک می تواند مناطق بیشتری را تزریق کند. چنانچه پس از تزریق، ناحیه مورد نظر خونریزی کرد، معمولا فشار اعمال می شود. در حالی که گاهی اوقات جهت راحتی بیشتر از یخ استفاده می شود، اما برای کنترل خونریزی و کبودی، فشار مستقیم بسیار بیشتر از یخ موثر است.

کل فرایند تزریق بوتاکس تقریباً 10 دقیقه طول می کشد.

 

فیلم بوتاکس صورت

 

قیمت بوتاکس صورت چقدر است

نقاط تزریق بوتاکس

هزینه بوتاکس صورت بسته به جایی که زندگی می کنید و سطح رقیق بودم سم ، می تواند متغیر باشد، به این معنی که اگر یک کلینیک به جای تهیه بوتاکس تمام توان آن را رقیق کند، ممکن است در واقع قیمت بالاتر از قیمت نقل شده باشد. هزینه تزریق بوتاکس به تعداد واحد تزریق شده و تعداد نواحی تحت درمان بستگی دارد.

محصولات جدید مانند دیسپورت و زئومین، قیمت پایین تری به نسبت بوتاکس دارند، اما باز هم هزینه ها می تواند بسیار متفاوت باشد.

تزریق بوتاکس یک روش انتخابی است و بیمه های درمانی هزینه ای که صرف دلایل زیبایی شود را تحت پوشش قرار نمی دهند.

جهت اطلاع دقیق از قیمت انواع بوتاکس صورت اینجا کلیک کنید.

 

8 باور غلط درباره تزریق بوتاکس صورت

بوتاکس صورت چیست

باور 1. بوتاکس صورت ایمن نیست و حتی می تواند خطرناک باشد.

بوتاکس برای اولین بار در سال 1989 برای معالجه برخی از شرایط پزشکی مورد تایید FDA (سازمان غذا و داروی) قرار گرفت. تأیید مصارف زیبایی از بوتاکس ، تحت عنوان بوتاکس صورت در سال 2002 صورت گرفت. از آن زمان تاکنون ، میلیون ها نفر با استفاده از بوتاکس با خیال راحت و مؤثر این کار را انجام داده اند و از نتایج شگفت انگیز آن برخوردار شده اند. چنانچه بوتاکس صورت توسط پزشک متخصص و با دوزهای توصیه شده توسط سازنده تزریق شود کاملا ایمن و بی خطر است. برای اطمینان از ایمنی خود ، همیشه به یک پزشک با تجربه و با مهارت های لازم مراجعه کنید. شما می توانید بهترین پزشکان متخصص برای تزریق بوتاکس را در اینجا بیابید.

باور 2. بوتاکس می تواند به من سم بوتولیسم منتقل کند.

بوتاکس یک پروتئین خالص شده است که از سم بوتولینوم تولید می شود. سم بوتولینوم از باکتری هایی گرفته می شود که باعث مسمومیت با مواد غذایی بوتولیسم می شوند. بوتولیسم ناشی از اثرات سموم روی سیستم عصبی مرکزی است که باعث فلج گسترده می شود و ممکن است در صورت عدم درمان مناسب منجر به مرگ شود. با این حال ، لازم به ذکر است که بوتاکس در محل تزریق شده باقی می ماند و هیچ خطری شما را تهدید نمی کند. در موارد نادر ، ممکن است اثر سم بوتاکس به سایر نواحی گسترش یابد و منجر به بروز عوارض جانبی جدی شود که در این صورت نیاز به مراقبت پزشکی دارد.

باور 3. بوتاکس صورت را “یخ زده” و بی روح می کند.

بوتاکس در نقاطی که تزریق صورت می گیرد ، عضلات مسئول ایجاد چین و چروک صورت را شل و رها می کند. این نقاط تزریق حول خطوط عمیق و چروک ها مانند خطوط پنجه کلاغی ، خطوط اخم در پیشانی و خطوط لبخند هستند. بوتاکس بر سایر عضلات درگیر در حالات کلی صورت تأثیر نمی گذارد و شما همچنان می توانید طیف گسترده ای از حالات صورت را نشان دهید. کیفیت نتیجه بوتاکس صورت شما به مهارت پزشکی که انتخاب کرده اید بستگی دارد. این یک دلیل محکم برای انجام تحقیقات برای یافتن یک پزشک مجرب و معتبر است. بنابراین تزریق بوتاکس در سالن های زیبایی را فراموش کنید و تنها به یک مرکز معتبر مراجعه کنید.

باور 4. بوتاکس فقط بر روی خطوط و چروک های صورت خوب عمل می کند.

بوتاکس در ابتدا برای مشکلات پزشکی از جمله مشکلات چشم تأیید شد. پزشکان استفاده بالقوه زیبایی آن را هنگام معالجه این بیماران کشف کردند. از آن زمان به بعد ، بوتاکس مجوز دریافت طیف وسیعی از سایر مشکلات پزشکی را دریافت کرده است. این مشکلات شامل استرابیسموس ، اسپاسم عضلات پلک ، میگرن مزمن ، دیستونی گردن ، مثانه بیش فعال ، تعریق بیش از حد زیر بغل و انقباضات عضلانی اندام فوقانی است.

بهترین ژل برای بوتاکس صورت مردان

باور 5. بوتاکس صورت می تواند همه خطوط و چروک را از بین ببرد.

این باور کاملا غلط است. بوتاکس صورت تنها قادر است چین و چروک های پویا را درمان کند. اینها چین و چروک هایی هستند که در اثر حرکت متمادی ایجاد می شوند. تزریق بوتاکس با شل کردن عضلات ، ظاهر این چین و چروک ها را بهبود می بخشد. دسته دیگر چین و چروک ها ، چین و چروک های استاتیک است. چین و چروک های استاتیک در نتیجه افزایش سن و قرار گرفتن در معرض آفتاب حاصل می شوند. این چین و چروک ها مربوط به حرکات صورت نیستند و به درمان بوتاکس پاسخ نمی دهند. تزریق فیلر صورت می تواند چین و چروک های استاتیک را برطرف سازد.

باور 6. تزریق بوتاکس صورت دردناک است.

در اکثر افراد تنها درد و ناراحتی خفیفی در هنگام تزریق بوتاکس از سوی افراد گزارش می شود. سوزن های تزریق بسیار ریز (نازک) هستند و مقدار کمی از مایع را تزریق می کنند. این بدان معناست که فقط باید یک تزریق جزئی را احساس کنید. تعداد تزریق ها برای هر مشکل و در افراد مختلف ، متفاوت است. ممکن است نیاز به تزریق چندین سرنگ داشته باشید ، که فقط چند ثانیه طول می کشد. بیشتر افراد قادرند تزریق بوتاکس صورت را به خوبی تحمل کنند.

باور 7. بوتاکس اعتیاد آور است.

در تزریق بوتاکس هیچ خاصیت اعتیاد آوری به ماده وجود ندارد. بوتاکس این پتانسیل را ندارد که فرد را از نظر جسمی معتاد به مواد مخدر سازد. مردم برای مشکلات پزشکی به بوتاکس تکیه می کنند تا علائم مشابه هر داروی تجویز شده را کاهش دهند. در حقیقت ، افراد برای حفظ جوان تر بودن شان به نتایج زیبایی تزریق بوتاکس وابسته می شوند. این وابستگی بیشتر در مورد توجه شخص نسبت به ظاهر خود است تا اینکه مربوط به خود بوتاکس باشد.

باور 8. بوتاکس را می توان در سالن های زیبایی دریافت کرد.

این وظیفه است که دولت هاست که قانونی مبنی بر این تنظیم کنند که چه کسی تزریق بوتاکس را انجام دهد. در برخی مراکز زیبایی ، پرستاران ، پزشکان پرستار یا دستیاران پزشک می توانند تزریق بوتاکس را انجام دهند. اما در بسیاری از مراکز ، فقط خود پزشک تزریق بوتاکس را انجام می دهد. بهترین گزینه این است که قبل از تزریق بوتاکس ، از ارائه دهنده خود بپرسید که آیا مجوز تزریق بوتاکس را دارد یا خیر.

 

بهترین مکان برای بوتاکس با تخفیف بوتاکس در تهران

بهترین مرکز تزریق بوتاکس صورت در تهران

همانطور که متوجه شدید، انجام تزریق بوتاکس از درجه اهمیت بالایی برخوردار است، چه از حیث تجربه پزشک و چه از نظر کلینیک و هزینه های مرتبط. بنابراین در انتخاب یک مرکز تزریق بوتاکس و بهترین متخصص زیبایی باید وسواس زیادی به خرج داد. امیدواریم تزریق بوتاکس خود را در هر کلینیکی که انجام می دهید، با موفقیت همراه باشد و هیچ گونه عوارضی را تجربه نکنید. اما چنانچه در یافتن یک کلینیک معتبر دچار تردید هستید، یا به دنبال تخفیف بوتاکس در تهران ، محدوده شمال تهران (شریعتی ، قلهک ، زرگنده ، ظفر ، دروس ، میرداماد ، تجریش ، فرمانیه ، پاسداران) هستید، کلینیک تخصصی پوست مان را به شما معرفی می کنیم.

این مرکز زیبایی با بهره گیری از بهترین پزشکان و متخصصین زیبایی مجرب و هم چنین بهترین و با کیفیت ترین مواد و دستگاه ها، افتخار دارد علیرغم تزریق بوتاکس، کلیه خدمات زیبایی، پوست و مو و لیزر موهای زائد را به شما عزیزان ارائه کند.

شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و همچنین اخذ نوبت از این مرکز به این صفحه مراجعه کنید.

شاد و زیبا باشید…

تحقیق و ترجمه: مینو زرفش

منبع:

healthgrades

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا