تخفیف پاکسازی پوست در کدام مرکز؟ با کدام دستگاه؟

تخفیف پاکسازی پوست

تخفیف پاکسازی پوست

هچ چیز بهتر از این است که بعد از یک ماه خسته کننده و پُر کار، پوست خودتان را با درمان های پاکسازی پوست ، سبک و درخشان کنید. خیلی ها برای انجام این کار به آرایشگاه می روند و برخی دیگر هم کرم های لایه بردار را استفاده می کنند. فرقی نمی کند که روش شما چیست، اما با وجود این حجم از آلودگی های محیطی، انجام مرتب و منظم پاکسازی پوست یک مسئله ضروری و لازم است!

تخفیف پاکسازی پوست با دستگاه ها و روش های مختلف ، فت و فراوان است. کافیست جستجوی کوتاهی در اینترنت انجام دهید تا با حجم زیادی از مراکزی مواجه شوید که به مناسبت های مختلف ، تخفیف پاکسازی پوست ارائه می کنند.

تخفیف پاکسازی پوست
تخفیف پاکسازی پوست

مرکز زیبایی و لیزر برکه نیز پیشنهاد ویژه ای برای شما دارد که توصیه می کنیم از دست ندهید:

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021 22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

 

مرکز زیبایی برکه، با در اختیار داشتن جدیدترین نسل دستگاه پاکسازی پوست ( میکرودرم فیس آپ ) آماده است تا کلیه ی خدمات زیبایی و پاکسازی پوست را به شما عزیزان ارائه کند. در ادامه توضیحات بیشتری درباره ی دستگاه فیس آپ ارائه خواهیم کرد. اما در صورتی که هم اکنون نیز با این دستگاه آشنا هستید و می خواهید از این مرکز نوبت بگیرید، کافیست سری به صفحه ی تماس با ما بزنید تا همکاران ما شما را راهنمایی کنند.

دستگاه میکرودرم یا فیس آپ؟

حتما با دستگاه های میکرودرم ابریژن آشنایی دارید. اما در صورتی که می خواهید بیشتر بدانید، توصیه می کنیم این مقاله را مطالعه نمایید!

سوال اصلی ما اینجاست که دستگاه فیس آپ، به عنوان جدیدترین نسل دستگاه های میکرودرم ابریژن چه مزیتی نسبت به دستگاه های قدیمی تر دارد؟!

برای پاسخ به این سوال در ابتدا باید بررسی کنیم که دستگاه های میکرودرم قدیمی چه عیب و ایرادی داشتند. در وهله ی اول باید بدانید که دستگاه های میکرودرم با پاشش پودر کریستال و سپس مکش آن ها از روی سطح پوست، اقدام به لایه برداری می کرد. اما خطرات زیادی در این روش وجود داشت. مهم ترین خطر این بود که پودر کریستال ممکن بود داخل چشم شود و عوارض جانبی زیادی به همراه داشته باشد. به همین دلیل است که استفاده از آن برای اطراف چشم مقدور نبود.

اما دستگاه فیس آپ رویکرد کاملا متفاوتی دارد و مبتنی بر ماساژ و لایه برداری با هندپیس عمل می کند. به همین دلیل خطر بروز عوارض جانبی تقریباً به صفر می رسد و می توان از آن برای تمام نقاط بدن استفاده کرد. حتی برای رفع تیرگی زیر بغل، زانو، آرنج و قوزک پا نیز از این دستگاه استفاده می شود. همچنین بعد از اتمام درمان از ماسک های مختلف ( مانند ماسک های آبرسان، ماسک طلا، ماسک آلوئه ورا) استفاده می شود. چرا که منافذ پوست بعد از درمان باز هستند و میزان جذب این ماسک ها افزایش پیدا می کند.

دستگاه میکرودرم یا فیس آپ؟
دستگاه میکرودرم یا فیس آپ؟

اگر می خواهید اطلاعات بیشتری درباره دستگاه فیس آپ به دست آورید، توصیه می کنیم این مقاله را مطالعه کنید.

در نهایت باید بگوییم که به نظر دستگاه فیس آپ مزیت های بیشتری نسبت به میکرودرم های قدیمی دارد. همچنین تکنولوژی جدید و آپدیت آن باعث شده که خیلی ها به آن علاقه مند شوند.

بنابراین اگر شما هم از آن دسته افراد هستید که به دنبال درمان های جدید و البته تخفیف پاکسازی پوست هستید، توصیه می کنیم همین الان با مرکز برکه تماس بگیرید

بهترین روش لایه برداری و پاکسازی پوست

خیلی ها می پرسند با وجود این همه دستگاه و روش پاکسازی پوست کدام بهتر است. در میان کامنت هایی که هر روزه دریافت می کنیم، سوالات رایج این هاست:

کدام روش پاکسازی بهتر است؟

دستگاه فیس آپ برای رفع چین و چروک ها خوبه؟

عوارض جانبی نداره؟ درد چطور؟

من نتیجه ای از میکروندیلنگ و میکرودرم نگرفتم، چه روش بهتری هست که بتونم نتیجه ی واقعی بگیرم؟

در پاسخ به تمام این سوال، پاسخ مشابهی داریم. در ابتدا و قبل از انتخاب روش درمانی، باید پوست شما معاینه شود. به عنوان مثال خیلی ها بدون این که بدانند دستگاه های میکرودرم ابریژن برای چه چیزی خوبند، آن را انجام می دهند و طبیعی است که نتیجه ای هم نمی گیرند چرا که اصلاً هیچ ایده ای ندارند که چرا این درمان را انجام داده اند.

پس معاینه پوست مهم ترین و اولین ترین گام برای انتخاب بهترین روش درمان است. معاینه هم باید فق

بهترین روش لایه برداری و پاکسازی پوست
بهترین روش لایه برداری و پاکسازی پوست

ط توسط پزشک انجام شود. در غیر این صورت طبیعی است که نتیجه ی خوبی نگیرید. به همین دلیل است که اکیداً توصیه می کنیم که برای درمان عارضه های مختلف پوست به آرایشگاه ها مراجعه نکنید! آن ها متد مشخصی دارند و همان درمان را برای همه ی پوست ها به کار می برند. اما یک متخصص پوست و زیبایی، قبل از هر چیزی پوست شما را معاینه می کند و متناسب با مشکلی که دارید، یک درمان را توصیه می کند

تخفیف پاکسازی پوست تهران

شهر تهران با وسعتی که دارد، صدها مرکز زیبایی و آرایشگاه را در خود جا داده است که همه ی آن ها هم گاه به گاه، تخفیف پاکسازی پوست ارائه می کنند اما مهم این است که دستگاه یا روش مورد نظر برای شما مناسب باشد.

به عنوان مثال در صورتی که به خاطر افتادگی و چین و چروک ها به سراغ پاکسازی پوست با میکرودرم رفته اید، واضح است که نتیجه ی خاصی نخواهید گرفت. چرا که میکرودرم صرفاً برای لایه برداری و رفع چین های خیلی خفیف کاربرد دارد.

خیلی از این روش ها صرفاً برای چند روزی پوست شما روشن و درخشان می کنند و بعد روز از نو، روزی از نو!

دوباره پوست شما خسته و پژمرده می شود، چرا که احتمالاً به درمان های عمیق تر و پیشرفته تری نیاز داشته است. باز هم توصیه می کنیم که داشتن یک متخصص پوست و زیبایی برای شما بسیار واجب است. چرا که پوست ما هر روزه در معرض تهاجم هزاران عامل بیرونی است که هر کدام می توانند اثرات مخرب خود را داشته باشند.

مرکز پاکسازی پوست در تهران

مرکز زیبایی برکه تنها مجهز به دستگاه فیس آپ نیست. بلکه درمان های جوانسازی دیگری مانند هایفوتراپی ، تزریق بوتاکس، لیزر فرکشنال، و تمام خدمات زیبایی در آن انجام می شود. پس چرا تعلل؟ همین امروز با ما تماس بگیرید.

نویسنده و محقق: ندا ناصری

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا