تخفیف لیزر دست + موثرترین دستگاه لیزر موهای زائد + فیلم

تخفیف لیزر دست 

تخفیف لیزر دست 

یکی از واضح ترین تصاویر کودکی ام، این بود که مادرم در حالی که کرم موبر را به دستانش می زد، مدام می گفت که خدا از هر کسی که بدش اومده، بهش موی زائد داده! زمانی که بزرگ تر شدم فهمیدم که واقعاً حق با مادرم بوده است. موی زائد به هیچ وجه چیز خوشایندی نیست. به خصوص اگر روی دست ها باشد. به عنوان یک خانم همیشه از ما انتظار می رود که دست هایی زیبا، بدون مو و جذاب داشته باشیم. اما هیچ کس نمی داند که این جذابیت و زیبایی، با چه هزینه ی سنگینی به دست آمده است.

البته خوشبختانه در حال حاضر روش هایی مثل لیزر موهای زائد، باعث شده که دردسر و سختی رفع موها کمتر شود. این روش که منجر به رفع دائمی موهای زائد می شود؛ در حال حاضر محبوبیت خیلی زیادی هم میان افراد (به خصوص بانوان) دارد.

تخفیف لیزر دست 
تخفیف لیزر دست

اما در صورتی که به دنبال جایی هستید که با قیمت های مناسبی ، تخفیف لیزر دست را ارئه کند، احتمالاً به جای درستی آمده اید:

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021 22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

 

مرکز زیبایی و لیزر برکه افتخار دارد که با در اختیار داشتن بهترین دستگاه لیزر روز دنیا ( اسکلپیون مدیواستار) کلیه خدمات رفع موهای زائد را به شما عزیزان ارائه کند. تخفیف های ما کاملاً واقعی هستند و با وجود کیفیت بسیار بالا، تلاش داریم تا خدمات خوبی به شما عزیزان ارائه کنیم. شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره قیمت و تخفیف لیزر مرکز برکه و اخذ نوبت از این مرکز، به صفحه ی تماس با ما مراجعه کنید.

بهترین دستگاه لیزر چیست؟

هر مرکزی ادعا دارد که بهترین دستگاه لیزر موهای زائد را در اختیار دارد و تنها این دستگاه است که می تواند به طور کامل موهای زائد را رفع کند. اما مهم این است که این ادعا تا چه حد با دلیل و مدرک اثبات شود. به همین خاطر است که عموم مراکز از توضیح مفصل درباره دستگاه خود عاجز می مانند.

مهم ترین نکته ای که باید به خاطر داشته باشید این است که بهترین دستگاه های لیزر در وهله ی اول باید هیچ گونه عوارضی نداشته باشند. در حقیقت دستگاه های قدیمی تری مثل آی پی ال باعث شد که نظر مردم درباره لیزر موهای زائد تغییر کند. چرا که این دستگاه منجر به بروز سوختگی های شدیدی در پوست می شد و درد زیادی هم داشت. به همین دلیل بسیار مهم است که دستگاه لیزر مکانیزم خوبی برای عدم بروز عوارض جانبی و کنترل درد داشته باشد.

در وهله ی بعد باید کار دستگاه لیزر در رفع موهای زائد عالی باشد. در حقیقت دستگاهی مانند لیزر اسکلپیون مدیو استار ، علاوه بر این که با اشعه ریشه ی موها را هدف قرار داده و می سوزاند، بلکه عروق تغذیه رسان به آن ها را نیز مسدود کرده و در نتیجه به طور کامل از رشد مجدد آنها جلوگیری خواهد کرد. به این ترتیب می توانید اطمینان حاصل نمایید که بعد از اتمام جلسات لیزر، موهای زائد شما تا مدت ها رشد نخواهد کرد.

 

در نهایت این که دستگاه مورد نظر باید از هر لحاظ بهداشتی باشد و امکان انتقال بیماری های عفونی در آن وجود نداشته باشد. برخی از دستگاه با تعویض سری هندپیس، و دادن آن به خود فرد از انتقال بیماری جلوگیری می کنند اما حتی در این صورت نیز ممکن است دیگر نقاط هندپیس با بدن تماس پیدا کند. اما دستگاه اسکلپیون مدیو استار به طور کامل این معضل را برطرف کرده است. به این صورت که با کشیدن سلفون یک بار مصرف روی هندپیس ، به طور کامل هرگونه تماس با پوست را مسدود کرده و به این ترتیب ریسک انتقال بیماری ها تقریباً به صفر می رسد.

بهترین دستگاه لیزر
بهترین دستگاه لیزر

یادتان باشد که از میان تمام دستگاه ها، فقط دستگاه لیزر اسکلپیون است که امکان کشیدن سلفون روی هندپیسش وجود دارد.

هزینه لیزر صورت

اگر به من بگویند که بعد از موهای زائد روی دست، کدام موها از همه بدتر است، بدون شک و تردید جواب می دهم : موهای زائد صورت!

بند انداختن و وکس کردن هر دو هفته ای، درد شدید آن ها، کرم پودر زدن روی موهای زائد ، همه و همه باعث می شوند که به هیچ وجه طاقت و تحمل موهای زائد را نداشته باشم. اما کار لیزر موهای زائد صورت ، به اندازه ی دیگر نقاط بدن راحت و ساده نیست!

باید قبل از هر چیزی مطمئن شوید که برای انجام این درمان مناسب هستید. به عنوان مثال اگر موهایتان نازک و کرکی باشند، بعید است که لیزر بتواند اثرگذاری درستی داشته باشد. همچنین در صورتی که نگران هزینه لیزر صورت هستید، باید بگوییم که قیمت آن چندان بالا نیست. حتی خیلی از مراکز ، لیزر موهای زائد صورت را به عنوان ناحیه ی اشانتیون انجام می دهند.

در هر صورت همان طور که گفتیم، دستگاه های خاصی قادر هستند که بر روی موهای نازک و کرکی هم تاثیر بگذارند. به همین دلیل حتما راجع به این دستگاه ها تحقیقات کافی به عمل بیاورید. چرا که خیلی از مراکز حاضر نیستند که از همان جلسه ی اول این حقیقت را با شما در میان بگذارند.

تخفیف لیزر دست 

نکته ی خیلی مهم : لیزر موهای نازک و کرکی در برخی مواقع ممکن است به ضخیم تر شدن موها منجر شود!

تخفیف لیزر کل بدن

لیزر فول بادی از همه لحاظ به صرفه تر و بهتر است چرا که هم تمام موهای زائد بدن را از بین می برد و هم تخفیف های جذابی برای کسانی که می خواهند لیزر فول بادی را امتحان کنند، اعمال می شود.

پکیج های جذاب و ارزان لیزر در مرکز برکه باعث شده که هزینه های شما تا حد خیلی زیاد کاهش پیدا کند.

در صورتی که می خواهید از پکیج های تخفیف لیزر موهای زائد در مرکز برکه مطلع شوید، توصیه می کنیم به این لینک مراجعه کنید.

بهترین دستگاه لیزر
بهترین دستگاه لیزر

قیمت لیزر صورت آقایان

خدمات لیزر موهای زائد در مرکز برکه، صرفاً به بانوان خلاصه نمی شود، بلکه برای آقایان عزیز نیز خدمات ویژه ای در نظر گرفته ایم.

افتخار داریم که از معدود مراکز لیزر در تهران باشیم که با اپراتور ویژه آقایان و ارائه بهترین خدمات لیزر موهای زائد آقایان در خدمت شما باشیم.

موفق و پیروز باشید

نویسنده و محقق: ندا ناصری

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا