تخفیف لیزر درمنطقه 1 با دستگاه لیزر اسکلپیون مدیواستار!

تخفیف لیزر درمنطقه 1

تخفیف لیزر درمنطقه 1

وقتی که صحبت از خدمات زیبایی می شود، همه دلشان می خواهد که بهترین خدمات ممکن را دریافت کنند. باید بپذیریم که مراکزی که در منطقه 1 تهران وجود دارند، خدمات خیلی خوبی ارائه می کنند و تعداد مراجعه کنندگان آن ها بسیار بیشتر است. به همین دلیل است که در این مطلب می خواهیم به سراغ مرکزی برویم که دو مزیت فوق العاده دارد:

1- قیمت های خیلی خوبی برای لیزر موهای زائد ارائه می کند و علاوه بر این به مناسبت های مختلف تخفیف های خیلی خوبی نیز می دهد

2- از دستگاه خیلی خوبی برای لیزر موهای زائد استفاده می کند.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021 22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

 

با ما همراه باشید تا توضیحات بیشتری درباره یکی از بهترین مراکز زیبایی و لیزر شمال تهران ارائه کنیم.

تخفیف لیزر درمنطقه 1
تخفیف لیزر درمنطقه 1

دستگاه لیزر اسکلپیون مدیو استار 2019

با این همه تبلیغات و مطالب زیادی که در مورد بهترین دستگاه لیزر موهای زائد در فضای مجازی وجود دارد، متاسفانه باز هم شاهد این هستیم که خیلی از افراد شناخت دقیقی نسبت به لیزر موهای زائد و بهترین دستگاه ها ندارند. رفع موهای زائد با لیزر به قدری محبوب شده که دیگر کمتر کسی پیدا می شود که حتی یک بار هم این درمان را انجام نداده باشد.

کافیست سری به وب سایت های گفتگو محور بزنید. همه یک سوال مشخص دارند: کدام مرکز برویم؟ چه دستگاهی بهتر است؟ قیمت لیزر موهای زائد چقدر است؟ کدام مرکز تخفیف می دهد؟

خب پاسخ به این سوالات گرچه خیلی ساده به نظر می آید اما نباید سرسری از آن ها گذشت. چندی پیش خانمی به ما مراجعه کرده بود و می خواست لیزر موهای زائد پاهایش را انجام دهد. او چنین می گفت که قبلا به یکی از مراکزی مراجعه کرده است که تبلیغات گسترده ای راجع به تخفیف لیزر موهای زائد کرده بود. او هم به هوای گرفتن تخفیف به آن جا رفته اما بعد از 8 جلسه ی مداوم هیچ گونه نتیجه ای نگرفته بود که هیچ، بلکه احساس می کرد که موهای زائدش رشد بیشتری پیدا کرده اند. بعدها متوجه شده بود که به جای دستگاهی که برایش تبلیغ کرده بودند، از دستگاه های شبه لیزر مانند آی پی ال استفاده کرده بودند! همین مسئله باعث شده بود که آن خانم نه تنها درد خیلی شدیدی در هنگام درمان داشته باشد بلکه موهای زائدش بیشتر شده بودند.

ما در مرکز زیبایی و لیزر شمال تهران، از بهترین دستگاه لیزر موهای زائد، یعنی اسکلپیون مدیواستار 2019 استفاده می کنیم.

دستگاه لیزر اسکلپیون مدیو استار 2019
دستگاه لیزر اسکلپیون مدیو استار 2019

در ادامه توضیحات بیشتری راجع به این دستگاه و مزیت های آن ارائه می کنیم

بهترین دستگاه لیزر موهای زائد : مدیواستار 2019

مدیواستار 2019 مزایای زیادی دارد که به صورت خلاصه و تیتروار برخی از آن ها را بررسی می کنیم:

درمان سریع: یکی از اصلی ترین مزایای دستگاه لیزر اسکلپیون مدیو استار این است که سرعت درمان در آن بسیار بالاست. بسته به سایز محلی که می خواهید لیزر کنید، کل پروسیجر حدود 2 الی 15 دقیقه طول خواهد کشید.

نتایج سریع: حتی بعد از جلسه ی اول درمان هم می توانید نتیجه ی آن را روی موهای خود ببینید اما برای رفع دائمی موهای زائد به 4 الی 6 جلسه ی درمانی نیاز دارید. بعد از هر جلسه ی درمانی رویش موهایتان کمتر و کمتر خواهد شد تا جایی که دیگر هیچ مویی روی ناحیه ی مورد نظرتان رشد نخواهد کرد.

تطبیق پذیری با تمام تایپ های پوستی : مدیو استار از طول موج های متفاوتی استفاده می کند تا به این ترتیب تمام انواع پوست ها ( تیره تا روشن) از مزایای لیزر موهای زائد بهره مند شوند. هم چنین برای پوست های برنزه شده هم می تواند جوابدهی خیلی خوبی داشته باشد. نسخه های جدیدتر دستگاه مدیواستار 3 نوع هندپیس متفاوت دارند تا بتوان برای رفع موهای زائد نواحی مختلف از آن ها استفاده کرد. از جمله:

  • انگشت پا، خط بیکینی یا پشت لب
  • بازوها و زیربغل
  • پاها، باسن، کمر و سینه

 در میان تمام دستگاه های لیزر موهای زائد، سایز نقطه ای این دستگاه بسیار بزرگ تر است.

لیزر موهای زائد بدون درد : دستگاه لیزر اسکلپیون مدیو استار کاملا قابل تنظیم است و می توان شدت آن را کم و زیاد کرد. هم چنین مجهز به نوعی سیستم کولینگ است که پوست را قبل از برخورد اشعه ی لیزر خنک می کند و به این ترتیب کمترین میزان آسیب را به اپیدرمیس وارد می کند. در نهایت با این تکنولوژی حتی در روزهای گرم تابستان نیز می توانید درمان خود را ادامه دهید. دستگاه مدیواستار تنظیماتی به نام پالس نرم دارد که با استفاده از آن ، نیاز به مصرف بی حسی موضعی را به کلی از بین می برد.

بهترین دستگاه لیزر موهای زائد
بهترین دستگاه لیزر موهای زائد

لیزر اسکلپیون مدیواستار طول موج دستگاه الکساندرایت (755 نانومتر) را با آخرین تکنولوژی دستگاه دایود ترکیب می کند تا به این ترتیب بیشترین اثر را روی جذب ملانین ها داشته باشد. این سیستم به خصوص برای تایپ های پوستی روشن تر و موهای نازک تر جوابگو است.

نکته ی بسیار مهم: هیچ دستگاه لیزری قادر نیست که موهای خاکستری، سفید یا قرمزی را به طور موثری از بین ببرد. به همین دلیل توصیه می کنیم که فریب تبلیغات واهی برخی مراکز را نخورید.

رفع موثر موهای زائد: دستگاه لیزر اسکلپیون مدیواستار، برخلاف دیگر دستگاه های لیزر، قادر است علاوه بر فولیکول های مو، عروق تغذیه رسان به آن ها را نیز مسدود کند. به این ترتیب اثر رفع موهای زائد آن چند برابر شده و از رشد مجدد آن ها نیز جلوگیری می کند. درمان با این دستگاه هیچ گونه عوارض جانبی ندارد و خبری هم از سوختگی یا التهاب نیست!

تخفیف لیزر اسکلپیون مدیواستار 2019

همان طور که خودتان متوجه شدید، مزایای دستگاه اسکلپیون مدیواستار نسبت به دستگاه های دیگر لیزر بی شمار است. به همین خاطر خیلی از افراد به دنبال این هستند که موهای زائد خود را با این دستگاه رفع کنند. خب چه چیزی بهتر از گرفتن یک تخفیف خوب برای لیزر با دستگاه اسکلپیون؟!

مرکز ما افتخار دارد که به مناسبت های مختلف تخفیف های خیلی خوبی برای لیزر موهای زائد ارائه کند. شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در این باره و هم چنین اخذ نوبت از این مرکز به صفحه ی تماس با ما مراجعه کنید. یادتان نرود که تخفیف های خیلی ویژه ای برای دانشجویان ( به شرط ارائه کارت دانشجویی) نیز در نظر گرفته ایم. همین الان تماس بگیرید.

در نهایت باید عنوان کنیم که تمام این مطالبی که درباره مزیت های لیزر اسکلپیون مدیواستار ذکر کردیم، منبع علمی دارند. با کلیک روی لینک زیر می توانید خودتان نیز اطلاعات مورد نظر را به دست آورید.

لینک منبع مقاله

مترجم و محقق: ندا ناصری

1 دیدگاه دربارهٔ «تخفیف لیزر درمنطقه 1 با دستگاه لیزر اسکلپیون مدیواستار!»

  1. بازتاب: پرسش و پاسخ و نظر مردم درباره لیزر اسکلپیون مدیواستار - تخفیف لیزر مو در تهران

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا