تخفیف لیزر آقایان |قیمت های استثنایی + بهترین دستگاه لیزر موهای زائد

تخفیف لیزر آقایان

تخفیف لیزر آقایان

این روزها اگر کسی به شما بگوید که مرد باید کثیف و نامرتب باشید، احتمالاً اخمی به او کرده و فاصله خواهید گرفت. این داستان ها مربوط به روزگار گذشته است و در حال حاضر پاکیزگی و ظاهر آراسته به همان اندازه، برای مردان نیز مهم است. بنابراین تمام پروسیجرها و درمان هایی که برای جوانسازی پوست، زیبایی ، رفع موهای زائد و … صورت می گیرد، صرفاً مختص زنان نیست و آقایان نیز می توانند به راحتی از آن ها استفاده کنند.

به همین خاطر اگر در کوچه و خیابن تراکت یا تبلیغی را دیدید که روی آن نوشته شده تخفیف لیزر آقایان ، به هیچ وجه تعجب نکنید چرا که اساساً قرار نیست مسئله ی عجیبی باشد.

تخفیف لیزر آقایان
تخفیف لیزر آقایان

آقایان نیز مثل خانم ها در برخی از نواحی بدن خود ممکن است موهای زائدی داشته باشند که رفع آن ها به نوعی ضروری است چرا که باعث بروز عفونت و بیماری های پوستی مختلفی می شوند و تمیز نگه داشتن آن ها کار سخت و دشواری است.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021 22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

 

البته لازم به ذکر است که بیشتر مراکز خدماتی برای لیزر آقایان ارائه نمی کنند چه برسد به تخفیف لیزر آقایان! اما در این مطلب تصمیم داریم به مرکزی اشاره کنیم که صرف نظر از این تمایزهای جنسیتی ، بهترین خدمات لیزر موهای زائد را به آقایان و خانم ها ارائه می کند:

مرکز زیبایی برکه با در اختیار داشتن بهترین دستگاه لیزر روز دنیا ( اسکلپیون مدیواستار 2018) افتخار دارد که تخفیف های ویژه ای برای لیزر در نظر بگیرد. این دستگاه مجهز به سیستم کولینگ می باشد و به همین دلیل تنها لیزر بدون درد به حساب می آید. شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر راجع به تخفیف های لیزر مرکز برکه و همچنین قیمت های آن به صفحه ی تماس با ما مراجعه کنید.

قیمت لیزر موهای زائد بدن آقایان

قیمت لیزر موهای زائد به فاکتورهای زیادی بستگی دارد. به عنوان مثال در صورتی که موهای شما ضخیم تر و متراکم تر باشند، طبعاً هزینه ی لیزر موهای زائد بیشتر می شود و احتمالا برای رفع کامل آن ها به جلسات بیشتری احتیاج خواهید داشت.

اما مرکز زیبایی برکه صرف نظر از ضخامت و اندازه ی موها ، قیمت های مشخصی برای آقایان و خانم ها در نظر گرفته است.

عموما لیزر نواحی بزرگ تری مثل کمر، دست ها و پاها گران تر خواهد بود. اما لیزر نواحی صورت به خاطر اندازه ی کوچکی که دارند، هزینه ی زیادی برای شما در بر نخواهد داشت.

قیمت لیزر موهای زائد بدن آقایان
قیمت لیزر موهای زائد بدن آقایان

نکته ای که باید در نظر داشته باشید این است که به طور طبیعی قیمت لیزر موهای زائد بدن آقایان اندکی گران تر از موهای بانوان است.

خیلی از مراکز هزینه های لیزر خود را بر اساس تعداد شات در نظر می گیرند. اما مراکز معتبری مثل برکه، بدون محدودیت شات و صرفا بر اساس ناحیه لیزر شده ، قیمت را تعیین خواهند کرد.

نکته ای که باید در نظر داشته باشید این است که قیمت لیزر بر اساس جدید بودن دستگاه نیز سنجیده می شود. به عنوان مثال در صورتی که دستگاه های قدیمی تری استفاده شود، احتمال دارد هزینه های شما پایین تر بیاید اما نکته ی مهم این جاست که دستگاه های قدیمی، ممکن است درد بیشتری داشته باشند یا این که اثر گذاری درستی نداشته باشند.

اما دستگاه های جدیدتر مثل دستگاه مدیواستار 2018، علاوه بر هدف قرار دادن فولیکول موها، عروق تغذیه رسان به این فولیکول ها را نیز مسدود می کند و به این ترتیب به طور کامل جلوی رشد مجدد موها را خواهد گرفت!

طبیعی است که قیمت لیزر موهای زائد با این دستگاه ها اندکی گران تر باشد اما با وجود تخفیف های ویژه آقایان که در مرکز لیزر برکه ارائه می شود، می توانید خدماتی با کیفیت و ارزان از بهترین دستگاه های روز دنیا داشته باشید.

عوارض لیزر صورت مردان

لیزرهای قدیمی ممکن بود عوارض داشته باشند. یکی از مهم ترین مشکلاتی که این دستگاه ها داشتند، سوختگی پوست و بروز عفونت بود. اما دستگاه های جدید به طور کامل این معضلات را از بین برده اند. به این صورت که با دستگاه های خنک کننده و سیستم های کولینگ ، اجازه حرارت بیش از حد پوست را نمی دهند. هم چنین تکنولوژی پیشرفته آن ها باعث شده که میزان انتقال عفونت و بیماری های واگیردار تا حد زیادی کاهش پیدا کند.

عوارض لیزر صورت مردان
عوارض لیزر صورت مردان

به عنوان مثال در دستگاه های مختلف ، از هد مخصوص به خود بیمار استفاده می شود و پس از اتمام درمان، این هد به فرد تحویل داده می شود.

اما دستگاه لیزر اسکلپیون مدیو استار ، حتی پا را فراتر از این گذاشته و با کشیدن سلفون یک بار مصرف به دور هندپیس دستگاه ، ریسک انتقال عفونت و بیماری را تقریبا به صفر رسانده است. باید بگوییم که چنین قابلیتی در تمام دستگاه های لیزر وجود ندارد و تنها دستگاه اسکلپیون است که می توان روی هندپیس آن سلفون کشید.

اما یکی از شایعاتی که درباره لیزر موهای صورت آقایان وجود دارد این است که می گویند لیزر موهای گونه باعث می شود که خط ریش فرد به هم خورده و کلاً دیگر ریش در این ناحیه رشد نکند. اما نکته اینجاست که دستگاه لیزر اسکلپیون به خاطر داشتن هندپیس مربعی به خوبی می تواند خط ریش را منظم کرده و آن را آنکادر کند. بنابراین هیچ گونه عوارضی چه روی صورت و چه روی دیگر نواحی بدن خود نخواهید داشت.

لیزر موهای زائد کمر مردان

کمر خیلی از آقایان انباشته از موهای زائد است که از زیر لباس می تواند منظره ناخوشایندی را بسازد. حتما شما هم دیده اید که خیلی از آقایان به خاطر موهای زائد روی کمر دچار مشکل هستند و به خاطر عدم دسترسی به این ناحیه ، حتی نمی توانند آن را با تیغ یا ژیلت بتراشند. به همین خاطر باید از کمک دیگران استفاده کنند. اما با وجود لیزر موهای زائد، دیگر نیازی نیست که نگران باشید، چرا که این روش می تواند به خوبی شما را از شر موهای زائد کمر خلاص کنید.علاوه بر این تخفیف لیزر آقایان که در مرکز برکه ارائه می شود، تا حد زیادی هزینه های شما را تعدیل می کند.

لیزر موهای زائد کمر مردان
لیزر موهای زائد کمر مردان

یادتان نرود که بر خلاف دیگر مراکز زیبایی که هزینه ی کل جلسات درمانی را پیش پیش می گیرند، در مرکز برکه در انتهای هر جلسه هزینه ها اخذ می شود. به همین دلیل شیوه پرداخت هزینه جلسات لیزر ، مثل قسط بندی به حساب می آید.

مرکز برکه همواره آماده است تا به سوالات شما در این باره پاسخ بدهد.

پیروز و موفق باشید

نویسنده و گردآورنده : ندا ناصری

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا