تخفیف فیلر خط خنده |درمان قطعی خط خنده با فیلر یا بوتاکس؟!

تخفیف فیلر خط خنده

تخفیف فیلر خط خنده

به قول بزرگان، خندیدن حتی زشت ترین چهره ها را دلنشین و زیبا می کند. از منافع خنده برای روح و روان که بگذریم، باید یک عیب کوچک آن را هم ذکر کنیم. متاسفانه بعد از بالا رفتن سن، ممکن است دچار خط خنده شوید که چیز بسیار ناخوشایندی است.

به نظر می آید که تنها راه رفع کامل و قطعای خط خنده، تزریق فیلر باشد. در ادامه بیشتر راجع به این روش صحبت می کنیم اما در حال حاضر حتما به دنبال تخفیف فیلر خط خنده روی این لینک کلیک کرده اید، بنابراین حاشیه نمی رویم:

مرکز زیبایی شمال تهران، با استفاده از بهترین مارک های فیلر، افتخار دارد تا کلیه ی خدمات تزریق ژل برای رفع خط خنده را به شما عزیزان ارائه کند. تلاش کرده ایم تا بهترین نتایج ممکن را برای شما عزیزان به دست آوریم.علاوه بر این، ارائه ی تخفیف های مناسبتی را نیز در دستور کار خود قرار داده ایم شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و هم چنین اخذ نوبت از مرکز و در نهایت کسب اطلاع راجع به تخفیف فیلر خط خنده به صفحه ی تماس با ما مراجعه کنید و با همکاران ما در این زمینه صحبت کنید.
تخفیف فیلر خط خنده
تخفیف فیلر خط خنده

فیلر خط خنده چگونه است؟

فیلر به معنای پر کننده است! برخلاف آن چه که خیلی ها فکر می کنند این پر کردن صرفاً با تزریق ژل صورت نمی گیرد، بلکه هر چیزی که خاصیت پر کنندگی خطوط را داشته باشید، فیلر می گویند. از رایج ترین فیلرهای خط خنده، می توان به تزریق چربی هم اشاره کرد. در حال حاضر به نظر می آید تزریق چربی و تزریق ژل محبوب ترین روش های رفع خط خنده هستند. اما این دو چگونه عمل می کنند؟

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021 22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

 

تزریق ژل خط خنده: ژل ها انواع و اقسام دارند اما شاید بهترین آن ها مارک هایی باشد که حاوی هیالورونیک اسید هستند.این ماده به طور طبیعی در بدن یافت می شود و مسئولیت نگهداری آب و رطوبت در بافت ها را به عهده دارد. اما با افزایش سن، تولید این ماده در بدن کم می شود و ناچار باید به فکر جایگزین بود. ژل های حاوی هیالورونیک اسید بهترین راهکار هستند. این مواد به خوبی می توانند خطی که در اثر کم آبی و تضعیف عضلات خنده به وجود آمده است را پر کنند. مارک های ژل بسیار متنوع و مختلف هستند. اما شاید به جرئت بتوان گفت که بهترین مارک ژل، ژوویدرم ، رستیلن و استایلج و…باشد. این برندها بارها مورد استفاده قرار گرفته اند و کارکرد خود را در رفع خط خنده به اثبات رسانده اند. به همین دلیل ایمن ترین و بهترین انتخاب شما خواهند بود.

فیلر خط خنده
فیلر خط خنده

تزریق چربی: این روش نیز یکی از بهترین راهکارهای رفع چین و چروک صورت، به خصوص خط خنده است. در این تکنیک، نواحی بدن بیمار بررسی می شود و از یک ناحیه چربی ها برداشته می شوند. عموما چربی را از شکم یا پهلو می گیرند چرا که بهترین مکان برای تجمع چربی هاست. سپس این چربی ها باید آماده سازی شوند. به این صورت که آلودگی ها، ناخالصی ها و ..از سلول های چربی جدا شده تا آماده تزریق به صورت شوند. در نهایت نقاط تزریق مشخص خواهند شد و چربی بدن خود فرد به خط خنده تزریق می شود.

در ابتدا ممکن است میزان ورم و کبودی شما زیاد باشد اما بعد از مدتی چربی ها با ناحیه ی جدید سازگار می شوند و به این ترتیب اثرات خود را نشان می دهند. نکته ی خیلی خوبی که در رابطه با تزریق چربی وجود دارد این است که خیلی مواقع چربی های اضافه فریز می شوند تا در تزریقات بعدی از آن ها استفاده شود. به این ترتیب هزینه های شما تا حد خیلی زیادی کاهش پیدا می کند.

درمان قطعی خط خنده: بوتاکس یا فیلر؟

خیلی وقت ها برخی از پزشکان برای رفع خط خنده تزریق بوتاکس را هم پیشنهاد می کنند. گرچه به نظر راهکار خوبی می آید اما تزریق بوتاکس برای خط خنده به مهارت و دقت خیلی زیادی نیاز دارد. چرا که عضلاتی که مسئول بروز خط خنده هستن، نزدیک به اندام تکلم و دهان ما هستند و کوچکترین اشتباه می تواند به بروز اختلالات تکلم منجر شود. به همین خاطر به نظر می آید که تزریق فیلر انتخاب ایمن تری باشد.

بوتاکس خاصیت فلج کنندگی موقت عضلات را دارد و به این ترتیب عضلات مسئول را به طور مستقیم درگیر خواهد کرد اما باید بگوییم که ریسک تزریق بوتاکس برای خط خنده بسیار بیشتر از منافع آن است.

درمان قطعی خط خنده
درمان قطعی خط خنده

اما فیلر ها به راحتی و بدون مشکل می توانند درمانی قطعی برای رفع خط خنده باشند. حتی در صورتی که تزریق شما مطابق میلتان نبود یا دچار عوارض جانبی شدید با تزریق می توانید مواد فیلر را تجزیه کنید و به این ترتیب از بروز مشکلات بدتر جلوگیری کرده باشید.

با تمام این تفاصیل، در صورتی که نظرات کارشناسان را در این باره جویا شوید، قطعا به شما خواهند گفت که در این مورد به خصوص، تزریق فیلر بسیار بهتر و ایمن تر از تزریق بوتاکس خواهد بود.

عوارض جانبی پر کردن خط خنده با فیلر

اما وقتی که صحبت از تزریقات زیبایی باشد؛ قطعا هیچ چیز به اندازه ی عوارض جانبی نمی تواند باعث وحشت و ترس ما شود. خیلی وقت ها تصاویری را در شبکه های اجتماعی می بینیم که دست و دل ما را برای انجام این پروسیجرهای زیبایی می لرزاند. اما واقعیت این جاست که 50 درصد کسب نتیجه ی خوب به مراقبت های بعد از تزریق هم برمی گردد.

اما در صورتی که بخواهیم به صورت خلاصه به برخی از رایج ترین عوارض تزریق فیلر بپردازیم، موارد زیر را باید عنوان کرد:

ورم و کبودی : این یکی از رایج ترین عوارض هرگونه پروسیجر زیبایی است. بیشتر مواقع توصیه می شود که 7 روز قبل از پروسیجر خود به هیچ وجه از داروها و مواد خوراکی رقیق کننده ی خون استفاده نکنید، چرا که احتمال بروز کبودی و خونریزی را بیشتر می کنند.

عفونت: عفونت معمولا به خاطر عدم رعایت بهداشت در حین و بعد از تزریق فیلر اتفاق می افتد، البته استفاده از مارک های بی کیفیت و چینی نیز ممکن است در برخی موارد به عفونت منجر شود.

در نهایت باید بگوییم که عوارض جانبی تزریق فیلر، در صورتی که پزشکی ماهر و برندی معتبر را انتخاب کنید، بسیار کم و جزئی خواهند بود.

موفق و پیروز باشید

محقق و نویسنده: ندا ناصری

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا