تخفیف تزریق بوتاکس تجریش |5 حقیقت شوکه کننده درباره بوتاکس

تخفیف تزریق بوتاکس تجریش 

تخفیف تزریق بوتاکس تجریش 

وقتی که صحبت از تزریق بوتاکس می شود، هیچ چیز بیشتر از یک تخفیف خوب و جانانه نمی تواند خوشحالمان کند. در حال حاضر که تقریباً خیلی از زنان و مردان به این درمان فکر می کنند، چرا شما هم از این دسته افراد نباشید؟!

از تجریش گرفته تا راه آهن، شرق و غرب ، شما و جنوب، به هر سمتی از تهران که بروید، قطعا با مراکز زیبایی مختلفی مواجه می شوید که علاوه بر ارائه خدمات تزریق بوتاکس، می توانند تخفیف های خوبی نیز به شما ارائه کنند. اما در صورتی که ساکن شمال تهران هستید و به دنبال یک تخفیف خوب تزریق بوتاکس می گردید، پیشنهاد ما را از دست ندهید:

مرکز زیبایی و تزریق بوتاکس شمال تهران ، افتخار دارد تا به مناسبت های مختلف تخفیف های خوبی ارائه کند. در این مرکز از بهترین مارک های بوتاکس استفاده می شود و پزشکان ما نیز دارای بالاترین سطح از تجربه و مهارت در کار خود هستند. همچنین این مرکز دارای آلبوم تصاویر قبل و بعد بیماران است که به شما کمک می کند انتخاب بهتری داشته باشید. برای اخذ نوبت و کسب اطلاعات بیشتر کافیست به صفحه ی تماس با ما مراجعه کرده و با همکاران ما صحبت کنید.
تخفیف تزریق بوتاکس تجریش 
تخفیف تزریق بوتاکس تجریش

عوارض جانبی تزریق بوتاکس

در این مطلب تصمیم داریم درباره عوارض بوتاکس صحبت کنیم. البته باید بگوییم که به طور کلی، بوتاکس عوارض چندان زیادی ندارد و در صورتی که از یک مارک خوب و پزشکی ماهر و با تجربه استفاده کنید، قطعاً نتیجه ی این درمان بسیار چشمگیر و موثر خواهد بود.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021 22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

 

اما خیلی وقت ها تصاویری می بینیم که افراد به خاطر تزریق بوتاکس دچار مشکلاتی شده اند که ناخودآگاه پشتمان به لرزه می افتد،اما این تصاویر تا چه حد صحت دارند؟ چه حرف هایی در پشت پرده ی این درمان وجود دارد که کسی به شما نمی گوید؟ خب با ما همراه باشید تا برخی از آن ها را برای شما بازگو کنیم:

عوارض جانبی تزریق بوتاکس
عوارض جانبی تزریق بوتاکس

همان طور که گفتیم یکی از اصلی ترین عکس هایی که در اینترنت درباره تزریق بوتاکس می بینیم این است که صورت افراد دچار ورم و کبودی های غیر قابل باوری شده است. خب درباره کبودی و ورم باید چند نکته را ذکر کنیم: هر تزریق، جراحی یا درمان زیبایی ای که انجام دهید قطعا با اندکی تورم و کبودی همراه خواهد بود. اصولاً یکی از رایج ترین عوارض هرگونه درمانی ورم و کبودی است. به همین خاطر است که خیلی از پزشکان توصیه می کنند که 7 الی 10 روز قبل از هرگونه درمان زیبایی، از مصرف داروها و غذاهای رقیق کننده خون(مانند آسپرین، روغن ماهی و …) خودداری کنید چرا که این مواد خوراکی باعث افزایش ریسک کبودی و خونریزی می شوند.

تصاویری که در اینترنت می بینید و موجب وحشت شما شده است ، احتمالاً مربوط به یک دو ساعت بعد از تزریق بوتاکس است و هنوز بدن فرد نتوانسته کبودی و ورم ها را از بین ببرد. اما این کبودی و ورم نهایتا بعد از 72 ساعت به طور کامل از بین می روند. البته مراقبت های قبل و بعد از درمان نیز در رفع سریع تر آن ها بی تاثیر نیست! اگر می خواهید درباره مراقبت های بعد از تزریق بوتاکس بیشتر بدانید این مقاله را مطالعه کنید.

از دیگر عوارض وحشتناک بوتاکس که برای خیلی ها رخ داده، عفونت و بروز جوش های کهیرمانند و حتی چرکی است. بگذارید از همان ابتدا یک نکته را به شما بگوییم: اگر مارک بوتاکس شما اوریجینال باشد و مرکزتان را هم به دقت انتخاب کرده باشید، به هیچ وجه از این مشکلات برایتان پیش نخواهد آمد. مهم ترین دلیل بروز عفونت و کهیر بعد از بوتاکس، استفاده از برندهای چینی و غیر مرغوب بوتاکس است. صرفا جهت اطلاع شما عزیزان: بهترین برندهای بوتاکس ، دیسپورت، مسپورت و… هستند. اگر برند بوتاکس برایتان نا آشنا بود، به هیچ وجه زیر بار تزریق بوتاکس نروید.

افتادگی پلک و ابرو هم یکی دیگر از مشکلاتی است که خیلی ها فکر می کنند بعد از تزریق بوتاکس به سرشان می آید. اما این هم یکی دیگر از مشکلاتی است که ابداً به خاطر خود درمان بوتاکس نیست. در حقیقت این یکی مستقیماً به اشتباه پزشک تزریق کننده برمی گردد.

عوارض جانبی تزریق بوتاکس
عوارض جانبی تزریق بوتاکس

اگر با مکانیزم عمل بوتاکس آشنایی داشته باشید، پس به خوبی می دانید که این ماده باید در عضلاتی تزریق شود که منجر به بروز چین و چروک ها شده اند تا آن ها را به طور موقت فلج و بی حرکت کند. اما برخی مواقع پزشک در تشخیص عضلات مورد نظر دچار اشتباه و خطا می شود و به این ترتیب بوتاکس را در عضله ی اشتباه تزریق می کند. کمترین پیامد این اشتباه، افتادگی پلک یا گونه هاست. در حقیقت با انتخاب یک پزشک که مهارت و تجربه زیادی در تزریق بوتاکس دارد، می توانید درمان خود را تضمین کنید.

به همین خاطر است که همیشه تخفیف های پراکنده را توصیه نمی کنیم. حتی اگر می خواهید هزینه های کمتری برای تزریق بوتاکس بپردازید، حتما دقت داشته باشید که تخفیف مورد نظر به خاطر یک دلیل منطقی ارائه شده باشد. چرا که ممکن است خیلی از پزشکان تازه کار و بی تجربه برای جذب مراجعه کنندگان تخفیف ارائه کنند و در نهایت مبتلا به بلاهایی شوید که در بالا توضیح دادیم

اما آخرین سوءتفاهمی که درباره تزریق بوتاکس وجود دارد این است که خیلی ها فکر می کنند با تزریق بوتاکس صورتی خشک و یخ زده پیدا می کنند و دیگر نمی توانند حالات بیانی چهره ی خود را داشته باشند. در حقیقت یکی از دوستان من همیشه می گفت که اصلاً نمی خواهد بوتاکس تزریق کند و صورتش شبیه به مادرخوانده سیندرلا شود!!

اما اینجا هم یک اشتباه دیگر پیش آمده است چرا که اگر پزشک به درستی و به اندازه کافی بوتاکس تزریق کند، نه تنها صورتی یخ زده پیدا نخواهید کرد بلکه تا حدودی می توانید حالات بیانی چهره ی خود را هم داشته باشید.

بهترین مرکز تزریق بوتاکس تهران

با تمام این نکاتی که درباره شایعات و سوءتفاهم هایی که درباره تزریق بوتاکس ذکر کردیم، به نظر تنها راهی که برای شما باقی می ماند این است که بهترین مرکز ممکن برای تزریق بوتاکس را پیدا کنید. چرا که با کوچکترین اشتباه احتمال این وجود دارد که به عوارض بالا مبتلا شوید.

اما با وجود بهترین مرکز زیبایی شمال تهران و تخفیف هایی که برای خدمات خود ارائه می کند، دیگر نیازی به نگرانی نیست.

پی.نوشت: راستی شما دلتان می خواهد که چه تخفیفی برایتان تدارک ببینیم؟ تخفیف بوتاکس، عمل بینی؟ تزریق ژل یا پاکسازی صورت؟ نظر خود را زیر همین مقاله برای ما به اشتراک بگذارید. اطمینان داشته باشید که تمام نظرات شما با دقت خوانده می شود!

محقق: ندا ناصری

تهران اسکین

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا