تخفیف زاویه سازی صورت | تخفیف زاویه سازی فک +فیلم

تخفیف زاویه سازی صورت | تخفیف زاویه سازی فک

تخفیف زاویه سازی صورت

در حال حاضر درمان زاویه سازی صورت به قدری محبوبیت پیدا کرده است که بعید می دانیم کسی آن را نشنیده باشد. داشتن فکی تیز و استخوان بندی شده تبدیل به یکی از برگ برنده های انسان در مواجه با افراد جدید شده است. از سلبریتی های معروف هالیوودی گرفته تا اینفلوئنسرهای اینستاگرامی، همه و همه به این پروسیجر علاقه نشان داده اند. در حقیقت امروزه سخت می توان آدم معروفی را پیدا کرد که حتی برای یک بار هم شده درمان های زیبایی را انجام نداده باشد.

تخفیف زاویه سازی صورت
تخفیف زاویه سازی صورت

اگر فکر می کنید با داشتن یک فک چهارگوش و زاویه دار، زیبا و جذاب می شوید اما پول کافی برای جراحی و عمل های زیبایی ندارید، به هیچ وجه نگران نباشید. چرا که در مرکز ما تخفیف ویژه ای برای زاویه سازی صورت و فک ارائه می شود:

مرکز زیبایی و لیزر شمال تهران با در اختیار داشتن بهترین پزشکان زیبایی سراسر کشور، افتخار دارد که خدمات تزریق فیلر برای زاویه سازی صورت را به شما عزیزان ارائه کند. شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره تخفیف های ویژه ی زاویه سازی صورت و هم چنین اخذ نوبت از این مرکز به صفحه ی تماس با ما مراجعه کنید. درباره کیفیت و مرغوبیت مواد فیلر نیز به هیچ وجه نگران نباشید.

در ادامه این متن توضیحات بیشتری برای شما عزیزان ارائه خواهیم کرد.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021 22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

 

نکته ای که باید قبل از هر چیزی بدانید این است که فیلرهای پوستی فقط برای تزریق در لب و گونه ها نیستند. بلکه یکی از بهترین مزایای آن ها زاویه سازی صورت می باشد.

به خاطر این که درمان زاویه سازی صورت پروسیجر پیچیده تری از تزریق ژل لب و گونه است، خیلی از مردم چیز زیادی راجع به آن نمی دانند. به همین خاطر به سراغ یکی از پزشکان مرکز زیبایی شمال تهران رفته ایم و یک سری سوالات رایج درباره زاویه سازی صورت از او پرسیده ایم. با ما همراه باشید تا پاسخ تخصصی را از زبان پزشکان بخوانیم.

پس اگر به انجام زاویه سازی صورت علاقه دارید، غلطک موس خود را به سمت پایین بکشانید و مطالعه این متن را ادامه دهید.

تخفیف زاویه سازی صورت
تخفیف زاویه سازی صورت

سوال: بهترین کاندید برای انجام زاویه سازی صورت و فک کیست؟

پاسخ: زاویه سازی صورت برای هر کسی که بخواهد یک سوم پایینی صورت خود را به بهبود ببخشد و پوست آن را سفت و فرم فک خود را زاویه دار کند، مناسب است. هم چنین برای آن دسته افرادی که به خاطر افزایش سن و پیری دچار کاهش حجم صورت و تحلیل چربی ها روی چانه و خط فک شده اند، به شدت خوب و مناسب است.

برای دیگر افرادی که احساس سنگینی یا شُلی در پایین صورت خود می کنند، شاید بهتر باشد از درمان های دیگری مانند تزریق بوتاکس و …استفاده کرد.

سوال: معمولا از چه نوع محصولاتی برای زاویه سازی صورت استفاده می شود؟

پاسخ: معمولاً هر پزشکی می تواند انتخاب خود را از میان فیلرهای مختلف پوستی داشته باشد اما در مرکز ما بیشتر مواقع سعی می شود که از همان فیلری که برای تزریق در گونه ها استفاده می شود، به کار گرفته شود. چرا که جنس و نوع این فیلرها هم محکم تر است و هم ماندگاری بهتری دارند. عموما از برندهای رستیلن لایفت، ژوویدرم وولوما یا رادیز برای تزریق زاویه سازی صورت استفاده می شود.

سوال: آیا همه به تزریق هم زمان فیلر و بوتاکس برای رسیدن به زاویه دار کردن صورت احتیاج دارند یا با مصرف هرکدام از آن ها به تنهایی می توان نتیجه گرفت؟

پاسخ: این مسئله واقعا به شرایط فردی شخص و هم چنین آناتومی چهره ی او بستگی دارد که کدام ترکیب درمانی برای نیازهای او بهترین انتخاب است.

تخفیف زاویه سازی صورت
تخفیف زاویه سازی صورت

فیلرهای پوستی می توانند کمبود چربی و استخوانی موجود در فرم فک را بهبود ببخشد و آن را زاویه دار کند.

برای انجام این کار در وهله ی اول باید فرم صورت را به خوبی بررسی کرد و بعد از آن نقاط تزریق را مشخص نمود. بعد از آن عملیات تزریق انجام خواهد شد.

سوال: تزریق فیلر برای زوایه سازی صورت معمولاً چقدر طول می کشد؟

پاسخ: تزریق فیلر برای زاویه سازی صورت معمولاً 40 دقیقه به طول می انجامد. اگر درمان های دیگری هم باید در کنار تزریق فیلر انجام شود، احتمال دارد که درمان به 1 ساعت نیز کشیده شود.

سوال: تزریق فیلر برای زاویه سازی صورت چگونه انجام می شود؟

پاسخ: این مسئله نیز به آناتومی چهره بیمار بستگی دارد. اگر فرد در ناحیه ی فک خود، دچار کمبود حجم باشد، از یک تزریق عمیق برای جایگزینی چربی از دست رفته استفاده می شود. گاهی مواقع تزریق چربی نیز به جای فیلر انجام می شود که بعداً در مقاله ی جداگانه ای به طور کامل به آن خواهیم پرداخت. آن چه که باید بدانید این است که تزریق فیلر برای زاویه سازی صورت معمولاً به سادگی انجام می شود و کاملاً سرپایی است. اما نیاز به مهارت و تخصص بالایی دارد.

 

پزشک شما باید به خوبی با آناتومی چهره و تناسب طلایی صورت آشنا باشد تا بتواند بهترین نتیجه را برای شما به دست آورد.

سوال: آیا نیاز به بیهوشی یا بی حسی است؟

پاسخ: آن چه که باید بدانید این است که در طول درمان کاملاً هوشیار خواهید بود. خیلی از فیلرها حاوی لیدوکائین هستند تا درمان را بدون درد کنند. معمولاً از یخ و دیگر تکنیک ها برای کاهش درد و ناراحتی نیز استفاده می شود.

نکته: در صورتی که به لیدوکائین حساسیت دارید، حتما به پزشک خود اطلاع دهید.

ماندگاری زاویه سازی صورت

سوال: ماندگاری تزریق فیلر برای زاویه سازی صورت چقدر است؟

پاسخ : این مسئله به نوع محصول و مارک آن و هم چنین به خود فرد بستگی دارد. اما عموماً 1 الی 2 سال دوام خواهد داشت. فیلرهایی که از هیالورونیک اسید ساخته شده اند، ماندگاری خوبی دارند و هم چنین هیچ گونه عوارض جانبی نیز از خود بر جای نمی گذارند چرا که این ماده به طور طبیعی در بدن انسان تولید می شود و با تزریق آن، بدن ما واکنش منفی نخواهد داشت.

قیمت زاویه سازی صورت

همان طور که در ابتدای متن نیز گفتیم، مرکز زیبایی و لیزر شمال تهران ( واقع در خیابان شریعتی و نزدیک مترو قلهک) تلاش دارد تا با ارائه ی تخفیف های مناسبتی ، هزینه های زاویه سازی صورت را برای افراد کاهش دهد. در حال حاضر مرکز ما، در تخفیف های قبل از عید نوروز است.

شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر با همکاران ما در این مرکز تماس بگیرید و از آن ها بخواهید که شما را راهنمایی کنند.

موفق و پیروز باشید

مترجم و محقق: ندا ناصری

لینک منبع مقاله

1 دیدگاه دربارهٔ «تخفیف زاویه سازی صورت | تخفیف زاویه سازی فک +فیلم»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا