بهترین مرکز پاکسازی پوست کجاست و چه ویژگی هایی دارد؟

بهترین مرکز پاکسازی پوست

اگر در حال مطالعه این مقاله هستید، یعنی به احتمال زیاد با پاکسازی پوست و مزیت های آن آشنایی دارید.

پاکسازی پوست می تواند علاوه کمک به شادابی و طراوت پوست شما، بافت سلول های مرده را از روی پوست هم بردارد و با احیای پوست، علاوه بر رفع جوش ها، جای زخم و کمک به درمان لکه های پوستی، موجب جوانسازی پوست صورت شما هم بشود.

در این مقاله از لیزردیسکانت قصد داریم تا در مورد بهترین مرکز پاکسازی پوست با شما صحبت کنیم. با ما همراه باشید.

بهترین مرکز پاکسازی پوست

بهترین روش پاکسازی پوست

پاکسازی پوست می تواند روش های مختلفی داشته باشد. خیلی ها هستند که گمان می کنند تنها راه برای پاکسازی پوست استفاده از مواد بهداشتی است. اگر شما هم جزو این دسته از افراد هستید، بهتر است بدانید که این مواد گرچه می توانند مکمل های خوبی برای پوست شما باشند، اما خاصیت درمانی ندارند و بیشتر مناسب مراقبت های پوستی هستند.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021 22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

 

اگر پوست صورت شما در اثر سالیان سال آرایش، دچار آسیب شده و شادابی گذشته را ندارد، وقت آن رسیده است که به یک مرکز زیبایی مراجعه کنید. اما وقتی برای دریافت خدمات پاکسازی پوست صورت به یک مرکز زیبایی مراجعه می  کنید، چه کارهایی برای شما انجام می شود؟ بهترین روش پاکسازی پوست کدام است؟

بهترین روش پاکسازی پوست
بهترین روش پاکسازی پوست

لابه برداری پوست صورت

بسیاری از افراد هستند که گمان می کنند با لایه برداری پوست صورت می توانند صورت خود را جوانسازی کرده و پاکسازی نمایند. اما واقعی این است که لایه برداری صورت که با دستگاه هایی همچون لیزر، میکرودرم ابریژن یا میکرونیدلینگ انجام می شود گرچه بسیار خوب و موثر است، اما بیشتر با هدف جوانسازی پوست انجام می گیرد، نه پاکسازی.

اگر قصد دارید به بهترین شکل ممکن صورت خود را پاکسازی کنید، باید فیشیال صورت انجام دهید.

فیشیال صورت

فیشیال بهترین گزینه برای پاکسازی و بازگرداندن طراوت و شادبی به پوست صورت است. فیشیال یک دستگاه نیست بلکه یک پروسیجر چند مرحله ای فوق العاده محسوب می شود. برای اینکه درک بهتری از فیشیال داشته باشید، کافی است بهترین ماساژی که بهترین ماساژور جهان می تواند برای شما انجام دهد را تصور کنید. بعد از بهترین ماساژ جهان، بدن شما حس یک جوان بیست ساله را خواهد داشت.

چنین اتفاقی هم در فرآیند فیشیال، برای پوست صورت شما رخ خواهد داد! فیشیال صورت یک پروسیجر چند مرحله ای است که پوست صورت شما را کاملا پاکسازی، جوانسازی و البته ترمیم می کند. انجام دادن مرتب فیشیال بهترین مراقبتی است که می توانید از پوست صورت خود انجام دهید. با انجام فیشیال می توانید طراوت پوست صورت خود را تا سال های سال حفظ کنید و بدون هیچ خطر، عارضه جانبی یا هزینه زیادی، پیری را عقب بیندازید.

فیشیال صورت
فیشیال صورت

مراحل فیشیال صورت

پروسیجر فیشیال صورت چند مرحله دارد که تمام مزیتش هم در همین چند مرحله ای بودن است. زمانی که به بهترین مرکز پاکسازی پوست برای فیشیال مراجعه می کنید فرآیندهای زیر روی پوست صورت شما انجام می پذیرد:

  1. مرحله پاکسازی پوست : این مرحله گرچه با کل هدف پروسیجر همنام است، اما تنها گام اول به حساب می آید. در “مرحله پاکسازی” اوپراتور متخصص ابتدا با پد و پنبه الکلی صورت شما را از آلودگی های سطحی پاک می کند تا آماده فرآیند فیشیال و پاکسازی عمیق باشید.
  2. بخار دهی : در مرحله دوم با دستگاه های مخصوص پوست صورت شما را بخار دهی می کنند. بخاردهی فرآیندی است که با استفاده از حرارت و رطوبت کاری می کند تا منافذ پوست صورت شما باز شود.
  3. استخراج : حالا که منافذ پوست باز شده و پوست آماده پاکسازی است، کار استخراج آلودگی ها زیر پوستی، اعم از جوش های چرکی و سرسیاه و چربی های زیر پوستی آغاز می شود تا پوست آماده لایه برداری شود.
  4. لایه برداری : در این مرحله با استفاده از دستگاه های مناسب لایه برداری، سلول های مرده سطح پوست برداشته می شود تا پوست باطراوتی که زیر آلودگی ها پنهان شده بود خودش را نمایان کند. این کار علاوه بر این، باعث تحریک پوست به تولید کلاژن هم می شود که یک عامل طبیعی برای جوانسازی و ترمیم آسیب های پوستی است.

نکته : بهترین مرکز پاکسازی پوست باید از بهترین دستگاه ها برای لایه برداری استفاده کند. دستگاه های مختلفی برای این منظور وجود دارند، اما بهترین آنها دستگاه فیس آپ است.

  1. ماساژ : استخراج و لایه برداری به پوست صورت فشار می آورند و آن را تا حدی دچار التهاب می کنند. از این رو ماساژ پوست صورت بعد از طی کردن آن فرآیندها، باعث آرامبخشی پوست و رفع التهاب می شود. علاوه بر اینکه اثر مراحل قبلی را تثبیت می کند.
  2. ماسک گذاری : این مرحله آخر از فیشیال صورت است. در انتها باید ماسک های آبرسان و ویتامینه روی صورت شما قرار بگیرند تا بافت های پوست نوسازی شده صورت شما را تقویت کنند.

به تمامی این روند در مجموع پاکسازی پوست گفته می شود. فیشیال صورت بهترین روش برای پاکسازی کامل پوست است که عوارض ندارد و با طبیعی ترین و بهترین روش این کار را برای شما انجام می دهد.

مراحل فیشیال صورت
مراحل فیشیال صورت

تعداد جلسات فیشیال صورت

فیشیال یک پروسیجر سبک است. مانند عمل های زیبایی نیست که بخواهید یکبار آن را انجام بدهید و رهایش کنید. از طرف دیگر پوست شما حتی بعد از پاکسازی عمیق نیز دوباره در معرض آلودگی های محیطی و مواد آرایشی قرار خواهد گرفت و پس از مدتی مجددا نیاز به پاکسازی خواهد داشت. از این رو باید هرچند وقت یکبار جلسات فیشیال را تکرار کنید. توصیه بهترین پزشکان زیبایی این است که فیشیال حداقل هر ماه یا هر دو ماه یکبار صورت بگیرد. هرچقدر فاصله جلسات شما کوتاه تر باشد نیاز شما به طی کردن تمام مراحل فیشیال کمتر خواهد شد. و طبیعتا این مسئله باعث کاهش هزینه جلسات هم می شود.

بهترین مرکز پاکسازی پوست تهران

مراکز زیادی در تهران هستند که کار پاکسازی و فیشیال صورت را برای شما انجام می دهند. اما واقعا کدامیک از آنها شایسته عنوان بهترین مرکز پاکسازی پوست است؟

برای تشخیص بهترین مرکز پاکسازی پوست حتما باید چند نکته را در نظر داشته باشید:

  1. سابقه مرکز مورد نظر خود را بررسی کنید و ببینید که چه مدت است در این زمینه فعالیت می کند.
  2. نمونه کارهای پاکسازی پوست آن مرکز را بررسی کنید تا نتایج حاصل کار آنها را ببینید.
  3. به دستگاه ها و موادی که برای پاکسازی پوست استفاده می کنند دقت داشته باشید. بهترین مرکز پاکسازی پوست از بهترین دستگاه لایه بردار، یعنی فیس آپ استفاده می کند، بهترین و مرغوب ترین ماسک ها را روی صورت شما می گذارد و از بهترین کرم ها و سرم های مراقبتی استفاده می کند.
  4. به قیمتی که مرکز به شما پیشنهاد می کند دقت داشته باشید. همواره حواستان باشد که باید تناسبی بین قیمت و کیفیت خدمات برقرار باشد. الزاما ارزانترین یا گرانترین مرکز زیبایی بهترین ها نیستند. ابتدا کیفیت کار مجموعه را بسنجید، و سپس منصف ترین را برگزینید.

مرکز زیبایی شمال تهران، واقع در خیابان شریعتی یکی از قدیمی ترین و پرسابقه ترین مراکز زیبایی در تهران است. این مرکز که از بهترین دستگاه ها و بهترین ماسک های تقویت صورت برای پاکسازی پوست صورت شما استفاده می کند، علاوه بر تضمین کیفیت کارش، منصفانه ترین قیمت ها را نیز به شما پیشنهاد می دهد.

بهترین مرکز پاکسازی پوست تهران
بهترین مرکز پاکسازی پوست تهران

برای مطالعه بیشتر

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا