بهترین مرکز لیزر آقایان: زنان چه مردانی را بیشتر دوست دارند؟

بهترین مرکز لیزر آقایان

بهترین مرکز لیزر آقایان در تهران

سلام مهمان یا کاربر عزیز، خوش آمدین.

بیایم بدن یه شناگر، بدنساز، دوچرخه سوار، شریک زندگی یا رقصنده آقا رو با موهای زائد به خصوص در زیر بغل و کشاله ران و غیره تصور کنیم؟ من که حالم به هم می خوره. شما چه طور؟ در مورد شریک جنسی چه طور؟ کدوم خانوم عاقلی یه مرد با بدن پرمو به خصوص در ناحیه تناسلی می خواد؟

به قول یه خانومی،

                    از دست شوهرم کلافه می شدم. دایم موهای زائد ریش و صورتش رو با ریش تراش می ریخت روی کف حمام یا دستشویی. هر روز کارم شده بود زدودن موهای مزاحم و چسبناک از روی صابون جلو آینه و کف زمین. موهای زائد سیاه و کَت و کلفت روی شونه هاش و تناسلی هم که دیر به دیر شیو می کرد حالمو بهم میزد. هیکل خوبی هم که نداشت دلم خوش باشه! یه روز صبح جمعه سر این موضوع پرمویی بدنش و رعایت نکردن بهداشت دعوامون شد؛ توقع داشت تند تند با ریش تراش بریزه و منم مثل یه خدمتکار تمیزکاری کنم. به مادر شوهر روشنفکر و مهربون خودم شکایت کردم؛ اونم محترمانه پیشنهاد لیزر رو داد و نصیحتش کرد. درسته که شوهرم به حرف مادرشه ولی شکر خدا ایندفعه به نفع من شد و با لیزر موهای زائد صورت و بدن آقایان مشکلمونو حل کردیم.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021 22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

 

زنان چه مردانی را برای ازدواج می پسندند؟

داشتن موهای زائد زیر بغل و تناسلی و …=عرق بدبو

موهای زائد بدن مردان در ناحیه تناسلی، گردن و …=بیزاری زن از رابطه جنسی

موهای زائد بدن مرد برای بعضی زنان امروزی=جذاب نبودن و ترک شدن

خانوما فقط عاشق پول و بامزگی و وجهه اجتماعی یا اخلاق خوب مرد مقابلشون نمیشن. اگه یه مردی کلی صفات خوب داشته باشه ولی موهای زائدشو تمیز نکنه اصلا جذبش نمیشن. اصلا به جرات بگیم دلیل خیلی از غرولندهای خانوم و پس زدن مرد اینه که مرد به ظاهر جنسی ش نمیرسه!
دقت کردین هی خانوما رو نصیحت می کنن میگن تمیز و خوشگل باشین وگرنه شوهره میره خیانت میکنه؟! برعکسش هم درسته. گرچه خیانت خیلی عاقبت بدی داره و بنیان زندگی ها رو نابود می کنه، خانومهایی هستن که به خاطر کثیفی بدن شوهره موقع رابطه جنسی و گوش نکردن آقا به تذکر اون خانوم رفتن سراغ یکی دیگه!

همون قدیمام مادربزرگای ما از شوهرای پشمالو پرمو خوششون نمیومده. شاید کلی بچه داشتن و وقت نمیکردن از بدن مرداشون ایراد بگیرن. شایدم غرولند میکردن ولی مردا گوش نمیدادن یا زندگی سخت بوده.
اما امروزه وضع خیلی فرق کرده. خانوما از مردایی که بدن پرمو دارن خوششون نمیاد. حالا شاید برای بعضی خانوما، اگه مردشون کمی موی سینه و یه کم ریش سبیل داشته باشه خیلی مهم نباشه، ولی موهای زائد ناحیه تناسلی و زیر بغل و زیر شکم چندش آوره!

زن از کدام قسمت مرد خوشش میاد؟

خداییش ذهنتون جای بدی رفت؟ باور کنین زن ها بیشتر از قسمت “شانه هایت را برای گریه کردن دوست دارم و دستهایت را برای نوازش وسینه ی نَه پشمالویت را برای تکیه دادن سرم” خوششون میاد. این مورد سومی واقعا به لیزر نیاز داره! شانه مردانه با موهای زائد هم برای زن های امروزی چندان خوش آیند نیست و احتمالا بهش تکیه ندن و بالشت رو انتخاب کنن!
البته بهتره بپرسیم: زن از کدام قسمت مرد خوشش نمیاد و نفرت داره؟ معلومه: از کثیفی و موهای زائد ناحیه تناسلی و زیر بغل و زیر شکم و احتمالا موهای سیخ سیخی ریش و سبیل وقتی که بعد از شیو تازه در میان!

15 تا محل لیزر موهای زائد آقایان

برای آقایون محل های زیر لیزر میشن:

1. خط ریش گونه
2. خط ریش زیر گردن
3. پشت گردن
4. دست ها کامل
5. بازوها
6. ساعدها
7. پاها کامل
8. ران ها
9. ساق پاها
10. باسن
11. تناسلی
12. شکم
13. زیر بغل
14. هر کدام از نیم تنه ها کامل
15. پکج کل بدن شامل تمام موارد بالا با هم

مراکز لیزر آقایان در تهران

سال 2009 بود که یه مطالعه جمعیتی درباره رفع موهای زائد صورت و بدن مردان در آمریکا انجام شد: 84 درصد از مردان آمریکایی، به غیر از شیو صورت، برای رفع موهای زائد بدنشون با تیغ، موم، لیزر یا هر روش دیگه ای اقدام میکردن.

لیزر موهای زائد چگونه است

سال 2014 در لندن یه تحقیق جامع کردن و نتیجه این بود که تعداد مردان طرفدار رفع موهای زائد بدن، به خصوص تناسلی، ریش و سبیل، زیر بغل و سینه روز به روز داره بیشتر میشه. البته رسانه ها و فیلمای هالیوود و حتی پورن نقش مهمی در القای این تفکر به مردان و زنان دارن که هر چی پوستت کم مو تر باشه شریک جنسیت بیشتر باهات می مونه و بیشتر ازش لذت می بری!
البته به لحاظ تفاوت های فرهنگی در جهان، این طوری نیست که همه زن ها طرفدار پوست مردانه کاملا بدون مو باشن. زنهایی هم هستن که دوست دارن شریک جنسی شون مقداری مو روی سینه ش یا جایی از بدنش داشته باشه! یا مردایی هستن که از یه مقدار موی نرم در ناحیه تناسلی خانوم بدشون نمیاد! ولی در کل، ذهنیت غالب امروزی اینه که پوست عاری از موهای زائد طرفداران بیشتری داره و برای رابطه جنسی لذت بخش تر هست.

یه سایت خوب میشناسم به اسم تهران اسکین. صفحه تماس با ما تمام مراکز و شعبات لیزر موهای زائد آقایون در سرتاسر کشور رو دارن و شماره تلفن ها و آدرس ها ذکر شده:

تماس با مراکز لیزر آقایان در شهرهای مختلف ایران و مناطق مختلف تهران

لیزر موهای زائد آقایان تهران

هنجارهای فرهنگی در طول زمان در حال تغییرن. یادم میاد بیست سال پیش به خصوص توی شهرستان ها، اگه دختر مجردی موهای زائد دور لبش رو بند مینداخت با اخم زن های متعصب و سنتی مواجه می شد. اما امروزه برعکسه و دیگه عادی شده.
یادم میاد استاد مردی داشتیم که موهای بین دو ابروش رو برمیداشت و دانشجوهای دختر هر و کر متلک مینداختن! اما الان همون دخترا دوست دارن ابروی مردشون تر و تمیزتر باشه و این قدر پشمالو و خشمگین جلوه نکنه!
تا چند سال پیش، مردا اغلب به موهای زائد سینه و بدنشون می بالیدن و نشونه قدرت و مردانگی می دونستن. اما امروزه، نگرش جوون ها تا حدی تغییر کرده و برای کاهش موهای زائد بعضی از قسمت های بدنشون، به خصوص تناسلی و ریش و سبیل، لیزر می کنن.

در ایران و شهرهای پرجمعیتی مثل تهران، تبریز، اهواز، شیراز، مشهد و غیره، تعداد آقایان طرفدار لیزر موهای زائد در حال افزایشه. این بیشتر به خاطر تجربه های خوب از نتایج مثبت لیزر هست تا تبلیغات پر سر صدا!
آقایون هم مثل خانومها از شیو دایمی و وقت گیر موهای زائد خسته شدن و حوصله ندارن واسه رفع موی زائد زیادی و هر روز وقت بذارن. چون لیزر موهای زائد با یه دستگاه خوب عوارض چندانی نداره، هر ماه یا هر یک ماه و نیم یکبار به مرکز لیزر آقایان مراجعه می کنن و بین 8 تا 12 جلسه نتیجه خیلی خوبی میگیرن.

لینک:

بهترین مرکز لیزر آقایان

لیزر کامل ریش و سبیل

“دختر کوچولوی من از ریش باباش خوشش نمیاد. وقتی باباش صورتشو بوسی می کنه خودشو کنار میکشه. منم هی بهش میگم این ریشت مثل سیخ فرو میره تو پوست صورت بچه برو بزنش یام برو لیزر کامل ریش و سبیل.”

قیمت لیزر صورت مردان-قیمت لیزر خط ریش آقایان

دوست دارین یه راهنمایی کنم که چه طوری میشه هم هزینه ها براتون نصف شه و هم تعداد جلسات لیزرتون خیلی کمتر شه؟ در عین حال، بهترین دستگاه لیزر موهای زائد آقایان برای شما استفاده شه و کوچکترین عوارضی هم نداشته باشه و بتونین با تخفیف واقعی بدون کلک لیزر کنین؟

لینک زیر قیمت های به روز رسانی شده برای لیزر کل بدن آقایان و خانم ها (مرکز لیزر شریعتی در شمال تهران) رو نشون میده. قیمت ها رو با بقیه جاها مقایسه کنین. می تونین قیمت انواع پکج هیا طلایی، صورتی، کاربردی، فول بادی و غیره رو ببینین:

قیمت لیزر صورت مردان-قیمت لیزر خط ریش آقایان

بهترین دستگاه لیزر برای آقایان

بهترین دستگاه لیزر موهای زائد آقایان مدیواستار

این راهنمایی ما تبلیغ نیست، واقعیته. بر خلاف ادعای سایتای کالا ب ر گی و ت خ ف ی ف اتی، قیمت های مرکز لیزر شریعتی بر اساس شات لیزر نیست؛ تعداد شات نامحدوده و تا هر چی نیاز شه استفاده می شه و تاثیری در قیمت نداره. دستگاه لیزر مرز لیزر شریعتی مدیو استار اسکلپیون هست که در نوع خود منحصر به فرده چون
♦ مخصوص رفع موهای زائد ساخته شده،
♦ عوارض درد و التهاب و سوختگی و این چیزا رو نداره،
♦ یه ویژگی داره که هیچ دستگاه لیزر دیگه ای ازش برخوردار نیست: همزمان با هدف گیری رنگدانه فولیکول یا همون ریشه موی زائد، عروق خونی تغذیه کننده موهای زائد رو هم غیرفعال می کنه. به همین دلیل، اثربخشی مدیواستار چند برابر لیزرهای دیگه هست.
♦ طول موج هاش به همه نوع پوستی می خوره،
♦ برای رفع همه نوع موهای زائدی مناسبه (از کرکی و نازک رنگدانه دار گرفته تا سیاه و ضخیم)،

♦ اثربخشی سریع و فوق العاده موثری داره به طوری که
♦ تعداد جلسات لیزر شما در مقایسه با دستگاه لیزرهای دیگه حتی تا نصف کاهش پیدا می کنه و
♦ حسابی در پول و وقتتون صرفه جویی می کنین و
♦ چون سلفون یکبار مصرف روی پوست و روی سر هندپیس استفاده میشه کاملا بهداشتی تر از دستگاه های دیگه هست (از الکل، ژل و یان چیزا خبری نیست!)

انواع دستگاه لیزر خوب و متوسط و بی کیفیت داریم. کندلا، آپوجی پلاس، سایناشور، پلاتینیوم جزو خوباشن؛ اما هیچکدوم به پای مدیواستار نمیرسن. شبه لیزرهایی مثل آی پی و ال و اس اچ آر (شر) ارزش ندارن چون برگشت موهای زائد و دوبرابر شدنشون رو تجربه می کنین.


8 تا از عوارض لیزر صورت مردان

با لیزر خوب، موهای زائد بدن آقایون تا حد خیلی عالی کاهش پیدا می کنه اما سر اینکه لیزر خوب چیه و کجاست و کی بلده بحث داریم:

در کل، اگه مجموعه دستگاه لیزر، اپراتور و مراقبت های قبل و بعد از لیزر با هم درست انتخاب بشن، لیزر هیچگونه عوارض خاصی نداره. اما در صورت عدم رعایت و دقت، مشکلات زیر رو ممکنه تجربه کنین:

1. تاول زدن، التهاب یا ورم پوست
2. سوختگی و قرمزی پوست
3. زخم و اسکار پوستی
4. پوسته شدن
5. تحریک و خارش پوست
6. ایجاد جوش و آکنه یا گرانولوم (دانه زیر پوستی درشت)
7. درد و ناراحتی
8. لک و تیرگی یا تغییر رنگدانه پوست به شکل نقاط سیاه سفید و لک (رنگ پوست لیزر شده با رنگ اطراف پوست فرق داره)
نکته: حتما از عینک ضد اشعه لیزر برای چشم ها استفاده شه تا عوارض پوستی و چشمی پیش نیاد.

بعضی آقایون مراقبت های قبل و بعد از لیزر رو رعایت نمی کنن: برای مثال، بعد از لیزر زیاد زیر نور آفتاب می مونن یا پوست صورتشون رو در معرض هوای آلوده به گرد و غبار و انواع آلاینده یا در تماس با مواد شوینده نامناسب قرار میدن. یا اینکه بهداشت پوست رو رعایت نمی کنن و الی آخر. همه اینا منجر به بدتر شدن اوضاع پوست بعد از لیزر میشن. هر گونه ضایعه یا مشکل پوستی مثل تبخال تناسلی، پیسی، و غیره با لیزر جور در نمیان.

عوارض لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی مردان

یه آقایی زگیل تناسلی داره و برای لیزر موهای زائد به کلینیک خوبی مراجعه می کنه. براش انجام نمیدن چون ممکنه این زگیلا ویروسی باشن و جاهای دیگه پوست سرایت کنن.

در کل، اگه پوست ناحیه تناسلی سالم باشه و داروهایی که با لیزر تداخل دارن مصرف نشن، لیزر عوارض خاصی نداره. سلامت پوست تناسلی قبل از لیزر خیلی اهمیت داره. خیلی هم مهمه که طول موج لیزر با پوست و موی شما سازگار باشه. برای مثال، طول موج 1064 نانومتری یا حدود 1000 نانومتری برای یه پوست روشن حساس با موهای مشکی خوب نیست و احتمال تورم و تاول و سوختگی پوست میره!

فیلم لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی آقایان: مصاحبه

یه مرکزی رفته بودم برا لیزر که دیدم فردی ترنس سکشوال (با هویت جنسی متفاوت از عامه) از اتاق مرکز لیزر بیرون اومد، با لبخند رضایت بخش و در حال تشکر از اپراتور لیزر. میگفتش من یه جای خوب ترکیه رفتم لیزر و نتیجه خوبی نگرفتم ولی اینجا هیچ عارضه ای مشاهده نکردم. ویدئو بالا بشنوید.

بهترین مرکز لیزر آقایان در تهران کدام است؟

فقط ببینین:


تماس با بهترین مرکز لیزر موهای زائد آقایان

شادمانه و سلامت و در پناه خداوند باشید

هر سوالی داشتین به کمک لینک فوق بپرسین (مشاوره رایگان تلفنی)

اینستاگرام برای شما: laser.shariati

1 دیدگاه دربارهٔ «بهترین مرکز لیزر آقایان: زنان چه مردانی را بیشتر دوست دارند؟»

  1. بازتاب: لیزر موهای زائد چگونه است | بهترین مرکز لیزر موهای زائد در تهران - Laser Hair Removal

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا