بهترین روش لایه برداری پوست بدون زحمت و دردسر!

بهترین روش لایه برداری پوست

بهترین روش لایه برداری پوست چیه؟ شما معمولا چه کاری برای پوست خودتون انجام میدین؟!

تا به حال شده در حمام رو به روی آینه قرار بگیرید و احساس کنید هر چقدر از صابون و شامپو بدن استفاده می کنید، باز هم پوستتان تمیز نمی شود و به نظر هنوز هم لایه ای از چرک و چربی روی آن است؟!

اگر چنین تجربه ای داشته اید، پس باید بگوییم که پوست شما نیازمند یک لایه برداری عمیق تر است و بدون انجام پروسیجرهای زیبایی نمی توانید از شر لایه های پوست مرده یا چربی خلاص شوید.

در این مقاله از وبسایت لیزردیسکانت می خواهیم در مورد بهترین روش لایه برداری پوست صحبت کنیم. حتما تا به حال نام فیشیال صورت را شنیده اید و می دانید که این درمان در طول چند مرحله انجام می شود.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021 22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

 

اگر می خواهید با بهترین روش لایه برداری پوست آشنا شوید، حتما باید اطلاعاتی در مورد فیشیال پوست داشته باشید.

فیشیال پوست صورت چیست؟

در طول این درمان، از روش ها و تکنیک های مختلفی برای لایه برداری، پاکسازی و جوانسازی پوست صورت استفاده می شود.

مراحل فیشیال پوست صورت شامل لایه برداری با دستگاه فیس آپ، ماساژ با سنگ گواشا، نور درمانی، استفاده از ماسک های مختلف آبرسان، مزوتراپی، ماساژ دستی و …است.

بهترین روش لایه برداری پوست
بهترین روش لایه برداری پوست

برای تعیین مراحل فیشیال، در ابتدا پزشک متخصص پوست، شرایط فرد را بررسی می کند و سپس با توجه به نیاز وی، چندین مرحله از فیشیال را توصیه خواهد کرد.

مثلا در صورتی که پوست شما خسته و پژمرده به نظر می آید، بهتر است که در ابتدا، روند فیشیال را با لایه برداری با فیس آپ شروع کنید.

دستگاه فیس آپ چیست؟

شاید یکی از بهترین روش هایی که برای لایه برداری به کار می رود، استفاده از دستگاه فیس آپ باشد. این دستگاه دارای هدهای مختلف است که با استفاده از آن ها، می توان تا عمق های متفاوتی از پوست را لایه برداری کرد.

مزیت بزرگ فیس آپ در این است که علاوه بر لایه برداری، به دلیل حرکت دورانی هندپیس روی پوست، کار ماساژ را نیز انجام می دهد و در نتیجه جریان خون بهتری در زیر پوست راه می اندازد. گردش خون بهتر نیز به معنای داشتن پوست شاداب تر و سالم تر است.

زمانی که لایه برداری از طریق دستگاه فیس آپ انجام شد، پوست صورت برای دریافت ماسک ها و آبرسان ها کاملا آماده خواهد بود. در نتیجه، جوابدهی این ماسک ها و آمپول های مزوتراپی بهتر می شود چرا که می توانند به عمق بیشتری در داخل پوست نفوذ کنند.

توصیه می کنیم برای تجربه بهترین روش لایه برداری پوست، استفاده از دستگاه فیس آپ را در روتین پوستی ماهانه ی خود قرار بدهید.

بهترین لایه بردار پوست صورت

برای لایه برداری پوست صورت از کرم ها و ماسک های مختلفی استفاده می شود. برخی از این ماسک ها مثل ماسک شنی که اتفاقا مصارف خانگی زیادی هم دارند، کارکرد مثبتی از خود نشان می دهند. اما واقعیت این جاست که عمق نفوذ این ماسک های لایه بردار چندان زیاد نیست.

در واقع خیلی از مشکلات پوستی مثل اسکار یا جوش ها، در سطوح عمیق تری از پوست جا خوش کرده اند. در نتیجه لازم است از روش های تهاجمی تر و عمیق تری برای لایه برداری استفاده کرد.

بهترین روش لایه برداری پوست
بهترین روش لایه برداری پوست

یکی از بهترین لایه بردارهای پوست صورت، همین دستگاه فیس آپ است که در بالا به آن اشاره کردیم. در واقع این دستگاه، نسل جدید دستگاه های میکرودرم ابریژن است که محبوبیت پیدا کرده است.

مزایای دستگاه فیس آپ نسبت به میکرودرم ابریژن

میکرودرم ها قادر به لایه برداری از پوست صورت بودند. این دستگاه ها مقداری پودر کریستال را روی پوست می پاشیدند و سپس اقدام به لایه برداری می کردند اما این روند چند مشکل اساسی داشت:

  • اول از همه این که عمق لایه برداری هرگز مشخص نمی شد. اما دستگاه های فیس آپ با استفاده از هدهای مختلف، می توانند به طور دقیق عمق لایه برداری را مشخص کنند.
  • به دلیل استفاده از پودر کریستال، ممکن بود برخی از پوست ها واکنش های آلرژیک از خود نشان دهند. در حالیکه فیس آپ به هیچ وجه حساسیت ایجاد نمی کند.
  • فیس آپ، کاملا بهداشتی است و هر بیماری، برای خود یک سری جداگانه دارد. بنابراین احتمال انتقال بیماری های عفونی بسیار کم و نزدیک به صفر می شود.
  • فیس آپ قادر به دلیل حرکت دورانی قادر به ماساژ پوست نیز هست.

تمام این دلایل باعث شده که این دستگاه جدید، نسل قدیمی میکرودرم ها را کاملا کنار بزند و تبدیل به یکی از دستگاه های معتبر برای مراقبت های پوستی شود.

بهترین روش لایه برداری پوست

لایه برداری پوست در خانه

خیلی از افراد ترجیح می دهند که از روش های خانگی برای لایه برداری پوست استفاده کنند. با جستجوی کوتاهی در اینترنت به روش های متنوع و جالبی برخورد می کنیم. مثل:

لایه برداری پوست با جوش شیرین

اما باید بدانید که این روش ها اگر برای پوست خطرناک نباشند، دست کم هیچ فایده ای هم ندارند. در واقع همان طور که می دانید استفاده از جوش شیرین روی پوست، احتمال بروز واکنش های التهابی را زیاد می کند.

بهتر است برای روتین پوستی خود، از ماسک های آلوئه ورا، عسل و لیمو، خیار و..استفاده کنید. این مواد کاملا طبیعی هستند و ضرری هم به پوست نمی رسانند.

برای مطالعه مقاله معرفی انواع ماسک های خانگی می توانید روی آن کلیک کنید.

لایه بردار قوی برای جای جوش

یکی از اصلی ترین دلایل لایه برداری پوست، رفع جای جوش یا اسکارهای قدیمی است. اما باید بدانید که با یک ماسک خانگی یا ترکیب لیمو+عسل نمی توانید این اسکارهای قدیمی را برطرف کنید. شما نیازمند روش های پیچیده تری مثل فیشیال پوست هستید که به عمق های بیشتری از پوست نفوذ می کند.

در این روش، متخصص پوست شرایط شما را بررسی می کند و سپس با توجه به نیاز آن، بهترین روش درمانی را لحاظ خواهد کرد.

مثلا اگر جای جوش دارید و می خواهید با بهترین روش لایه برداری پوست آن ها را از بین ببرید، ممکن است به ترکیب فیس آپ+ مزوتراپی +ماسک های آبرسان نیاز داشته باشید.

مرکز زیبایی شریعتی واقع در شمال تهران، یکی از قدیمی ترین مراکز زیبایی پایتخت است. هزاران بیمار را درمان کرده ایم و به مشکلاتشان رسیدگی کرده ایم. در این مرکز، قبل از هر چیزی مشاوره رایگان با پزشک متخصص صورت می گیرد تا به طور دقیق نیاز پوست شما سنجیده شود. سپس با استفاده از روش های موجود، به بهترین شکل ممکن، مشکل شما را مرتفع خواهیم کرد. شما می توانید جهت اخذ نوبت از این مرکز به صفحه تماس با ما مراجعه کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا