پاکسازی پوست با تخفیف |تخفیف های خوب برای تمام خدمات زیبایی!

پاکسازی پوست با تخفیف

پاکسازی پوست با تخفیف

شیوع ویروس کرونا در کشور چین من را به یاد این انداخت که یکی از اصلی ترین روش های انتقال آن از طریق تنفس و تماس مستقیم با بیمار است. ذهنم دوباره به این کشیده شد که یکی از اصلی ترین راه های مقابله با ابتلا به این ویروس، این است که به طور مداوم دست ها و صورت را شستشو دهیم. این نکته دوباره رد افکارم را به سمت روش های پاکسازی پوست کشاند و یادم آمد که با شست و شوی ساده به هیچ وجه نمی توان جلوی نفوذ آلودگی ها به پوست و پیشگیری از عوارض ناخوشایند آن را گرفت. همان طور که قطعا یک شستشوی ساده نمی تواند تضمین کند که به ویروس کرونا مبتلا نخواهیم شد.

روش های پاکسازی پوست ممکن است بسیار متنوع و پیشرفته باشند و انتخاب یکی از آن ها به تصمیم شما و هم چنین عارضه ای که به آن مبتلا هستید بستگی دارد. به همین دلیل است که قبل از انتخاب یک روش توصیه می کنیم که با یک پزشک متخصص پوست ملاقات داشته باشید و از او بخواهید که شما را راهنمایی کند. اما در صورتی که به دنبال یک مرکز بهتر و معتبر هستید که پاکسازی پوست با تخفیف های فوق العاده ارائه کند، ما برایتان پیشنهاد ویژه ای داریم:

پاکسازی پوست با تخفیف
پاکسازی پوست با تخفیف

مرکز زیبایی و لیزر شمال تهران، با در اختیار داشتن یکی از بهترین دستگاه های پاکسازی پوست (فیس آپ) افتخار دارد که کلیه خدمات پاکسازی پوست را به شما عزیزان ارائه کند. این دستگاه علاوه بر پاکسازی، قادر به رفع لکه ها، جای جوش و ترک های پوستی نیز هست. شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در این باره و اخذ نوبت از مرکز شمال تهران ، به صفحه ی تماس با ما مراجعه کنید.

مراکز پاکسازی پوست در تهران

بیشتر مراکز پوست تهران از دستگاه های میکرونیدلینگ، میکرودرم ابریژن یا … برای پاکسازی و جوانسازی پوست استفاده می کنند. این دستگاه ها هر کدام مزایای مخصوص به خود را دارند و بیشتر نظرات هم درباره ی آن ها مثبت بوده است. اما مثل هر تکنولوژی دیگری، این دستگاه ها نیز باید جای خود را به دستگاه های پیشرفته تری مانند میکرودرم فیس آپ بدهند. این دستگاه که از تکنیک ترکیب میکروپالش + ماساژ درمانی استفاده می کند، به خوبی می توانند لایه ی سطحی پوست را برداشته و مشکلاتی مانند لکه های پوستی، کک و مک، ترک های پوستی، تیرگی ها و خشکی نقاط مختلف بدن و …را برطرف کند. دستگاه فیس آپ محدودیتی در نقاط مختلف بدن ندارد و می توان برای همه جای پوست از آن استفاده کرد.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021 22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

 

یکی از رایج ترین و بهترین موارد کاربرد دستگاه فیس آپ ، رفع تیرگی و خشکی پوست زانو، قوزک پا، آرنج، زیربغل و بیکینی است. این دستگاه به خوبی می تواند با استفاده از تکنیک ماساژ و میکروپالشن ، تیرگی های این نواحی را برطرف کند. یکی دیگر از مزایای فیس آپ این است که با ماساژ درمانی باعث می شود که پوست ما کلاژن و الاستین بیشتری تولید کند و به این ترتیب ظاهر بهتر و شفاف تری پیدا خواهد کرد.

مراکز پاکسازی پوست در تهران
مراکز پاکسازی پوست در تهران

قیمت پاکسازی پوست صورت

استفاده از دستگاه فیس آپ چندان گران نیست و خیلی ها می توانند از عهده ی پرداخت هزینه های آن برآیند. اما عموما قیمت آن بستگی به شدت عارضه و بزرگی ناحیه ی مورد نظر بستگی دارد. دستگاه فیس آپ تضمین می کند که بعد از چند جلسه ی درمانی، پوستی صاف تر و شفاف تر داشته باشید.

هم چنین دستگاه فیس آپ، به هیچ وجه درد یا ناراحتی ایجاد نمی کند و تقریباً بعد از درمان خود دچار هیچ گونه التهاب یا قرمزی نخواهید بود. به این ترتیب می توان با صراحت اعلام کرد که درمان با فیس آپ یکی از بهترین روش های پاکسازی و جوانسازی پوست محسوب می شود و تقریباً به زودی دیگر روش های درمانی را به طور کامل کنار خواهد زد.

توصیه ی ما به شما این است که به جای صرف هزینه های گزاف روی درمان های بی فایده ای مانند خرید کرم پودرهای گران قیمت، یک بار فیس آپ را امتحان کنید. قطعا نتیجه ای که به دست خواهید آورد شما را شگفت زده خواهد کرد.

تخفیف پاکسازی پوست تهران

حتما تا به حال برای شما هم پیش آمده است که در کوچه و خیابان یک تراکت یا تبلیغ به شما داده می شود که روی آن عبارت : تخفیف پاکسازی پوست تا 90% درج شده است! احتمالا شما هم وسوسه شده اید که برای یک بار هم که شده از این تخفیف ها استفاده کنید. عبارت تا 90%  می توانند هر کسی را وسوسه کند اما بهتر است قبل از هر چیزی عمیقاً و با دقت فکر کنید و تمام جوانب را در نظر بگیرید.

تخفیف پاکسازی پوست تهران
تخفیف پاکسازی پوست تهران

خیلی از این مراکز از دستگاه های خوبی استفاده نمی کنند. برخی دیگر از پزشک خوب و معتبری بهره مند نیستند. برخی دیگر از مراکز هم هستند که به خاطر نزدیک بودن تاریخ انقضای مواد پاکسازی پوست تخفیف می زنند تا مبادا ضرر کنند.

نتیجه ی تمام این مسائل، مسقیماً روی پوست شما اثر می گذارد. دستگاه های بد و قدیمی می توانند پوست شما را دچار مشکل کنند. پزشکی که کار خود را به خوبی بلد نیست ممکن است باعث بدتر شدن مشکل پوستی تان شود. فاسد بودن مواد پاکسازی هم که احتمالاً فاجعه به بار می آورد.

بنابراین قبل از این که واژه ی تخفیف شما را وسوسه کند، بهتر است درباره ی اعتبار و حسن شهرت مرکز مورد نظر خودتان اطمینان حاصل کنید.

بارها افرادی به مرکز ما مراجعه کرده اند که به هیچ وجه از پاکسازی پوست خود راضی نبوده اند چرا که به هوای گرفتن تخفیف به مراکزی مراجعه کرده اند که به هیچ وجه درمان خوبی برایشان انجام نداده اند.

نت برگ پوست و زیبایی تهران

وب سایت های تخفیفی به قدری در میان زندگی ما نفوذ کرده اند که در حال حاضر کمتر کسی پیدا می شود که تا به حال از آن ها خرید نکرده باشد یا اسم آن ها را نشنیده باشد. اما درمان های پوست و زیبایی به هیچ وجه مسئله ی شوخی برداری نیست. باید قبل از هر چیزی درباره ی مرکز مورد نظرتان اطلاعات کافی داشته باشید. متاسفانه وب سایت های تخفیفی چنین اطلاعاتی را به مخاطبان خود ارائه نمی کنند و بارها اعلام کرده است که هیچ گونه مسئولیتی در قبال اعتبار مرکز مورد نظر متقبل نمی شوند.

به همین خاطر باز هم توصیه می کنیم که قبل از انجام هر کار دیگری، از اعتبار مرکز مورد نظرتان مطمئن شوید.

تهران اسکین

محقق و گردآورنده: ندا ناصری

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا