سریع ترین راه از بین بردن لک صورت ماندگار و بی عارضه چیست؟

از بین بردن لک صورت

سریع ترین روش از بین بردن لک صورت

— “خانوم تو رو خدا بگو من خوشگلم یا نه؟

— عزیزم، تو خیلی قشنگی؛ فقط همون لکه روی گونه سمت چپت رو با کرمی چیزی بپوشون؛ اگه یه خورده هم اخماتو واکنی دیگه عالی عالی میشی.”

این حرف معلم دبیرستانمو هیچ وقت یادم نمیره. اون لک گونه و تیرگی زیر چشمامو سالها با کرم و کانسیلر پوشوندم و هی پول خرج کردم. چند بار بخور بابونه دادم تا لکه کمرنگ تر بشه ولی موهای زائد صورتم زیادتر شد و بی خیال لایه برداری شدم. سال بعد پیلینگ شیمیایی کردم داغون شدم چون بعدش تا چند وقت خارش و تورم و تحریک پوستی داشتم. هیچ صابونی هم افاقه نکرد. از دارو خوردنم چه سنتی و چه مدرن ذاتی بیزارم. ولی آخر سر، یه کلیپ از اینستاگرام دیدم که عنوانش پاکسازی صورت با طعم شکلات بود. برام جالب بود.
بعد از 25 سال رفتم سراغ پاکسازی لک و تیرگی صورت و زیر چشم با یه دستگاه فوق العاده جادویی به اسم فیس آپ. چند جلسه فیس آپ با مزو غیرتزریقی رفتم تا نتیجه گرفتم. بعدشم با افتخار روبرو آینه وایستادم و با غرور شیک ترین لباسمو پوشیدم و برا شوهرم قر دادم. خندید و گفت چیه کبکت خروس می خونه…! ته دلم بهش خندیدم که جوونتر شدم و دیگه نمیتونه تیکه بپرونه و توی ذهنم به حرفای معلمم فکر کردم.”

متن زیر یه راهنمای خوبه برای اون دسته از دوستایی که از مشکلات لک و کک و مک و جای جوش و تیرگی روی صورت و زیر چشمهاشون رنج میبرن.
اگه دنبال ارزونترین، بی عارضه ترین و سریع ترین راه از بین بردن لک صورت هستین، دعوت می کنم با هم بخونیم:

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021 22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

 

سریع ترین راه از بین بردن لک صورت

تقریبا اغلب روش های از بین بردن لک صورت زمانبر و پرهزینه هستن. ماهها باید صبوری به خرج بدین تا آروم آروم لک ها محو شن و تازه اگه شانس بیارین و به عوارض بعدی دچار نشین. روش های سنتی واقعا صبر و حوصله می خواد. انواع روش های مدرن مثل لیزر یا میکرودرم هم خالی از عوارض نیستن.
اما به تجربه خودم و همکاران، از میان انواع روش های مدرن، دستگاه فیس آپ برای لایه برداری و پاکسازی صورت هم سریع نتیجه میده و هم ارزونتر و بی عارضه تر هست. فیس آپ به معنی لغوی یعنی لیفت صورت که همزمان عمل پاکسازی صورت از انواع لک، جای جوش، خال، کک و مک و تیرگی رو انجام میده. بهتره ویدئو کوتاه زیر رو با هم ببینیم و بعد راجع به فیس آپ کامل توضیح میدیم.

نکته سبز: درمان لک صورت با از بین بردن جای لک صورت دو تا روش جداگانه هستن ولی یه جاهایی با هم اشتراک دارن. برای مثال، لک صورت شما ناشی از برخورد نور آفتاب یا مصرف قرص های بارداری بوده؛ این لک روی صورت شما ماندگار شده و دنبال سریع ترین راه برای محو کردنش هستین. روش فیس آپ پوستتون رو تشویق می کنه تا در سریع ترین زمان برای ترمیم و بازسازی خودش ممکن اقدام کنه.

نکته: برای درمان لک صورت توصیه می کنیم اول علت ایجاد لک زیر نظر متخصص تشخیص داده شه و بعد برای از بین بردن جای لک اقدام کنین. گاهی اوقات علت لک صورت پرخوری یا بی خوابی و کم خوابی ست. طبیعیه که اگه سبک زندگی و خواب و خوراک تغییر کنه، لک صورت هم کمتر میشه. در عین حال، احتمالا حتی با رفع علت، جای لک روی صورتتون می مونه و به پاکسازی صورت نیاز پیدا می کنین. منظور اینه که در کنار رفعِ علت، پاکسازی صورت خیلی کمک کننده هست.

دستگاه فیس آپ: از بین بردن لک صورت

فیس آپ یه دستگاه جدید ولی خیلی کاربردی هست. از سال 2019 وارد ایران شده. لینک وبسایت رسمی فیس آپ پوست رو آخر متن گذاشتم. شرکت جنرال پروجت یه شرکت معروفه و دستگاه فیس آپ رو به خاطر رفع عیوب میکرودرم ابریژن ساخته. فیس آپ تبلیغات نیست بلکه یه واقعیت محبوب و علمی برای صاف کردن، یکنواخت سازی، جوانسازی و سفت سازی پوست شماست.

فیس آپ چیست؟رفع لک و تیرگی دور چشم

وقتی دستگاه فیس آپ رو دیدم نگرانی م از بابت عوارض میکرودرم سابق رفع شد. آخه فکر می کردم فیس آپ همون میکرودرم با پودر کریستالی هست. ولی نکته جالب توجه فیس آپ اینه: به جای پودر، پنج تا هد مخصوص برای سرِ هندپیس داره که در نقش ماساژور با حرکت دایره وار کار می کنن. جنس این هدها از سیلیکون کاربیده.
یکی از این هدها مخصوص پاکسازی پوست زیر و اطراف چشم هست. همین منو شگفت زده کرد. آخه میکرودرم این اجازه رو نمی داد و برا پوست دور چشم ضرر داشت و برای پوست صورت هم حساسیت و خارش و عوارض ایجاد می کرد. مرکز برکه مراجعه کردم مدیر اونجا بهم گفتش که ما میکرودرم رو برا دور چشم استفاده نمی کردیم ولی با فیس آپ این مشکل رفع شده. من چند تا سوال ازشون پرسیدم که شاید جوابا به دردتون بخوره چون تخصصیه:

سوالات متداول فیس آپ پوست

سوال: هدهای مخصوص پاکسازی پوست فیس آپ چی هستن؟

جواب: ما هد مخصوص پوست حساس داریم. هد مخصوص زیر و دور چشم ها، هد مخصوص رفع تیرگی قوزک، زانوها و زیر بغل، کشاله ران و کلا تیرگی پوست، و هدهای مخصوص رفع لک و جای جوش و اسکار و بقیه مشکلات پوستی. این هدها شخصی ان. هر کدوم می تونن برای عمق های مختلفی از پوست استفاده شن و هیچ آسیبی هم به بافت سالم وارد نکنن.

سوال: در مورد ماساژ توضیح بدین. پوست تحریک نمیشه؟ درد و سوزش و ورم ایجاد نمی کنه؟

جواب: تا حالا مورد درد و سوزش و تورم یا عفونت نداشتیم. اتفاقا از نکات مثبت فیس آپ هست که پوستتون باهاش احساس راحتی می کنه. فقط اگه پوست خیلی حساسی داشته باشین یه کوچولو همون موقع ماساژ قرمز میشه که زود برطرف میشه. فقط مثل هر روش دیگه ای، رعایت مراقبت های قبل و بعد از فیس آپ ضرورت داره.

سوال: فیس آپ به جز رفع لک صورت، برای درمان ترک های پوستی هم کاربرد داره؟

جواب: بله؛ ترک های پوستی رو می تونیم هم با فیس آپ برطرف کنیم هم با کربوکسی تراپی. هر دوش در مرکزمون انجام میشه. برای موارد رفع جای تاتو، جوش و آکنه، اسکار (نه عمیق)، جوش های سرسیاه و منافذ پوستی باز و کلا برای پاکسازی پوست از انواع ناخالصی خوب جواب میده.

درمان لک جوش صورت

سوال: در مورد درمان لکه جوش صورت چی؟

جواب: لک های صورت انواع مختلفی دارن و فیس آپ برای از بین بردن جای لکه ناشی از جوش صورت خیلی خوب جواب میده. البته در مورد لک های عمقی توصیه می کنیم از روش های ترکیبی استفاده شه. با بررسی پوست شما در مرکز بهترین روش های ترکیبی رو پیشنهاد میدیم.

از بین بردن لک صورت: میکرونیدلینگ-فیس آپ

نکته:

برای پوستایی که وسعت و عمق لک و تیرگی شون زیاده میکرونیدلینگ می تونه کمک خوبی باشه. میکرونیدلینگ اگه کاندید مناسبی باشین و در چند جلسه انجام بدین خیلی خوبه. فقط توصیه می کنیم که زیر نظر پزشک متخصص انجام بدین (نه خانگی) تا دچار عارضه های درد، سوزش، خراش و بثورات پوستی و عفونت نشین.

چیکار کنم پوستم بدون لک بشه

بهتره بگیم چند تا کار اشتباه می کنیم که پوستمون لک میزنه:

Χ شبا دیروقت می خوابیم و دایم موبایل بازی. خواب خوب یعنی از ساعت حدود 10 الی 11 تا قبل از طلوع آفتاب، چرت زدن بین ساعت 11 ظهر تا 2 بعد از ظهر و اینکه خواب عصر برای بدن مثل سم می مونه!

Χ خوراک صنعتی و فست فود، چربی، ادویه و  سرخ کردنی زیادی مصرف می کنیم.

Χ پرخوری می کنیم. برام جالب بود که یکی از پزشکان فوق تخصص اختلالات خواب می گفت بهترین رژیم غذایی اونی هست که در مدت 8 ساعت چند وعده غذای مقوی و سبک تر بخوریم و 16 ساعت بعدی تقریبا حالت روزه باشیم؟ خوردن زیاد به خصوص در شب پوست رو تیره و لک می کنه!

Χ طب سنتی میگه بعضی چیزا رو یا باید کمتر بخوریم یا اصلا مصرف نکنیم. مثلا سبزی شاهی پوست رو تیره تر می کنه! یا مصرف همزمانِ برخی مواد غذایی ناسازگار: برای مثال، ماست رو نباید با ترشی، ماهی یا با گوشت مصرف کنیم.

Χ استرس، افسردگی و مصرف بعضی داروها لکه آور هست! به عوارض داروها توجه کنیم. برای مثال قرش های ضد بارداری!

Χ بعضی علت های تیرگی پوست عبارتند از: مشکلات گوارشی مثل یبوست، خشکی پوست، دیابت، اختلالات هورمونی، انباشت مواد زائد در بدن و عدم دفع به موقع آنها از طریق کبد، تعرق و مجاری ادراری، …

√ در پایان، علت یابی، درمان ریشه ای و همزمان کمک گرفتن از روش فیس آپ را توصیه می کنیم. می تونین برای مشاوره تلفنی فیس آپ با مرکز شریعتی تماس بگیرین. لینکو این پایین گذاشتم.


رفع تیرگی قوزک پا نی نی سایت

دوستان عزیز نی نی سایتی، نظرات شما رو در سایت خوندیم. جدا از پیشنهادهای شخصی، سنتی و خانگی شما، پیشنهاد علمی تخصصی ما دستگاه فیس آپ پوست هست. یکی از پنج هد فیس آپ مخصوص رفع تیرگی قوزک پا، تیرگی زیر بغل، و کشاله ران … هست. اگه از درد و قرمزی و سوزش ترس دارین، فقط فیس آپ به دردتون می خوره. هم سریعه هم ارزون و ماندگار.

لینک تماس با مرکز شریعتی برای از بین بردن لک صورت

تمامی ویدئوها و پادکست های پوست و مو و زیبایی را در سایت تهران اسکین (لینک فوق) با صدای گوینده حرفه ای مشاهده• کنید و بشنوید.

بهترین مرکز رفع جای لک صورت در تهران

بهترین مرکز پاکسازی پوست در تهران (شریعتی ) رفع انواع لک و تیرگی و جای جوش و آکنه و زخم و رفع جای ضایعات پوستی با دستگاه فیس آپ؛ فیس آپ جدیدترین و با صرفه ترین روش پاکسازی پوست برای کاهش هزینه و وقت شماست. بدون تجربه عوارضی مانند قرمزی و التهاب یا تحریک پوستی و بدون تجربه ی میکرودرم ابریژن سابق، خیلی سریع به نتایج زیبایی پوست برسید. مرکز برکه در شمال تهران شریعتی واقع است.

اینستاگرام:  berkelyzerr

لینک: تماس با مرکز پاکسازی پوست شریعتی

لینک: بهترین دستگاه لیزر موهای زائد جادویی مدیواستار


لینک منبع خارجی فیس آپ پوست 1

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا