لیزر موهای صورت به صرفه تر از خرید ژیلت!!!

لیزر موهای صورت

لیزر موهای صورت
نخ بند را دور قرقره اس بپیچید و کنار بگذارید. پولتان را صرف خرید فنر صورت نکنید. درپوش ژیلتی که تازه خریده اید را ببندید و آن را داخل بسته بندی اش نگه دارید. خمیرهای اپیلاسیون را فراموش کنید. چون لیزر در دسترس شما قرار دارد.
فرقی ندارد آقا باشید یا خانم، لیزر برای شما واقعا مفید است. شاید در نگاه اول به نظرتان بی فایده بیاید که بخواهید هزینه ای بیشتر از پول یک ژیلت یا یک بند انداختن ساده صورت برای رفع موهای صورت خود بپردازید. اما واقعیت این است که لیزر مثل ژیلت و غیره نیست که یک روش معمولی برای از بین بردن موهای صورت شما باشد، بلکه یک درمان زیبایی است. درمانی که اتفاقاً این روزها یکی از پرطرفدار ترین ها در سطح دنیا و البته ایران است.

لیزر موهای صورت
لیزر موهای صورت

البته کمی در معرفی لیزر اغراق کردم چون انقدر معروف شده که حتما خودتان تا به حال اسمش را شنیده اید و آشنایی اولیه ای با آن دارید. اما نکته اینجاست که در بیشتر موارد وقتی اسم لیزر به گوش مردم می خورد به یاد لیزر موهای پا می افتند. خیلی ها هستند که نمی دانند لیزر را می توان روی تمام نواحی بدن که موی زائد دارند انجام داد. از جمله صورت.
لیزر موهای صورت هم دقیقا مثل سایر نواحی بدن است و همان مزیت ها را دارد. مهمترین تفاوت لیزر که آن را قابل توجه می کند این است که بر خلاف روش های سنتی، تأثیر دائمی و همیشگی روی کاهش رشد موهای زائد دارد. یعنی وقتی مویی را لیزر می کنید تا مدت ها (چند ماه تا چند سال) می توانید انتظار رشد کردن مجدد آن را نداشته باشید. تأثیری که حتی با تمهیداتی می تواند کاملا دائمی شود و رشد موی ناحیه هدف را تا آخر عمر متوقف نماید!
در این مقاله همراه ما باشید تا بیشتر با لیزر به عنوان یک درمان آشنا شوید. روشی که که خواهید فهمید در نهایت از هزینه ای که برای ژیلت و تیغ و بند می کنید هم به صرفه تر و ارزان تر است!!

لیزر موهای کرکی صورت

وقتی صحبت از لیزر کردن موهای کرکی صورت می شود، منظور بیشتر لیزر کردن صورت خانم هاست. چون صورت آقایان معمولا موی زائد کرکی ندارد. در عوض تمام مویی که روی صورت خانم ها رشد می کند کرکی است.
ممکن است برخی به شما بگویند که لیزر اصلاً مناسب برای رفع موهای کرکی نیست و خطر دارد. نمی خواهیم بگوییم این افراد دروغ می گویند، بلکه فقط اطلاعاتشان قدیمی است. در گذشته این حرف کاملا درست بود. کما اینکه هنوز هم در مورد روش های مشابه لیزر مثل آی پی ال و الکترولیزر هم صحیح است. اما نکته ای که این عزیزان در نظر نمی گیرند این است که خطر رفع موهای کرکی با لیزر مربوط به دستگاه های قدیمی بود.

لیزر موهای صورت
لیزر موهای صورت

دستگاه های جدید و باکیفیت لیزر در هدفگیری دقیقترند و حساسیت بالاتری دارند. به همین دلیل می توانند موهای کرکی را هم با وجود نازکی و کمرنگ بودنشان به خوبی موهای زائد ضخیم معمولی هدف قرار داده و به همان اندازه ایمن و موثر از بین ببرند. در مورد لیزر کردن موهای کرکی صورت ترس نداشته باشید. چراکه تا وقتی به یک مرکز معتبر مراجعه کنید و با دستگاه های مرغوب و جدید لیزر کار را انجام دهید، می توانید خیالی راحت از بابت ایمنی و اثرگذاری لیزر داشته باشید.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021 22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

 

لیزر موهای صورت آقایان

اگر یک مرد ایرانی به هر طریقی راضی شود که موهای زائد بدنش را لیزر کند، قطعا به این سادگی ها تن به لیزر کردن موهای صورتش نمی دهد. در فرهنگ ما اصولاً ریش و سبیل آقایان جایگاه خاصی دارد. ارزش موهای صورت یک مرد در گذشته به قدری بالا بود که پدربزرگ های ما و پدرانشان تار سبیل گرو می گذاشتند. میراثی که احترامش هنوز هم باقی است. به همین دلیل داشتن ریش و سبیل برای یک مرد تابو شده و شکستن آن برایش سخت است. البته نه اینکه کسی نخواهد موهای صورتش را بتراشد، اما افراد همیشه شش تیغ هم معمولاً دوست ندارند تا آخر عمر شاهد رشد مجدد موهای صورتشان نباشند.
اما جای نگرانی نیست. لیزر کردن موهای زائد صورت آقایان به این معنی نیست که قرار است تا آخر عمر ریش و سبیل های عزیزتان را از دست بدهید. بلکه لیزر صورت مردان بیشتر روی هدف دیگری تکیه دارد. یعنی کنترل رشد موها.

لیزر موهای صورت

بله، مثل خود اشعه لیزر فرآیند آن هم کاملا قابل کنترل است. به جای رفع دائمی موهای صورت می توانید از لیزر برای هدف های دیگری استفاده کنید. مثلاً خیلی ها هستند که از رشد زیاد و سریع موهای صورتشان رنج می برند و آرزو دارند که ای کاش موهای صورتشان کمی کند تر رشد می کرد تا بلکه بتوانند چند روزی از صورت اصلاح کرده خود لذت ببرند. از طرفی بخشی از موهای صورت مثل موهای گونه اصلا و ابداً ظاهر دلچسبی ندارند.
اگر لیزر را انتخاب کنید می توانید برای همیشه از شر موهای زائد بخشی از صورت خود مثل گونه ها و زیر گلو خلاص شوید. علاوه بر آن با یک کنترل مناسب می توانید سرعت رشد موهای صورتتان را کمتر کنید تا بعد از هر بار اصلاح بلافاصله دوباره جوانه نزنند.
خیلی از آقایان هم از لیزر برای آنکادر کردن یا به عبارتی تمیز کردن خطوط مرزی موهای صورتشان استفاده می کنند.

قیمت لیزر موهای صورت

مهمترین نکته در مورد قیمت لیزر صورت این است که تعرفه های لیزر صورت برای خانم ها اساساً با آقایان متفاوت است. صورت خانم ها موی زیادی ندارد و تمام موهای آن را می توان به سادگی در هر جلسه لیزر کرد. به همین خاطر خانم ها برای لیزر کردن صورتشان با یک تعرفه بیشتر مواجه نمی شوند.
اما برای آقایان اینطور نیست. موهای صورت مردها بیشتر، متراکم تر و البته ضخیم تر است. بنابراین هر بخش از صورت آقایان یک تعرفه جداگانه لیزر برای خود دارد. علاوه بر اینکه به خاطر سختی کار بیشتر معمولاً هزینه لیزر برای آقایان کمی بالاتر از خانم هاست.

لیزر به صرفه

علاوه بر تعرفه های معقول و مناسب لیزر در مراکز خوب، در بلند مدت متوجه خواهید شد که هزینه این درمان بسیار مقرون به صرفه تر از هزینه ای است که می خواهید تا آخر عمر برای ژیلت و روش های سنتی دیگر بپدازید. این امر به علت تأثیر دائمی لیزر برای کاهش رشد موهای زائد است.

لیزر موهای صورت

بهترین مرکز لیزر تهران

مرکز لیزر شمال تهران یکی از معتبر ترین ها در میان سایر مراکز لیزر و زیبایی است. این اعتبار به خاطر استفاده از بهترین و جدیدترین دستگاه های لیزر در کنار تکنسین های متخصص و ماهر است. اما علاوه بر کیفیت کاملاً قابل اطمینان و تضمینی، آنچه بر نقطه قوت های این مرکز می افزاید تعرفه های مناسب و معقول آن در کنار تخفیف های استثنایی اش است. اتفاقی که مرکز لیزر شمال تهران را به یک مرکز کاملاً به صرفه تبدیل نموده است. برای دیدن لیست قیمت این مرکز و تماس جهت اخذ نوبت بهتر است به صفحه تماس با ما مراجعه نمایید.

محقق : ناصری

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا