ارزانترین و بهترین لیزر | مراکز لیزر با کیفیت و ارزانقیمت!!

ارزانترین و بهترین لیزر

ارزانترین و بهترین لیزر را در کدام مرکز زیبایی می توانید پیدا کنید؟ آیا اصلا این دو ویژگی با هم قابل جمع زدن هستند؟ آیا می شود مرکز لیزری هم ارزانترین باشد و هم بهترین؟
رابطه قیمت و کیفیت چیزی نیست که به لیزر موهای زائد محدود باشد. طرفداران لیزر امروزه در ایران بیشتر از هر زمان دیگری هستند. ولی همانقدر که لیزر درمان مفید و سودمندی برای شماست، کیفیت انجام آن نیز اهمیت بسیار زیادی دارد. چراکه اگر لیزر به درستی، با دستگاه خوب، و زیر دست تکنسین ماهر انجام نشود از درمانی ایمن و موثر به درمانی ریسکی و پرعوارض تبدیل می شود.

ارزانترین و بهترین لیزر
ارزانترین و بهترین لیزر

ارزانترین لیزر را در شرایط نرمال می توانید در بی کیفیت ترین مرکز لیزر پیدا کنید! مرکزی که پول کافی برای خریدن دستگاه های باکفیت و البته گرانقیمت لیزر را ندارد و تکنسین هایش تازه کارند. یا بدتر از آن اصولا آموزش حرفه ای در این زمینه ندیده اند. تنها در این شرایط که یک مرکز از دستگاه های ارزان و بی کیفیت استفاده کند و تکنسین هایش غیرحرفه ای و با حقوق پایین باشند، توان آن را خواهد داشت که لیزری ارزان برای رفع موهای زائد به شما ارئه دهد.
البته این نباید باعث شود که با خودتان فکر کنید لیزر درمان گران قیمتی است! اتفاقا به همین علت هم هست که درمان های ارزان قابل اعتماد نیستند. چراکه حتی گرانترین تعرفه های لیزر هم شما را شگفت زده خواهند کرد. چون از آنچه تصورش را می کنید بسیار ارزانتر هستند!
نکته : همانقدر که مراکز ارزانقیمیت در زمینه کیفیت غیرقابل اعتماد هستند، مراکز بسیار گرانقیمت هم در زمینه قیمت قابل اطمینان نیستند. مراکز ارزانقیمت سلامتی شما را بی دلیل به خطر خواهند انداخت و مراکز گرانقیمت جیب شما را.
تنها یک راه وجود دارد که بتوانید ارزانترین و بهترین لیزر را به صورت یکجا دریافت کنید.

تخفیف لیزر

گام اول: یک مرکز معتبر برای لیزر موهای زائد پیدا کنید. مرکزی که علاوه بر کیفیت درمانی خوب که حاصل دستگاه های مناسب و تکنسین های ماهر است، تعرفه های قیمیتی مناسب و معقولی هم دارد.
گام دوم : شرایط پرداخت مرکز را بررسی نمایید. بهترین مراکز لیزر کاملا صادقانه با شما برخورد می کنند. یعنی برخلاف برخی از مراکز دیگر بابت جلسات آتی از شما پیش پرداخت نمی خواهند. بلکه هزینه هر جلسه لیزر را بعد از همان جلسه می گیرند تا شما را مجبور به ادامه دادن جلسات در همان مرکز نکنند.
گام سوم : وضعیت تخفیف هایش را بررسی کنید. تقریبا همه مراکز لیزر و زیبایی دوره های تخفیفی ویژه دارند. دوره هایی که عموما به صورت جشنواره ای و برای مناسبت های خاص ترتیب داده می شوند. تعدادی از مراکز هم هستند که تخفیف های دائمی با شرایط خاص دارند. تنها تخفیف هایی واقعی هستند که از یک مرکز باکیفیت با تعرفه های معقول دریافت دارید.
تنها با بهره مندی از شرایط ویژه تخفیف ها می توانید یک لیزر مطمئن و باکیفیت را با ارزانترین قیمت ممکن پیدا کنید.

ارزانترین و بهترین لیزر
ارزانترین و بهترین لیزر

نکته : بعضی از افراد هستند که برای بهره مندی از تخفیف جلسات، لیزر را در مراکز مختلف انجام می دهند تا هربار از تخفیف های یکی از آنها بهره مند شوند. چراکه بسیاری از مراکز برای جلسات اول تخفیف قائل می شوند. شاید در ابتدا حرکت هوشمندانه ای به نظر برسد اما در واقع اصلا کار درستی نیست. چراکه شما وقتی لیزر را شروع می کنید باید تمام جلسات را با فواصل منظم انجام دهید و تمام جلسات با یک دستگاه مشابه لیزر انجام شوند. ضمنا وقتی دوره را در یک مرکز شروع می کنید، بنا به عدد جلسه شدت درمان برای شخص شما متفاوت خواهد بود. شدتی که تنها تکنسین اول از آن مطلع است.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021 22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

 

هزینه لیزر موهای زائد

همانطور که احتمالا خودتان می دانید لیزر موهای زائد یک درمان دوره ای است. یعنی باید در جلسات متفاوت و با فاصله از هم انجام شود تا اثرگذار باشد. دوره کامل لیزر موهای زائد که تمام کردنش برای نتیجه بخش بودنش ضروری است برای هر نفر بین شش ماه تا یکسال طول می کشد.
تعرفه های لیزر نیز به صورت جلسه ای محاسبه می شوند. نکته جالب این جاست؛ همانطور که گفتیم مراکز معتبر هزینه هر جلسه را به صورت مجزا از شما دریافت می کنند. اما از انجایی که فاصله بین جلسات لیزر حداقل یکماه است شما در عمل هزینه کل دوره لیزر را به صورت اقساط ماهیانه پرداخت می کنید و فشاری از نظر اقتصادی به شما وارد نمی شود!

ارزانترین و بهترین لیزر
ارزانترین و بهترین لیزر

بهترین مرکز لیزر موهای زائد

مراکز خوب و با کیفیت لیزر ویژگی های مشترکی دارند. در وهله اول اینکه فضای مناسب و کافی دارند. خدمات لیزر عموما در مراکز زیبایی صورت می گیرد. اما بهترین مراکز یک اتاق جداگانه را فقط به لیزر اختصاص داده اند. از طرف دیگر بهترین مراکز لیزر موهای زائد بهترین دستگاه های لیزر را خریداری کرده اند. از آنجایی که قیمت این دستگاه ها به حدود یک میلیارد تومان می رسد، خیلی از مراکز توان خرید آن را نداشته و آن را اجاره می کنند. اما هیچ اجاره نامه ای یکساله نیست! به همین خاطر مجبور می شوند ادامه روند درمانی مراجعه کنندگان را با دستگاه های ارزان و بی کیفیت خودشان انجام دهند. از این رو بهترین مراکز مرکز هایی هستند که دستگاه لیزر را خریده اند و همیشه از همان دستگاه مشابه باکیفیت استفاده می کنند.
ویژگی سوم اما تکنسین ها و کادر حاضر در آن مرکز هستند. کادری که باید متخصص باشند. ازآنجاییکه لیزر کردن موهای زائد به ظاهر درمان ساده ای می رسد خیلی از مراکز به اهمیت تخصص تکنسین توجهی ندارند. اما یادتان باشد که بهترین دستگاه های لیزر هم زیر دست تکنسین غیر متخصص، کارایی چندان ندارند.

مرکز لیزر تخصصی شمال تهران با کادری مجرب از پزشکان و تکسین های متخصص و ماهر، همچنین با بهره مندی از جدیدترین دستگاه های لیزر، یکی از بهترین مراکز لیزر موهای زائد در تهران است. این مرکز در کنار کیفیت مطلوب با قیمت های معقول و تخفیف های استثنایی اش توانسته مرکزی بسیار به صرفه و اقتصادی هم باشد. برای دیدن لیست قیمت ها و اخذ نوبت لیزر بهتر ساست به صفحه تماس با ما مراجعه نمایید.
ارزانترین و بهترین لیزر
ارزانترین و بهترین لیزر

محق : ندا ناصری

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا