هزینه لیزر آقایان | آنچه آقایان باید درمورد لیزر بدانند!

هزینه لیزر آقایان

هزینه لیزر آقایان

بله آقایان هم می توانند موهای زائد بدنشان را لیزر کنند. مراکز زیبایی مثل سالن های زیبایی نیستند که ورود آقایان به آنها ممنوع باشد. درست است که هدف و کاربرد اولیه لیزر برای موارد زیبایی است اما در هر صورت یک درمان به حساب می آید و زنانه و مردانه ندارد.
درست مانند بوتاکس که فقط مختص خانم ها نیست و آقایان هم می توانند از آن برای موارد مختلف مانند جلوگیری از تعرق زیاد زیر بغل استفاده نمایند، لیزر هم می تواند مزیت های فوق العاده ای برای مردان داشته باشد.
جالب این است که موهای زائد بدن مردان عموما بیشتر و ضخیم تر از موهای زائد بدن خانم هاست و همین مسئله آنها را به کاندید های بسیار خوبی برای لیزر موهای زائد تبدیل می کند.
در این مقاله بیشتر در مورد لیزر موهای زائد آقایان و هزینه آن با شما صحبت خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

هزینه لیزر آقایان
هزینه لیزر آقایان

مزیت های لیزر موهای زائد

لیزر درمانی است که مهمتر از هرچیز تاثیر دائمی دارد. یعنی وقتی موهای بدنتان را لیزر کنید دیگر تا آخر عمر رشد نخواهند کرد. این یک تبلیغ نیست بلکه اساس عملکرد و وجود درمان لیزر موهای زائد است. تصورش را بکنید که تا عمر دیگر نیازی نیست که هیچوقت از تیغ و ژیلت و پودرهای موبر استفاده کنید! این رویای کوچک و دلچسبی است که با لیزر محقق می شود.
از طرف دیگر لیزر درمانی است که برخلاف تصور عموم بیشترین ایمنی را دارد و هیچ خطری برای پوست شما ایجاد نمی کند. در این مورد در ادامه مقاله بیشتر صحبت خواهیم کرد.
اما ویژگی بسیار خوب دیگر لیزر هزینه اش است.

هزینه لیزر

آیا می دانستید که لیزر یک درمان قسطی است؟ نه این که برخی از مراکز هزینه درمان را به صورت قسطی دریافت کنند، بلکه این ویژگی ذاتی لیزر است!
شاید از خود بپرسید که چطور نحوه پرداخت می تواند جزء ذاتی یک درمان باشد!؟
خب این قسطی بودن لیزر به خاطر جلسه ای بودن آن است. لیزر یک درمان دوره ای است. یعنی باید طی چندین جلسه مجزا و با فاصله از هم انجامش دهید تا نتیجه دهد. فاصله این جلسات هم حداقل یک ماه خواهد بود. از طرف دیگر هزینه جلسات لیزر به صورت جلسه ای و مختص خدمات همان جلسات دریافت می شود.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021 22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

 

هزینه لیزر آقایان
هزینه لیزر آقایان

به همین علت هم هست که وقتی هزینه جلسات را به صورت مجزا پرداخت می کنید عملا دارید کل هزینه را به صورت اقساطی پرداخت می نمایید.
از طرف دیگر نباید از هزینه کل درمان لیزر بترسید. از آنجایی که هزینه لیزر برای هرکس بسته به شرایط خاص پوست مویش متفاوت است نمی توان قیمت مشخصی را اعلام کرد. به همین خاطر هم تعرفه های لیزر مراکز براساس نواحی تحت درمان و به صورت جلسه ای تعیین می شود. هرچه لیزر کردن ناحیه مد نظر شما حساس تر و وقت گیر باشد یعنی به جلسات بیشتری نیاز دارید و این یعنی هزینه کل درمان برایتان بیشتر می شود.

قیمت لیزر موهای بدن آقایان

تعرفه های لیزر برای آقایان با خانم ها فرقی ندارد. پس وقتی به لیست قیمت های یک مرکز نگاه می کنید تصور نکنید که لیستی جداگانه برای آقایان دارند. همانطور که گفتیم هزینه کل لیزر به شرایط منحصر به فرد هرکس وابسته است. از آنجایی که موهای زائد بدن آقایان عموما بیشتر از خانم هاست و آقایان معمولا پوست های ضخیم تر و تیره تری دارند، لیزر کردن موهای زائد بدن مردان کمی حساستر و وقت گیر تر است.
این یعنی تعداد جلسات مورد نیاز آقایان برای لیزر کردن یک ناحیه مشخص از بدن معمولا کمی بیشتر از تعداد جلسات مورد نیاز خانم ها برای لیزر کردن همان ناحیه است. هرچه تعداد این جلسات هم بیشتر باشد، طبیعتا هزینه لیزر بالاتر می رود.
اما مزیتی که آقایان در لیزر کردن برخی از نواحی بدن مانند صورت نسبت به خانم ها دارند این است که موهای کرکی آقایان کمتر است. لیزر کردن موهای کرکی دردسر و حساسیت زیادی دارد که عموما آقایان از آن مبرا هستند.

جهت دیدن لیستی از قیمت های متوسط و معقول برای لیزر کردن موهای زائد بهتر است نگاهی به فهرست قیمت های موجود در صفحه تماس با ما بیندازید. چراکه تقریبا همه دیگر مراکز با این صداقت لیست قیمت هایشان را در اختیار مردم قرار نمی دهند.
هزینه لیزر آقایان
هزینه لیزر آقایان

عوارض لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی مردان

به صورت اختصاصی در این مورد صجبت می کنیم چون خیلی از آقایان نگران خطرات لیزر کردن این ناحیه هستند. بیشتر نگرانی شان هم دراین مورد است که می ترسند لیزر مبادا موجب ناباروری شود!
این یک شایعه بی اساس است. عوارض لیزر کردن موهای زائد ناحیه تناسلی فرقی با عوارض لیزر کردن سایر نواحی بدن ندارد. و مهمتر از همه اینکه اصلا نمی تواند موجب بروز خطراتی مانند ناباروری شود. دلیلش هم روشن است. چون لیزر یک اشعه مستقیم و متشکل از پرتوهای نوری است که اصلا و ابدا توان و ویژگی آن ندارد که بخواهد بیشتر از عمق ریشه های مو نفوذ کند. پس هرگز نمی تواند بر اندام داخلی اثری بگذارد چه برسد به اینکه بخواهد باعث ناباروری شود!
اشعه لیزر شکل بسیار متراکم تر و البته کنترل پذیر پرتو متمرکز نوری است که از ذره بین عبور می کند. تنها اثری که می تواند بذارد سوزاندن ریشه های مو برای از بین بردن فویلکول هاست.
عوارض عمومی لیزر تنها شامل قرمزی و سوزش پوست برای چند ساعت می شود و اصلا خطرناک نیست.
هرچند اگر مرکز درست و معتبری را برای لیزر انتخاب نکرده باشید شانس بروز عوارض جدی هم بالا می رود و مشکلاتی مانند عفونت، سوختگی، تغییر رنگ پوست، زخم و تاول احتمال وقوع پیدا می کنند. لذا حتما در انتخاب مرکز برای لیزر کردن موهای زائد دقت کافی داشته باشید.

هزینه لیزر آقایان
هزینه لیزر آقایان

بهترین مرکز لیزر موهای زائد آقایان

هرچند لیزر مختص خانم ها نیست، اما متأسفانه هستند برخی از مراکز که خدمات ویژه آقایان را ندارند. همانطور که اشاره کردیم انتخاب مرکز لیزر اهمیت زیادی در کیفیت درمانی که دریافت می کنید خواهد داشت. یک مرکز خوب لیزر هم تکنسین های حرفه ای دارد و هم به بهترین و جدیدترین دستگاه های لیزر روز دنیا مجهز است.
اگر به دنبال درمانی ایمن و اثر گذار می گردید بهتر است حتما دقت داشته باشید که تحت درمان با یک دستگاه خوب قرار بگیرید. دستگاه های لیزر جدید و از برند های معتبر مانند دایود و الکساندرایت اهمیت زیادی در تضمین ایمنی، بدون درد بودن و اثرگذاری پایدار درمان دارند.

محقق : ندا ناصری

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا