قیمت لیزر موهای زائد |راهکاری دائمی برای برای رفع موهای سمج و زائد!

قیمت لیزر موهای زائد

قیمت لیزر موهای زائد

بدون تردید هیچ چیز بدتر از داشتن موهای زائد و ضخیم نیست. همه ی زنان از ابتدای زندگی خود شنیده اند که بدن زنان باید بدون مو و صاف باشد و این بدن مردان است که باید پر مو باشد. به همین خاطر تقریباً همه ی زنان در برهه های مختلف زندگی خود تلاش کرده اند با استفاده از روش های متفاوت موهای زائد را از بین ببرند. اما در کمال تاسف موهای زائد سمج تر از این هستند که با اپیلاسیون یا کرم های موبر برای همیشه از دست آن ها خلاص شود. به همین دلیل باید به دنبال روش های دائمی تر و بهتری گشت که بتوان به سادگی از دست این عناصر نا مطلوب خلاص شد.

به نظر می آید همه می دانند که در حال حاضر بهترین روش حذف دائمی موهای زائد، استفاده از دستگاه های لیزر موهای زائد است. اما آن چه که خیلی ها را ناراحت و نگران یم کند، مربوط به قیمت لیزر موهای زائد است. متاسفانه در مورد این مسئله مقصر اصلی برخی از مراکز زیبایی هستند.

قیمت لیزر موهای زائد
قیمت لیزر موهای زائد

به عنوان مثال یکی از دوستان چندی پیش می گفت که برای لیزر موهای زائد بدن خود به سراغ یکی از همین مراکز رفته بود. اما زمانی که جلسه ی اول لیزر به اتمام رسیده بود از او خواسته بودند که هزینه ی تمام جلسات بعدی خود را نیز همان موقع حساب کند. به این ترتیب ناچار شده بود که مبلغ بسیار زیادی را در همان ابتدای کار پرداخت کند و این مسئله باعث شده بود که فکر کند، قیمت لیزر موهای زائد بسیار زیاد و گران است.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021 22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

 

از طرفی دیگر، برخی از مراکز هستند که رویکرد کاملاً مخالفی دارند. به عنوان مثال در مرکز زیبایی و لیزر شمال تهران، به این صورت عمل می شود که :

قیمت لیزر هر جلسه، در همان جلسه پرداخت می شود و نیاز به پرداخت تمام جلسات نخواهد بود.

قیمت لیزر در طول جلسات بعد به هیچ وجه افزایش پیدا نخواهد کرد( صرف نظر از هر گونه تغییری که در شرایط جامعه و اقتصاد به وجود بیاید)

در صورتی که برای خدمات لیزر تخفیفی ارائه شود، سعی بر این است که تخفیف مورد نظر برای تمام جلسات اعمال شود، نه فقط برای جلسه ی اول!

به صورت خلاصه اگر بخواهیم بگوییم، مرکز زیبایی شمال تهران از معدود مراکز زیبایی است که تلاش دارد با وجود تمام فراز و نشیب های اقتصادی، بهترین خدمات را با قیمتی مناسب به شما ارائه کند. شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره این مرکز و هم چنین اخذ نوبت به صفحه ی تماس با ما مراجعه کنید. تمامی همکاران ما آماده پاسخ گویی به سوالات شما عزیزان هستند.

قیمت لیزر موهای زائد
قیمت لیزر موهای زائد

قیمت لیزر موهای زائد در تهران

اصولاً فرقی نمی کند که در کدام شهر می خواهید درمان لیزر موهای زائد را داشته باشید، آن چه که تغییر زیادی در قیمت لیزر موهای زائد ایجاد می کند، این است که از چه دستگاهی برای درمان استفاده می شود. برخی از دستگاه های جدید لیزر به خاطر کیفیت بسیار بالایی که به هنگام لیزر موهای زائد ارائه می کنند، طبیعتاً قیمت بالاتری دارند. به عنوان مثال دستگاه های جدید سال 2018 و 2019، خدمات و آپشن های جدیدی به امکانات خود اضافه کرده اند.

دستگاه لیزر اسکلپیون مدیواستار که ساخت کمپانی معروف و معتبر زایس در آلمان می باشد، از جمله همین دستگاه های جدید و معتبر است.

بارها و بارها شاهد بوده ایم که برخی از مراجعه کنندگان ما اذعان داشته اند که قیمت لیزر موهای زائد با این دستگاه، در مقایسه با دیگر مراکز تهران، بسیار ارزان تر بوده است. ناگفته نماند که بارها به مناسبت های مختلف ، تخفیف های خیلی خوبی برای خدمات خود ارائه کرده ایم.

دستگاه لیزر اسکلپیون مدیو استار به خاطر مکانیزم جدید خود توانسته به عنوان یکی از بهترین دستگاه های روز لیزر بدل شود. برخی از خصوصیات این دستگاه:

این دستگاه به خاطر داشتن سیستم کولینگ بسیار قوی، تنها لیزر بدون درد است.

دستگاه مدیواستار تنها دستگاهی است که می توان روی هندپیس آن سلفون یک بار مصرف کشید و به این ترتیب از انتقال هرگونه بیماری پوستی جلوگیری به عمل آورد.

دستگاه اسکلپیون مدیواستار علاوه بر اثرگذاری روی فولیکول های مو و سوزاندن آن ها، قادر است که عروق تغذیه رسان به ریشه ی موها را نیز مسدود کند و به این ترتیب از رشد مجدد آن ها جلوگیری به عمل آورد.

قیمت لیزر موهای زائد در تهران
قیمت لیزر موهای زائد در تهران

بهترین مرکز لیزر مو

در نهایت به نظر می آید، بهترین مرکز لیزر موهای زائد، مرکزی است که علاوه بر قیمت های مناسب، مجهز به دستگاه پیشرفته و خوبی هم باشد. به عنوان مثال برخی از مراکز با وجودی که قیمت پایینی برای خدمت لیزر خود ارائه می کنند اما از دستگاه های قدیمی استفاده می نمایند. مثلا می گویند که قرار است از دستگاه الکس استفاده کنند اما در حقیقت دستگاه لیزر آن ها آی پی ال است که عوارض وحشتناکی به همراه دارد. (مانند سوختگی و التهاب شدید)

پس یادتان باشد که در این مورد، حتما بعد از قیمت، به فاکتور دستگاه نیز توجه داشته باشید.

از طرفی دیگر دقت کنید که بهترین مراکز لیزر موهای زائد، حتماً از اپراتورهایی متخصص و ماهر استفاده کنند که با توجه به تایپ پوستی شما، دستگاه را تنظیم کند. بارها شاهد این بوده ایم که افراد مختلفی به مرکز ما مراجعه می کنند و اظهار دارند که به خاطر عدم تخصص و مهارت اپراتور، با سوختگی، التهاب و دیگر عوارض جانبی ناشی از لیزر موهای زائد مواجه شده اند.

قیمت لیزر صورت

مهم ترین نکته درباره لیزر موهای صورت این است که بدانید خیلی مواقع این روش برای موهای صورت جواب نمی دهد. موهای صورت غالباً کم رنگ و کرکی هستند و استفاده از دستگاه های نا مناسب برای آن ها، باعث می شود که نه تنها از بین نروند، بلکه به تدریج ضخیم و بیشتر شوند. به همین دلیل است که در ابتدا باید موهای صورت بررسی شوند و بعد از آن در صورتی که امکان درمان وجود داشت، لیزر انجام گیرد.

قیمت لیزر صورت نیز بستگی به تراکم و ضخامت موها دارد. هم چنین لیزر موهای مردان و زنان با هم متفاوت است. اما نیازی نیست که نگران هزینه های لیزر صورت باشید. خیلی از مراکز در صورتی که از پکیج های تخفیف آن ها استفاده کنید، لیزر صورت را به شکل اشانتیون به شما ارائه می کنند.

نویسنده و محقق: ندا ناصری

تهران اسکین

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا