هزینه جوانسازی پوست صورت |چند روش عالی برای جوانسازی پوست!

هزینه جوانسازی پوست صورت

هزینه جوانسازی پوست صورت چقدر است؟

اگر بخواهیم به صورت خلاصه به این سوال پاسخ بدهیم، باید بگوییم که هزینه جوانسازی پوست صورت، بستگی زیادی به روش مورد استفاده و هم چنین دستمزد پزشک دارد.

یادتان باشد که وقتی صحبت از جوانسازی پوست صورت مطرح باشد، دنیایی از انتخاب های متفاوت و متعدد در برابر شما خواهد بود. از لیزرهای جوانسازی گرفته تا روش های غیر تهاجمی مانند هایفوتراپی!

اما سوال خیلی از کاربران سایت این است که کدام هزینه به صرفه تر و ارزان تری دارد؟! معمولاً پاسخ ما به این سوال این است که شما سوال اشتباهی را می پرسید! در حقیقت باید بگویید که کدام روش برای مشکل پوستی ما بهتر و مناسب تر است؟!

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021 22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

 

فرض کنید که پوست شما دچار ترک های مختلفی شده و حالا به دنبال یک روش جوانسازی هستید تا آن ها را برطرف کند. دوستتان به شما توصیه می کند که هایفوتراپی را امتحان کن. من انجام دادم و پوستم خیلی بهتر شد!

اما بهتر است به توصیه های دوستتان به هیچ وجه گوش ندهید، چرا که اصولاً بیشترین کاربرد هایفوتراپی در لیفت صورت و تایتنینگ آن است و کاربرد چندانی روی ترک های پوستی ندارد.

در این میان دیگر مهم نیست که هزینه روش هایفوتراپی چقدر است چرا که اصلاً به درد شما نمی خورد.

واقعا از کجا بفهمیم که کدام روش برایمان بهتر و مناسب تر است؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که قبل از هر چیزی باید شرایط پوستتان بررسی شود و بعد از آن نسبت به درمان اقدام نمود.

در ادامه به برخی از رایج ترین روش های جوانسازی پوست صورت پرداخته ایم. با ما همراه باشید تا اطلاعات بیشتری در این زمینه به دست آورید.

جوانسازی پوست با دستگاه فیس آپ

خب اگر برای پاکسازی و جوانسازی پوست، هنوز هم به دنبال روش های قدیمی هستید، باید به شما بگوییم که در حال حاضر دستگاه فوق العاده ای به نام فیس آپ وجود دارد که به راحتی می تواند بهترین نتیجه را برایتان به همراه داشته باشد.

هزینه جوانسازی پوست صورت با فیس آپ

دستگاه فیس آپ، نوعی دستگاه میکرودرم نسل جدید است با این تفاوت که دیگر از پاشش پودر یا مکش خبری نیست.

بلکه با استفاده از تکنیک سینرژی (میکروپالس و ماساژ) اقدام به رفع مشکلات پوستی می کند. ماساژ باعث می شود که جریان خون در پوست بهتر شده و به این ترتیب کلاژن و الاستین بیشتری در آن تولید شود.

این دستگاه یک هندپیس کوچک دارد که هدهای آن قابل تغییر است و با تغییر هد می توان عمق لایه برداری را مشخص نمود.

به عنوان مثال بیشتر اسکارها در لایه ی درمیس یا اپیدرمیس به وجود می آیند. با تغییر هد مناسب ، می توان به این لایه نفوذ کرد و درمان را انجام داد.

دستگاه فیس آپ عموما برای رفع اسکارهای خفیف ، لکه های صورت، کک و مک، ترک های پوستی، تایتنینگ و لیفت صورت، رفع سیاهی و خشکی قوزک پا، آرنج، زیربغل و زانو به کار می رود.

این دستگاه کاملاً تکنولوژی جدیدی به حساب می آید و مراکز معدودی در تهران به آن مجهز هستند. اما در صورتی که به دنبال مرکزی هستید که هزینه جوانسازی پوست با دستگاه فیس آپ در آن چندان بالا نباشد، ما برای شما پیشنهاد ویژه ای داریم:

بهترین مرکز جوانسازی پوست در تهران

مرکز زیبایی و لیزر شمال تهران  که در خیابان شریعتی واقع شده، یکی از بهترین مراکزی است که می توانید برای دریافت خدمات جوانسازی پوست به آن مراجعه کنید.

این مرکز مجهز به دستگاه فیس آپ نیز می باشد و قیمت هایی که برای این خدمات ارائه می کند، در قیاس با دیگر مراکز، بسیار به صرفه و ارزان تر است. تلاش داریم تا در این مرکز، بیشترین میزان از بهداشت و پاکیزگی را برای تک تک مراجعه کنندگان به کار بگیریم و به این ترتیب خیال شما عزیزان را آسوده کنیم.

شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در این باره و هم چنین اخذ نوبت به صفحه ی تماس با ما مراجعه کنید.

هزینه جوانسازی پوست صورت با دستگاه میکرونیدلینگ

میکرونیدلینگ را شاید بتوان پیشگام تمام روش های جوانسازی کنونی به حساب آورد. میکرونیدلینگ یک دستگاه کوچک است که هندپیس آن مجهز به چندین سوزن بسیار ریز است. اپراتور دستگاه، این هندپیس را به صورت بیمار می کشد و به این ترتیب سوزن ها به عمق لایه ی اولیه ی پوست نفوذ می کند و آن را زخم خواهند کرد.

هزینه جوانسازی پوست صورت با میکرونیدلینگ

به این ترتیب پوست صورت تحریک می شود تا این زخم ها را بهبود دهد و به این ترتیب کلاژن و الاستین بیشتری تولید می کند. اما میکرونیدلینگ چندین مزیت و معایب دارد.

  • مزایای میکرونیدلینگ: بدون درد است- نیازی به استراحت و نقاهت ندارد – در رفع اسکارها و لکه های پوست خیلی خوب عمل می کند – ارزان و به صرفه است.
  • معایب میکرونیدلینگ: تا چند روز ممکن است پوستتان ملتهب و قرمز باشد – اثرگذاری طولانی مدتی ندارد و هر ماه باید این درمان را تکرار کنید –

اما در نهایت باید بگوییم که مکانیزم عمل میکرونیدلینگ و تحریک طبیعی پوست به بهبود یکی از بهترین مزایای آن است.

در مورد هزینه های آن نیز باید بگوییم که کاملا به صرفه و ارزان قیمت است. بسته به اینکه در کدام مرکز میکرونیدلینگ را انجام می دهید ممکن است این درمان از 300 هزار تومان شروع شده و بالاتر برود.

جوانسازی صورت با تزریق ژل و بوتاکس

به قول آمریکایی ها Save The best for the last، به این معنی که بهترین ها را برای آخر سر نگه دارد!

تزریق ژل و بوتاکس یکی از بهترین راه های جوانسازی پوست هستند. اگر صورتتان لاغر شده و چربی های آن از دست رفته است، بهترین راهکار شما تزریق ژل و فیلر می باشد.

با تزریق این مواد نه تنها باعث افزایش حجم صورت خود می شوید، بلکه چین و چروک ها هم تا حد زیادی از بین خواهند رفت! بنابراین اگر سنتان رو به پیری است و برای پوست خود احساس خطر می کنید، تزریق فیلر می تواند انتخاب فوق العاده ای باشد.

هزینه جوانسازی پوست صورت با بوتاکس

راجع به تزریق بوتاکس هم که دیگر خودتان اطلاعات زیادی دارید و می دانید که بهترین راهکار رفع چین و چروک های صورت و جوانسازی آن تزریق بوتاکس است.

بوتاکس با فلج موقت عضلات، باعث نرم شدن چین و چروک ها و در نهایت رفع شدنشان می گردد. خب چه چیزی از این بهتر؟!

بهترین روش کلاژن سازی پوست صورت

خب تا این جای کار چند روش درمان و جوانسازی پوست صورت را معرفی کردیم. اما به نظر شما بهترین روش کلاژن سازی پوست صورت چیست؟ در میان تمام روش هایی که برای جوانسازی پوست صورت وجود دارد، چند روش هستند که به طور تخصصی به کلاژن سازی پوست صورت می پردازند:

  • هایفوتراپی
  • استفاده از دستگاه فیس آپ
  • فیشال صورت
  • میکرونیدلینگ

در میان تمام این روش ها، شما باید ببینید که کدام یک از آن ها برای پوستتان بهتر است. در واقع اینکه یک روش چقدر کارکرد دارد معمولا زمانی مشخص می شود که پوست فرد معاینه شود.

زمانی که پزشک مربوطه، پوست را معاینه کرد، یکی از روش های کلاژن سازی پوست را پیشنهاد می دهد. مزیت بزرگی که در مورد فیشیال پوست صورت وجود دارد این است که معمولا مراحل آن متناسب با شرایط پوست فرد مشخص می شود.

مثلا در صورتی که پوست چربی دارید، یک پکیج مخصوص فیشال پوست برایتان در نظر گرفته می شود. همان طور که روتین پوست های حساس یا خشک نیز ممکن است متفاوت باشد.

هزینه لیزر جوانسازی پوست

یکی دیگر از روش هایی که برای جوانسازی پوست استفاده می شود، استفاده از دستگاه های لیزر است. چند سالی هست که دستگاه های لیزر توانسته اند که در میان زیباجویان حسابی جا باز کنند. از رفع موهای زائد گرفته تا لیزرهای جوانسازی پوست!

اما سوال اصلی این جاست که هزینه لیزر جوانسازی پوست چقدر است؟

در وهله ی اول باید به این سوال پاسخ بدهیم که اساسا لیزر جوانسازی پوست برای صورت مناسب است یا خیر؟ پیش از هر چیزی باید پوست شما توسط پزشک معاینه شود. قرار است کدام یک از مشکلات پوستی تان را با لیزر رفع کنید؟ آیا پوست چروک و افتاده ای دارید؟ چرا تزریق بوتاکس را امتحان نمی کنید؟

آیا پوست شما دچار لکه های پیری و قهوه ای رنگ شده است؟ چرا به سراغ فیشیال پوست صورت نمی روید؟

تمام این روش ها هم قیمت مناسب تری در قیاس با لیزر جوانسازی پوست دارند و هم این که عوارضشان کمتر است. در حقیقت لیزر جوانسازی پوست را می توان یکی از روش هایی دانست که سال هاست با روش های ایمن تر و موثرتری جایگزین شده است.

معمولا هزینه لیزر جوانسازی پوست بسته به ناحیه ای که می خواهید آن را جوانسازی کنید، محاسبه می شود!

هزینه جوانسازی صورت با نخ

یکی دیگر از روش های رایجی که برای جوانسازی پوست صورت به کار می رود، لیفت صورت با نخ است. نخ ها از الیاف طبیعی و حل شونده ساخته می شوند و با استفاده از یک سری سوزن ظریف به داخل پوست تزریق می شوند. سپس این نخ ها را به سمت بالا می کشند و در نتیجه، پوستی که نخ از آن عبور کرده است نیز همراه با نخ به بالا کشیده می شود.

این روش اخیرا برای لیفت پوست، لیفت بینی و….به کار می رود و بسیار محبوب شده است.

هزینه جوانسازی صورت با نخ نیز بسته به فاکتورهای زیر می باشد:

  • نوع و برند نخ های جذب شونده
  • تعداد نخ هایی که برای جوانسازی پوست به کار می روند
  • میزان مقاومت و ماندگاری این نخ ها

نخ های جذب شونده معمولا هیچ گونه عوارضی به همراه نخواهند داشت و کاربردهای بسیار زیادی می توانند داشته باشند. معمولا تا 18 ماه ماندگاری دارند و اثرگذاری آن ها بلافاصله بعد از اتمام جلسه ی اول مشخص خواهد بود.

به طور کلی هزینه لیفت صورت با نخ خیلی کمتر از روش هایی مثل تزریق فیلر یا جراحی لیفت صورت می باشد.

هزینه جوانسازی صورت آقایان

سوالی که در این میان پرسیده می شود این است که آیا هزینه جوانسازی صورت آقایان گران تر از بانوان است؟

معمولا در اصل و اساس، تفاوتی با هم ندارند. اما ممکن است برخی از مراکز به دلیل استفاده ی بیشتر از مواد مغذی یا کوکتل های درمانی، هزینه جوانسازی صورت آقایان را اندکی گران تر بگیرند.

البته در نهایت همه چیز به پروسیجر جوانسازی که انتخاب می کنید بستگی خواهد داشت.

هزینه هایفوتراپی صورت

هزینه هایفوتراپی صورت چقدر است؟

اگر سنتان از 35 سال گذشته است و به دنبال یک روش جوانسازی پوست می گردید، احتمالا هیچ یک از روش های موجود به اندازه ی هایفوتراپی برایتان مفید و موثر نخواهد بود. هایفوتراپی را می توان نوعی از روش های جوانسازی پوست با لیزر دانست.

با این تفاوت که دستگاه هایفو از امواج رادیویی متراکم با شدت بالا برای ایجاد حرارت در پوست استفاده می کند. این حرارت در حقیقت می تواند لایه های عمیق پوست به نام اسمس را تحت تاثیر قرار داده و به این ترتیب تولید کلاژن و الاستین را بیشتر کند. هر چقدر که تولید این دو ماده در لایه های عمیق تر پوست رخ بدهد، اثرگذاری آن نیز بهتر خواهد بود.

به همین دلیل است که در میان تمام روش های موجود، هایفوتراپی در فهرست بهترین ها قرار می گیرد.

اما هزینه ی این درمان چقدر است؟ در پاسخ باید بگوییم که هزینه هایفوتراپی صورت به چند فاکتور بستگی دارد:

  • کدام ناحیه از صورت را می خواهید هایفوتراپی کنید؟
  • به چند جلسه ی درمانی احتیاج دارید؟
  • از چه دستگاهی برای هایفوتراپی صورت استفاده می کنید؟
  • شدت عارضه ی پوستی ( افتادگی و چروک پوست) چقدر است؟
  • دستمزد پزشک چقدر می باشد؟

بعد از پاسخ به این سوالات است که می توان هزینه هایفوتراپی را تخمین زد. به طور کلی معمولا هزینه ی هایفوتراپی صورت از جلسه ای 2 میلیون تومان آغاز می شود و ممکن است بالاتر نیز برود.

لیست قیمت خدمات پوست

خدمات پوست امروزه تنوع خیلی زیادی پیدا کرده اند. از روش های عجیبی مثل طلاتراپی گرفته تا روش های منطقی و موثری مثل استفاده از دستگاه فیس آپ!
به همین دلیل است که اگر به دنبال انجام برخی از این روش های درمانی هستید، قبل از هر چیزی مطمئن شوید که اثرگذار هستند. بعد از آن به سراغ قیمت و هزینه های آن ها بروید.

به طور کلی اگر می خواهید لیست قیمت خدمات پوست را بدانید، به صفحه تماس با ما مراجعه کنید.

از نظر پزشکان مجموعه ی زیبایی شریعتی، بهترین روش درمان زمانی انجام می گیرد که متناسب با شرایط پوست فرد انتخاب گردد. در غیر این صورت، اثرگذاری چندانی نخواهد داشت و چه بسا ممکن است شرایط پوست فرد را بدتر کند.

قیمت خدمات مختلف پوست نیز از پکیج های 100 هزار تومانی شروع می شود و تا چند میلیون نیز بالاتر می رود. بسته به شرایط پوست خودتان، ممکن است یکی از روش های درمانی برایتان مناسب باشد.

چند نکته ی پایانی :

  • اگر عارضه های پوستی تان خفیف است توصیه می کنیم از دستگاه فیس آپ استفاده کنید.
  • در صورتی که صرفاً به فکر یک راهکار موقت هستید تا پوستتان در فلان مهمانی خوب به نظر بیاید، میکرونیدلینگ را به کار ببرید
  • اما در صورتی که می خواهید تغییری بزرگ در پوست و صورت خود مشاهده کنید، تزریق ژل و بوتاکس بهترین راهکار است.

منبع

محقق و گردآورنده: ناصری

ادیت: ناصری

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا