لیزر موهای زائد با تخفیف ویژه در بهترین مرکز زیبایی تهران

لیزر موهای زائد با تخفیف ویژه

لیزر موهای زائد با تخفیف ویژه 

احتمالا در هر شهری از ایران که زندگی می کنید تابه حال نام لیزر موهای زائد به گوشتان خورده است و به خوبی می داند که لیزر چه تاثیری می تواند روی رفع موهای زائد و ضخیم بدن داشته باشد. این درمان به قدری افزایش پیدا کرده است و رواج دارد که بیشتر مراکز زیبایی هم مجهز به یک دستگاه لیزر موهای زائد هستند. تقریباً دیگر کمتر مرکزی را می توان پیدا کرد که خدمات لیزر را ارائه نکند.

شاید دقیقا به همین خاطر باشد که مراکز زیادی برای این که در بازار رقابت باقی بمانند ناچارند قیمت های خیلی پایینی ارائه کنند اما همیشه نمی توان به این دسته از مراکز اعتماد کرد. به همین دلیل است که حتی مواقعی که به دنبال یک مرکز لیزر موهای زائد با قیمت های خوب می گردید باید دقت داشته باشید که معتبر باشد و از دستگاه خوبی استفاده کند.

لیزر موهای زائد با تخفیف ویژه
لیزر موهای زائد با تخفیف ویژه

متاسفانه در حال حاضر مراکز بد و بی کیفیت به قدری زیاد شده اند  که انتخاب یک مرکز خوب می تواند بسیار سخت و چالش برانگیز باشد. به عنوان مثال نگاهی به کامنت هایی که در وب سایت های مختلف گذاشته می شود، بیاندازید. نصف بیشتر افراد یا درست و حسابی نتیجه نگرفته اند یا این که دچار عوارضی مانند سوختگی و التهاب شده اند.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021 22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

 

یک نفر می گوید که به هوای گرفتن تخفیف به سراغ مرکزی رفته که به جای استفاده از دستگاه های پیشرفته از آی پی ال استفاده کرده است و تمام بدنش دچار سوختگی و التهاب شده، یک نفر دیگر می گوید که تخفیفی که گرفته صرفاً مربوط به جلسه ی اول درمان بوده است و الان احساس می کند که کاملاً فریب خورده است.

واقعیت اینجاست که خیلی از این دوستان کامنت دهنده حق دارند و راست می گویند. به عنوان یکی از مراکز قدیمی تهران، بارها و بارها شاهد بوده ایم که برخی مراجعه کنندگان چه داستان هایی درباره لیزر موهای زائد در مراکز دیگر برای ما می گویند. تمام این ها باعث شده که حساسیت ها به انتخاب یک مرکز لیزر خوب و معتبر خیلی بیشتر شود. در صورتی که می خواهید یک درمان با کیفیت با دستگاهی پیشرفته بگیرید و هم چنین از مزایای لیزر موهای زائد با تخفیف بهره مند شوید، توصیه می کنیم پیشنهاد ویژه ی ما را در ذهن بسپارید:

مرکز زیبایی و لیزر خیابان شریعتی با در اختیار داشتن یکی از بهترین دستگاه های لیزر روز دنیا ( اسکلپیون مدیواستار 2019 و ساخت کمپانی زایس آلمان) افتخار دارد تا کلیه ی خدمات درمان لیزر موهای زائد را به شما عزیزان ارائه کند. شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره تخفیف های این مرکز و هم چنین اخذ نوبت به صفحه ی تماس با ما مراجعه کنید.
لیزر موهای زائد با تخفیف ویژه
لیزر موهای زائد با تخفیف ویژه

قیمت لیزر موهای زائد چقدر است؟

یکی از نگرانی های اصلی افراد این است که قیمت لیزر موهای زائد بسیار بالاست و هر کسی از عهده ی پرداخت آن برنمی آید. اما با وجود تخفیف هایی که خیلی از مراکز ارائه می کنند، چنین حرفی کاملاً منتفی است. تخفیف های برخی از مراکز به قدری خوب و مناسب هستند که تقریباً همه می توانند از آن ها استفاده کنند. البته باید دقت داشته باشید که مرکز مورد نظرتان دستگاه خوبی داشته باشد.

به عنوان مثال یکی از مراجعه کنندگان برای ما تعریف می کرد که به هوای دریافت قیمت های ارزان یک مرکز به آن جا مراجعه کرده تا لیزر موهای زائد پاهایش را انجام دهد. قیمتی که به او ارائه کرده بودند، برای هر دو پا (به صورت کامل) ، 50 هزار تومان بود. این خانم هم با خوشحالی تصمیم گرفته بود که درمان خود را انجام دهد.

به او گفته بودند که از دستگاه لیزر الکس برایش استفاده خواهند کرد اما درد وحشتناکی که در طول درمان داشت به طور کلی او را دچار تردید کرده بود. هم چنین التهاب و سوختگی های زیادی که روی پاهایش بروز پیدا کرده بود، این تردید را جدی تر می کرد که احتمالآً از دستگاه آی پی ال برای او استفاده کرده اند. همان طور که احتمالاً می دانید این دستگاه به طور کلی از دور خارج شده است و اصلا کارایی ندارد. علاوه بر این بروز سوختگی و درد شدید ناشی از اشعه ی آن می تواند عوارض جانبی را بیشتر کند.

به همین خاطر دقت داشته باشید که به هوای قیمت پایین تر خدمات لیزر یا لیزر موهای زائد با تخفیف ، بدن خود را دچار چنین مشکلاتی نکنید.

بهترین دستگاه لیزر موهای زائد

تا حالا راجع به دستگاه های بد و مشکل ساز لیزر موهای زائد صحبت کرده ایم اما دستگاه های خیلی خوبی هم وجود دارند که اثرات آن ها شبیه به معجزه است. یکی از این دستگاه های پیشرفته و نوین لیزر، دستگاه اسکلپیون مدیواستار 2019 است . این دستگاه توسط کمپانی معروف و مشهور زایس ساخته شده و مکانیزم اثر بسیار بی نظیری دارد. اشعه ی این دستگاه نه تنها بر روی فولیکول مو اثر می گذارد و آن ها را می سوزاند بلکه عروق تغذیه رسان به موها را نیز مسدود می کنند و به این ترتیب کاملاً از رشد مجدد آن ها جلوگیری می کند.

بهترین دستگاه لیزر موهای زائد
بهترین دستگاه لیزر موهای زائد

هم چنین این دستگاه به خاطر تکنولوژی خاص خود تنها دستگاهی است که می توان روی هندپیس آن سلفون یک بار مصرف کشید. به این ترتیب به طور کامل از انتقال بیماری های عفونی و واگیر دار ( مثل زگیل تناسلی) جلوگیری کرد. خیلی از دستگاه از هد مخصوص به فرد استفاده می کنند یا سری هندپیس را ضدعفونی می کنند اما خیلی از بیماری ها مانند زگیل تناسلی حتی با ضدعفونی های ساده نیز از بین نمی روند.

استفاده از هد مخصوص فرد نیز باعث نمی شود که دیگر نقاط هندپیس با بدن فرد برخورد نداشته باشد.

خیلی از مراجعه کنندگان ما می گویند که میزان ریزش موهایشان با استفاده از دستگاه اسکلپیون بسیار بیشتر از دیگر دستگاه ها بوده است.

تمام این ها باعث شده که دستگاه لیزر اسکلپیون یکی از بهترین دستگاه های روز دنیا باشد. هم چنین قیمت هایی که در مرکز شریعتی ارائه می کنیم در قیاس با دیگر مراکزی که مجهز به همین دستگاه می باشند نیز بسیار ارزان تر است.

مراکز لیزر آقایان در تهران

لیزر موهای زائد مخصوص به خانم ها نیست بلکه آقایان نیز می توانند از این خدمات فوق العاده استفاده کنند. در صورتی که به دنبال مرکزی هستید که خدمات لیزر موهای زائد آقایان نیز ارائه کند، پس احتمالا به جای درستی آمده اید چرا که مرکز شریعتی خدمات لیزر ویژه ی آقایان نیز ارائه می کند. کافیست به این لینک مراجعه کرده و از قیمت های ما با خبر شوید.

محقق و گردآورنده: ندا ناصری

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا